Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

Vastaus: Live Arcade

Prince Of Persia tuli siis tänään kauppapaikalle. Tulipa ostettua mentyä samantien läpi. Tosin tunnissa en päässyt, meni lähemmäs kaksi tuntia näin ekalla kerralla. Ihan mukava peli, mutta uudelleenpelattavuuden kanssa on vähän niin ja näin. Tämä uusioversio oli paljon helpompi kuin alkuperäinen, johtuen enimmäkseen kenttiin ripotelluista checkpointeista. Eli kenttää ei tarvitse aina aloittaa alusta. Lisäksi muitakin helpotuksia on, kuten lattialaattojen väritys sen mukaan, avaavatko vai sulkevatko ne portteja. Jopa myrkylliset taikajuomapullot taisivat olla eri värisiä! (kuka niitä enää erehtyy juomaan?) Jos ei tämäkään riitä, optioista saa päälle vinkit, mikä lisää peliin vielä oikeaan suuntaan opastavan perhosenkin. Täytyy sanoa, että on ehkä menty helpotuksissa jo liian pitkälle.

Muistaakseni alkuperäistä en edes päässyt läpi, taisin jumittua itse sulttaania vastaan taisteluun ja hermo meni kun kentän joutui aina aloittamaan alusta. Ilmeisesti tekijät ovat ajatelleet, ettei yhtä vaikea peli enää mene läpi nykypelaajille ja sen takia ovat helpottaneet. Tosin Survival-moodissa varmaan riittää kovimmillekin prinsseille haastetta, kun peli pitää mennä tunnissa läpi kuolematta kertaakaan! Toinen uusi pelimuoto on Time Attack, jossa haetaan nopeinta mahdollista läpäisyaikaa.

Peli on saatu kyllä näyttämään varsin mukavalta. Prinssillä on muutama uusi liike repertuaarissaan, ja taistelut ovat monipuolisempia. Niissä voi tehdä väistöliikkeitä torjunnan lisäksi. Muistaakseni originaalissa tämä ei onnistunut? Veriset kuolematkin ovat tallella ja musiikit ovat uskollisia alkuperäisille.

Kyllä tämä PoP ihan iloinen muistojen virkistyssessio on, mutta jotkut saattavat pettyä pelin lyhyeen ikään.
 
Vastaus: Live Arcade

Turtles oli aluksi ihan mukava, mutta liian nopasti pelattu läpi, ja kuten kaikki tietää: kaikkeen kyllästyy ajanmittaa:cool: .
 
Vastaus: Live Arcade

Minusta live arcaden paras peli oli kyllä ehdottomasti castlevania. Ainut huono puoli että sisu loppui täysin kun linnaa joutuu käydä läpi väärinpäin uudestaan. Ei kiitos, siihen jäi peli. Valitettavasti, vaikka peli maistui erittäin hyvin tuohon asti, jotenkin koko väärinpäin linna tuli ja pilasi melkein kaiken. Tuli huijattu olo kun oli suurella työllä ja vaivalla käynyt läpi linnan, ja sitten se tuleekin väärinpäin ja uudestaan jauhettavaksi. :mad:
 
Vastaus: Live Arcade

Hei, onko se Beautiful Katamari nyt tulossa XBLA:han vai ihan oikeana pelinä? Aikaisemmasta uutisoinnista ymmärsin sen olevan arcade-peli, mutta nyt en sen trailerin perusteella olekaan enää niin varma.

800 MS-pistettä tuosta voisi maksaakin, mutta jää kyllä hyllylle istuskelemaan jos siitä pitäisi pulittaa täysi hinta.
 
Vastaus: Live Arcade

Aegis Wing on yllättävän hyvä ilmaiseksi julkaisuksi. Minkähän takia sitä ei ole vielä julkaistu Euroopassa.. Täytyy vaan muistaa kirjautua ulos Livestä jos peri rupeaa ilmoittamaan että "update available for this game", ties vaikka se toisi aluekoodauksen peliin, samaan aikaan kun se julkaistaan Euroopassa - maksullisena :rolleyes:

Ehkä olen lukenut liikaa Dilbertiä, mutta suuryrityksistä saa aina pelätä pahinta..

