Huomasin tuon itsekkin kun kattelin peluuta Tubesta. Että joutu aika paljon peruuttelemaan että lyönti onnistuu ilman että mennään kuiluun.Kauheat paineet, mitä jos et tykkääkkään vaikka suosittelen?
Olen tykännyt kyllä seikkailla tuolla maailmassa, noi kentät tuntuu olevan aika hyvin rakennettuja ja tuo Umbral mekaniikka tuo sinne paljon pieniä sivupolkuja, piilotettuja huoneita ja mysteerejä. Mitään kovin kummoista labyrinttia ei kannata odottaa mut aika samalla viivalla kuin joku Dark Souls 1 jos maailman rakennetta pohtii. Tosi tosi isoja ärsytyksen tunteita on tullut alueista joissa voi tippua reunalta. Tosi usein nimittäin kun lyön vihua, niin hahmo ottaa vähän turhan kovaa vauhtia ja luiskahtaa reunalta syvyyksiin vihollisen mukana. Siinä lentää kyllä ärräpäitä.
Oma hahmo tuntuu vähän hitaalta kaverilta jos lyö meleellä, pelaan siis Pyric Cultistilla elikkäs pyromanserilla. Voi johtua toki tosta sauva-aseestakin että se on vaan hidas, en ole vielä löytänyt korvaajaa.
Kyllä tämä Souls-pelien ystäville ihan kelpo tuotos on, taistelu vaatii pienen hetken että se kolahtaa, sitte kun siihen rytmiin pääsee mukaan niin on ihan viihdyttävää mäiskiä. Varsinainen eka iso bossi oli alkuun aika haastava mutta tosiaan tuo taistelun vauhtiin pääsy helpotti, seuraava bossi meni ilman osumaa läpi mutta se viestitti iskunsa aika anteliaasti. Niin ja bosseihin saa AI apurin mukaan, se avautuu ekan kuoleman jälkeen ja odottaa bossiovella.
Paljon kyllä saa ärräpäitä heitellä noitten kuilujen kanssa. Umbral mekaniikka on kans vähä vieras vielä itelle.
Kyllä tämä silti kiinnostelee. Ilmeisesti paljon pikku-juttuja jotka kaipaisi viilausta mutta muuten laadukas. Luultavammin Cyberin jälkeen menee ostoon. FightingCowboy ainakin tykkäsi kovasti vaikka sanoikin että joitakin asioita pitäisi viilata kuntoon.
Viimeksi muokattu: