Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lords Of The Fallen

Komia oli raileri, tosin railerit saadaa näyttää hyvältä jopa paskois peleis, mut mun kristallipallo sanoo että ei sielt oo paskaa tulos. o_O

Tai voihan se olla vuoden suurin pettymyski metacritic 49.

:p
 
Komia oli raileri, tosin railerit saadaa näyttää hyvältä jopa paskois peleis, mut mun kristallipallo sanoo että ei sielt oo paskaa tulos. o_O

Tai voihan se olla vuoden suurin pettymyski metacritic 49.

:p
Klonkussa ei kyllä näyttänyt trailerikaan hyvältä. Saavutus sekin ehkä… :p
 
Kaikki yli alkuperäisen pelin 69 on plussaa. Ostoon jos tämä menee niin hyvinhyvin isosta alesta vasta joskus kun peliruuhka helpottaa. Ei sen takia että peli ei kiinnosta vaan ei nyt vaan ole aikaa tällaiselle teokselle joka vaatii kaiken huomion.
 
Itse heitän arpalipuksi 75. Jos isompia bugeja ja suorituskykyongelmia ei ole, niin heti viikonloppuna pelin kimppuun!
 
No kyl siinä saa jo aika paljon asioita kusta jos menee alkuperäisen 69 alle.
Joo tuskin menee, eikö ne pelin ennakkoon saaneet striimaajat ole pääasiassa kehuneet tätä?

Onkos teillä jo mietittynä millä classilla lähdette liikenteeseen? Itse ajattelin Blackfeather Rangeria, koska mukavan Bloodborne-henkinen hahmo. Toisaalta Deluxen Dark Crusader huokuu myös tyyliä. Valintoja, valintoja..
 
Itteä kiinnostaa toi tulitaika-puoli, en nyt muista millä nimellä sitä tässä pelissä kutsutaan mut se pyromania nyt kuitenkin. Siihen ehkä yhdistellen kevyitä aseita. Mietin kans tuota Deluxe-editionia mut päätin lopulta kuitenki ennakkovarata perusversion, ku ton Dark Crusaderin saa kuitenki sit auki peliä pelaamalla, ja kyse on kuitenki vaa aloitushahmosta ja varusteista.

Mua ei sinällään arvostelut ikinä oo kiinnostanu, yleensä mun lempipelit ei oo ikinä niitä kovia numeroita saanu. Tästä ei tosiaan varmasti mitään GOTY oo tulossa, mutta jos nyt ehjän ja hyvän pelin sais hyvällä teemalla ja idealla nii se riittää.
 
Oxtää muuten eka souls mitä voi pelata coopis alusta loppuun eikä vaa kelloja soittamal joskus? Tosin ei mul oo kyl kavereita mut hienoa niille joilla niitä on ja tykkäävät pelata näitä coopeis, alkuun kyl mielummin pelaan näitä yksin mut hauska ois coopis sit vaikka ng+ tjsp.
 
Performance Mode on vain 1080p@60fps. Mistähän tämä johtuu? Luulisi että edes 2k@60fps:ään päästäisiin nykykonsoleilla? No onhan tässä suurempi resoluutio kuin Remnant 2:ssa, jonka Performance Mode oli vaan 720p. UE5 on vissiin aika raskas pelimoottori?
 
Ai, mä jotenki oletin ja kuvittelin ja olin kuulevinaan että olis 1440p 60fps, mut ehkä se tais sit olla peeceel.
 
Joo ei nuo UE5 pelit konsoleilla pyöri isolla resolla. Mutta Remnant 2 720p kuvaa ei tavan tölliäinen erota natiivi 1440p kuvasta että skaalaus on sen verta hyvää nykypäivänä.
 
Vuotanutta infoa pelistä. Oli mennyt liian aikaisin jakoon ja poistettiin äkkiä.

097842.jpg
 
Neljä salaista luokkaa?! Muutenki iha kivasti tota varustetta pelis, saa varmaa aika päheen Fashion Lordin aikaseks. Se on noissa tärkeintä, form over function!
 
Noniin, mukavia lukuja näyttääpi olevan :p

Neljä salaista luokkaa?! Muutenki iha kivasti tota varustetta pelis, saa varmaa aika päheen Fashion Lordin aikaseks. Se on noissa tärkeintä, form over function!
Tässä pelissä on kyllä todella hienoja nuo panssarit yms varusteet
 
Ylös Bottom