Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

Vastaus: Live Arcade

Myös Ikaruga niille, jotka noista shoot-em-up:sta tykkää. Linkki
Minä toivoisin Live Arcadeen Incredible Machinesit PC-puolelta, sekä 2D Deluxe Ski Jumpin(suomi-sharewarea :D ). Olisi hittipeli.

Eets: ChowDown on minun suositus kaikille Puzzle-pelien ystäville. Ihanaa pelata välillä sellaisia pelejä, jotka eivät vaadi refleksejä paljoakaan. :)
EDIT: Niin, nuo Incredible Machinesit tuli juuri mieleen tuosta Eets:stä. Tekijät ovat takuuvarmasti pelanneet noita aikoinaan.
 
Vastaus: Live Arcade

Onko kellään tietoa Beautiful Katamarin eurojulkaisusta? Eikös pelin pitänyt täällä tulla jakeluun live arcaden kautta? Jenkeissä peli tulee myyntiin lokakuun 16, mutta eurojulkaisusta ei ole kuulunut vieläkään mitään :(
 
Vastaus: Live Arcade

SamTheMan sanoi:
Onko kellään tietoa Beautiful Katamarin eurojulkaisusta? Eikös pelin pitänyt täällä tulla jakeluun live arcaden kautta? Jenkeissä peli tulee myyntiin lokakuun 16, mutta eurojulkaisusta ei ole kuulunut vieläkään mitään :(
Katamari tulee levyllä, tämähän on ollut tiedossa jo jonkin aikaa, mutta viimeistään saavutukset tuon tiedon paljastavat. 1250 pistettä kun voi olla vain pelissä joka tulee levyllä. Eurojulkaisusta ei ole vielä tarkempaa tietoa.

http://www.achieve360points.com/game/beautifulkatamari/
 
Vastaus: Live Arcade

Bankshot Billiards 2 on nyt saatavilla puoleen hintaan eli 600 pojoa, olenkin harkinnut tuon ostamista jo yli vuoden, tuo 1200 pojoa vaan hiukan hillitsi himoja. Alessa myös Frogger ja Harwood Spades, 200 pistettä zipale. Pelit alenivat näköjään enemmän kuin alunperin pitikään.

Mikä korttipeli tuo Spades muuten on suomeksi?

Huomasin tuossa muuten kun tarkoitus oli siirtää kaikki pelien talletukset muistikortille Eliteä varten, niin ainakaan Wormsissa ei ollutkaan erillistä save filea. Tallettaa siis ilmeisesti pelin siihen pelitiedoston yhteyteen, hiukan harmittaa aloittaa alusta uudella koneella kun olisi ollut vielä pari challengea tekemättä. Onneksi muista Arcapepeleissä tuo erillinen save file taisi löytyä.

Edit: Nyt aamulla nuo pelit olivatkin jo taas 900 ja 300 pistettä, ihme juttuja tapahtuu livessä. Olisiko joku ensin kädettänyt nuo hinnat?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Live Arcade

mikaju sanoi:
Huomasin tuossa muuten kun tarkoitus oli siirtää kaikki pelien talletukset muistikortille Eliteä varten, niin ainakaan Wormsissa ei ollutkaan erillistä save filea. Tallettaa siis ilmeisesti pelin siihen pelitiedoston yhteyteen, hiukan harmittaa aloittaa alusta uudella koneella kun olisi ollut vielä pari challengea tekemättä. Onneksi muista Arcapepeleissä tuo erillinen save file taisi löytyä.

Itellä ainaki ku latasin wormsin uudestaa elitelle ni kaikki tallennukset pysy ja oli ok eli ei tarvinnu mitää erillistä säätöö tehdä sen suhtee..
 
Vastaus: Live Arcade

ara sanoi:
Itellä ainaki ku latasin wormsin uudestaa elitelle ni kaikki tallennukset pysy ja oli ok eli ei tarvinnu mitää erillistä säätöö tehdä sen suhtee..

