Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maaliskuun kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja designed
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En. En aio hankkia X-Boxia tuskin koskaan. Jos ilmaiseksi saisin, niin hyvällä hinnalla varmaankin pois myisin, sillä en tarvitse kaikkia kolmea tämän sukupolven konsolia, joten pelillisesti vähiten kiinnostava jää ostamatta. PS2:n ja GameCuben pelit ovat eniten makuuni ja nyt vain odotellaan että tuo jälkimmäinenkin nyt ilmestyisi toukokuussa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
En. En aio hankkia X-Boxia tuskin koskaan. Jos ilmaiseksi saisin, niin hyvällä hinnalla varmaankin pois myisin, sillä en tarvitse kaikkia kolmea tämän sukupolven konsolia, joten pelillisesti vähiten kiinnostava jää ostamatta. PS2:n ja GameCuben pelit ovat eniten makuuni ja nyt vain odotellaan että tuo jälkimmäinenkin nyt ilmestyisi toukokuussa.
Eihän mun tarttekaan sanoa mitään kun Viper sanoi sen jo. :)

GameCubea odotan varovaisen kiinnostuneena (eli jos on rahaa niin ostan), varsinkin hiljattaisen Final Fantasy -uutisoinnin tiimoilta.

Eilen ostin sen ja tänään haen postista Jet Set Radio Futuren. GameCuben olen jo ennakkotilannut, mutta PS2 taitaa jäädä hankkimatta.

Joo kotona kököttää mullakin ja voin sanoa eilisten halo-sessioiden jälkeen, että helvetin tyytyväinen oon koko laitteeseen ja tietysti kyseiseen peliin!

Niin ja ne paljon parjatut ohjaimet on ainakin mun pienille kourille ihan mahtavat...

Ylös Bottom