Doctor Pepper
Well-Known Member
Vastaus: Live Arcade
Speedball 2 on kehno viritys. Tuolla toteutuksella sen voi unohtaa.
Speedball 2 on kehno viritys. Tuolla toteutuksella sen voi unohtaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Doctor Pepper sanoi:Speedball 2 on kehno viritys. Tuolla toteutuksella sen voi unohtaa.
Pawe sanoi:Every Extended Extra Extreme. Voi jumaliste, tätä olen odottanut ja pitkään. Vapise Live Arcade.
pasane sanoi:Onko muilla sellasta ongelmaa, että ohjain disconnectaa itse pelin alettua? Pyysi yhdistämään uudelleen aina, tein niin, mutta pian taas disconnectaa. Triali kyseessä.
mikaju sanoi:Koreasta saisi nyt myös ladattua ilmaisen Hexic 2:sen 48 tunnin ajan. Onko joku jo tehnyt koreatilin itselleen? Pitänee googletella joku hotelli Soulista ja tehdä tili
Joukahainen sanoi:Vaikuttais tuo tämän viikon live arcade peli Undertow luupavalle, voi joutua tuhlaamaan sen 800 ms pointsia.
Teurastaja sanoi:Meikäläinen odottaa tuota Sensible Socceria todella innolla! Moninpelinä tuo voi olla huikean hauska ja vielä, jos on mahdollista tehdä peräti liigoja ja turnauksia.
http://www.swos-game.com
Sensiblehän pitäisi kai tulla ensi viikolla kauppapaikalle. Itse olen odottanut tota peliä jo vaikka kuinka kauan. Tulee vanhat amigan ajat mieleen siitä kyllä.ara sanoi:Sama. Sais nyt vaan tulla jo pikkku hiljaa.