Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Itse sain jostain syystä kaksi koodia GamerZinesin twitteristä, joten tästä yksi halukkaalle:

gamerzines: MAG Beta Key - FMMK-5CB7-9KDF
 
Vastaus: MAG [Hype]

Saakeli sentään! Olin taas myöhässä... :(
Wuhuu, en ollutkaan! :D

Eli ne kaikki, joilla ei ole vielä beta koodia ja jotka omistavat USA-tilin, menkääpäs äkkiä tuonne ---> The Official MAG Blog

Ei tarvitse tehdä muuta kuin kirjautua sisään USA-tilillä, niin saa koodin. Mutta kannattaa mennä nopeasti; viimeksi nuo MAG Blogin koodit loppuivat alle vuorokaudessa :eek:
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kiitokset Eddy93:lle, nyt on mullakin MAG Beta, tunnelmia pelistä myöhemmin -->
 
Vastaus: MAG [Hype]

Multa löytyy ylimääräinen beta key (EU). Voin lähettää ensimmäiselle kuka kyselee privalla. :)

Edit: Meni jo
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jos jollain on ylimääräsiä avaimia betaan niin mulle voisi lähettää sellasen vaikka privana...kiitos.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Joo mullekkin saa lähettää jos ylimääräinen roikkuu jossain. Kattelin tubesta videoo ja ihan hyvältähän toi näytti.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Osaisko joku betaan osallistunut verrata tuota MAGia esim tuohon uuteen Bad Company 2:een onko esim controllit yhtä hyvät ja onko tempo millanen tuohon verrattuna?
 
Vastaus: MAG [Hype]

MAGin ohjaus tuntuu paremmalta kun Battlefieldin. Muuta parempaa (MAG vs BFBC2) en osaa sanoa. Valikot erittäin sekavia ainakin näin ensituntuman perusteella, kenttä oli pimeä, ukot kesti hitosti osumia...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Miten helkutissa tässä pääsee pelaamaan? :D Odotellu varmaan 20 minsaa jossain jonossa?

EDIT: Jaa, nyt pääsin. On vissiin aika paljon pelaajia tällä betalla.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Miten helkutissa tässä pääsee pelaamaan? :D Odotellu varmaan 20 minsaa jossain jonossa?

EDIT: Jaa, nyt pääsin. On vissiin aika paljon pelaajia tällä betalla.
Mä olin saman verran, enkä siltikään päässyt pelaamaan :( Enempää en jaksanut odotella, joten vaihdoin taas vaihteeks MW2:een :D

Ehkä idiottiimaisin peliin liittymis-systeemi, jonka olen nähnyt! Matchmaking on jo ihan tarpeeksi huono, miksi sitä pitää vielä huonontaa lisää? Matchmakingilla pääsee sentään pelaamaan heti... useimmiten.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Suuren pelaajamäärän haaliminen servulle voi nyt kestää vähän kauemmin, kun väkeä on siirtynyt arvattavasti muiden pelien pariin. Ehkä osaksi tästä syystä ovat alkaneet taas jakamaan beta-koodia.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mie tarttisin ton MAG beta avaimen jos jollakin on ylimääräinen lähettäkää viestiä ;)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mistäs tuota beta koodia voi yrittää etsiä? Tai tietenkin jos jollain on ylimääräinen koodi,niin saa lahjoittaa... :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Peliin liittyminen ei itsellä ole kestänyt (ehkä) 2min kauempaa ja betaa on tullut tahkottua jo lähemmäs kymmenen tuntia. Kannattaa katsoa mihin pelimuotoon liittyy. Hallinnossa max pelaajamäärä on 128 vs 128, joten porukan kerääminen voi kestää, sabotaasissa sen sijaan matsi alkaa kun kahdessa tiimissä on 32 pelaajaa. Pientä vinkkiä saa kun tarkistaa kuinka monta pelaajaa odottaa samaan peliin mihin itse odotat, jos ruutu näyttää 10/126 kannattaa varautua odottamaan.

Ja lopuksi oma kommentti MAG:sta - Delicious.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jippii, sainpa minäkin sitten koodin, kiitosta vaan kovasti Eddy93:lle!

Eihän tuota lataillut kuin hieman vajaa kaksi tuntia(8 megan liittymällä). Vissiin ovat saaneet pienemmäksi tuota pakettia, pakkaamalla?