Jep, vissiin tulee suoraan netistä noi Wormsin savet, aivan kuten achievementit. Yllätyin kyllä ite kun mitään (esim. suoritettuja tehtäviä) ei kadonnut.

P.S. Forza 2:ssa taas mulla katos tuntikausien työnä kehitetyt autot kokonaan, kiitti vaan. Eivät suostuneet siirtymään 512Mt muistikortille ollenkaan.
 
Vastaus: Live Arcade

Itse tuli ladattua tuo Spades kun hinta oli 200. Mietinkin, että onpa outoa kun hinnoiksi ilmoitettiin 300 alunperin, mutta toisaalta juuri tuo ylimääräinen alennus riitti itselle syyksi hommata peli. :)
 
Vastaus: Live Arcade

Onkos tuolla Arcadessa mitään "Breakout" tyylistä riko-pallolla-muurit peiä?
 
Vastaus: Live Arcade

mikaju sanoi:
Heps, tuolta ohjeita ja linkki http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=78376 miten saada 2 ilmaista arcadepeliä, koskee valitettavasti vain vuoden sisään ostettuja boxeja. Rekisteröidyin silti, jos kuitenkin onnaisi.

Onnasi ja sieltä tulivat ilmaiset Robotron ja Joust. Omistan jo Robotronin joten voin lahjoittaa sen ensimmäiselle joka sitä privalla pyytää.

Edit: Män jo! Jäsen ATomiH voitti muut minuutilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Live Arcade

Tänään latasin
-Ultimate Mortal Kombat 3:en.En muistanutkaan miten v-mäinen peli on kyseessä... mutta silti niin loistava.
-Double Dragon. Ajattelin ladata, kun on kehuja saanut. Mutta olikin pienoinen pettymys. Kyllä tätä pelata jaksaa saavutusten toivossa, mutta lyhyt peli on ja taistelu on aika köykäistä..

Tuon Totem Ball:in latasin. Ihmettelin, kun ilmaiseksi sai. Näemmä jujuna oli että live vison pitää omistaa. Noh, yksi syy lisää sen hankkimiseen:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Live Arcade

Vehu sanoi:
Tänään latasin
-Ultimate Mortal Kombat 3:en.En muistanutkaan miten v-mäinen peli on kyseessä... mutta silti niin loistava.
-Double Dragon. Ajattelin ladata, kun on kehuja saanut. Mutta olikin pienoinen pettymys. Kyllä tätä pelata jaksaa saavutusten toivossa, mutta lyhyt peli on ja taistelu on aika köykäistä..

Tuon Totem Ball:in latasin. Ihmettelin, kun halvalla sai. Näemmä jujuna oli että live vison pitää omistaa. Noh, yksi syy lisää sen hankkimiseen:D

Itse joskus MK3:ta pelanneena tuntui että tuo Live Arcaden versio on pirusti vaikeampi. Jotenkin se vaikeustaso yhtäkkiä hyppää alimmallakin tasolla siinä jossain vastuksessa.

Double Dragon on hyvä peli, mutta Live-käännös paska. Nykiikin julmetusti. Propsit silti arcade flyereista.
 
Vastaus: Live Arcade

Vehu sanoi:
Tuon Totem Ball:in latasin. Ihmettelin, kun halvalla sai. Näemmä jujuna oli että live vison pitää omistaa. Noh, yksi syy lisää sen hankkimiseen:D

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=21147

Tämä on mielestäni aika hyvä diili, ei ole edes kovin paljon kalliimpi kuin vuoden livet, ja tietenkin kamera, mikki, pelejä ja muutama pojo kaupan päälle. Totemball on muuten aivan hirvittävän huono.
 
Vastaus: Live Arcade

Puzzle Quest ensi viikon XBLA-peli?

