Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Monday...........21/9 16:00 - 00:00
Tuesday ........22/9 00:00 - 05:00 18:00 - 21:00
Wednesday...23/9 00:00 - 05:00 15:30 - 21:00
Thursday........24/9 01:00 - 05:00 18:00 - 21:00
Friday..............25/9 01:00 - 05:00 18:00 - 21:00
Saturday.........26/9 01:00 - 05:00


Aikaisintaan klo 20 (tai 21) alkaen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jossain on mennyt puurot ja vellit sekaisin. Viimeksi kun katsoin, niin Suomen kesäaika on +3h GMT eli servut aukeaa vasta kasilta.

Niin tai sitten se johtuu siitä, että suurinosa täältäkin varmasti sai sähköpostin jossa luki selvällä savonmurteella, että:

"Beta on auki maanantaista perjantaihin 9. lokakuuta 2009 asti, seuraavina aikoina:

19.00 - 22.00 (Suomen kesäaikaa)

02.00 - 05.00 (Suomen kesäaikaa)"
 
Vastaus: MAG [Hype]

Niin tai sitten se johtuu siitä, että suurinosa täältäkin varmasti sai sähköpostin jossa luki selvällä savonmurteella, että:

"Beta on auki maanantaista perjantaihin 9. lokakuuta 2009 asti, seuraavina aikoina:

19.00 - 22.00 (Suomen kesäaikaa)

02.00 - 05.00 (Suomen kesäaikaa)"

Jep, mulla samat ajat ja ketuttaa ihan hirveesti kun joutuu menee vähän ennen kymmentä nukkuu jotta jaksaa herätä siinä varttia vaille kuus aamulla töihin niin menee aika paljon aikaa hukkaan sen vuoksi, jospa sitten perjantai iltana jaksaisi roikkua netissä sinne aamuun saakka :rolleyes:.

Taidanpa käydä kokis ostoksilla sitten huomenna jotta jaksaa :D.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Niin tai sitten se johtuu siitä, että suurinosa täältäkin varmasti sai sähköpostin jossa luki selvällä savonmurteella, että:

"Beta on auki maanantaista perjantaihin 9. lokakuuta 2009 asti, seuraavina aikoina:

19.00 - 22.00 (Suomen kesäaikaa)

02.00 - 05.00 (Suomen kesäaikaa)"
Kattelin jo tuota aikaisemmin, että nyt ei oo Sonyn päässä asiaa tarkastettu loppuun asti. Kun jossain sivustoilla, ja myös täällä foorumilla, nakeltiin viestiä jossa kerrottiin palvelimien olevan auki 17.00-20.00 GMT. Talviajassa toi +2h pitäisi paikkaansa, mutta Greenwich Mean Time ei tunne käsitettä "kesäaika". Joka muuten on aikansa elänyt jäänne ajalta jolloin sähköä riitti korkeintaan palokunnan vessan valaisemiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

17.00 BST:tä tarjoavat PS3forumeillakin, joka olisi nyt.. Puol tuntia sitten.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hei! Tällähän hetkellä pitäisi olla betan serverit auki, mutta minulla lukee "Server Unavailable". Mikä mättää? USA:n accountillakin jo koitin

Eipä mitään, en saanut savon murteesta selvää :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Noh, tää on nyt kai niitä ennalta-arvaamattomia ongelmia. Ei tästä oo syytä vetää hernettä kenenkään nenään. Ilmainen beta, ongelmia on varmasti, paljon ja erilaisia. Eri asia jos olisi valmis, rahalla ostettu peli.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ainakin tähän asti on serverit auenneet tasan kello 20.00. Pysykää ihmiset housuissanne. ;)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mourr, alkaa pian kiukuttaaa kun eilinen ilta menin betan lataamiseen, päivitykseen ja molempien hommien asennukseen. Tämä ilta näyttää menevän servujen aukeamisen odotteluun, taikka sitten vain haaveiluksi.

Videoita ku nyt kattellu niin ihan mielenkiintonen peli kai on tulossa, let's see mitä tulee.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Aaaargh!

Nyt oon jääny junasta ihan täysin ku en ollu tietonen tuosta betasta.

Ei varmaan enää niitä koodeja ole saatavilla?
 
Vastaus: MAG [Hype]

"unable to connect to server" viestiä vaan tulee, useampi kerta tullut koitettua putkeen :confused:
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nyt on jääty pahasti kelkasta. Koodeja on ilmeisesti laitettu jakoon aikamoinen määrä kun frendilistalla joka toinen on betassa. :mad:
 
Vastaus: MAG [Hype]

Luulin, että tässä olisi socomien tapaan customoitavat kontrollit. :( Ainoastaan saa valita muutamasta vaihtoehdoista, joista ainoastaan default on toimiva, sillä muissa rautatähtäin ei toimi ollenkaan. Ei deadzonen eikä kiihtyvyyden säätöjä ja tähtäyksessä on selvästi vaaka-akselin priorisointi, jonka takia millintarkka tähtäys on hankalaa. Ei sillä että tuossa sähellyksessä kerkeisi tähdätä. :D

Täytyypi koittaa huomenna uusiks, tänään meni hermot jo puolen tunnin pelaamiseen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ja mulla ladannu sitä päivitystä JO 24h :mad:
Itselläni vaikutti pysähtyvän tuohon 81 prosenttiin päivitys, joten lopetin peli ja käynnistyn peli uudestaan. Niin kas kummaa peli alkoi asentamaan pätsiä. Ja jos lopetat päivityksen, niin se jatkaa siitä mihin jäikin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mulla se n. 2,6 gigan klimppi tuli kiltisti yhdellä yrittämällä eilen illalla, ja tuossa ennen Forza 3 -demoilua kävin itseäni noin tunnin verran tapattamassa. Äänimaailma MAGissa oli hieno, ja nyt 5.1-kaiutinsetistä oli todella paljon iloa. Äänien perusteella todellakin pystyi sanomaan, missäpäin tapahtuu mitäkin. Itse peli oli osaltani kuitenkin sitä samaa loputonta tuskaa kuin missä tahansa muussakin verkkoräiskinnässä. Tappojen ja kuolojen suhde oli luokkaa 1:5, ja ne parit tapot per erä olivat nekin enemmän tuuria kuin taitoa. Kyllä ne on ihan eri jätkät (ja likat), jotka näitä pelejä pelaa, eikä siihen seuraan ole meikulla juurikaan asiaa.

Noin kokonaisuudessaan vaikutelma MAGin betasta oli hyvä. Ääniä tuli jo kehuttua, ja muutenkin tekniikka pelasi lähes moitteettomasti. Kerran lensin serveriltä pihalle yrittäessäni liittyä kaverin kanssa samaan peliin, ja sekin tapahtui erien välillä. Ruudunpäivityskin oli hyvällä mallilla, ja vain pariin otteeseen tuli hetkellinen hidastuminen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nonii tässäpä omia mielipiteitä pelistä näin lyhyen peliajan jälkeen.

Squad leaderin käsky tulevat niin epäselvästi vaikka siellä hudissa vilkkuu kohde ja kartassa myös. Olisin halunut BF tapasen käskyn eli suora viiva kohteelle kartassa ja etäisyydet ja käskyn tyyppi kuvaruudussa.
Squadista ei ole mitään hyötyä kun ei voi spawnata squadleaderin luokse, squaddi kavereita on joksus hölmöä ruveta etsimään kuva ruudusta kun ne nimet ei kauheasti eroa toisistaan väritykseltään, miksi nimet eivät voi olla kirkaan vihreitä niin kuin BF2? Hoksaa samantien ketkä on samassa squadissa.
Tuossa APC pöllimis tehtävässä on nuo välibaset ihan liian lähekkäin esim. kun olin hyökkäämässä toiseen bunkkeriin niin toinen bunkkeri toisaalla porasi selkään jonka vuoksi alkoi uusi taival kohdetta kohti.
MIKSI TÄSSÄ PITÄÄ OLLA NOITA ÄRSYTTÄVIÄ PUNASIA PALLEROITA VIHUJEN PÄÄN PÄÄLLÄ?
Ei pysty elvyttämään kavereita ellet ole avannut kakkostason piikkiä.
Kentät ovat liian putkimaiset kulkuneuvoille, ihan kuin ajaisi junaradalla. Ei hyvä.
Kentät ovat mielestäni liian pieniä vaikka olen päässyt kulkemaan kentän läpi toiseen päähän.

