Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lords Of The Fallen

Kyl mä nyt voin jo huoletta sanoa että tämä on taas näitä aliarvostettuja pelejä, alkaa pinnan alta löytyy paljon enemmän mitä alkuun oletti. Peli ei ehkä ole ns. kalliin suuren budjetin viimeisen päälle hiotun oloinen kuten vaikka Elden Ring, kyllä tästä olisi voinut saada helposti ysin tai jopa kympin pelin. Ongelmat ovat lähinnä performance modes, välillä tökkii tosi pahasti, taistelut ja liikkuvuus toimii mut välil se hahmo ehkä leijaa liikaa, pykälä raskaammaks nii olis täydellinen.

Juoksu on jotenkin koomisen tuntuinen/näköinen, ite harvemmin sitä käytän vaan meen ihan hölkkäämäl paitsi jos pakko lähtee laumaa karkuun ym. Alkoi eilen löytyy uusia kikkoja että miten paljon tästä voi oikeesti tehää hahmosta juuri sellaisen ku haluaa, opin miten nyt saa loitsut käyttöön, saada aseet voideltu myrkyllisiks jne. Myös lamppua voi päivittää mikä helpottaa siel umbras olemista ja tutkimista, umbra tuntuu ehkä alkuu gimmikiltä mut on se paljon muutakin, maailmaan avautuu uusia polkuja ja sitä onkin pakko käyttää se on paikka kuten tekijät sanoi "high risk high reward".

Bossit ovat tähän mennes olleet reiluja ja helppo oppia, peli ei kuitenkaan ole helppo vaan antaa kyllä sitä haastetta tuttuun souls tapaan, IGN valitti miten helpot bossit tässä on, en tiie ehkä sit veteraaneille mut kyl ite täs on joutunut kymmeniä uusintoja ottaa. Onkse sit hauskaa että "huh vietin 4 viikkoa tän bossin kanssa, huh olipa vaikeeta mut nyt eteenpäin".

Maailmasta olen ollut jo vakuuttunut ennen julkasua, se on vaan hyvin tehty ja kaikki se tutkiminen ja salaisuudet siel, umbras kannattaa myös grindata kuten ylempänä jo mainittiin.

Peli ei ole täydellinen viimeisen päälle 10+ masterpiece, mutta erittäin hyvä ei frommin souls peliksi ja toivon ettei tekijät nyt heitä heikohkon vastaanoton takia hanskoja tiskiin, tässä on potenttiaalia tulla paremmaks peliks, ehkä jopa jatkoa ajatellen.
Tismalleen samaa mieltä. Diggaan täst ihan helvetisti, joo on jokunen ärsytyksen aiheuttaja mut ei mitää mistä ei pääsis yli erehdyksen ja yrityksen kautta. Oon pitäny kaikist bosseist tosi paljon, yhtää huonoa tai epäreilua ei oo tullu vastaan.

Pidin aikanaan Dark Souls 2:sta hemmetin paljon, ja tää muistuttaa mua siitä tosi tosi paljon.

Ja Fashion tässä pelissä on vaa niin helvetin hyvä, tosi komeen näköset setit saa ylleen. Tämä on itelle tän vuoden parhaimpia pelejä ihan kirkkaasti.
 
Pari tuntia ehtinyt aloitelka tätä ja ainakin alun perusteella lies of p vie pidemmän korren. Ehkä minusta on tullut kultasilmä mutta häiritsee tuo jatkuva fps:n tökkiminen ja hdr on ainakin pleikka vitosella ihan rikki, todella harmaata ja sumeaa kaikki
 
Pari tuntia ehtinyt aloitelka tätä ja ainakin alun perusteella lies of p vie pidemmän korren. Ehkä minusta on tullut kultasilmä mutta häiritsee tuo jatkuva fps:n tökkiminen ja hdr on ainakin pleikka vitosella ihan rikki, todella harmaata ja sumeaa kaikki

Mulla auttoi kuvaan laatuun ja ero on kun yöllä ja päivällä kun kytkin hdeärrän pois päältä pleikka valikosta, brightess 50, contrast 85 ja saturation 76, näitä nyt voi oman maun mukaan kikkailla. Mut kuva on paljon terävämpi, yksityiskohdat erottuu ja muutenkin harmaa maailma näyttää paljon värikkämmält, hdr päällä tosiaan näyttää hieman tai joskus aika paljonki haalulta. Ehkä menetät jotain hdr efektejä mut mielummin katon paljon terävämpää kuvaa ku jotain hdr efektejä mitä ei varmaa ees huomaa.

Kannattaa tätä ainakin kokeilla, monis peleis toi hdr on rikki tai huonosti tehty.
 
Mulla auttoi kuvaan laatuun ja ero on kun yöllä ja päivällä kun kytkin hdeärrän pois päältä pleikka valikosta, brightess 50, contrast 85 ja saturation 76, näitä nyt voi oman maun mukaan kikkailla. Mut kuva on paljon terävämpi, yksityiskohdat erottuu ja muutenkin harmaa maailma näyttää paljon värikkämmält, hdr päällä tosiaan näyttää hieman tai joskus aika paljonki haalulta. Ehkä menetät jotain hdr efektejä mut mielummin katon paljon terävämpää kuvaa ku jotain hdr efektejä mitä ei varmaa ees huomaa.

Kannattaa tätä ainakin kokeilla, monis peleis toi hdr on rikki tai huonosti tehty.
Kiitos, täytyypä kokeilla tätä. Sinänsä harmi että tää graafinen toteutus on mitä on, koska pelin artstyle on todella tyylikästä
 
Sama oli RDR2ses jossa hdr teki sen et ne värit oli siinä jotenki haaluja. En tiie onkstää hdr sit jotenkin niin hankalaa tehää hyvin/oikein kun ei tää eka peli oo jossa pelin värimaailma on viturallaa huonon hdärrän takia.

Sit tietenkin kannattaa myös kaikki film granet ym kytkee pois päältä ellei sit tykkää siitä efektistä jotenki.
 
Juttujen perusteella tämä alkaa kiinnostaa erityisen paljon, eniten varmaankin haasteen vuoksi. Ulkoinen habitus ei ole itselleni ollut koskaan se tärkein asia peleissä, kunhan ei nyt ihan "PS3-aikaan" mennä, joten siitä tuskin jaan miinuspisteitä. Lies of P on loppusuoralla, vielä viimeinen rykäisy vaadittaisiin. Jossain kohtaa otan Lords of the Fallenin varmasti projektiksi. Souls-teemaisiin peleihin ei vain koskaan kyllästy.
 
Täytyy kyllä lisää kehaista miten hyvältä peli on tuntunut nyt kun taisteluihin ja kontrolleihin on tottunut. Hieman tosiaan ilmavaa ollut toi combat, mutta silti oikeinkin nautittavaa. Jonkin verran häiritsee toi hahmon liikkuminen eteenpäin lyödessä, ja turhan lähellä oleva kamera ajoittain ajaa ahtaalle. Oon hyvin vaikuttunut taisteluissa eri liikkeistä ja comboista mitä peli tarjoaa. Aseista riippuen peli tarjoaa monenlaisia iskusarjoja ja taisteleminen on todella hauskaa.

Maailma on kyllä upea ja kammottava, toi kahden maailman välillä ihmettely käy välillä kuin jostain kauhupelistä. Tunnelmaa piisaa, ja haastetta myös. Vaikka peliä jotkut irvileuat onkin jo "helpoksi" mennyt sanomaan, niin ainaki itellä tulee tukkaan vähän väliä, varsinkin bosseissa. Bossit eivät kuitenkaan ole tuntuneet epäreiluilta, mikä on oikeinkin hyvä asia.

Oma pyromaani on muuntautumassa jonkinlaiseks pyroritariks, kahdella kirveellä höystettynä. En yleensä missään Souls-pelissä oo kahden aseen taktiikalla vedelly, vaan aina ollu ase+kilpi päällä. Tässä en hirveästi nähnyt hyötyä kilvestä, koska mitään 100 % blockaavia kilpiä ei taida pelissä olla, tai ainakaan alussa. Parempi vaan väistellä, ja kun aseella voi tarvittaessa blockata, ei kilvelle ole niin tarvetta tullut. Mukava myös, ettei catalyst vie aseelta tilaa.

Harmillisesti en oo ehtiny vielä hirveästi pelata, mut pikkuhiljaa matka etenee.
 
Olin eilen siel suo alueel vai mikä virallisesti onkaan, pikku farmia siinä että sain tarvittavat pisteet auki "fire" kirveelle ja "holy" vasaralle, dual aseella mennään täälki, jotenkin tykästynyt siihen. Mut sit multa loppui ne istutettavat "vauvat" nii aattelin käydä basessa ostaa lisää, siel sit aukes uus vendori joka möi avainta joka käy pilgrims perch joihinki oviin. No mä mielenkiinnosta sit menin tsekkaa, sieltä aukes ovi sit ihan uuteen mestaan ja kummasti se pelin virallinen eteneminen jäi muutamaks tunniks ku jäin sitä mestaa nuohoo, sit tuli vastaan vielä joku "kellopää" pomo, ilmeisesti joku minibossi.

Mut siinäki muutama yritys meni, tuli kirves ja ne höystettynä myrkyllä, lopuks aseet sai sen tuleen, siinä oli helaa sillä sen verran vähän jäljellä että vaan peruutin ja katoin että jospa se tuli hoitais loput ja siihen se sit kaatui, siltä sit sai muhkean aseen palkinnoks. o_O

Sit menin viel loppuillaks takas sinne suo alueelle ja alkoi sieltäki löytyy yhtä sun toista salaisuutta ja lopulta päädyin umbran salaovelle jossa oli taas joku minibossi, mut sit alkoi olee kello jo sen verran paljon ja väsymys iski nii aattelin et hoidan sen seuraavan päivänä.

Kyllä tässä pinnan alta paljastuu paljon suurempi peli kun vain "halpa souls kopio". Ongelmia ja pikku viilauksia tässä riittäis mistä on jo monesti mainittu, hahmon liika ketteryys mut siihenki tottuu, nyt alkaa oikeestaa jo tykkää. Ne nykimiset ei mun peli iloa ole kauheesti pilannut, olishan se hienoa että olis smooth as butter, mut näillä nyt mennään.

Umbra on kyl kuumottava mesta, se tosiaan välil käy ihan kauhupelistä. Ite käytän sitä yleensä jos on pakko edetä johonki salamestaan ja käyn tsekkasee lootit, monesti siel ku sit viipyy liikaa nii yhtäkkiä on koko armeija peräs ja itte yrität juosta chekpointille et kuha pääsis pois. Monesti siihen kuolee ku paniikis vaa juoksee, onneks poimitut lootit kuitenkin säilyy kuolemasta huolimatta.
 
Olin eilen siel suo alueel vai mikä virallisesti onkaan, pikku farmia siinä että sain tarvittavat pisteet auki "fire" kirveelle ja "holy" vasaralle, dual aseella mennään täälki, jotenkin tykästynyt siihen. Mut sit multa loppui ne istutettavat "vauvat" nii aattelin käydä basessa ostaa lisää, siel sit aukes uus vendori joka möi avainta joka käy pilgrims perch joihinki oviin. No mä mielenkiinnosta sit menin tsekkaa, sieltä aukes ovi sit ihan uuteen mestaan ja kummasti se pelin virallinen eteneminen jäi muutamaks tunniks ku jäin sitä mestaa nuohoo, sit tuli vastaan vielä joku "kellopää" pomo, ilmeisesti joku minibossi.