In a press release sent out by D3 Publisher, the company revealed that next week's Xbox Live Arcade offerings should include the highly anticipated Puzzle Quest: Challenge of the Warlords if "all goes well." No specifics on pricing were given, though we should find that out prior to the game's release on Wednesday, October 10.

http://xbox360.ign.com/articles/825/825490p1.html

Edit: Gamerscoreblog varmistaa tiedon ja samalla ilmoittaa että Puzzle Quest maksaa 1200 pistettä http://gamerscoreblog.com/team/archive/2007/10/08/553777.aspx
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Live Arcade

Oijoi!!! :p
V2.fi kertoo, että Speedball II: Brutal Deluxe tulee 17.10! Jes jes jes!

Tuliko teille muka viime viikolla se joku Tetriskopio? Itse en löydä mistään, ja mulla on autoimutuskin päällä.
 
Vastaus: Live Arcade

Vigor Mortis sanoi:
Oijoi!!! :p
V2.fi kertoo, että Speedball II: Brutal Deluxe tulee 17.10! Jes jes jes!

Tätä tietoa on odotettu siitä asti kun jostain satuin lukemaan että pelin on Xboxille tulossa, aivan mahtavaa! Bitmap Brothers FTW! :) Nyt vain täytyisi ostaa se itse konsoli ensin... Toivottavasti Amiga-pelejä eksyisi enemmänkin Live Arcadeen, oman lapsuuden helmet kun ovat lähes poikkeuksetta niitä. Tyhmä oli joskus kun Amigan myi...
 
Vastaus: Live Arcade

ppsa_ sanoi:
Tätä tietoa on odotettu siitä asti kun jostain satuin lukemaan että pelin on Xboxille tulossa, aivan mahtavaa! Bitmap Brothers FTW! :) Nyt vain täytyisi ostaa se itse konsoli ensin... Toivottavasti Amiga-pelejä eksyisi enemmänkin Live Arcadeen, oman lapsuuden helmet kun ovat lähes poikkeuksetta niitä. Tyhmä oli joskus kun Amigan myi...

Melkein veit jalat suustani. Odotettu on innolla piiitkän aikaa. Nyt sitten vihdoin :D
 
Vastaus: Live Arcade

Vigor Mortis sanoi:
Tuliko teille muka viime viikolla se joku Tetriskopio? Itse en löydä mistään, ja mulla on autoimutuskin päällä.
Syystä tai toisesta Tetris Splash ei koskaan ilmestynyt maailmanlaajuisesti, vaan Major Nelsonin mukaan seuraavilla kauppapaikoilla: Australia, Canada, Ireland, New Zealand, United Kingdom, United States

Itse hain tuon kokeiluversion Jenkkien kauppapaikalta ja se on (yllätys yllätys) silkkaa Tetristä. Eli onhan se hyvä peli, mutta kuka maksaa melkein 10 euroa Tetriksestä?
 
Vastaus: Live Arcade

Tänään on tullut Puzzle Quest joka lähtee ehdottomasti lataukseen. Sen lisäksi jenkkien kauppapaikalle suuntaavat voivat törmätä seuraavaan varmasti hilpeyttä herättävään tuotokseen:

http://www.majornelson.com/archive/2007/10/10/arcade-yaris-free.aspx

Arcade: Yaris (Free)
Content: Yaris
Price: Free
Availability: North America
Dash Text: [ESRB: E10+(EVERYONE 10 +) CARTOON VIOLENCE] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Get a sneak-peek at the all-new 2007 Toyota Yaris! Race your Yaris up walls, through tubes, and even upside-down as you destroy enemies! Take on the challenge by yourself, or speed around the tracks with your friends on Xbox LIVE. With three different models to drive, eight tracks, and a host of enemies (plus a full arsenal with which to destroy them), you'll be moving forward with Yaris!

Mmm, aseistettu Yaris jolla voi ajaa ylösalaisin. Voiko mikään olla enää hotimpaa?
 
Ylös Bottom