Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG: Massive Action Game

By the way, MAG on 3rd person shooter, ei FPS. Itse toivoin tästä ehkä enemmän FPS:ää, mutta kyllä TPS:kin menee. Gametrailersista kuulin, että peli olisi sekä TPS, että FPS. Kuvakulmia olisi kaksi. ;0

Onko tähän jotain suoraa linkkiä? Jos on todella kolmannesta persoonasta, nousee tämä ihan selkeeksi ykköseksi vuoden 2009 tarjonnasta.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Onko tuo itse pelistä, eikä mikään esirenderöity?
Rade Stojsavljevic // MAG Sr. Producer:
Yes, thats an actual screenshot running on a PS3. The image was cropped to center on the action.

samainen heppu lupailee kertoa kaiken pelistä "as soon as we can."
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

onko täs trophy tuki?
Ottaen huomioon, että a) tämä on Sonyn oma peli ja b) tämä julkaistaan vastan (aikaisintaan) 2009 keväällä, voit olla 200%:n varma, että tässä on Trophy-tuki. Vaikka yksikään muu kehittäjä ei lähtisi mukaan trophy-pelleilyyn, Sony tulee aivan varmasti lisäämään trophy-tuen kaikkiin Sonyn julkaisulistoilla oleviin peleihin.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Onko tähän jotain suoraa linkkiä? Jos on todella kolmannesta persoonasta, nousee tämä ihan selkeeksi ykköseksi vuoden 2009 tarjonnasta.

Tässäpä olisi. Tuolta poimin tämän: "...SOCOM and Planetside were the closest cousins, Orange said, because the game involves troop like gameplay with a 3rd person view. The game...".
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Ei tuo peliajan maksaminen voi niin kauheata olla että päättää jo tässä vaiheessa olla ostamatta peliä. Itse ainakin voin ihan hyvin maksaa peliajasta, tietysti jos puhutaan järkevistä summista.
MAG:in odottaminen jatkuu tällä suunnalla ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Peace! ;)
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

OMG. Toivottavasti ei oo totta. Mun sähköpostiin ei ollut ainakaan tullut mitään kyselyä, vaikka olenkin PLAYSTATION Undergroundin jäsen. Hmh.

Mutta jos tämä on totta ja peli osoittautuu ideansa lisäksi erittäin hyväksi, on siitä ehkä pakko maksaa. Ellei summa ole liikaa. Kork. pari euroa kuukaudessa, niin kyllä sitten voin maksaa.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Haluaisitko täsmentää, miten kuukausi- tai vuosimaksu pilaa pelin, josta tiedetään toistaiseksi hyvin vähän, ja jonka hyvyyttä ei tässä vaiheessa voi mitenkään tietää?

Miksi minun pitäisi maksaa pelistä jonka olen ostanut? En ostaisi elokuviakaan jos niistä pitäisi maksaa kuukausittain jotain jotta voin katsoa niitä.

WoWi on hyvä esimerkki. 100000 aktiivi pelaajaa (vähintään) kuukaudessa. Kerro se 30 ja se luku kerro 12. Rahastusta vaikka onkin kuulema hyvä peli. Pistää vain maksullista lisäsisältöä peliin. Sen voin hyväksyä, mutta sitä en että minun pitää maksaa kuukausittain tai vuosittain jotta voin pelata jotakin peliä. Melkein sama kuin menisin kaveri porukan kanssa pelaamaan jalista ulos nurmikolle ja pallolla pelaaminen maksaisi joka kerta vaikkapa 2.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Miksi minun pitäisi maksaa pelistä jonka olen ostanut? En ostaisi elokuviakaan jos niistä pitäisi maksaa kuukausittain jotain jotta voin katsoa niitä.

WoWi on hyvä esimerkki. 100000 aktiivi pelaajaa (vähintään) kuukaudessa. Kerro se 30 ja se luku kerro 12. Rahastusta vaikka onkin kuulema hyvä peli. Pistää vain maksullista lisäsisältöä peliin. Sen voin hyväksyä, mutta sitä en että minun pitää maksaa kuukausittain tai vuosittain jotta voin pelata jotakin peliä. Melkein sama kuin menisin kaveri porukan kanssa pelaamaan jalista ulos nurmikolle ja pallolla pelaaminen maksaisi joka kerta vaikkapa 2.

Tällaisten pelien ylläpitäminen maksaa, servereiden pyörittäminen ym..

Eikä näitä pelejä nyt hyvätekeväisyyttään tehdä, pitää kassakoneen kilistä.

maksullisten nettipelien kk-maksut yleensä on ~15 eikä 30.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Minäkin vastustan kk-maksullisia nettipelejä. Ne jää yksinkertaisesti ostamatta ja pelaamatta.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Outoa, että tämän pelin kohdalla se maksullisuus on ongelmana, sillä jos tuo massiivinen 256 pelaajan mättö halutaan saada toimimaan, niin silloin pelaajien pitää olla myös valmiina puhaltamaan yhteen hiileen ja maksullisuus on erittäin hyvä tapa siivilöidä näitä ei-haluttuja pelaajia pois. Häiriköitä varmasti riittää maksullisuudesta huolimatta, mutta huomattavasti vähemmän. Ei sillä, että itse vieläkään uskoisin tämän konseptin toimivuuteen, ennen kuin näen sen toiminnassa, mutta maksullisuus on lähes pakollinen paha ja askel oikeaan suuntaan, jos tuon haluavat saada toimimaan.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Outoa, että tämän pelin kohdalla se maksullisuus on ongelmana
Itselleni maksullisuus on ongelma, piste. MAG:n tarvitsisi olla jotain aivan ihmeellisen ihanaa ja tarjota kokemuksia, joita ei voi mistään muualta saada, jotta viitsisin maksaa sen pelaamisesta. Ilmaisena 256 pelaajan nettimättö voi olla huisia vaihtelua mitättömiin 32:n tai 60:n pelaajan mittelöihin, joista pääsee nauttimaan Killzonessa ja Resistancessa. Mutta jos MAG ei mullista nettiräiskinnän kenttää täydellisesti, en jaksa uskoa, että maksaisin yhdestäkään kuukaudesta.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Myyntiin voisi tulla julkaisussa erilaisia starter packeja. Peli + 3kk peliaikaa ~45 tai peli + 12kk peliaikaa ~65 jonka jälkeen peliaika maksaa ~5/kk tai ~50/12kk. Just my idea. Saa tosiaan olla aika erikoinen peli, että pelkästään siitä maksaa kuukausimaksua.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Itselleni maksullisuus on ongelma, piste. MAG:n tarvitsisi olla jotain aivan ihmeellisen ihanaa ja tarjota kokemuksia, joita ei voi mistään muualta saada, jotta viitsisin maksaa sen pelaamisesta. Ilmaisena 256 pelaajan nettimättö voi olla huisia vaihtelua mitättömiin 32:n tai 60:n pelaajan mittelöihin, joista pääsee nauttimaan Killzonessa ja Resistancessa. Mutta jos MAG ei mullista nettiräiskinnän kenttää täydellisesti, en jaksa uskoa, että maksaisin yhdestäkään kuukaudesta.

Tästä voi olla toki montaa mieltä, mutta jotenkin uskon että todennäköisemmin tuo 256 pelaajan tekeminen tulee olemaan ihan erinäköistä ilmaisena kuin jos siitä joutuisi maksamaan. Tuon yhteistyön toimivuus kun on täysin kiinni pelaajien yhteistyökykyisyydestä ja noissa lukemissa niitä huonoja hedelmiä tulee olemaan runsaasti, maksullisena versiona varmasti näitä olisi vähemmän useita prosentteja - ehkä jopa ratkaisevan paljon vähemmän. Ei se määrä, vaan se laatu pätee tähänkin yhtälöön.

Mutta jos maksullisuus on ongelma, piste, niin eipä tuossa paljon keskusteltavaa jää. Toiset perustelee, toiset vain periaatteesta vihaa asioita, eikä siinä mitään. En itsekkään haluaisi maksaa mistään, mutta tässä pelissä pelaajat tekevät pelin ja maksullisuuden avulla tekijät voisivat yrittää hiukan nostaa tasoa, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Aikuisilla on maksaa se reilu kymmenen euroa kuukausittain, lapsilla ei välttämättä.

Ja siksi tätä ihmettelen, että mahdollisesti sitten tämän pelin aikoihin PS3 on niissä hinnoissa ja pelejäkin on tullut sen verran, että on perusteltua ostaa se Wiin ja XO:n rinnalle ja tämä idea kuulostaa mielenkiintoiselta, vaikka toteutuksen osalta onkin vielä paljon kysymysmerkkejä ilmassa.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Outoa, että tämän pelin kohdalla se maksullisuus on ongelmana

Mulla tosiaan sama kuin jryillä. Ei ole mitenkään outoa että vastustan kuukausimaksuja, koska olen aina mennyt sillä linjalla että haluan pelata peliäni edes jotenkuten maksamatta mitään sen ostomaksun lisäksi. Pelit, joissa saa lisätavaraa maksamalla on ihan jees, kunhan tämä lisätavara ei anna suurta ylivoimaa ilmaiseksi pelaavia vastaan. Pieni ylivoima on ymmärrettävää.

Nojoo, semiturha posti kun tosiaan periaatteessa vaan sanoin etten pidä kk-maksuista :P
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Mutta jos maksullisuus on ongelma, piste, niin eipä tuossa paljon keskusteltavaa jää. Toiset perustelee, toiset vain periaatteesta vihaa asioita, eikä siinä mitään.
No, jos rautalankaperustelua haluat, niin etsi seuraavista virkkeistä ero:
"Tämän pelin kohdalla se maksullisuus on ongelma"
"Maksullisuus on ongelma"

Ehkä sen sitten olisi pitänyt selvyyden vuoksi olla: "Piste. Maksullisuus on ongelma", koska kieltämättä pisteen iskeminen tuonne perään voi aiheuttaa hämmennystä.

En halua maksaa, jos en koe saavani maksulle vastinetta. En pysty kuvittelemaan, että nettiräiskintä voisi tarjota samalla tavalla lisäarvoa toiseen nettiräiskintään verrattuna, kuin mitä vaikkapa World of Warcraft tarjoaa verrattuna Oblivioniin. Sikäli kuin olen MMORPG:t oikein ymmärtänyt, niissä tuotetaan jatkuvasti uusia questeja ja sisältöä, jota rahoitetaan kuukausimaksuilla. MAG:n maksullisuutta sitä vastoin kai perusteltaisiin vain sillä, että siinä on tosi paljon pelaajia.

Ei sillä, että olisi WoWiakaan koskaan pelannut, mutta siihen vaikuttaa enemmän PC-pelaamisen jääminen kokonaan konsolipelaamisen jalkoihin. Ja vaikka The Agency kiinnostaakin aihepiirinsä puolesta enemmän kuin ihan vähän, en jaksa uskoa, että sekään saisi höllentämään kukkaronnyörejä. Maksullisen pelin pitää tarjota sellaisia kokemuksia, joita maksuttomasta ei saa, jotta viitsisin pulittaa siitä edes puoli promillea nettopalkasta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom