Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Auto kick on näköjään lisätty peliin.

Hyvä, toissa päivänä joku puupää lasetti lippaan tyhjäksi omien selkään heti spawnista tultua ja tappoi kaksi omaa. Tosin itse tapoin tänään vahingossa kranaatilla oman :o

Jeremy Dunham sanoi:
"No plans to explain it -- the less TK'ers know, the better. Rest assured, it'll be in there."
 
Vastaus: MAG [Hype]

Lähinnä tarkoitinkin tuota pientä viilausta, jota käyttäjäpalautteen ansiosta tulee. Voivathan he helposti päivittää aseiden tehoja, mikäli porukka on sitä mieltä, että joku mutka on turha.

Jep, noita viilauksia on tehty betan aikana pitkin poikin ja varmasti tehdään vielä jatkossakin. Päivittihän Zipper jo PS2:lla Socom kakkosta kertaalleen muistikortille ladattavalla päivityksellä. Ei vienyt kuin melkein puolet kortin tilasta.:D

Onko SVER jotenkin erityisen hyvä osapuoli? Koko päivän olen pelannut ja yhtään ottelua ei tullut hävittyä. Ravenilla sentään tuli silloin tällöin takkiin. Pelaajiakin on SVERin joukoissa aina vähiten. Karsastetaanko sitten terroristeja niin paljon?

En ole pelannut tarpeeksi, että osaisin sanoa omaa mielipidettä vielä mihinkään suuntaan kentistä tai muustakaan tasapainosta pelissä, mutta mitä kommentteja olen lukenut, ovat Sverin kentät kaikkein puolueellisimpia heidän hyväkseen.
Ilmeisesti alun perin Sverin aseet ovat olleet heikompia, mutta pelaajat valittivat aseiden heikkoudesta ja niiden tehoa nostettiin. Tästäkään en tiedä varmuudella, mutta tällaista olen lukenut.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Muutama irtotieto MAG foorumilta liittyen betaan:

- statistiikka ja kunnimerkkien kertyminen ovat pois päältä tarkoituksella betan ajan
- group/friend game joinin avulla pelaaja, joka ei ole vielä levelillä 10, voi liittyä domination peleihin. tämäkin on tarkoituksella tehty.
- connection errorit 5:5, 10:4, 11:1 ja 13:5 pitäisi olla nyt korjattuna

MAG Beta Status: What’s Fixed and What Will Be (Updated Jan. 7 | 19:50 PT) - MAG - General Discussion - PlayStation MAG
 
Vastaus: MAG [Hype]

En ole pelannut tarpeeksi, että osaisin sanoa omaa mielipidettä vielä mihinkään suuntaan kentistä tai muustakaan tasapainosta pelissä, mutta mitä kommentteja olen lukenut, ovat Sverin kentät kaikkein puolueellisimpia heidän hyväkseen.
Ilmeisesti alun perin Sverin aseet ovat olleet heikompia, mutta pelaajat valittivat aseiden heikkoudesta ja niiden tehoa nostettiin. Tästäkään en tiedä varmuudella, mutta tällaista olen lukenut.

Kentät kyllä suosivat SVERiä kun nyt olen heidän saappaisaam pelannut puolustavana ja Ravenin mapit on kyllä melko vaikeita puolustaa kun voi iskeä melkein mistä suunnasta tahansa ja tämä on tullut huomattua kun olen hyökännyt. SVERin mapeissa on se muutama pääreitti jotka ovat melkoisia pullonkauloja.

Aseista en tiedä koska nyt vasta pelaan ekaa kertaa SVERillä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tokewitch, kiitokset selvennyksestä! Olenkin ihmetellyt mitä varten ne muutospisteet ovat. Nyt tietää tuonkin, joten taidanpa myydä sen AK-103:n ja ostaa sillä jotain muuta.

Kaappausta odotan paljon, siinä oli kaksi loistavaa kenttää Ravenilla pelattaessa, betan ensimmäisessä aallossa. Kovin paljoa en tuolloin vertaillut aseita, mutta Ravenilla oli muistaakseni erittäin pätevä subbari lähitaisteluihin, mielestäni se on parempi kuin SVERin vastaava.

Huh tätä elämää... unien kustannuksella on menty jo pari yötä ja rankka työputki vielä päällä. Sitten kärsitään vieroitusoireita pari viikkoa ennen julkaisua, sama se oli Killzone 2:n kanssa.

Saakin muuten olla varovainen ilmaiskujen kanssa jatkossa, ettei lennä ulos servulta tiimitappojen takia.

Ja vielä yksi asia, joka herätti mielenkiintoa: Myrkkykaasukranaatti on tosiaan erittäin hyvä estämään purkuyritykset, jos panostaa vaikkapa bunkkerin. Mutta tähän löytyy vastalääke: Jos porukalla on "kemikaalien sietokyky" -perkki käytössä ja komppanianpäällikkö on lähialueella, niin C4:n voi purkaa aivan rauhassa - komppanianpäällikön läsnäollessa HP:tä palautuu 7 pinnaa per sekunti ja vahinkoa ei tule tällöin nimeksikään, kun räjähde on jo purettu. Toinen apukeino on tietty perkki, jolla voi purkaa tai virittää räjähteet kaksi kertaa nopeammin. Joten tiimityö korostuu tässäkin!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Myrkkykaasukranaatti on tosiaan erittäin hyvä estämään purkuyritykset, jos panostaa vaikkapa bunkkerin. Mutta tähän löytyy vastalääke: Jos porukalla on "kemikaalien sietokyky" -perkki käytössä ja komppanianpäällikkö on lähialueella, niin C4:n voi purkaa aivan rauhassa - komppanianpäällikön läsnäollessa HP:tä palautuu 7 pinnaa per sekunti ja vahinkoa ei tule tällöin nimeksikään, kun räjähde on jo purettu. Toinen apukeino on tietty perkki, jolla voi purkaa tai virittää räjähteet kaksi kertaa nopeammin. Joten tiimityö korostuu tässäkin!

Tuo vaatiikin sen verran yhteistyötä, ettei tuollaista ihmettä monessa matsissa nähdä. Klaanipelit onkin sitten erikseen, mutta niissäkin tiimin hengissäpitäminen tuo hankaluutensa.

Alkoi tulemaan jo tunne, että sai jotain aikaiseksikin. Sain jopa pidettyä hallussa kohdetta kunnes omat apujoukot saapui avuksi. Viisi tappoa sain puolustaessani ja sitten kun omat tuli avuksi, niin onnistuin heittämään kimmokkeella kranun omaan syliini. Joukkueenjohtajakin repesi. Ei olisi näillä taidoilla ryssää pysäytetty kannaksella.:D
Hassusti porukka valitsee varusteitaan, sillä monta kertaa olen nähnyt kevyimmillä panssareilla varustettujen yrittävän vallata kohta/asettaa pommeja. Itse en uskaltaisi moista. Raskain panssari ja raskaimmat aseet mukaan. Savua suojaamaan etenemistä, kranaatteja vihollisen niskaan ja sinkoa kaupan päälle. Kyllä sillä jonkun mukanaan vie. Yleensä useamman.
Kevyimmillä vermeillä harrastan sniputtamista, tai vihollisen snipujen metsästämistä kentän laidoilla.

Sen verran hauskaa on ollut, etten ole jaksanut välittää edes pelin adamantiumista tehdyistä puulaatikoista, tai yleensäkin siitä, ettei juuri mikään taistelukentällä hajoa. PS4:llä kakkososassa sitten.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ehdin vähän tätä kokeilemaan ja ensimmäisenä kiinnitin huomiota grafiikkaan. Melkein samaa tasoa kuin PS2:ssa ?!:eek:
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ehdin vähän tätä kokeilemaan ja ensimmäisenä kiinnitin huomiota grafiikkaan. Melkein samaa tasoa kuin PS2:ssa ?!:eek:

Samaa huomasin itsekin... Jotenkin synkeän oloista pikselimössöä tuo grafiikka. Peli ei nyt muutenkaan oikein vakuuttanut, jotenkin sekavan oloinen, mutta plussaa reilusta pelaajien määrästä. Täytyy vielä vähän aikaa koittaa jos vaikka aukenee, mutta tuskinpa ostoskoriin tämä päätyy paitsi ehkä jos 10£ maksaa
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ehdin vähän tätä kokeilemaan ja ensimmäisenä kiinnitin huomiota grafiikkaan. Melkein samaa tasoa kuin PS2:ssa ?!:eek:

Millaisia pelejä sinulla PS2:lla oli? Olisipa itsellänikin ollut samoja.:D

En kyllä ymmärrä tuota graffoista mussuttamista. Itse pelaan 110-tuuman kankaalla, eikä grafiikat kyllä pistä silmään. Kohtuupitkät piirtoetäisyydet. Ei erityisemmin clippaamista ja maasto tehnyt, niin että piilopaikkoja löytyy. Mikä tässä siis tarkalleen ottaen on vikana? Animaatiot on vähän tönkköjä, muttei niitä paljoa ehdi saurata.
Ei se MW2, mitä kyseinen trollipeikko ilmeisesti pelaa, mikään grafiikan graalinmalja ole. PC-puolella sen näkee selkeimmin, mutta kyllä iso tykkikuvakin sen kertoo, että modellit ovat yksinkertaisia ja yleensäkin grafiikat on siinä tehty DX9 ehdoilla. Hyvä graafinen suunnittelu ja toteutus toki pelastaa pelissä paljon.
 
Vastaus: MAG [Hype]

eikä grafiikat kyllä pistä silmään.

Senhän noista graffoista just ekana huomaa, ei ole mitään joka laittaisi leukaa lattian suuntaan. Mutta pakko kait sitä on jostain luopua jos 256 pelaajaa haluaa saada riehumaan samalle kartalle...

Pakko-ostos näin useamman tunnin pelailun jälkeen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Millaisia pelejä sinulla PS2:lla oli? Olisipa itsellänikin ollut samoja.:D

En kyllä ymmärrä tuota graffoista mussuttamista. Itse pelaan 110-tuuman kankaalla, eikä grafiikat kyllä pistä silmään. Kohtuupitkät piirtoetäisyydet. Ei erityisemmin clippaamista ja maasto tehnyt, niin että piilopaikkoja löytyy. Mikä tässä siis tarkalleen ottaen on vikana? Animaatiot on vähän tönkköjä, muttei niitä paljoa ehdi saurata.
Ei se MW2, mitä kyseinen trollipeikko ilmeisesti pelaa, mikään grafiikan graalinmalja ole. PC-puolella sen näkee selkeimmin, mutta kyllä iso tykkikuvakin sen kertoo, että modellit ovat yksinkertaisia ja yleensäkin grafiikat on siinä tehty DX9 ehdoilla. Hyvä graafinen suunnittelu ja toteutus toki pelastaa pelissä paljon.

En tiedä onko tuo tarkoituksellista, mutta jotenkin tuo valovoima häiritsee. Töllö on nyt säädetty leffoille, peleille, tv:lle sopivaksi. Tässä laitoin asetukset tappiin, niin silti tuntuu jotenkin tummalta ja rosoisilta nuo grafiikat. Eli tätä peliä varten joutuisin tekemään telkkariin omat setupit. Ei MW2 grafiikoiltaan loista, mutta omiin silmiin ja pelaamiseen sopii paremmin, kuin tämä. Pitää testailla lisää.

Frag FX:llä tätä on kohtuu turha pelata tai en ainakaan saa samanlaista herkkyyttä mitä MW2 (pelissä 10 ja ohjaimessa 4-5 välillä.)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ainakaan itseäni nuo grafiikat eivät häiritse yhtään? :eek:
Itse en ollut mitenkään erityisesti odottanut peliä mutta ajattelin että lataanpa tuon betan nyt storesta ja jäin sitten koukkuun :mad:
Pelissä muuten kaikki toimii hyvin mutta alkaa nuo 1cm näkymättömät seinät ärsyttää joiden yli täytyy erikseen pysähtyä ja hypätä että niiden yli pääsee :p Toivottavasti koko versiossa on enemmän aseita ja ''attachmentteja'' jne koska noita on hieman liian vähän nyt...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Äsken tuli pelissä vastaan todella ärsyttävä seikka vastaan.
Eli siinä yhessä maassa missä Ravenit hyökkää Valoreita vastaan, se jossa on lopussa se iso puinen rakennus johon johtaa ne pitkät portaat.
Niin siinä maassa meidän tiimi (Raven) sai vallattua ne lähettimet 3min alusta, jonka jälkeen lähdettiin c-asemaa kohti.
No sitten kun kaikki kuoli pari kertaa ja spawnattiin laskuvarjoilla, niin ihanat spawn hu***t hyökkäsivät n. 20 tyypin vahvuudella.
Loput 15 min jännitys momentti olikin, että ehtiikö laskeutua laskuvarjolla alas ennen kuin kuolee.
Aika hermostuttavaa moinen.
Onko jotain beta- palaute osoitetta, jonne voi mennä kertomaan negatiivisia asiota pelin parantamiseksi?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ei minua ainakaan grafiikat häiritse tässä pelissä yhtään. Ihan toimivaa ja jopa mukavan selkeää verrattuna esim. Unreal 3 moottorilla toimiviin tuotoksiin. Ainoastaan animaatioiden jäykkyys esim, tähdätessä ja ladatessa otti aluksi silmään, kun suoraan MW2:n jälkeen testasin mutta nopeasti tuohonkin tottui.

Ainoa probleema, joka voi estää ostamasta on, että yleensä oma peliaika on hyvin epäsäännöllistä ja netisssä tulee räiskyteltyä lähinnä publa puolella random tyyppien kanssa. Joten peli voi menettää hyvin nopeasti kiinnostuksen, mikäli omalla puolella on pelkkiä idiootteja. Tämä on tietysti pelaajien, ei pelin vika.. Noh, vielä on aika tuumata.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kyllä tämä on peli on pakko hommata. Koukussa ollaan jo nyt muutaman tunnin pelin jälkeen. Ja nyt vasta alkaa vähän paremmin pärjäämään, kun tajusin alkaa käyttämään niitä pisteitä. En ole ikinä ollut kiinnostunut sotapeleistä, tätä ennen. Tietysti jos nyt kokeilis MW2:sta niin ehkä sekin olisi ok peli. Pitää mietiskellä ostaako tämän kuun lopussa vai laittaako MW2:n ensi viikolla tilaukseen.

No sitten kun kaikki kuoli pari kertaa ja spawnattiin laskuvarjoilla, niin ihanat spawn hu***t hyökkäsivät n. 20 tyypin vahvuudella.
Loput 15 min jännitys momentti olikin, että ehtiikö laskeutua laskuvarjolla alas ennen kuin kuolee.

Ehkä tuohon auttaisi, jos pystyisi laskuvarjosta ampumaan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Niin siinä maassa meidän tiimi (Raven) sai vallattua ne lähettimet 3min alusta, jonka jälkeen lähdettiin c-asemaa kohti.
No sitten kun kaikki kuoli pari kertaa ja spawnattiin laskuvarjoilla, niin ihanat spawn hu***t hyökkäsivät n. 20 tyypin vahvuudella.
Loput 15 min jännitys momentti olikin, että ehtiikö laskeutua laskuvarjolla alas ennen kuin kuolee.

Omissa peleissä tuolla kartalla C-aseman puolustajilla ei ole ollut koskaan asiaa laskeutumispaikan lähettyville, sillä heillä on ollut kädet täynnä C-aseman puolustamisessa muutenkin.

Jos jokin spawn paikka tulee hieman kuumaksi, niin ainahan voi vaihtaa paikkaa spawnia odotellessa, vaikka sitten joutuukin hölkkäämään hieman pidemmän matkan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Domination on kyllä MAGin todellinen suola! Ensimmäiset matsin moodin parissa olivat yhtä hampaiden irvistelyä kirosanojen siivittämänä. Kuulaa tuli otsaan n. 5 sekunnin välein eikä menosta tajunnut yhtään mitään, saatika mistä sitä kuulaa oiken tuli. Olo oli kuin päättömällä kanalla. Mutta kuten tässä ollaankin jo totuttu, meno paranee mitä enemmän peliä pelaa. En tiedä johtuuko se tosiaan tuosta SVER:in poikkeuksellisesta tiimihengestä mutta Dominationissa olen kyllä kokenut MAGin ja ehkä samalla moninpeli historiani parhaat hetket.

Se on aivan käsittämätön fiilis kun tajuaa monikymmenpäisen, ihmispelaaja joukon pelaavan yhteen pekkaan. Eräässäkin puolustustehtävässä otettiin ensimmäisten minuuttien aikana todella kovasti takkiin ja jouduttiin vetäytymään nopeasti puolustettavalta bunkkerilta takalinjaan. Hetken päästä komentajamme käskyttää sotilaita valtamaan bunkkerin takaisin. Matkaa bunkkerille on noin 1km. Käskyä noudattaen alkaa täsmällinen ja varovainen eteneminen kohti bunkkeria, suojatulta-etenemistä-suojatulta-etenemistä. Urhoollisten lääkintä- ja kiväärimiesten jatkuva hyödyntäminen säästi meiltä kallisarvoisia spawneja ja saimme vallattua taktisesti tärkeän kulkusillan josta saimme annettua suojatulta Bravo-joukkueelle. Bravo yritti vaivoin pitää selustaansa meidän vallatulta bunkkerilta syöpäläisten tavoin sikiäviltä vihulaisilta. Oli ryhmämme, Alpha-joukkueen aika ottaa omansa takaisin. Puolet porukasta jäi kulkusillalla antamaan tulitukea Bravon puolustaville ja Alphan hyökkääville joukoille. Muutaman minuutin tiukka tulen vaihto päättyi vihulaisten raukkaimaiseen vetäytymiseen ja mekaanikkomme pääsivät bunkkerin kimppuun. Eikä aikakaan kun puolustulinja oli taas meidän. Urhoollisinta matsista teki sen että saatuamme bunkkerimme takaisin ei yksikään vihulainen päässyt tuosta lävitse seuravaan 20minuuttiin. Hämmästyttävää oli myös se ettei yksikään linja ollut murtunut matsin päätyttyä, kaikki kohteet olivat vihulaisilta vielä avaamatta.

Go SVER!!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jep, upeita pelejä KonsoliFIN-klaanilaisten seurassa pitkin iltaa. Ainoastaan viimeisen 256 pelaajan hektisen mätön minuutit toivat esiin karmeista karmeimman lagihirviön. Oikean ilmestyskirjan pedon. Muuten kyllä todella viihdyttävää peliä. Kiitos siitä :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

En odottannut mitään muutosta closed betasta, mutta silti piti testata. Samaa skeidaa kuin ennenkin. Siis onhan tässä paljon hyvää, mutta itse ydinpelaaminen kusee. Tai ainakin minun mielestäni.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom