Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lords Of The Fallen

Mul on sit taas huomattavasti vähentyny tän pelaaminen. Aika loppupuolel ja pitkään vaa juossu mobien ohi ja spämminy seediä sinne minne pystyy. Liikaa vaa ruudul ja tos oli yks mesta mikä oli iha täys varsijousiäijiä ja edellisiä pomoja rivivihuiks muutettuna, ei vaa jaksanu normaalisti.
 
Tääl riittänyt mieleniintoa että ei ainakaa ole vielä lopettanut, level 126 ja aseet oisko +7 mitä olen nyt käyttänyt. Kyl vihut kaatuu mut se läjäspämmi nii siinä ei auta enää mikään, kyl itekki monesti varsinkin kun kuolee nii lähen vaa juoksee ettii seuraavaa checkpointtia. Uudes mestas nyt mennään aina varovasti ja fiilistellen, mut siinäki ku kuolee nii juoksee nii pitkälle kun pystyy ja istuttaa vauvoja.

Beaconint nyt 3/5 ja neljännen luokse ilmeisesti menossa, aikaa on kulunu myös paljon "metroid style" backtrakkäykseen et mihis nyt seuraavaks pitää mennä ja sit tyylii pelin alusta menee hissi ihan uudelle mestalle.

Olis tää kyllä ollut varmasti paljon mieluisampi elämys jos ois jaksanut ootella ja saada nämä suuremmat QoL päivitykset kehiin, nyt täs julkkaripelaajat ollut lähinnä beta testaajia. En tiie riittääkö into alottaa NG+ kerta siinä ei nämä vihollismäärät ym tule muuttumaan? Se kai tulee ihan sama mikä game menossa että koko maailma ei juokse perässä eivätkä piekse kasassa sua?

Mä nyt annan peleille yleensä tosi reilusti siimaa ennen kun heitän pyyhkeen kaivoon, katotaan nyt riittääkö into ihan loppuun asti.
 
Tääl riittänyt mieleniintoa että ei ainakaa ole vielä lopettanut, level 126 ja aseet oisko +7 mitä olen nyt käyttänyt. Kyl vihut kaatuu mut se läjäspämmi nii siinä ei auta enää mikään, kyl itekki monesti varsinkin kun kuolee nii lähen vaa juoksee ettii seuraavaa checkpointtia. Uudes mestas nyt mennään aina varovasti ja fiilistellen, mut siinäki ku kuolee nii juoksee nii pitkälle kun pystyy ja istuttaa vauvoja.

Beaconint nyt 3/5 ja neljännen luokse ilmeisesti menossa, aikaa on kulunu myös paljon "metroid style" backtrakkäykseen et mihis nyt seuraavaks pitää mennä ja sit tyylii pelin alusta menee hissi ihan uudelle mestalle.

Olis tää kyllä ollut varmasti paljon mieluisampi elämys jos ois jaksanut ootella ja saada nämä suuremmat QoL päivitykset kehiin, nyt täs julkkaripelaajat ollut lähinnä beta testaajia. En tiie riittääkö into alottaa NG+ kerta siinä ei nämä vihollismäärät ym tule muuttumaan? Se kai tulee ihan sama mikä game menossa että koko maailma ei juokse perässä eivätkä piekse kasassa sua?

Mä nyt annan peleille yleensä tosi reilusti siimaa ennen kun heitän pyyhkeen kaivoon, katotaan nyt riittääkö into ihan loppuun asti.
Mä en ng+ koske, siin ei ilmeisesti ole vestigejä ollenkaa, oot puhtaasti seedien varas
 
Joo mä en jaksa enää muistella mitä kaikkea siinä patch noteis sanottiin mut siel oli liuta muutoksia koskien just NG+ ja vihollismääriin ym, tais olla peräti nii et voit itte valita otatko kaikki vestiget tai ei ollenkaan jne. Oliko se nyt torstaina tulossa tjsp, itte en ennen sitä ainakaa alota ng+. Enkä varmaan ehtis ennen torstaita.
 
Ei sillä et täs pelis PVP olis ny mitenkää pääasia, mut nyt alkaa porukal olee ne samat ihme 2 "valomiekkaa" (ilmeisesti holylla voideltu) tyyliin joka toisella niin että se taistelu on ohi ennen kun se edes alkaa, tyylii yhel tai kahel iskul ja kuollut. Ite täs kuitenkin level 137 ja aseet +10, 1 hand sword tuli ja bleed statseilla ja skinstealer axe jossa tulidamage ja muutenki melko vaffa phsycial nii ei mitää jakoo, et joko ne on sit ihan OP rikki tai sit mä käytän vääriä aseita, alkuun vielä oli ihan kiva ottaa matsi tai pari joka tuntui reilulta, nyt sielt vaan huitastaan kerran tai pari ja se on siinä. Kai se sit on hauskaa joillekki tuntea itsensä nyt niin ylivoimaseks.

Beaconeita olis enää yksi, pikasee vasemmal silmäl tsekkasin trophyi nii on siel ainakin 5 bossia vielä kaadettavana plus alueita käymättä jne. On tää kyl melko pitkä peli, tosin mulla mennyt melkosen paljon aikaa myös grindaamiseen ja aseiden päivtyksiin ym ja alkuu viel päivitti jotain turhia "keppejä" ja tuhlas niihin materiaaleja.
 
Mä sain nyt toistaiseks tarpeeks, ei.. ei vaa mitenkää pysty. Tuli vastaa kohtuu iso avoin alue, vähän pientä ahdast käytävää. Alueel partioi pari sellast isoa piikkikypärävihua, jokunen pyramidipääbossi rivivihuna, sitte ylhäält kaukaa ampuu salamaa abbedissa pomo rivivihuna. Ai nii toi alue pitää selvittää umbralis jote joka puolel niit perhosnaisia ja viikatemiehiä..

Toi bullshitin määrä tos kohdas on niin jäätävä et en perkele jaksa.
 
Mä sain nyt toistaiseks tarpeeks, ei.. ei vaa mitenkää pysty. Tuli vastaa kohtuu iso avoin alue, vähän pientä ahdast käytävää. Alueel partioi pari sellast isoa piikkikypärävihua, jokunen pyramidipääbossi rivivihuna, sitte ylhäält kaukaa ampuu salamaa abbedissa pomo rivivihuna. Ai nii toi alue pitää selvittää umbralis jote joka puolel niit perhosnaisia ja viikatemiehiä..

Toi bullshitin määrä tos kohdas on niin jäätävä et en perkele jaksa.

Just ton kyseisen mestan kävin eilen itte läpi, ai että miten ihanan rasittavaa sit olikaan. En tiie mitä tein mut taisin vaa jotenki juosta johonki ja sain siemenen istuettua ja puskettua siitä mestasta läpi. Huomenna pitäs kai? tulla se pätsi joka korjaa vihujen määrää ym ellen väärin muista nii ehkä siel pystyis olee normaalisti. Toi mesta melkein teki mieli ottaa videoklippi talteen mikä jäätävä määrä vihuja mun perässä lopuksi sit oli ja laittaa devaajille että "tätäkö souls fanit haluaa".

Sit just noi kaukaa piereskelevät spämminoidat tekee viel jäätävää damaa sillä laaserilla ja sit just noi pyrmaiidipäät ja piikki päät ja oli siinä varma tusina koiriaki plus pitää mennä umbraan ja sit on kivasti kaikkee sun kimpussa. :mad: :D
 
Ite jäin suosiolla odottamaan tuota patchia missä vihujen määrää pudotetaan. Toki sekin varmaa on lopulta sit pettymys :D
 
Ny päästii semmosee mestaa et huttu olis ihan fiiliksis, on tulikoiraa, on tulipalloja ja räjähtäviä koiria ja tulizombeja ja laavaa ja lisää ampuvia tulipalloja ja nuolia ja räjähtäviä zombeja ja on kaikkea tosi ihanaa ja "haastetta". Ilmeisesti kohti viimeistä beaconia menossa nii tekijät ajatteli et nyt on hyvä pistää pojille vähän haastetta kehiin. :D Ehkä sitä pätsiä ois pitäny jäädä vaa odottelee, mut oma vika nyt kun pakko päästä eteenpäin vaikka kärsien.
 
Ny päästii semmosee mestaa et huttu olis ihan fiiliksis, on tulikoiraa, on tulipalloja ja räjähtäviä koiria ja tulizombeja ja laavaa ja lisää ampuvia tulipalloja ja nuolia ja räjähtäviä zombeja ja on kaikkea tosi ihanaa ja "haastetta". Ilmeisesti kohti viimeistä beaconia menossa nii tekijät ajatteli et nyt on hyvä pistää pojille vähän haastetta kehiin. :D Ehkä sitä pätsiä ois pitäny jäädä vaa odottelee, mut oma vika nyt kun pakko päästä eteenpäin vaikka kärsien.
Tuo paikka on kyllä ihan hirveä :D tsemppiä
 
Ny päästii semmosee mestaa et huttu olis ihan fiiliksis, on tulikoiraa, on tulipalloja ja räjähtäviä koiria ja tulizombeja ja laavaa ja lisää ampuvia tulipalloja ja nuolia ja räjähtäviä zombeja ja on kaikkea tosi ihanaa ja "haastetta". Ilmeisesti kohti viimeistä beaconia menossa nii tekijät ajatteli et nyt on hyvä pistää pojille vähän haastetta kehiin. :D Ehkä sitä pätsiä ois pitäny jäädä vaa odottelee, mut oma vika nyt kun pakko päästä eteenpäin vaikka kärsien.

Tuo paikka on kyllä ihan hirveä :D tsemppiä
Sain näppyjä kun luin tuon, ewh :D
 
Nonni peli läpi, päästiin ihan lopputeksteihin asti joka on kai jonkinlainen saavutus kun alkoi loppua kohti olee melko suolasta menoo ja kyllä siinä "v**U mitä paskaa" ym kirosanoja lensi (kiitos vihulaumaspämmien). Noh tämä oli vain yksi kolmesta lopusta? Tekis mieli ottaa kyl NG+ mut katotaa nyt kun saadaa ne isommat pätsit ulos. Jotenki tuli hieman "yllättäen" loppu vaikka sainhan mä nyt tähän peliin muhkeat 100+ tuntia upotettua, jotenki jäi fiilis et jotain tai aika paljonki jäi vielä näkemättä asioita/salaisuuksia.

Olen jo tässä parin viikon aikana sanonut niin plussat kun miinukset nii en lähe nyt sen enempää tässä avautuu, mut kaikenkaikkiaan tykkäsin pelistä enemmän mitä osasin odottaa, paikoin todella hienon näköinen ja tunnelmaltaan, sit kun ne vihujen spämmit ym saadaan pätsättyä on tässä melko kova ei frommin souls ja suosittelen ehottomasti viimeistään silloin ottaa kokeiluun.

Aukes joku uus classiki, joku the priest. Mut en taija alottaa heti perään ng+ ennen näitä luvattuja isompia pätsejä, onneks sitä voi jatkaa milloin vaa, nyt vaa jatkan curren journey.

Peeceel kai on jo se uus ng+ tsydeemi pätsi ulkona, mut ei taija viel konsoleilla olla?

Edit: Joo on se myös konsoleil, hieman oli sekavaa ku lopputekstien jälkee tuli vaa "do you want shöshöshö". Siinä tulee sit toinen laatikko et joko otat ng+1 eli vaffemmat vihut jne, tai sit restart game +0 joka resetoi pelin mut säilytät kaikki mukaan lukien vestiget menetät story itemit ja vihut pysyy samoina. En mä oo nyt täysin varma miten nää männöö. :D NG+1 on sit että niitä vestigejä on vaan vähemmän ja +2 jne nii niitä sit on entistä vähmmän ja varmaa jossain vaihees sit kaikki poissa.
 
Viimeksi muokattu:
Joo mäki pääsin sen hankalan kohdan ohi ja nyt olen jossain Empyreanin alussa. Vähä kyllä kismittää miten tässä tosi nopeasti välipomoista tulee tavallisia rivivihuja. Tossakin ennen tota Empyreania oli se joku Pyhien siskojen nunnaluostari ja sen pomosta oli tosi lyhyt matka Empyreaniin. Ei siin, Empyreanin eka vihu joka tuli vastaan oli nunnaluostarin alussa tullu abbedissa välipomo (joita oon jo tappanut kourallisen muutenkin) ja toka vihu nunnaluostarin just tapettu pomo.

Toi syö niin paljon kyl fiilist täst pelist.
 
Jep, toi bossien muuttaminen rivi vihollisiksi jälleen taas osoittaa laiskaa pelisuunnitelua. Ylipäänsä tässähän toistuu jatkuvasti suht samoja vihollisia. Esim. kirvesmiehiä ja tulikoiria joka paikassa. Puuttuu täysin sellainen immersio että tietyn tyyppiset viholliset olisi tietyillä aluille yms.

Muistelisin että tätä kehitettiin kuitenkin aika pitkään niin mihin resurssit onkaan käytetty kun näin hutiloituja ratkaisuja on? Aika loppunut kesken vai kaikki aika käytetty niiden yli 300 armor setin grafiikoiden viilaamiseen?
Eipä siinä, varusteet on tosi hienon näköisiä, varsinkin selkäpuolelta kun niitä ihailee samalla kun juoksee kenttiä helvetinmoisella kyydillä vihollisten läpi heh!

Koitetaas nyt läpi pelata mutta onhan tämä kokonaisuudessaan vaan oikeasti kehno Souls peli, millä tahansa mittapuulla.
 
Joo mäki pääsin sen hankalan kohdan ohi ja nyt olen jossain Empyreanin alussa. Vähä kyllä kismittää miten tässä tosi nopeasti välipomoista tulee tavallisia rivivihuja. Tossakin ennen tota Empyreania oli se joku Pyhien siskojen nunnaluostari ja sen pomosta oli tosi lyhyt matka Empyreaniin. Ei siin, Empyreanin eka vihu joka tuli vastaan oli nunnaluostarin alussa tullu abbedissa välipomo (joita oon jo tappanut kourallisen muutenkin) ja toka vihu nunnaluostarin just tapettu pomo.

Toi syö niin paljon kyl fiilist täst pelist.

Sit niitäki on jotenki oikee mehusteltu ja laitettu sinne oikee kourallisia. Kyllähä näitä ns minibosseja on ennenki soulseis käytetty rivivihollisina mut tässä niitä lykätää etee välillä kaks tai kolme tai vähintäänki 3 metrin välein+ kaikkea muuta kaukaa piereskelvää ja tulikoiria ja milloin mitäkin. Loppu mulla meni melkolailla juostes puskemal läpi enkä jäänyt ees yrittää putsaa niitä miljoonia rivi minibossei ym.

En kyl itte kaikesta huolimatta sanois tätä kehnoks souls peliks, tai noh riippuu keneltä kysyy ja paljonko on aikasempaa kokemusta, tässä vaan on käytetty typeriä ratkasuja jo monesti mainituista vihujen määrästä ja spämmistä.
 
Tää "loppupomo" oli täs kyl nii masentava että luulen et itse tekijätki masentui kun sitä tekivät. Sanotaan et noin puoleen väliin peli oli tosi mielenkiintoinen ja oli erilaista vihua ym, mut sit loput oli sitä kierrätystä ja tuntui et mentiin vaan loppuakohden enemmän laiskaks ja sit vaan spämmättiin niitä laumoja että tulis "haastetta". Vielä ajattelin joitakin mestoja käydä koluamassa mut eiköhän tämä ala ole pikkuhiljaa taputeltu.
 
Itse katselin tuossa tubettajan loppupuolen peliä ja mietteitä. Joo, joutuu kyllä perumaan ostopäätöksen itse. Alkaa peli muuttumaan niin kaukaiseksi siitä mitä ainakin itse odotan soulslikelta. Mutta aleista varmasti jossain vaiheessa. Ja päivityksiäkin alkaa tulemaan niin varmaan paranee.
 
Nyt meni peli viimein läpi (48 tuntia). Jokunen hyvä bossi taistelu loppu puolella mutta melko antikliimaksi tuo viimenen pomo, huh huh. Ilmeisesti toisella endingillä eri pomoja mutta ne jää nyt kokematta. LotF oli tässä meikäläisen osalta tässä. Hyvin keskinkertainen kaiken kaikkiaan, pelin ongelmista on jo tarpeeksi mainittu.
 
Nyt meni peli viimein läpi (48 tuntia). Jokunen hyvä bossi taistelu loppu puolella mutta melko antikliimaksi tuo viimenen pomo, huh huh. Ilmeisesti toisella endingillä eri pomoja mutta ne jää nyt kokematta. LotF oli tässä meikäläisen osalta tässä. Hyvin keskinkertainen kaiken kaikkiaan, pelin ongelmista on jo tarpeeksi mainittu.

Itseki jo mainitsin sen viimeisen "pomon" joka oli niin masentava että tekijätki varmasti masentui sitä tehdes, nyt tuli joku uusi pätsi mut en oo sen enempää jaksanut seurata mitä se nyt korjas. NG+ ei huvita alottaa nykyisillä rivivihollisten määrällä, harkitsen sitä ainostaan jos se korjataan ja oli se sitten ng tai ng+ tai mikä tahansa game, vihujen laumat on korjattava. Mut melko pitkä peli, ite sain upotettua 130h tähän joka on jo ihan tarpeeks, toki sekaan mahtuu paljon idlailua ja grindaamista, leveli 166+. Todennäköisesti tämä peli oli kuitenkin jo tässä, ellei tästä nyt tehää tyyliin joku ihan "uusi" peli nii voisi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä, mut tuskin niin tulee käymään kun uudet pelit odottaa horisontissa.
 
Ylös Bottom