Tismalleen samaa mieltä. Diggaan täst ihan helvetisti, joo on jokunen ärsytyksen aiheuttaja mut ei mitää mistä ei pääsis yli erehdyksen ja yrityksen kautta. Oon pitäny kaikist bosseist tosi paljon, yhtää huonoa tai epäreilua ei oo tullu vastaan.Kyl mä nyt voin jo huoletta sanoa että tämä on taas näitä aliarvostettuja pelejä, alkaa pinnan alta löytyy paljon enemmän mitä alkuun oletti. Peli ei ehkä ole ns. kalliin suuren budjetin viimeisen päälle hiotun oloinen kuten vaikka Elden Ring, kyllä tästä olisi voinut saada helposti ysin tai jopa kympin pelin. Ongelmat ovat lähinnä performance modes, välillä tökkii tosi pahasti, taistelut ja liikkuvuus toimii mut välil se hahmo ehkä leijaa liikaa, pykälä raskaammaks nii olis täydellinen.
Juoksu on jotenkin koomisen tuntuinen/näköinen, ite harvemmin sitä käytän vaan meen ihan hölkkäämäl paitsi jos pakko lähtee laumaa karkuun ym. Alkoi eilen löytyy uusia kikkoja että miten paljon tästä voi oikeesti tehää hahmosta juuri sellaisen ku haluaa, opin miten nyt saa loitsut käyttöön, saada aseet voideltu myrkyllisiks jne. Myös lamppua voi päivittää mikä helpottaa siel umbras olemista ja tutkimista, umbra tuntuu ehkä alkuu gimmikiltä mut on se paljon muutakin, maailmaan avautuu uusia polkuja ja sitä onkin pakko käyttää se on paikka kuten tekijät sanoi "high risk high reward".
Bossit ovat tähän mennes olleet reiluja ja helppo oppia, peli ei kuitenkaan ole helppo vaan antaa kyllä sitä haastetta tuttuun souls tapaan, IGN valitti miten helpot bossit tässä on, en tiie ehkä sit veteraaneille mut kyl ite täs on joutunut kymmeniä uusintoja ottaa. Onkse sit hauskaa että "huh vietin 4 viikkoa tän bossin kanssa, huh olipa vaikeeta mut nyt eteenpäin".
Maailmasta olen ollut jo vakuuttunut ennen julkasua, se on vaan hyvin tehty ja kaikki se tutkiminen ja salaisuudet siel, umbras kannattaa myös grindata kuten ylempänä jo mainittiin.
Peli ei ole täydellinen viimeisen päälle 10+ masterpiece, mutta erittäin hyvä ei frommin souls peliksi ja toivon ettei tekijät nyt heitä heikohkon vastaanoton takia hanskoja tiskiin, tässä on potenttiaalia tulla paremmaks peliks, ehkä jopa jatkoa ajatellen.
Pidin aikanaan Dark Souls 2:sta hemmetin paljon, ja tää muistuttaa mua siitä tosi tosi paljon.
Ja Fashion tässä pelissä on vaa niin helvetin hyvä, tosi komeen näköset setit saa ylleen. Tämä on itelle tän vuoden parhaimpia pelejä ihan kirkkaasti.