Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Kunpa ei lagaisi kuin SOCOMit, mutta ei siihen kyllä ole varaakaan, taitaa tulla dedicoidut servut ja officialit tähän näin.

EDIT: Aha, päivitti myöhään tuon tekstini ja minä luulin että ei se lähettänyt sitä viestiä.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Itselle tulee mieleen parikin kiehtovaa mahdollisuutta, mitä 256 pelaajan moninpeli tarjoaa.

Ensinnäkin olisi FPS:n ja RTS:n yhdistelmä, jossa kummallakin puolella on yksi "kenraali", ja nämä kenraalit näkisivät jonkinlaisen satellittikuvan taistelukentästä. Sieltä sitten voisi antaa komentoja ryhmille, kuten "vallatkaa tuo bunkkeri", "liikkukaa tähän ja puolustakaa" yms. Erona perinteiseen RTS:ään olisi se, että käskyjen totteleminen ei olisi mitenkään automaattista, vaan inhimilliset tekijät vaikuttaisivat kaikessa. Toisaalta yksittäisen sotilaan täytyisi vain luottaa siihen, että käskyn noudattaminen on kokonaisuuden kannalta hyvä juttu.

Toinen olisi törkeän epätasapainoiset massataistelut. Miltä kuulostaa esimerkiksi puolustustaistelu, jossa yksi joukkueellinen miehiä yrittää pitää linnnoitetut asemansa jonkin kukkulan laella yli kahtasataa hyökkääjää vastaan? Ihan mitättömällä väkimäärällä tuollaisessa ei olisi mitään hienoa.

Mitenkähän pääsisi Zipperille töihin...
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Laitat viestiä, ja kerrot visioistasi :D
Juu, no, mä luulen että sinne on vähän tiukempi työhaastattelu kuin Radiomafialla joskus ennen muinoin pyörineessä sketsissä, jossa kesätyönhakija etsi paikkaa:

** ring ring **
"Microsoftilla"
"Tota, oisko teillä jotain kesätöitä?"
"Onhan meillä. Tiedätkö sä mitään tietokoneista."
"No, ne on sellaisia harmaita tai joskus valkoisia"
"Hyvä, tervetuloa töihin"
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Ensinnäkin olisi FPS:n ja RTS:n yhdistelmä, jossa kummallakin puolella on yksi "kenraali", ja nämä kenraalit näkisivät jonkinlaisen satellittikuvan taistelukentästä. Sieltä sitten voisi antaa komentoja ryhmille, kuten "vallatkaa tuo bunkkeri", "liikkukaa tähän ja puolustakaa" yms. Erona perinteiseen RTS:ään olisi se, että käskyjen totteleminen ei olisi mitenkään automaattista, vaan inhimilliset tekijät vaikuttaisivat kaikessa. Toisaalta yksittäisen sotilaan täytyisi vain luottaa siihen, että käskyn noudattaminen on kokonaisuuden kannalta hyvä juttu.

Tyyliin Savage?. Tuota tuli joku aika sitten pelattua (ensimmäistä osaa) kun ilmaislevitykseen kerran on päästetty. Konseptina kyllä mielenkiintoinen, mutta niitä pelaajia löytyy aina ketkä eivät komentajan käskyistä tuon taivallista piittaa =). Tosin jos pelaajat oikein järjestäytyvät niin silloinhan tuo toimii oikein mainiosti.
En silti pitäisi tämäntapaista ratkaisua huononakaan. Mielenkiinnolla odottaen.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Juu, no, mä luulen että sinne on vähän tiukempi työhaastattelu kuin Radiomafialla joskus ennen muinoin pyörineessä sketsissä, jossa kesätyönhakija etsi paikkaa:

** ring ring **
"Microsoftilla"
"Tota, oisko teillä jotain kesätöitä?"
"Onhan meillä. Tiedätkö sä mitään tietokoneista."
"No, ne on sellaisia harmaita tai joskus valkoisia"
"Hyvä, tervetuloa töihin"

Hahaa!:D Päivän ehkä makeimmat naurut :D
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Toi jryi vois toimia! Mutta esim 180 vs. 70. puolustajilla on tiimityöskentelyn kanssa mahdollisuuksia.

Mutta sitten kun kenraaliksi pääsee joku n00b, siit' ei sitte tule mitään :p
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

mielenkiintoisen kuuloinen peli, tosin nimi tuo jostain syystä mieleen hitsauksen...
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Suomiservu, ja 1 vs n. 150 :D yksin puolustaisi jotain linnaketta, mahtais olla kuset housus. :D
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Itselle tulee mieleen parikin kiehtovaa mahdollisuutta, mitä 256 pelaajan moninpeli tarjoaa.

Ensinnäkin olisi FPS:n ja RTS:n yhdistelmä, jossa kummallakin puolella on yksi "kenraali", ja nämä kenraalit näkisivät jonkinlaisen satellittikuvan taistelukentästä. Sieltä sitten voisi antaa komentoja ryhmille, kuten "vallatkaa tuo bunkkeri", "liikkukaa tähän ja puolustakaa" yms. Erona perinteiseen RTS:ään olisi se, että käskyjen totteleminen ei olisi mitenkään automaattista, vaan inhimilliset tekijät vaikuttaisivat kaikessa. Toisaalta yksittäisen sotilaan täytyisi vain luottaa siihen, että käskyn noudattaminen on kokonaisuuden kannalta hyvä juttu.

Toinen olisi törkeän epätasapainoiset massataistelut. Miltä kuulostaa esimerkiksi puolustustaistelu, jossa yksi joukkueellinen miehiä yrittää pitää linnnoitetut asemansa jonkin kukkulan laella yli kahtasataa hyökkääjää vastaan? Ihan mitättömällä väkimäärällä tuollaisessa ei olisi mitään hienoa.

Mitenkähän pääsisi Zipperille töihin...

BF2 tai BF2142, sanooko mitään??? Savagekin on ihan kiva, mutta ärsyttäviä tilanteita liikaa (block ei toimikkaan). Ja muistetaas että pelissä on 128 vs 128 eikä 50 vs 150. Toivottavasti ei ole pitkiä respoja, 30 sek. max. Voisi uskoakkin että peliin tulee jonkinlainen commander.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Se onkin sitten asia erikseen kuinka moni 100+ tyypistää kuuntelee commanderin käskyjä.
Tässä on potentiaalia aivan per*eleesti, mutta saas nähdä tekeekö Zipper tästä liian paljon casual tyypeille omaksuttavan, vai onkohan Socom yhteisö mielessä ?
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

tekeekö Zipper tästä liian paljon casual tyypeille omaksuttavan

Tuskinpa. Varmasti "helpostilähestyttävyyteen" panostetaan, mutta eiköhän tästä ihan kunnon menoa tule eikä mitään yksinkertaistettua höttöä.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Erittäin mielenkiintoinen artikkeli kyseisestä pelistä: http://kotaku.com/5027094/insider-describes-the-world-of-sonys-mag - Artikkeli valottaa vähän minkälainen peli sieltä on tulossa.

Muutama mielenkiintoinen lainaus:

Squadeista ja tiimeistä:
At that scale, you can be an independent operator assigned to one unit, knowing none of the others on your side, or you can gather up to seven of your friends and jump in as a squad, with other participants added in if your unit totals less than eight. Obviously, its not obligating you to find 127 of your closest friends if you want to see the largest scale of combat MAG will offer.

Rankeista:
That said, mission objectives for these battles will definitely be in the hands of a few human players. Weve reported on the concept of ranks in MAG, where players accumulate experience and ascend a shot-calling ladder within the game, such that they are either grunts, lieutenants, or generals in charge of the whole operation.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Tämähän vaikuttaa mahtavalta. Kokoajan tulee lisää syitä ostaa PS3. No, aika näyttää tuleeko tästä hitti vai floppi...
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

tulispa socomin tyylinen third-person shootteri tästä, fps pelit rupee olemaan vähän BOORING! ittee huolestuttaa onko kauhea floppi ja saadaanko puoliakan peliporukasta kasaan ps networkki se ei oo ihan ruuhkaisin paikka kun ghssakin joutuu vartin odotteleen hyvällä tuurilla vastustajaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom