Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lords Of The Fallen

On kyllä pettymys, olisi lähtenyt heti hankintaan paremmilla arvosteluilla mutta nyt täytyy vielä lukea ja tutkia tarkemmin, että mikä siellä päälimmäisenä mättää.
 
Enite harmittaa tietty kun hypen perässä ennakkotilas. No ehkä jatkos sit malttaa revikoihin asti. Kyllä tota varmasti pelattua tulee, meneekö loppuun asti, tuskin. Oon aika allerginen tollasille asioille mitä noissa revikoissa on tuotu esille.

Toki eihä sitä tiedä, voiha tää maistuakin.
 
Viimeksi muokattu:
No tässä käy joko niin että kaikki arvostelijat ovat oikeessa ja paskan möivät ja tulee kärsimään, tai sit käy "days gonet" jossa oli kans paskat arvostelut ja kaikki oli ihan paskaa mut itelle se on edelleen yks parhaimpia pelejä.

Parit arvostelut katoin youtubest siel oli ihan positiivista ja souls faneille ehtaa viihdettä, toki otettiin huomioon performance ongelmat ym bugit joita nyt on viimeisimmäs pätsis parannettu ja varmaa vielä joku day 1 patch saadaan.

Noh en mää enempää ala mitää arvostelui lukee/kattoo, kyl mä loppukädes itte haluan sen päätöksen tehää eikä että sinne takaraivoon jää kummittelee paskat arvostelut ja sit kaikki tuntuu vaa paskalta koska arvostelijat näin sanoo.
 
Tässäkin hyvä huomata että 18 arviosta 13 on 7-10 välissä ja vain 5 arviota on alle 7. Ne on vain nämä alimmat arviot jotka laskee sitä keskiarvoa paljon kun on noin vähän arvioita vielä.
 
Tässä mun mielestä oli ihan reilu kattava arvostelu. Muaki kiinnostais nyt ne paremmat kilpailijat parilta vuodelta. Tai mitä uutta souls likea tässä viimeaikoina on wu long, lies of peen lisäks tullut, sekä nyt tämä lords of fallen.

 
Tässä mun mielestä oli ihan reilu kattava arvostelu. Muaki kiinnostais nyt ne paremmat kilpailijat parilta vuodelta. Tai mitä uutta souls likea tässä viimeaikoina on wu long, lies of peen lisäks tullut, sekä nyt tämä lords of fallen.


Katoin ton saman äsken, iha hyvä arvostelu.
 
Ihan hyvältä näyttääpi, varmasti jakaa mielipiteitä niinkö nämä aina. Ja arvostelut on aina vain yhden tyypin mielipide (ja aina väärä sellainen eikö).

Ja tosiaan ainoa mikä itellä paistaa revikoista silmään on noi tekniset ongelmat. Toivottavasti nopeasti tulee patchia.

Huomenna sitten kokeilemaan ja tekemään omat johtopäätökset.
 
Viimeksi muokattu:
Kummasti pomppas metacritic 65-->76 (tällähetkellä), en mä nyt tästä odottanutkaa mitää vuoden peliä keskiarvo 99, mut kuten jo aikasemmin kirjotin aika paljon ovat saannut kusta hommat jos menee alle sen mitä se alkuperäinen 69 oli. On täs kuitenkin sen verran pistetty asioita uusiks ja paremmaks. Ite ihan hyvillä mielillä ja fiiliksillä huomenna jos ei vaa posti kuse lähen pelaa, isoin huoli mullaki on performance jota kuulemma jo parannettu ja ehkä vielä day1 patch päälle.
 
Kohtuu hyviltä arvostelut vaikuttaa ja ainakin itse juuri odotin jotain 80 peliä, en mitään seuraavaa messiasta. Ei ole läheskään aina kriitikoihin luottaminen, jos jotain on oppinut vuosien varrella.

Elden Ringiin kait suurimmat vertaukset tehtiin jos oikein ymmärsin, koska se on tuorein Fromsoftin Souls peli ja erittäin menestynyt. Fromsoft on tässä lajityypissään eittämättä kuningas ja niin paljon kuin Elden Ringiä rakastankin niin mielestäni moni arvostelu oli jo aikoinaan ihan liian positiivisen yliampuva sen kohdalla. Siinäkin pelissä on omat ongelmansa. Mutta kuten sanottu, mielipide asioitahan nämä lähes aina on!

Jos huomenna postiluukkuun kolahtaa niin pääsis testaamaan Lordsia itsekin. Odotan innolla.
 
Mulla on diginä niin houkutus on suuri testata heti ku pleikka sen sallii. Huomenna tosin olis kokousten täyttämä työpäivä edessä :D
 
Ihan kiinnostava arvostelu, mutta nyt alkoi kiinnostamaan mitä ne paremmat kilpailijat ovat, joita ilmestyy lähes kymmenen vuodessa? Jos vaikka viitsisit parilta vuodelta listata

Tältä ja viime vuodelta heti parempia soulslikeja esimerkiksi:

Blasphemous 2
Lies of P
Remnant 2
Salt and Sacrifice
Wo Long: Fallen Destiny
Sifu
The Last Hero of Nostalgia
Elden Ring
Soulstice
Thymesia
Steelrising
Tunic
The Surge 2
Mortal Shell

Varmasti on muitakin.
 
Tältä ja viime vuodelta heti parempia soulslikeja esimerkiksi:

Blasphemous 2
Lies of P
Remnant 2
Salt and Sacrifice
Wo Long: Fallen Destiny
Sifu
The Last Hero of Nostalgia
Elden Ring
Soulstice
Thymesia
Steelrising
Tunic
The Surge 2
Mortal Shell

Varmasti on muitakin.
Noo parempia ja parempia.. nämähän on puhtaasti omasta pelimausta kiinni. Lies of P oli hyvinkin meh itelle, kuten Steelrising, ihan roskapeli-osastoa tuo jälkimmäinen.
 
Tuossa PS5 version suorituskykyä ja onhan se paikoin aika paha. Varsinkin ekalla kunnon bossilla mennän alta 50 jo ja edes VRR ei pelasta.

 
Noo parempia ja parempia.. nämähän on puhtaasti omasta pelimausta kiinni. Lies of P oli hyvinkin meh itelle, kuten Steelrising, ihan roskapeli-osastoa tuo jälkimmäinen.
Kukaan ei ole objektiiviseksi totuudeksi näitä väittänytkään, mutta jos listausta kysytään, niin listausta saadaan.

Tuossa PS5 version suorituskykyä ja onhan se paikoin aika paha. Varsinkin ekalla kunnon bossilla mennän alta 50 jo ja edes VRR ei pelasta.


Tämä on tietääkseni myös tuosta uusimmasta päivityksestä. Tätä ennen kokemus oli vielä karumpi. On todennäköistä, että kuukausien myötä tuo ruudunpäivitys paranee vielä tästä, mutta nykyisessä muodossa olisin itse mielummin odottanut, että peli saadaan teknisesti kuntoon ensin.
 
Ylös Bottom