Alkutunnelmia: Pienen pähkäilyn jälkeen liityin Valor-joukkoihin; niitä on vähiten pelin mukaan ja muutenkin niiden ulkonäkö ja aseiden ulkonäkö innosti eniten. Aseethan ilmeisesti pitäis olla samantehoiset ja muutenkin samoilla ominaisuuksilla vaikka eri näköisiä/eri aseita ovatkin. Hiukan harmittaa kun omalta kaverilistalta löytyi beta ainakin kahdelta mutta molemmat pelailevat Raven-tiimissä, ikuisia vihollisia tässä sit kai ollaan. :´( heh heh..

-Peli aloittelijalle ihan hirveetä sekoilupoukkoilua, mistään ei tiiä mittään, opetusosiokin on lukossa betassa näköjään. Eipä oo vielä kaikki napit selvinny, eiköhän ne painelemalla selkiydy. Poukkoilin ehkä toisessa pelissäni ties missä, kattelin vaan että tuolla näkyy kartassa noita mun joukkojen pisteitä että tonne vaan auttamaan. Ei hyvä: hetken päästä tulikin ilmoitus että minusta on aloitettu häätöäänestys! Apuva. No joo se oli ihan hyvä vinkki että mun varmaan pitäiski juoksennella niiden mun väristen kolmion muotoisten merkkien perässä! Siis omaa tiimiä tässä piti autella eikä omaa armeijaa. No, en sitten kuitenkaan lentänyt siitä pelistä pois kun miinusääniä tuli vaaditusta viidestä vain kaksi.

Alussa oli yksi piste/raha jolla ois jotain saanut päivitettyä. Minäpä säästelin sitä ja pienen pelaamisen jälkeen olikin jo kaksi, kolme, neljä. Sitten ostamaan ensiapuvälineitä! Tuntuu että kukaan ei tässä pelissä toisia elvytä, vaikka monet ovat ties kuinka pitkällä pelissä. No ehkä sitten mä teen sitä kunhan pystyn.

Parissa pelissä ei oikein kukaan puhunut mitään, yks jenkki kyseli että "anyone else have a mike?". Hiljaista oli. Mutta yleensä sitä puhetta tuntuu tulevan liikaakin, mitä lie indokiinaa tullut mitä ei tosiaan jaksais pariakymmentä minuuttia kuunnella kun ei yhtään mitään ees tajua.
No puhutaanhan me Suomalaiset sitten linjoille selvää suomea vaan myös vai mitä!

Peli on ihan nätti graafisesti, ei ihan niin hieno mun mielestä kuin Battlefield Bad Company 2.
Uutena shootterien pelaajana olin MW2:ssa ihan pihalla siitä nopeatempoisesta actionista, tää on nyt sitten ees hiukan rauhallisempi, mun mielestä ainakin. Mutta Bad Company 2 on sitten vielä rauhallisempi. Ympäristö ei tuhoudu kuten BC2:ssa mutta ei sitä tunnu tähän kaipaavankaan. Paljon metallisia kontteja, nosturia ym. joka nyt ei muutenkaan aseilla niin helposti tuhoudu. Tämmöiselle aloittelijatappajalle MAG on jotenkin helpompi kuin MW2, ihan kivasti on saanut vihuja tiputettua heti ekasta matsista lähtien.

Ohjaus oli jonkun mielestä MAG:ssa parempi kuin Bad Company 2:ssa, mun mielestä toisinpäin... Hyvä ohjaus tässä on, mutta jotenkin ollut tahmaavapi kuin BC2.

Njoo, tämmöisiä tuli mieleen, ehkä joku jaksaa jopa lukea pitkät sepustukset...

Saa lisäillä psn-kaveriksi jos meinaa VALORiksi ryhtyä! Tää kuvaus iski muhun:

These are chiseled vet tough guys and are the closest thing to a traditional 20th Century army. They hail from the mean woods of Alaska (that is not that snowy anymore) and are likely to have some shots of whisky after battle.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jes sain koodin!!! mulla on usa storesta ladattu beta (latautumassa) niin pystyykö eu accolla pelaamaan usa storesta ladattua betaa? ja onko lagi kuinka pahaa itseltä löytyy 1 megan netti :( mutta esim killzone 2:hen pelaaminen onnistuu lagittomasti :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ainakin minä pystyn pelailemaan sekä USA että Eurooppatilillä, beta-koodin sain jenkkitilille. Ensin kylläkin käynnistin pelin siellä jenkkipuolella lataamisen jälkeen ja vasta sitten eurotilillä, en tiiä onko välii.. Mut tietty se vähä mitä peliä kokeilin siellä jenkkitilillä niin ne edistyspisteet jäi sinne eli alusta lähti eurotilillä peli pyörimää.

Ite en oo huomannu mitään lagia vielä, vaikka tuntuu että peliseura on pitkin maapalloa. Yhteytenä 8/2 meganen.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom