Mulle tuli sun arvostelusta enemmän sellainen fiilis, että arvostelet tätä peliä aiempien souls-pelien kautta, kun pelit ihan yleisestikin, ainakin omasta mielestä, pitäisi arvostella juurikin sen arvostelun kohteena olevan pelin omien juttujen mukaan. Ethän sä vaikka autopelejä tai fps räiskintäpelejä arvostellessa ala listaamaan ja miettimään männävuosien julkaisuja, että mitä siellä tehtiin paremmin, ja vertaa tyyliin Gran Turismoa Need for Speediing koska toisessa on jotain paremmin.
Jos vertaa vaikka tuota Fextran arvostelua sun kirjoitukseen, niin siellä annetaan myös kritiikkiä ihan oikeutetusti mutta silti peli arvostellaan just sen pelin kautta eikä lähetä heti jo aloituksessa vonkumaan, että tämä on halpa klooni ja muut tekee asian paremmin.
Hitto joku Lies of P, en toista yhtä lineaarista soulslikea tiedä, kentät yhtä putkea ja hiton helpot vihut, sitten bossit helvetin vaikeita kun ne kentät ei opeta mekaniikoita joilla ne bossit voitettais. Mitä uutta ja hienoa toi peli sitten toi? Ei yhtää mitään. Sekiro tekee parryn paremmin kaikki muut seikkailun paremmin, Sekiro mukaanlukien.
Aamuyöstä tota pelailin ja toistaiseks mulle maistuu iha hyvin. Cultistilla aloitin ja alun vihut on vähä kestävämpiä tulta vastaan mut sit ku sai taistelusta kiinni niin homma alko toimimaan. Kaukana olevat velhot voi hoitaa helposti ku ei rushaa sinne kaikkie keskelle vaa pelaa fiksusti.