Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

Vastaus: Live Arcade

Pahin vika on surkeat kontrollit. Xboxin ohjain ei ole paras mahdollinen tällaisiin peleihin mutta silti ei voi syyttää pelkästään ohjainta. Liikkuminen on kankeaa ja välillä esimerkiksi aloituksessa oma pelihahmo jää seisomaan paikalleen. Pelaaminen tuntuu tosi sekavalta. Sitten äänipuoli on myös aika hirveä verrattuna alkuperäiseen.
 
Vastaus: Live Arcade

Every Extended Extra Extreme. Voi jumaliste, tätä olen odottanut ja pitkään. Vapise Live Arcade.
 
Vastaus: Live Arcade

Onkos kukaan nyt ostanut Speedball 2:sen koko-versiota? Trialia hiukan koitin nyt kun ostin vihdoinkin boksini. Ensitunnelmat: valikoista tehty kliinisen futuristiset ja vanhat musiikit vaihdettu yhdentekevään jumputukseen, pelattavuus ja ulkoasu muuten täysin amigalta tuttua eli erittäin hyvä homma, mielestäni tuo ohjain toimi ihan ok. Mutta pahin miinus trialissa oli että äänitehosteet olivat erilaiset kuin amigalla, plus ne tuntuivat erittäin bugisilta: jokaisesta taklausesta ei tullut ääniä tai pallon osumisesta seinään ym. sekä yleisön äänet olivat todella lujalla. Tämä rasitti tunnelmaa hyvin paljon. Eli miten on näitten asioiden laita koko-versiossa? En ole vielä alkanut säätämään MS-pointseja Electronin kanssa, mutta kaipa sitten pitäisi kunhan on uusiakin pelejä pelaillut ensin tarpeeksi.

Ja samalla saa suositella jotain hyvällä nettipelillä varustettua Arcade-peliä, kun tuli kerran 1 kk Gold-aikaa uuden boksin kyljessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Live Arcade

Pakko suositella nyt tämän viikon toista Live Arcade -julkaisua eli Exitiä. Jos ei ole toteutukseltaan kämmätty, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla. Pelihän on yksi PSP:n parhaista peleistä, ja 800 pisteen hinnalla suorastaan rikollisen halpa.

Exit ja Puzzle Quest, on taas Live Arcaden tasoa nostettu askeleen ylemmäs. Ja PSP-pelien voimalla. Ivallista, mutta ei sovi valittaa :)
 
Vastaus: Live Arcade

Pawe sanoi:
Every Extended Extra Extreme. Voi jumaliste, tätä olen odottanut ja pitkään. Vapise Live Arcade.

Onko muilla sellasta ongelmaa, että ohjain disconnectaa itse pelin alettua? Pyysi yhdistämään uudelleen aina, tein niin, mutta pian taas disconnectaa. Triali kyseessä.
 
Vastaus: Live Arcade

pasane sanoi:
Onko muilla sellasta ongelmaa, että ohjain disconnectaa itse pelin alettua? Pyysi yhdistämään uudelleen aina, tein niin, mutta pian taas disconnectaa. Triali kyseessä.

Kyllähän tuota sillointällöin esiintyy. Itselläni homma korjaantuu vaihtamalla akut ohjaimeen. Näyttää kyllä että virtaa olisi, mutta disconnectailee jatkuvasti. Uudet ladatut akut vaan sisään ja homma toimii..
 
Vastaus: Live Arcade

Jahas, selvä. Pitääpä testata. Jännä, kuinka nopeasti tuo imee paristot tyhjiksi. Pitääpä hommata laturi paristoille.
 
Vastaus: Live Arcade

Pinball FX:n omistajat saavat kauppapaikalta lisää vastinetta rahoilleen, kun Buccaneer -piraattiteemainen flipperi on tullut ilmaisena ladattavana tarjolle. Kokoa 30 megatavua.
 
Vastaus: Live Arcade

Koreasta saisi nyt myös ladattua ilmaisen Hexic 2:sen 48 tunnin ajan. Onko joku jo tehnyt koreatilin itselleen? Pitänee googletella joku hotelli Soulista ja tehdä tili :p
 
Vastaus: Live Arcade

mikaju sanoi:
Koreasta saisi nyt myös ladattua ilmaisen Hexic 2:sen 48 tunnin ajan. Onko joku jo tehnyt koreatilin itselleen? Pitänee googletella joku hotelli Soulista ja tehdä tili :p

Ei muuten yhtään huonompi idea. Voisi melkein itsekin ruveta tuumasta toimeen:D.
 
Vastaus: Live Arcade

Vaikuttais tuo tämän viikon live arcade peli Undertow luupavalle, voi joutua tuhlaamaan sen 800 ms pointsia.
 
Vastaus: Live Arcade

Joukahainen sanoi:
Vaikuttais tuo tämän viikon live arcade peli Undertow luupavalle, voi joutua tuhlaamaan sen 800 ms pointsia.

Asteroidsia huomenna. Ei vieläkään Sensible Socceria, tulisi nyt piru vie ennen vuodenvaihdetta.
 
Vastaus: Live Arcade

Tetris ei taida olla enään marketplacella myynnissä? Jokin Tetriksen tapainen nimittäin himoittaisi juuri nyt.
 
Vastaus: Live Arcade

ara sanoi:
Sama. Sais nyt vaan tulla jo pikkku hiljaa.
Sensiblehän pitäisi kai tulla ensi viikolla kauppapaikalle. Itse olen odottanut tota peliä jo vaikka kuinka kauan. Tulee vanhat amigan ajat mieleen siitä kyllä. :D
 
Ylös Bottom