hartzu
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: MAG [Hype]
Omasta mielestä MAGissä nimenomaan eri luokat ovat oleellisen tärkeitä päämäärien saavuttamiseksi, mutta tämä ei välttämättä käy ilmi ihan ekoissa peleissä, jos itse ei vielä pääse kunnolla mukaan. Asia vielä ehkä korostuu muissa pelimuodoissa Sabotagea enemmän, ja kokemuspisteiden tuomien taitojen parannusten myötä luokkajako syvenee ja eri luokkien taidot eriytyvät enemmän. Alussa suuria eroa ei vielä ole.
En ole itse päässyt BF:BC2:sta kokeilemaan, joten en osaa sanoa miten homma siinä toimii, mutta hyvin samankuuloisia tehtäviä MAG:ssäkin on tarjolla. Erojakin on, mm. käytännössä jokainen squadin jäsen on spottaaja, eikä vihollinen näy omien tutkalla ennenkuin joku on sen ensin nähnyt. Engineer/explosives expert löytyy myös yhtenä support aliluokkana, ja snipu puolestaan pystyy taidot siihen saatuaan tuhoamaan kulkuneuvoja.
Edelleen korostan, että MAG on melko hitaasti avautuva peli, eikä ensimmäisten pelituntien perusteella saa vielä täyttä kuvaa. Erittäin hyvä opas uusille MAG-pelaajille, ja miksei kokeneemmillekin: http://community.eu.playstation.com/t5/MAG/Newbies-Guide-for-MAG-New-players-please-read/m-p/9134510
Pelasi millä tahansa luokalla, niin aina kokee olevansa jollakin tavalla tiimille hyödyksi ja tarpeellinen. MAG:ssa tämä jää uupumaan, tuntuu että on vain yksi turhake muiden joukossa.
Omasta mielestä MAGissä nimenomaan eri luokat ovat oleellisen tärkeitä päämäärien saavuttamiseksi, mutta tämä ei välttämättä käy ilmi ihan ekoissa peleissä, jos itse ei vielä pääse kunnolla mukaan. Asia vielä ehkä korostuu muissa pelimuodoissa Sabotagea enemmän, ja kokemuspisteiden tuomien taitojen parannusten myötä luokkajako syvenee ja eri luokkien taidot eriytyvät enemmän. Alussa suuria eroa ei vielä ole.
En ole itse päässyt BF:BC2:sta kokeilemaan, joten en osaa sanoa miten homma siinä toimii, mutta hyvin samankuuloisia tehtäviä MAG:ssäkin on tarjolla. Erojakin on, mm. käytännössä jokainen squadin jäsen on spottaaja, eikä vihollinen näy omien tutkalla ennenkuin joku on sen ensin nähnyt. Engineer/explosives expert löytyy myös yhtenä support aliluokkana, ja snipu puolestaan pystyy taidot siihen saatuaan tuhoamaan kulkuneuvoja.
Edelleen korostan, että MAG on melko hitaasti avautuva peli, eikä ensimmäisten pelituntien perusteella saa vielä täyttä kuvaa. Erittäin hyvä opas uusille MAG-pelaajille, ja miksei kokeneemmillekin: http://community.eu.playstation.com/t5/MAG/Newbies-Guide-for-MAG-New-players-please-read/m-p/9134510
Viimeksi muokannut moderaattori: