Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lords Of The Fallen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alakerta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkohan pahimmat ongelmat korjattu jo? Tarkoitan ehkä tuota vihollisen lukumäärää yms.

Meinasin ehkä ottaa tämän seuraavaksi peluuseen.
 
Viimeksi muokattu:
En oo sen pahemmin seurannut mut useampi pätsi tähän on tullut ja eiköhän se vihollismääräki ole jo muutettu. Voi toki varmistaa "fakta" lähteistä.
 
Erittäin mielenkiintoinen uusi tapa pelata peliä on tullut patchin mukana. Voit tehdä siitä esim. Roguelite pelin. Ironman modessa kun kuolet, aloitat alusta mutta saat pitää levelit ja kaikki tavarat mitä olet kerännyt. Voit myös muuttaa muita asioita kuten random viholliset, random loottia boxista ja paljon muuta. Täytyy tämäkin joskus ottaa peluuseen kunhan tarpeeksi halvalla saa.




 
Viimeksi muokattu:
Erittäin mielenkiintoinen uusi tapa pelata peliä on tullut patchin mukana. Voit tehdä siitä esim. Roguelite pelin. Ironman modessa kun kuolet, aloitat alusta mutta saat pitää levelit ja kaikki tavarat mitä olet kerännyt. Voit myös muuttaa muita asioita kuten random viholliset, random loottia boxista ja paljon muuta. Täytyy tämäkin joskus ottaa peluuseen kunhan tarpeeksi halvalla saa.





Aiai onneksi olen pantannut tämänkin pelaamista. Pitää ottaa ehdottomasti peluuseen jossain vaiheessa, kunhan saan vähän pelisumaa raivattua tieltä.
 
Tuli aloitettua kaverin kanssa cooppia tässä ja tuli voitettua kolme ensimmäistä bossia. Ei oikein vakuuta, muutakuin hupsuna cooppiperseilynä.

Tämä on kuin DS3:sta pelaisi, mutta ilmavana taisteluna, samanlaisia vihollisia tappaen ja ylimääräisen gimmickin kanssa (kuolleiden maailma).

Lies of P tulossa lähiaikoina kirjastosta lainaan, mutta vähän epäilen sitäkin. Näissä soulslikeissä on ikävä kyllä edelleen se ongelma, että pelatessa itse vertaan Fromin peleihin, ja mietin että miksi en pelaisi niitä Fromin pelejä. Eli mikään näistä ei vain ole noussut edes DS2:n tasolle.
 
Tuli aloitettua kaverin kanssa cooppia tässä ja tuli voitettua kolme ensimmäistä bossia. Ei oikein vakuuta, muutakuin hupsuna cooppiperseilynä.

Tämä on kuin DS3:sta pelaisi, mutta ilmavana taisteluna, samanlaisia vihollisia tappaen ja ylimääräisen gimmickin kanssa (kuolleiden maailma).

Lies of P tulossa lähiaikoina kirjastosta lainaan, mutta vähän epäilen sitäkin. Näissä soulslikeissä on ikävä kyllä edelleen se ongelma, että pelatessa itse vertaan Fromin peleihin, ja mietin että miksi en pelaisi niitä Fromin pelejä. Eli mikään näistä ei vain ole noussut edes DS2:n tasolle.
Lies of P saattaa yllättää. Itse pidän sitä BB:n ja Sekiron ohella parhaana soulslikena mitä on tullut pelattua.

Tästä Fallenista vähä samat fiilikset, ei ole oikein lähtenyt. Tosin vasta ekalla kunnon bossilla menossa.
 
Tuli aloitettua kaverin kanssa cooppia tässä ja tuli voitettua kolme ensimmäistä bossia. Ei oikein vakuuta, muutakuin hupsuna cooppiperseilynä.

Tämä on kuin DS3:sta pelaisi, mutta ilmavana taisteluna, samanlaisia vihollisia tappaen ja ylimääräisen gimmickin kanssa (kuolleiden maailma).

Lies of P tulossa lähiaikoina kirjastosta lainaan, mutta vähän epäilen sitäkin. Näissä soulslikeissä on ikävä kyllä edelleen se ongelma, että pelatessa itse vertaan Fromin peleihin, ja mietin että miksi en pelaisi niitä Fromin pelejä. Eli mikään näistä ei vain ole noussut edes DS2:n tasolle.

Moni pitää Lies of P:tä parhaana Soulslike pelinä, kannattaa kokeilla.
 
Eiköhän Lies of P tule ainakin testattua, kunhan se kirjastosta joskus tulee. Toivotaan että se iskee minuunkin.

Sentään se on positiivista että tähän Lordsiin on tullut päivitys, joka ilmeisesti korjaa joitain ongelmia. Eiköhän cooppia tule siis jatkettua kaverin kanssa joskus.
 
Löytyy nyt gamepassista.

Edit: 1.5 ei näköjään ollutkaan viimeinen sisältöpäivitys. Tämä peli tarjoaa kokoajan vaan lisää erilaista sisältöä. Rahalle vastinetta.

 
Viimeksi muokattu:
Piti mennä tää pleikalle tilaamaan, vaikka GP:ssä onkin. Boksin ohjaimella on niin hankala pelata, mutta siitä ei sen enempää. Tuleepahan tuettua kehittäjiä. Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, kyllä synkkä fantasia kelpaa kesälläkin.
 