Mut siinäki muutama yritys meni, tuli kirves ja ne höystettynä myrkyllä, lopuks aseet sai sen tuleen, siinä oli helaa sillä sen verran vähän jäljellä että vaan peruutin ja katoin että jospa se tuli hoitais loput ja siihen se sit kaatui, siltä sit sai muhkean aseen palkinnoks. o_O

Sit menin viel loppuillaks takas sinne suo alueelle ja alkoi sieltäki löytyy yhtä sun toista salaisuutta ja lopulta päädyin umbran salaovelle jossa oli taas joku minibossi, mut sit alkoi olee kello jo sen verran paljon ja väsymys iski nii aattelin et hoidan sen seuraavan päivänä.

Kyllä tässä pinnan alta paljastuu paljon suurempi peli kun vain "halpa souls kopio". Ongelmia ja pikku viilauksia tässä riittäis mistä on jo monesti mainittu, hahmon liika ketteryys mut siihenki tottuu, nyt alkaa oikeestaa jo tykkää. Ne nykimiset ei mun peli iloa ole kauheesti pilannut, olishan se hienoa että olis smooth as butter, mut näillä nyt mennään.

Umbra on kyl kuumottava mesta, se tosiaan välil käy ihan kauhupelistä. Ite käytän sitä yleensä jos on pakko edetä johonki salamestaan ja käyn tsekkasee lootit, monesti siel ku sit viipyy liikaa nii yhtäkkiä on koko armeija peräs ja itte yrität juosta chekpointille et kuha pääsis pois. Monesti siihen kuolee ku paniikis vaa juoksee, onneks poimitut lootit kuitenkin säilyy kuolemasta huolimatta.
Oho tommosee kellopäähän en ookkaa viel törmänny :O

Tuli vastaa yks iso bossi mihin jäin jumiin vähä pidemmäks aikaa mut kyl seki sit lopulta ku hiffas liikkeet. Isoin ongelma oli kun se bossi on tulipohjainen niin mun pyromaagi oli vähän hätää kärsimäs. Ja tolla oli pari ässää hihas mitkä yllätti kivasti. Kieli keskellä suuta sai pelata, taas kerran, täs on bossit tehty tosi hyvin. Bossin nimi Spurned Progeny. Täysin tuli kyl Attack on Titan anime mielee tost.
 
Oho tommosee kellopäähän en ookkaa viel törmänny :O

Tuli vastaa yks iso bossi mihin jäin jumiin vähä pidemmäks aikaa mut kyl seki sit lopulta ku hiffas liikkeet. Isoin ongelma oli kun se bossi on tulipohjainen niin mun pyromaagi oli vähän hätää kärsimäs. Ja tolla oli pari ässää hihas mitkä yllätti kivasti. Kieli keskellä suuta sai pelata, taas kerran, täs on bossit tehty tosi hyvin. Bossin nimi Spurned Progeny. Täysin tuli kyl Attack on Titan anime mielee tost.

Ei siihen kellopäähän voi ees vahingossa törmätä, pitää ostaa avain basesta eräältä vendorilta ja palata sinne pilgrims perchiin (se kalliokieleke mesta). Itte meinaan palata sinne viel ku oli joku loottimesta umbras ku paniikis juoksin mut en sen enempää jääny sitä tutkii ku oli kauheesti vihui joka puolel.
 
Ei siihen kellopäähän voi ees vahingossa törmätä, pitää ostaa avain basesta eräältä vendorilta ja palata sinne pilgrims perchiin (se kalliokieleke mesta). Itte meinaan palata sinne viel ku oli joku loottimesta umbras ku paniikis juoksin mut en sen enempää jääny sitä tutkii ku oli kauheesti vihui joka puolel.
Joo ostin nyt kans sen avaimen ja pääsin kellohemmoon mut se sai psri onnekast osumaa ja en selvinny. Täytyypä palata tonne viel.

Sitte mulla tukikohdas se heppu joka puhus siit jääpaikast ja aarteest oli hävinny ja jättäny viestin et minne mennä. Menin sinne ja en tie onko vapaaehtone paikka mut ei viel mitää asiaa :D Kylmää kyytiä, tuli joku viikinkikuningas vastaan.
 
Joo ostin nyt kans sen avaimen ja pääsin kellohemmoon mut se sai psri onnekast osumaa ja en selvinny. Täytyypä palata tonne viel.

Sitte mulla tukikohdas se heppu joka puhus siit jääpaikast ja aarteest oli hävinny ja jättäny viestin et minne mennä. Menin sinne ja en tie onko vapaaehtone paikka mut ei viel mitää asiaa :D Kylmää kyytiä, tuli joku viikinkikuningas vastaan.

Kai sä muistit istuttaa sen "vauvan" sinne kukkapeltoon siinä kelloäijän lähellä? Aattelin vaa et se on siinä ihan vieressä nii voi heti perään mennä yrittää. Muuten sinne on turhaa pitkä matka mennä yrittää uudestaan. Mulla kans heppu puhui aarteest ja jääpaikast mut en vielä ole sinne mennyt, varmaa ohjeet mullaki kai?... Mut kerta kylmää kyytiä nii en mä lähe sen enempää selvittää.

Noita vauvoja en alkuu itte tajunnut käyttää tarpeeks, vaatii tietenkin sen pienen kukkapellon+vauvan mut kyl niitä ihan tarpeeks tiheesti on, ennen kun turhaa juossu pitkiä matkoja. Maksaahan ne 2500 euroa per vauva mut äkkiä nyt vaik 10k grindaa kasaa nii on taas vauvoja jemmas.

Mä en tiie/jaksa opetella näis souls peleis niitä virallisia nimiä, käytän ite keksittyjä nimiä mikä nyt tulee ekana mieleen ku näkee kuvan, kuten elden ringis oli kanankoivet jne. :D
 
Kai sä muistit istuttaa sen "vauvan" sinne kukkapeltoon siinä kelloäijän lähellä? Aattelin vaa et se on siinä ihan vieressä nii voi heti perään mennä yrittää. Muuten sinne on turhaa pitkä matka mennä yrittää uudestaan. Mulla kans heppu puhui aarteest ja jääpaikast mut en vielä ole sinne mennyt, varmaa ohjeet mullaki kai?... Mut kerta kylmää kyytiä nii en mä lähe sen enempää selvittää.

Noita vauvoja en alkuu itte tajunnut käyttää tarpeeks, vaatii tietenkin sen pienen kukkapellon+vauvan mut kyl niitä ihan tarpeeks tiheesti on, ennen kun turhaa juossu pitkiä matkoja. Maksaahan ne 2500 euroa per vauva mut äkkiä nyt vaik 10k grindaa kasaa nii on taas vauvoja jemmas.

Mä en tiie/jaksa opetella näis souls peleis niitä virallisia nimiä, käytän ite keksittyjä nimiä mikä nyt tulee ekana mieleen ku näkee kuvan, kuten elden ringis oli kanankoivet jne. :D
Tiedän kuitenki mitä tarkotat ni ei väliä vaikka mitä nimiä käyttää :D joo en muistanu ostaa niit vauvoja ja olinki sit jo bossilla ku se tuli vähä yllättäin eteen.
 
Peli on alkanut maistumaan huomattavasti paremmalta alun jälkeen, toki tähän vaikuttaa myös korjailut suorituskykyyn ja se että sain telkkarin/pelin näyttöasetukset säädettyä kuntoon. Pelistä on huomattavasti helpompi nauttia kun ympäristöistä jopa erottaa jotain :D
 
Ehkä kuvittelen mut tän viimeisimmän pätsin jälkee ei oo läheskää nii paha "tökstökstöks". Ei vielä täysin smooth mut on parempi. Nyt pääsin siitä suoalueesta ja sen kentän pääbossi kaatui yllättävän helposti, nyt mentiin johonki linnaan ja on kyl kuumottava mesta. Jossain vireos myös valitettiin kuinka tässä on vähän vihollistyyppejä, kyl täs on törmännyt yhteen sun toiseen erilaiseen vihuun. Toki siel seassa on niitä kierrätettyjä "zombeja" ym rivivihuja mut ei täs oo tyyliin vain 4 eri vihollistyyppiä.

Kyl täs koko ajan on vaan enemmän vakuuttunut tästä pelistä, ikävä että sai heikohkon vastaanoton sillä voin melkein luvata että souls faneille tämä tarjoa just sitä ihteensä.

Tuli myös päivitettyä nyt aseita, lyhyt kirves ja miekka tuliefekteillä, nyt tyyliin saa joka toiselle tuliefektin päälle ja pomotaisteluis auttaa kivasti. Ei ehkä tee nii isoa lämää ku isot miekat ym kirveet, mut niistä isoista aseista en oo missään soulses tykännyt, tekee ehkä hitosti lämää mut hemmetin hitaita/tylsiä pelata. Pienet puukot ym on ehkä liian pieniä ja ketteriä, semmonen välimalli hyvä.

En oo vielä oikee perehtynyt siihen holy efektiin, tuntuu et se ei tee mitään vai onko peräti nii että se toimii umbra vihuja vastaan? Mitään efektiä holy aseista en ole kyllä vielä huomannut ku taas tuli pistää ne vihut selkeesti tuleen.
 
Ehkä kuvittelen mut tän viimeisimmän pätsin jälkee ei oo läheskää nii paha "tökstökstöks". Ei vielä täysin smooth mut on parempi. Nyt pääsin siitä suoalueesta ja sen kentän pääbossi kaatui yllättävän helposti, nyt mentiin johonki linnaan ja on kyl kuumottava mesta. Jossain vireos myös valitettiin kuinka tässä on vähän vihollistyyppejä, kyl täs on törmännyt yhteen sun toiseen erilaiseen vihuun. Toki siel seassa on niitä kierrätettyjä "zombeja" ym rivivihuja mut ei täs oo tyyliin vain 4 eri vihollistyyppiä.

Kyl täs koko ajan on vaan enemmän vakuuttunut tästä pelistä, ikävä että sai heikohkon vastaanoton sillä voin melkein luvata että souls faneille tämä tarjoa just sitä ihteensä.

Tuli myös päivitettyä nyt aseita, lyhyt kirves ja miekka tuliefekteillä, nyt tyyliin saa joka toiselle tuliefektin päälle ja pomotaisteluis auttaa kivasti. Ei ehkä tee nii isoa lämää ku isot miekat ym kirveet, mut niistä isoista aseista en oo missään soulses tykännyt, tekee ehkä hitosti lämää mut hemmetin hitaita/tylsiä pelata. Pienet puukot ym on ehkä liian pieniä ja ketteriä, semmonen välimalli hyvä.

En oo vielä oikee perehtynyt siihen holy efektiin, tuntuu et se ei tee mitään vai onko peräti nii että se toimii umbra vihuja vastaan? Mitään efektiä holy aseista en ole kyllä vielä huomannut ku taas tuli pistää ne vihut selkeesti tuleen.
Sitten kun se vihun holy palkki on täynnä, tulee Smite efekti. Se tekee vihuun paljon burst damagea ja sitte vielä tulee vihulle debuffi et ottaa jatkos enemmän holy damagea.
 
Pitäs kai jotain grindiä harrastaa lisää ku peli muuttui yhtäkkiä persraiskaukseks kun pääsin.

"tulikylään.

Kauheesti kaikkee räjähtävää ja vaffaa perus rivivihollista ja minibossei tallustelemas.
 
Eka Beacon pomo päihitetty. Kyllä tämä peli on paremmalta maistunut nyt mitä pidemmälle olen edennyt.

Jonkin verran ulkomaan foorumeita tutkailin ja edelleen hyvin paljon mielipiteitä jakava.

Suurimmat ongelmat pelissä ei ole performance, tietyt QoL puutokset tai satunnaiset bugit, vaan jotkin ihan muuta asiat. Tässäpä ne lyhyesti.

1) Taistelu tuntuu edelleen hieman köpöiseltä. Esim. perus lyönnin yhteydessä ukon siirtyminen eteenpäin todella pitkän matkan, kamera ongelmat ahtaissa pikoissa yms. Nämä olisi ok jos kenttäsuunnittelu tukisi tätä lennokkaampaa taistelua mutta siitä aasinsiltana kohtaan 2.

2) Kenttäsuunnittelu on vain rehellisesti sanottu aika kehnoa vihollisten sijoittelun osalta. Heti toka paikka Pilgrims Perch, saa varmasti aloittelijat lopettamaan pelin hyvin nopeasti. Hyppy kohtauksia ilman kunnollista hyppy nappia, ahtaita käytäviä, vihollisia aivan saakelisti joka paikassa ja archerit/maagit tykittää jatkuvaa tahtia, mitä strategisimmista paikoista. Suo alue oli jo vähän parempi mutta sama trendi jatkui kyllä. Joku foorumilla kommentoi tähän aika hyvin Dark Souls 2 viittauksen että devit olisi miettiny mikä oli ärsyttävin alue DS2:ssa (Shrine of Amana tietty) ja toistetaan vaan sitä uudestaan = haastetta. Hyvä idea? Ei. Haastetta toki on mutta nyt on unohdettu kenttäsuunnittelussa se mikä siitä tekee mieluisaa. Ei näitä ratkaisuja vaan voi perustella mitenkään järkevästi että tätä Souls pelaajat olisi kaivanneet kaikki nämä vuodet.

Pomot on olleet hyviä, leppoisan mukavia ja rehtejä soolona. Siitä iso plussa.

Pelillä on hyvät hetkensä ehdottomasti ja sille kannattaa antaa mahdollisuus. Mutta onhan tämä hieman b-luokan kamaa Souls mittapuulla, se tunne vain vahvistuu.

STR ja RAD buildilla mennään.
 
Onx mitää hyviä grindi mestoja löytnyt? Itte oon grindannu siinä suo alueen alussa umbrassa, mut nyt alkaa levu olee sen verran jo iso että ei enää ihan riitä ellei siihen käytä sit turhaa paljon aikaa.

Matchmaking on joko rikki, tai mä oon liian iso levunen, vaikken mielestäni oo, oisko jotain 66+. Tai sit on nii vähän pelaajia ettei kukaa joini vaikka siinä pyörinyt se "searching" palkki koko päivän.

Sit eräästä bossista kysymys.

Se joka tulee jo ihan pelin alussa se kolmipäinen lohikäärme mikälie, siinä ku hävii sen nii se häippäsee. Nyt se tuli takas siel "tulikylän" alussa, menin sinne mut tuli hieman yllättäen vastaan ja mul oli kaikki helat ym jo ihan perseellään, sit se taas häippäs. Tuleeko se viel joskus takas vai onks toi sit semmonen et saa vaan tyylii kerran tietyis paikois yrittää ja seuraava kerta sit tyyliin ng+?
 
Jotenkin tuntuu että tää peli paranisi merkittävästi, jos vihollisten määrää olisi vähän karsittu. Tai ainakin ampuvia vihollisia. Harmi kun ei koskaan pääse rauhassa tutkimaan aluetta kun jostain kilometrin päästä lentää tulipallo niskaan. Tai jos ei lennä niin vähintään joku mölli kiskaisee sut umbraliin, kun vähän vilautat lyhtyä. Saatana :D
 
Ylös Bottom