Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Odyssey

Vastaus: Lost Odyssey

Harkitsen ostamaan ehkä tätä peliä, kun on jo halpa. Ja huomasin, että te pelaatte vieläkin siitä peliä. Minäkin tykkään jrpg peleistä, mutta haluan kysellä peleistä, olisi kiva, jos te vastaatte kysymykseeni:

1. Mitä Lost odysseyn pelikesto oli?

2. Millainen hahmon kehitys on?

3. Onko siinä minigame välillä?

4. Mitä te tykkäsitte eniten tästä peleistä?
 
Vastaus: Lost Odyssey

Harkitsen ostamaan ehkä tätä peliä, kun on jo halpa. Ja huomasin, että te pelaatte vieläkin siitä peliä. Minäkin tykkään jrpg peleistä, mutta haluan kysellä peleistä, olisi kiva, jos te vastaatte kysymykseeni:

1. Mitä Lost odysseyn pelikesto oli?

2. Millainen hahmon kehitys on?

3. Onko siinä minigame välillä?

4. Mitä te tykkäsitte eniten tästä peleistä?


1. 10h per levy meni, eli noin 40h + bonuspaikat päälle.
2. Hahmot kehittyy taisteluista saatavan expan avulla, kuolevat kehittävät taitojaan levelillä, kuolemattomat voivat linkittää taitoja kuolevaisilta.
3. En musita minipeleistä
4. Suht kiva Jrpg, vähän vaan kyrsii ne pitkät lataukset.
 
Vastaus: Lost Odyssey

Harkitsen ostamaan ehkä tätä peliä, kun on jo halpa. Ja huomasin, että te pelaatte vieläkin siitä peliä. Minäkin tykkään jrpg peleistä, mutta haluan kysellä peleistä, olisi kiva, jos te vastaatte kysymykseeni:

1. Mitä Lost odysseyn pelikesto oli?

2. Millainen hahmon kehitys on?

3. Onko siinä minigame välillä?

4. Mitä te tykkäsitte eniten tästä peleistä?

Voin vastailla sen verra ku osaan. Vaikka kesken vielä matka onkin.

1. Mulla tuntuu olevan sellainen n. 12h / levy tahti. Tosin kuulin että 4 levyn aikana pääsee vapaammin tutkimaan ja tekemään sivutehtäviä niin kyllä se siitä venynee sinne 60h helpostikin.. jos vain ei läpi kusase nii nopsaa ku ehtii. Naattikaa naattikaa.

2. Hahmon kehitys on aika simppeliä. Ukkoja ei ainakaa 3 levylle asti oikein pysty grindaan kauheena, vaan levelien kertyminen stoppaa tavallaa jossai tietyssä kohtaa. Mut ei se menoa ainakaa haittaa yhtään.. Ja jos joku hahmo on esim. 5 leveliä perässä muita niin sen saa nopsaa samalle tasolle muitten kans.

Skillejä puolestaan saa nostettua näille kuolemattomille iha nii paljo ku on niitä kuolevaisille saanu. Itellä ainaki pitäs oikee ajan kans jumittua johonki ja nostaa skillit kaikille. En nyt jaksa sitä tässä sen kummemmin selitellä. Mut simppeliä läpi pelin oletan.

3. Ei oo mitää erikoisempia minigameja tullu viel vastaan. Huutokauppaa ja aarteenetsintää on ainaki tullu. Tietysti kentissä on niitä omia pulmanratkasujuttujaan tullu vastaan ja kaikkea pientä sälää. En osaa muuta sanoa. Kyllä sitä oheistekemistä kuulemma riittää.

4. +Tähän saakka on ainaki ollu mieleen. Eniten jää hahmot + tarina mieleen. Hyvä ettei välillä saa raavasta miestä itkun partaalle kun on sen verran tullu eläydyttyä tilanteisiin. Myöskin nämä Kaimin palautuvat muistot on pelin parasta antia.

+Vielä pitää sanoa että Uematsun musiikit tuo peliin sitä oikeaa kunnon henkee mitä tää kaipaakin. Ei ehkä oo sellasta mieleenpainuvaa kipaletta tullu vastaan mut kokonaisuus on erittäin onnistunut.

-Ja jos huonoja puolia vielä sanoisin tähän asti olleista kokemuksista niin välillä jotku kartat/kentät ottaa hermoon ja niitten suunnittelu ei oo kovinkaan mieleen. myöskin kaupungit on ollu mun mielestä aika tylsiä.

-Sit välillä grafiikka "nykii", mutta se ei liiemmin haittaa kun muuten kaikki on niin hienoa.

Kannattaa ehottomasti ostaa peli. Sen verran halpa on ja varmasti rahansa arvoinen.
 
Vastaus: Lost Odyssey

Kiitän kamlasti, eli aion osta kyseessä pelen, mutta kannattako ostaa pari laajennuksen? =>
Triple Bonus Pack

Dungeon Pack: Seeker of the Deep!

Haluaisin tietää, millaiset he ovat, jos teillä on kokemus niistä, tai tiedät niistä.
 
Vastaus: Lost Odyssey

Ei oo kokemusta ladattavasta sisällöstä. Eikä oikeastaan kiinnostakkaan. On tuossa varsinaisessa pelissäkin tekemistä ja tutkimista. =)
 
Vastaus: Lost Odyssey

Triple Bonus Pack

Dungeon Pack: Seeker of the Deep!

Haluaisin tietää, millaiset he ovat, jos teillä on kokemus niistä, tai tiedät niistä.
Triple Bonus Pack sisältää yhden uuden unen, uuden sormuksen ja esineen, jonka avulla voi katsoa uudestaan välivideoita.

Dungeon Pack: Seeker of the Deep! taas sisältää yhden uuden luolaston, jonka lopussa on tietysti bossi.

Eivät siis ole kovin sisältörikkaita, mutta eivätpä toisaalta kovin kalliitakaan. Itse en ole kuitenkaan viitsinyt kumpaakaan hankkia.
 
Vastaus: Lost Odyssey

Eikö haittaa, jos kysyn? Koska odotan innolla saavan tätä ehkä peliä tänä viikolla.

Onko siinä peleissä ammattijärjestelmä, joka on vähän sama blue dragonissa? Taisin tykästyä siihen, myöskin Skills?
 
Vastaus: Lost Odyssey

ei ole mitään ammatti-järjestelmää ollenkaan.. kuolemattomat voi oppia kaikki kyvyt kuolevaisilta ja esineistä skill linkin kautta, ja kuolevaisilla on omat, erilaiset kykynsä jotka he oppivat leveleitä noustessaan. Kuolevaisten skillit on hahmon tyylin mukaisia, eli lähinnä joko taistelu/taika kykyjä.

Pelattavaa kyllä riittää, itsellä on mennyt joku 80h tähän, mutta on kyllä nyt alkanut tökkiä. Enää ois viimeinen paikka pelaamatta, mutta haluaisin treasure trove achin, mutta kun siihen on menny jo joku 20h varmaan niin ei nappaa ei. Silti kokonaisuutena aivan loistava peli.. Suosittelen varauksetta!
 
Vastaus: Lost Odyssey

Tilasin eilen myöhään yöllä jo pelen. Tänään lähetettiin pelin aamulla 11.00, eli HUOMENNA SAAN VIHDON PELEN! Ihana, ja pelaan hitaasti, koska haluan kehittää hahmoa ja vetää vähän rpg <3

Arvostelen joskus tänne, jos olen vedännyt läpi peliä plus jos tulee ongelmia, vaikka pulmia. :D
o/
 
Vastaus: Lost Odyssey

Mahtava peli ei voi muuta sanoa, 65 tuntia tahkonnu ja peli periaatteessa vedetty nyt läpi kaikkia sivutehtäviä myöten.. ainoot jutut mitkä on vielä jäljellä on tuon immortal-one bossin hoitaminen backyardilla että saa achievementin ja ladattavan dungeonin vetäminen, sitten onkin peli vedetty 100% (paitsi en kyllä aio opettaa kaikille kuolemattomille kaikkia taitoja saadakseni achievementit.. kun taitoja taisi olla pelissä yhteensä 165).

Muuten, Lost Odyssey 2 on kuulemani mukaan kehitteillä ja mitä ilmeisimmin tulossa jo ehkä tänä vuonna. Toivottavasti näin koska se tekisi tästä pelistä vain paremman kun saataisiin pitkä tarina ja monta peliä. Pelin kehittelijät on kaavaillut tästä "uutta final fantasya" ja nimenomaan yksinoikeudella boxille. Asia ei ole vielä täysin varmaa toteutuuko se.

Ja sellainen juttu vielä että itsellänikin oli ongelmia ton 4 discin kanssa, pätki ihmeellisesti ja boxi piti välillä ihme ääntä, mutta latasin sen kovalevylle ja johan pelitti.
 
Vastaus: Lost Odyssey

^LO2 olisi kyllä paras uutinen pitkiin aikoihin (Mass Effectin ohella).
Itse pelasin Asia versiota aikoinaan ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia, eli kannattaa tilata play-asiasta :D
 
Vastaus: Lost Odyssey

Vähän vauhtia niihin satunnaisiin taistoihin niin kyllä kelpais LO2 tännekin.
 
Vastaus: Lost Odyssey

Oli pakko nostaa tätä, olen vielä pelamassa lost odysseya, johan 3 disc:llä!
Alussa oli vähän hankala, ja pomotaistelussa en pärjännyt hyvin, mutta ajattelin levelaa enemmän, niin se auttaisi, nyt menin läpi 1 disc:lla, ja 2 disc:lla löysin mielenkiintoista jutun, joka voi levelaa nopeasti. vaikka 40 leveliksi. Olen nyt 49 level 3 disc:lla. :D Pelattu 28 h, olen nyt kohdassa, joka Mack ja Cooke ovat junan tiellä talvella.

Muuten haluan tietää Lost Odyssey 2:sta, onko kukaan saanut tiedotetta? :eek:

PS.
Sain kunnon naurun, kun luulin eka Sethin Sedia Isäksi, mutta se onkin hänen poikansa. Mietin, että mitä hittoa, kun hän on vanha poika. : D
 
Vastaus: Lost Odyssey

^LO2 olisi kyllä paras uutinen pitkiin aikoihin (Mass Effectin ohella).
Itse pelasin Asia versiota aikoinaan ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia, eli kannattaa tilata play-asiasta :D

Itse pelasin kanssa play-asia version läpi tuossa jonkin aika sitten ja sen version kaikki discit toimi ihan loistavasti. Kannattaa muuten kopioida kovalevylle noi levyt niin ei oo nii pitkät latausajat ja ei levy ruoski levyasemaa nii rankasti. Taisin ite pelata about 70h tätä peliä ja muutama pari achievementtiä jäi hankkimatta.

Voin aivan 100% sanoa, että LOST ODYSSEY on ollut paras 360 peli mitä oon tähän asti pelannut. Sen kanssa meni muutamia hyviä kuukausia. Suosittelen kaikille jotka epäröi/miettii pelin ostamista. Sen saa nyt jo niin halvallakin.
 
Vastaus: Lost Odyssey

Samaa mieltä, yksi parhaimmista current Genin peleistä.
Vielä on hieman kesken ja tallennus odottaa kovalevyllä jotta pelin taas hankkisi ja vetäisi loppuun.
Viimeksi meni hermo kun melko lopussa olin jo menossa mutta oli pakko lähteä grindailemaan jotta pääsee eteenpäin.
 
Vastaus: Lost Odyssey

RPGSite kertoo Sakaguchin olevan tekemässä jotain uutta isoa peliä. Pelin taistelujärjestelmä käyttää hyväkseen "sekaannusta ja järjestystä taistelukentällä". Lisäksi Sakaguchi kertoo laittavansa itsensä likoon "120-prosenttisesti" peliä varten. Ehkä TGS:ssä kuullaan jotain?
 
Vastaus: Lost Odyssey

Toivottavasti tappelusysteemi on vähän nopeetemposempi kuin LO:n =P

LO:n taistelujärjestelmä on nopea siinä missä tarvitsee, eli hyökkäysten toteuttamisessa ja animaatioissa. Minusta on hienoa että tällainen vuoropohjainen perusrope viitsii ottaa vähän taktisemman ja kärsivällisyyttä vaativan näkökulman komentojen jakoon. :)
 
Vastaus: Lost Odyssey

LO:n taistelujärjestelmä on nopea siinä missä tarvitsee, eli hyökkäysten toteuttamisessa ja animaatioissa. Minusta on hienoa että tällainen vuoropohjainen perusrope viitsii ottaa vähän taktisemman ja kärsivällisyyttä vaativan näkökulman komentojen jakoon. :)

Olen aika samoilla linjoilla, ne pari maisema kuvaa aina tappelun alkaessa olisi voinut karsia pois mutta muuten mielestäni aika ok taistelusysteemi.
 
Vastaus: Lost Odyssey

Morjens

50 tuntia ja rapiat pelanneena voin varmaan jo oman mielipiteeni tästä pelistä sanoa. Kolme ensimmäistä levyä meni kuin siivillä, mutta neljännella levyllä alkoi pelaaminen jo hieman kyllästyttämään. Tässä viimepäivinä olen taas pitkästä aikaa tätä pelaillut ja pitää yrittää lähiaikoina päästä vihdoin ja viimein läpi.

Pelissä on todella paljon hyvää, mutta meikäläistä välillä sapetti aika paljon kämyinen päähenkilö ja nuo rasittavat lapsihahmot. Unikohtauksissa Kaimiin sai sentään jotain tatsia, mutta itse pelissä jätkä on sellainen pökkelö, että oksat mäkeen. Myös ääninäyttelyn puuttuminen joissain kohtauksissa (etenkin viimeisellä levyllä) ja jatkuva skill-linkkaaminen yms mikromanagerointi kesken luolastojen kaluamisen pisti välillä nakertamaan.

Pikkumiinuksista huolimatta tykkäsin, ja tykkään edelleenkin oikein paljon, sekä Mistwalkerin uutta tuotosta innolla odotellaan. Toivottavasti tulee taas vähän samanlaista "vanhempaan makuun" -tyylistä tavaraa eikä mitään Blue Dragon animesöpöilyä.

Allekirjoittaneella oli kanssa tuon neljännen levyn kanssa ongelmia. Boksi ei suostunut asentamaan sitä kovolle, vaan jumitti aina jossain 60% kohdilla. Yritin sitten pelata suoraan levyltä, mutta pelin latausajat olivat niin järkyttävät, että peli lensi hyllyyn pölyttymään. Ehkä noin viikkoa myöhemmin kokeilin onneani ja levy asentui kovolle ilman ongelmia :confused:.
 
Ylös Bottom