Piti mennä tää pleikalle tilaamaan, vaikka GP:ssä onkin. Boksin ohjaimella on niin hankala pelata, mutta siitä ei sen enempää. Tuleepahan tuettua kehittäjiä. Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, kyllä synkkä fantasia kelpaa kesälläkin.

Kehnoista arvosteluista huolimatta tykkäsin tosi paljon tästä, kyllä tähän päälle 100h sain upotettua. Se mikä alkoi todella ottaa päähän loppua kohden kuten monesti mainittu oli se jäätävä typerä vihollismäärä, se on nyt kuitenkin taidettu jo korjata? Voisin itekki ottaa uusintakierroksen ja katsoo mitä muutoksia tähän on tullut, julkkaris tämä oli kieltämättä beta testi.
 
Vaikea nähdä että tuo olisi jotenkin merkittävästi "parempi" kun kyse on valinnasta, joka tehdään kerran pelin alussa ja joka toimii ihan samalla tavoin oli siinä sitten A/B tai man/woman.

Voisi antaa olla sen, mikä sinne on alunperin valittu ja tehdä seuraaviin teoksiin myös päätöksen, jossa pysyä. Oli se A/B tai man/woman.

Eri asia olisi jos tuolla valinnalla olisi jotain merkitystä. Jos vaikka valitessa "woman", ei voisi valita takatukkaa, niin olisihan se sitten rajoittava tekijä, jolloin voisikin vain valita kehotyypin A/B ja niihin sitten erilaisia puskureita, antenneja, vilkkuja ja tarroja, mitä näitä nyt onkaan. Mutta nimenomaan niin, että voi tehdä vapaasti omanlaisen rumiluksen eikä niin että jos haluaa olla takatukka niin on pakko olla tiettyä sukupuolta tai ruumistyyppiä.

Ja jos se man/woman-valinta ei sitten vaikuttaisi mihinkään, niin miksi sitä pitäisi edes roikuttaa mukana? Valmiita "arkkityyppejä" sinne voi tietysti laittaa, missä vaikka "man"-arkkityypin alla olisi joku He-man ja "woman" alla joku missi tai malli.
 
Eipä tuolla valinnalla ole käytännössä mitään pelillistä merkitystä, vaikuttaa vain populistiselta vedolta, ehkä hyvällä tuurilla boostaa hieman myyntejä. Valitettavasti mitkään valinnat ei poista sitä tosiasiaa että LotF on erittäin keskinkertainen köyhän miehen Souls.

Muistan että itseäni aikoinaan lähinnä huvitti kun huomasi että Female ja Male valinnat poistui uudehkojen pelien hahmon luonnista, sen jälkeen ollut lähinnä "aivan sama" ajatus. En ylipäänsä viihdy character creationissa kovin kauaa, varsinkaan tällaisissa peleissä missä ei ole mitään taistelun ulkopuolista roolipelaamista. Ei sitä ukkoa tai akkaa koskaan armorin lävitse juuri edes näe, joten melko merkityksetön juttu lopulta. Voisi vaikka poistaa koko character creationin ellei ole oikeasti syvällisempi rpg dialogeineen, vapauttaisi resursseja johonkin järkevämpään kuten kenttäsuunnitteluun.

Baldur's Gate III oli mielestäni tehty hyvällä maulla nämä valinnat. Erilaisia body typejä ja genitaaleista sai valita mieleisen ja liimata sen Ihaa-Aasin hännän tavalla hahmoon kiinni. Muistaakseni tuosta character creationista ei tullut, puolelta tai toiselta, yhtään internet kitinää ellen väärin muista.
 
Studio vaihtaa pelin sukupuoli vaihtoehdot A ja B --> Mies ja Nainen. Lähes 90% prosenttia äänesti että näin on parempi. Eikä ne väärässä ole.

Myös sarjan muut pelit tästälähtien sisältää mies ja nainen vaihtoehdot.

Ei saatana! Sain tästä päivän naurut. Kylläpäs pelaajille täysin mitätön asia niin kauheen tärkeä. Ei helvetti ja hyvää päivää. :D

Kyllä nyt keskinkertasesta pelistä tulee "10/10 anti-woke wins game". Kiitos!!!
 
Joo, on sitä joskus miettinyt että miksi sitä edes käyttää niin paljon aikaa vaikka soulsissa hahmon luontiin kun ei se hahmo kuitenkaan kauheasti näy. Ei varsinkaan jos on armorit päällä. Paitsi jos tietysti pelaa ns. fashion soulsia, mitä toki itsekin tiettyyn pisteeseen asti tein. Omaa hommaa helpotti kyllä se että pelaan aina erittäin kevyillä kuteilla ja armoreilla, joten ne on lähinnä riepuja, kaapuja ja vaatteita kuin armoreita.

Mutta siis niin, onhan nuo vähän sellaisia "ihan kiva muttei pakollinen"-juttuja. Ehkä siinä sitten on se että voi helpommin samaistua. Itsehän pelaisin vaikka perunasäkillä jos pelaaminen vain on hauskaa. Ja hahmojakin ihan panostuksella luon jos niitä voi luoda mutta useamman kerran sitä on vähän miettinyt että mitähän järkeä tässä on ekat pari tuntia istua vain jotain naamaa vääntelemässä. Kai sillä silti joku merkitys itsellekin on kun sitä tekee eikä ota mitään valmista perunasäkkiä, joten ehkä puhun yhtä ja teen toista.
 
Ylös Bottom