Tämän tyylistä, mutta suurella rahalla tehtyä peliä (Gradius V, Ikaruga...) olen odottanut kuin kuuta nousevaa Arcadeen, toistaiseksi turhaan. Siitä voisi maksaa sen 800 pistettä ja enemmänkin. Useita 400 pisteellä ostettavia pelejä löytyisi, mutta valitettavasti M$ pyytää niistä sen 800 pistettä :p
 
Vastaus: Live Arcade

fxtl sanoi:
Aegis Wing on yllättävän hyvä ilmaiseksi julkaisuksi. Minkähän takia sitä ei ole vielä julkaistu Euroopassa.. Täytyy vaan muistaa kirjautua ulos Livestä jos peri rupeaa ilmoittamaan että "update available for this game", ties vaikka se toisi aluekoodauksen peliin, samaan aikaan kun se julkaistaan Euroopassa - maksullisena :rolleyes:

Ehkä olen lukenut liikaa Dilbertiä, mutta suuryrityksistä saa aina pelätä pahinta..

Tämän tyylistä, mutta suurella rahalla tehtyä peliä (Gradius V, Ikaruga...) olen odottanut kuin kuuta nousevaa Arcadeen, toistaiseksi turhaan. Siitä voisi maksaa sen 800 pistettä ja enemmänkin. Useita 400 pisteellä ostettavia pelejä löytyisi, mutta valitettavasti M$ pyytää niistä sen 800 pistettä :p

Paljon mikkisofta maailmassa on yhden pojon hinta? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

800 pojoa = 800 senttiä :confused:
 
Vastaus: Live Arcade

2100 pojoa maksaa 29,90e (Verkkokauppa) joten 800 pointsia maksaa pyöreesti 11,40e
Multitronicista esim. saa halvemmalla mutta itse haen Verkkokaupasta kun on suhkot lähellä.
 
Vastaus: Live Arcade

Blaazi sanoi:
2100 pojoa maksaa 29,90e (Verkkokauppa) joten 800 pointsia maksaa pyöreesti 11,40e

Kiitos tiedoista! En tosin niitä mihinkään tarvia, kunhan vertailin live arcaden ja virtual consolen hintoja.
 
Vastaus: Live Arcade

Itse olen laskenut hyvin karkealla menetelmällä jakamalla pisteet 10:llä (nolla pois), jolloin hinta on suunnilleen vanhoissa markoissa. Jos nyt vielä osaa ajatella vanhassa rahassa :p
 
Vastaus: Live Arcade

Tämän viikon peli onkin sitten Wing Commander Arena. Lähtee ostettavaksi meikäläisen osalta ilman mitään kummempaa miettimistä, voi olla oikealla kaveriporukalla meinaat hiton hauskaa avaruusräimintää :D.
 
Vastaus: Live Arcade

Blaazi sanoi:
2100 pojoa maksaa 29,90e (Verkkokauppa) joten 800 pointsia maksaa pyöreesti 11,40e
Multitronicista esim. saa halvemmalla mutta itse haen Verkkokaupasta kun on suhkot lähellä.

800MSP = 9,60e. Marketplacesta ostettaessa: 1000MSP = 12e. Eli halvemmaksi tulee ostaa Livestä ne MSP:t.
 
Vastaus: Live Arcade

Pawe sanoi:
Tämän viikon peli onkin sitten Wing Commander Arena. Lähtee ostettavaksi meikäläisen osalta ilman mitään kummempaa miettimistä, voi olla oikealla kaveriporukalla meinaat hiton hauskaa avaruusräimintää :D.

Mitä nyt on parit videot tullu katottua ja muutamat previkat luettua niin luvassa on melkonen Wing Commander nimen raiskaus.. mutta täytyypä kokeilla demoa ennen kun tuomitsee ihan täysin.

Itse odottelen enemmän viikon toista julkaisua eli Super Contraa.
 
Vastaus: Live Arcade

hide sanoi:
800MSP = 9,60e. Marketplacesta ostettaessa: 1000MSP = 12e. Eli halvemmaksi tulee ostaa Livestä ne MSP:t.

Tietysti joo jos kortin omistaa millä pointseja suoraan voi ostaa niin tulee noinkin "halvaksi". Ite kun tarvii ne ihan kaupasta ostaa vaan...
 
Vastaus: Live Arcade

Omistaako joku molemmat saksalaiset lautapelit Catanin ja Carcassonen? Kumpi mahtaa toimia Livessä paremmin, ja kumpaan löytyy enemmän peliseuraa? Carcassone on tuttu lautapelinä mutta Catan on täysin vieras.
 
Vastaus: Live Arcade

Pelaako kukaan aktiivisesti Worms:ia tai Bomberman Liveä? Mikä on tuomio kyseisistä peleistä? Hankkimisen arvoisia moninpeli-myllytyksiä?
 
Vastaus: Live Arcade

Kaverit ovat kovasti mättäneet Wormsia ja kuulemma hyvä. 200/200 scoreakin kuulemma napsuu melko helposti, joten tuskin hukkaan menee pisteet. :)
 
Vastaus: Live Arcade

Artificial sanoi:
Pelaako kukaan aktiivisesti Worms:ia tai Bomberman Liveä? Mikä on tuomio kyseisistä peleistä? Hankkimisen arvoisia moninpeli-myllytyksiä?

Molemmat on tullut ostettua ja ehkä Worms on hiukan enemmän hintansa arvoinen. Bomberman alkoi jo aika äkkiä puuduttamaan, voi tosin johtua omien taitojen huonoudesta :eek:

Heps, tuolta ohjeita ja linkki http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=78376 miten saada 2 ilmaista arcadepeliä, koskee valitettavasti vain vuoden sisään ostettuja boxeja. Rekisteröidyin silti, jos kuitenkin onnaisi.
 
Vastaus: Live Arcade

Olen hankkinut todella monta Live Arcade peliä ja jokaisen kokeiluversiota kokeillut ja varmat hankinnat hinnanpuolesta on tässä tähän mennessä julkaistuissa peleissä :

-3D Ultra Minigolf
-Alien Hominid HD
-Band of Bugs
-Bankshot Billiards 2
-Bomberman Live
-Boom Boom Rocket
-Castlevania: SOTN
-Catan
-Cloning Clyde
-Contra
-Doom
-Double Dragon
-Ecco the Dolphin
-Eets: Chowdown
-Feeding Frenzy
-Gauntlet
-Geometry Wars Evolved
-Golden Axe
-Hardwood Backgammon
-Hardwood Hearts
-Hardwood Spades
-Heavy Weapon
-Hexic 2
-Jetpac Refuelled
-LUMINES LIVE!
-Marathon: Durandal
-Marble Blast Ultra
-NEW RALLY-X
-Novadrome
-Outpost Kaloki X
-Pac-Man C.E.
-Pinball FX
-Prince of Persia
-RoboBlitz
-Small Arms
-Smash TV
-Soltrio Solitaire
-Sonic The Hedgehog
-Spyglass Board Games
-Street Fighter II Hyper Fighting
-Super Contra
-Texas Hold'em
-TMNT 1989 Arcade
-TotemBall
-Track & Field
-Ultimate Mortal Kombat 3
-Uno
-Wik: Fable of Souls
-Wing Commander Arena
-Worms
-Zuma
 
Vastaus: Live Arcade

Banjoe sanoi:
Olen hankkinut todella monta Live Arcade peliä ja jokaisen kokeiluversiota kokeillut ja varmat hankinnat hinnanpuolesta on tässä tähän mennessä julkaistuissa peleissä :

-Track & Field

Kokeilin tota äskön, pitäis varmaan ostaa. Rakastan yleisurheilupelejä, missä hakataan nappeja. Athens 2004 <3
 
Vastaus: Live Arcade

ProBale sanoi:
Kokeilin tota äskön, pitäis varmaan ostaa. Rakastan yleisurheilupelejä, missä hakataan nappeja. Athens 2004 <3

Kannattaa olla lihakset kunnossa. Itsellä oli kaksi päivää ojentajalihas kipeänä, kun en ollut kesällä reenannut yhtään. Moukari ja korkeushyppy oli mulle vähän liian vaikeita, enkä jaksanut niin montaa kertaa sitä "uramoodia" pelata. :)
 
Ylös Bottom