Siinäpä muutaman jotka tulivat nyt mieleen. Mä halun huomenna pelata nyt suomalaisten kanssa samassa squadissa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jaahas, pientä kommenttia tommosen 40 minuutin peliajan perusteella...

Ensinnäkin, kun serverit vihdoin avautui, oli kavereiden kanssa samaan peliin pääseminen aika tuskaa. Lopulta ei päästy kukaan samaan peliin, joten päätin nyt edes kokeilla sitä peliä. Tein kolme hahmoluokkaa, aseitakaan ei ollut vasta kuin kolme auki. Raveniin siis liityin, samoin aika moni mun kaverilistalla.

Noh, kun peli alkoi, oli kontrollit sun muut vähän hakusessa. Tähtäys tuntui mielestäni vähän liian hitaalta, enkä kerinny katella optionsseja, että voiko sitä nopeuttaa. Noh, koitin katella siinä heti aluksi sitten kartasta, että missä mennään. Enpä kartasta älynnyt juuri mitään, en edes nähnyt missä oma hahmoni oli. No mietin sitten, että jospa sitä seurais vaan oman squadin mukana. No, eipä sitä ilman mitään neuvoja tajunnut, että kuka oli mun squadissa. Sitten välillä kun kuoltiin ja spawnattiin taas, luki ruudussa "Squad spawning in...", eli ilmeisesti kaikki spawnaajat oli mun squadissa. Noh, kaikki lähti heti jonnekkin eri suuntiin eikä taktisuudesta tai ryhmäpelistä ollut tietoakaan. Olis ollut mukava päästä sillä 6-8 hengen Suomi-porukalla pelailee samaan squadiin, mut kun yritti kaverin nimestä painaa "Join game", valitti peli aina jotain erroria.

Ensivaikutelmana... Grafiikat oli yllättävän hyvät, mitä odotin ennakolta. Jopa ihan dynaamisia varjostuksiakin löytyi. Mietin sitten että kuinkahan monta pelaajaa nyt on pelissä mukana. Kartasta tai pauste-valikosta ei saanut siihenkään mitään selkoa. Objektiivien tekeminekään ei onnistunut, kun ei tiennyt minne mennä. Kuvaruudussa näkyi kyllä kaksi punaista "rekkakuvaketta", tai jotain semmosta, ja joista toinen oli jotenkin erilaisemman näköinen. Enpä tajunnut oikeen mistään mitään. Olis ees se harjotus nyt auki siinä betassakin...

Sain betassa jopa muutaman tapon tehtyä. Sniperillä oli kyllä kiva pelata jossain metsäkentässä, kun kuvaruudussa vilisti kauheena vihollisia menemään. Sieltä puun juurakoista oli sitten hyvä ammuskella semi-automaattisella sniperilla. Oisin kaivannut kyllä jotain kunnon tykkiä, jolla kuolis yhestä osumasta. Toi oli niinku joku Dragunov (varmaan olikin just se ase). Auki oleva ainoa rynnäkkökivääri oli ihan hyvä. Tuntu hyvältä ampua rautatähtäimen läpi vihulainen, kun kuvaruutuun tuli rasti (eli että osuin) ja lopulta "5XP".

Todella sekavaa tuo meno oli tosiaan. Pitää koittaa huomenna uudestaan, kun on vähän enemmän aikaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom