Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lords Of The Fallen

Onkohan pahimmat ongelmat korjattu jo? Tarkoitan ehkä tuota vihollisen lukumäärää yms.

Meinasin ehkä ottaa tämän seuraavaksi peluuseen.
 
Viimeksi muokattu:
En oo sen pahemmin seurannut mut useampi pätsi tähän on tullut ja eiköhän se vihollismääräki ole jo muutettu. Voi toki varmistaa "fakta" lähteistä.
 
Erittäin mielenkiintoinen uusi tapa pelata peliä on tullut patchin mukana. Voit tehdä siitä esim. Roguelite pelin. Ironman modessa kun kuolet, aloitat alusta mutta saat pitää levelit ja kaikki tavarat mitä olet kerännyt. Voit myös muuttaa muita asioita kuten random viholliset, random loottia boxista ja paljon muuta. Täytyy tämäkin joskus ottaa peluuseen kunhan tarpeeksi halvalla saa.




 
Viimeksi muokattu:
Erittäin mielenkiintoinen uusi tapa pelata peliä on tullut patchin mukana. Voit tehdä siitä esim. Roguelite pelin. Ironman modessa kun kuolet, aloitat alusta mutta saat pitää levelit ja kaikki tavarat mitä olet kerännyt. Voit myös muuttaa muita asioita kuten random viholliset, random loottia boxista ja paljon muuta. Täytyy tämäkin joskus ottaa peluuseen kunhan tarpeeksi halvalla saa.





Aiai onneksi olen pantannut tämänkin pelaamista. Pitää ottaa ehdottomasti peluuseen jossain vaiheessa, kunhan saan vähän pelisumaa raivattua tieltä.
 
Tuli aloitettua kaverin kanssa cooppia tässä ja tuli voitettua kolme ensimmäistä bossia. Ei oikein vakuuta, muutakuin hupsuna cooppiperseilynä.

Tämä on kuin DS3:sta pelaisi, mutta ilmavana taisteluna, samanlaisia vihollisia tappaen ja ylimääräisen gimmickin kanssa (kuolleiden maailma).

Lies of P tulossa lähiaikoina kirjastosta lainaan, mutta vähän epäilen sitäkin. Näissä soulslikeissä on ikävä kyllä edelleen se ongelma, että pelatessa itse vertaan Fromin peleihin, ja mietin että miksi en pelaisi niitä Fromin pelejä. Eli mikään näistä ei vain ole noussut edes DS2:n tasolle.
 
Tuli aloitettua kaverin kanssa cooppia tässä ja tuli voitettua kolme ensimmäistä bossia. Ei oikein vakuuta, muutakuin hupsuna cooppiperseilynä.

Tämä on kuin DS3:sta pelaisi, mutta ilmavana taisteluna, samanlaisia vihollisia tappaen ja ylimääräisen gimmickin kanssa (kuolleiden maailma).

Lies of P tulossa lähiaikoina kirjastosta lainaan, mutta vähän epäilen sitäkin. Näissä soulslikeissä on ikävä kyllä edelleen se ongelma, että pelatessa itse vertaan Fromin peleihin, ja mietin että miksi en pelaisi niitä Fromin pelejä. Eli mikään näistä ei vain ole noussut edes DS2:n tasolle.
Lies of P saattaa yllättää. Itse pidän sitä BB:n ja Sekiron ohella parhaana soulslikena mitä on tullut pelattua.

Tästä Fallenista vähä samat fiilikset, ei ole oikein lähtenyt. Tosin vasta ekalla kunnon bossilla menossa.
 
Tuli aloitettua kaverin kanssa cooppia tässä ja tuli voitettua kolme ensimmäistä bossia. Ei oikein vakuuta, muutakuin hupsuna cooppiperseilynä.

Tämä on kuin DS3:sta pelaisi, mutta ilmavana taisteluna, samanlaisia vihollisia tappaen ja ylimääräisen gimmickin kanssa (kuolleiden maailma).

Lies of P tulossa lähiaikoina kirjastosta lainaan, mutta vähän epäilen sitäkin. Näissä soulslikeissä on ikävä kyllä edelleen se ongelma, että pelatessa itse vertaan Fromin peleihin, ja mietin että miksi en pelaisi niitä Fromin pelejä. Eli mikään näistä ei vain ole noussut edes DS2:n tasolle.

Moni pitää Lies of P:tä parhaana Soulslike pelinä, kannattaa kokeilla.
 
Eiköhän Lies of P tule ainakin testattua, kunhan se kirjastosta joskus tulee. Toivotaan että se iskee minuunkin.

Sentään se on positiivista että tähän Lordsiin on tullut päivitys, joka ilmeisesti korjaa joitain ongelmia. Eiköhän cooppia tule siis jatkettua kaverin kanssa joskus.
 
Ylös Bottom