Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Zipper haluaa kiittää kaikkia beta-testiin osallistuneita. Suljetun testin ensimmäinen vaihe alkoi jo kesällä, huipentuen jokaiselle avoimeksi julkiseksi betaksi kohta vuodenvaihteen jälkeen.

01-11-2010 04:49 AM

zpr_DunhamSmash
Zipper


Ladies and Gentlemen,

I know I speak for the entire team when I say, "Thank you very much" for helping us out over the past week. Your patience and dedication gave us the data we needed to get our servers ready for the 26th and we'll continue to make changes and upgrades to those servers leading up 'til then.

If you still want to play MAG before it comes out, IGN and Eurogamer are both having tournaments using this beta for those that qualify; details can be found here:

(Note: We cannot answer questions about those betas since they are being handled by outside parties -- for questions, go to those respective sites)

Once again, thank you very much for your help and we'll see you again in a few weeks.

Lähde: The Open MAG Beta is Over - Thank You For Playing - MAG - General Discussion - PlayStation MAG
 
Vastaus: MAG [Hype]

Latailin eilen betan, ja ihan monipuoliselta menolta vaikutti, vaikken level 3:a pidemmälle tainnutkaan päästä. Heräteostoksena pistin tulemaan verkkokaupasta tuon headset+peli -bundlen, kun ei kerran tuota headsettiä vielä ole.

KFin klaanille ei liene tulossa mitään erityisiä rajoituksia ainakaan alkuun? Kuulostaisi nimittäin ihan nätiltä pelailla Suomiporukalla.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Sen verran hyvältä tuo beta maistui, että lähtipä ennakkotilaus liikenteeseen.
Varmaan tuohon KFIN -porukkaan voisi tulla säännöllisen epäsäännöllisesti pelailemaan mikäli sekaan sopii.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ja venytä vaan budjettia vompatti....

Kai se on aloitettava anomaan budjetin venytystä hallitukselta :D Aloitin kyllä tuossa jo varovasti sanomalla, että voihan sen MAG:in vaihtaa sitten Gamestopin 2 peliä+1€ tarjouksella BC2:een jos siltä tuntuu. Täytyy varovasti heitellä pikku täkyjä tässä reilun parin viikon kanssa, ettei liian rajusti tuo asiaa esiin :)

Vertailen nyt edelleen näitä kahta peliä, mutta hauskasti molemmissa peleissä oli sellainen asia jota selkeästi kaipasi toiseen. BC2:n selkeä puute tähän verrattuna oli squadin koko. Neljä henkilöä on auttamatta liian vähän, joten useasti kävi niin, että kaikki eivät päässeet samaan squadiin. Sitten MAG:iin taas kaipaili edes jonkun sortin tuhoutumista. Se talossa kämppivä tarkka-ampuja oli niin mukava BC2:ssa hoidella ampumalla seinä alas. No, kun menisi kudit edes puulaatikoista läpi niin olisin tyytyväinen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kai se on aloitettava anomaan budjetin venytystä hallitukselta :D Aloitin kyllä tuossa jo varovasti sanomalla, että voihan sen MAG:in vaihtaa sitten Gamestopin 2 peliä+1€ tarjouksella BC2:een jos siltä tuntuu. Täytyy varovasti heitellä pikku täkyjä tässä reilun parin viikon kanssa, ettei liian rajusti tuo asiaa esiin :)

Eihän tuollaiset asiat hallitukselle kuulu. Tilaukseen vaan! Jätät vaikka ne viikonlopun kaljat tällä kertaa väliin :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Eihän tuollaiset asiat hallitukselle kuulu. Tilaukseen vaan! Jätät vaikka ne viikonlopun kaljat tällä kertaa väliin :)

Vitsillähän tuon heitin, mutta totta kai se kuuluu, kun yhteisestä taloudesta on kyse. Toisaalta, myös minulla on sanavaltaa kaiken maailman kukkapurkkeihin ja tuoksukynttilöihin, joten koen kyllä olevani tässä voittavana osapuolena ;) Viikonloppukaljat on juotu viimeksi 2003, joten siitä on hankala säästää :) Mutta eiköhän tämä tosiaan ostoskoriin päädy ellei ajan puute tule esteeksi, sen verran hyvin vakuutti yksi ilta KOF:n riveissä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ennakkotilattu on Verkkokauppa.com-Ålandista. Hinta kohdillaan 44,40 €.

Jo pelkän betan pohjalta (viimeisessä versiossa level 50 :)) IMO tämä vetää vertoja jopa ensimmäisten Socomien vaikuttavuudelle pelikokemusten puolesta, vaikka onkin FPS. Zipperhän on Socominkin kehittäjä ja ovat selkeästi kehittyneet verkkoräiskintöjen koodaamisessa uuden sukupolven tasolle.

Itselleni joidenkin parjaamat grafiikat riittävät oikein mainiosti, sillä arvostan luontevaa ja sujuvaa pelikokemusta täysin riittävillä graffoilla huomattavasti enemmän kuin juuri tämän hetken koreimpia anti-aliasointeja jne., jotka kuitenkin jokin seuraava peli päihittää.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jo pelkän betan pohjalta (viimeisessä versiossa level 50 :)) IMO tämä vetää vertoja jopa ensimmäisten Socomien vaikuttavuudelle pelikokemusten puolesta, vaikka onkin FPS. Zipperhän on Socominkin kehittäjä ja ovat selkeästi kehittyneet verkkoräiskintöjen koodaamisessa uuden sukupolven tasolle.

Itselleni joidenkin parjaamat grafiikat riittävät oikein mainiosti, sillä arvostan luontevaa ja sujuvaa pelikokemusta täysin riittävillä graffoilla huomattavasti enemmän kuin juuri tämän hetken koreimpia anti-aliasointeja jne., jotka kuitenkin jokin seuraava peli päihittää.

Samoilla mietteillä mennään. Jos noista mapeista jotain voi sanoa niin eikös SVERin ja Ravenin sabotage puolustusmappien teema ole haettu Mixeristä ja Ruinsista ;). Pelin ostopäätökseen riittivät betan pari ensimmäistä pelituntia ja olin aivan myyty. Hyvässä seurassa peli maistuu pitkiäkin sessioita.

Eihän "Sen" grafiikatkaan mitään kummoisia olleet, mutta pelikokemus oli jotain aivan ainutlaatuista jonka tasolle MAG pääsee(ainakin lähelle jos ei ihan samalle tasolle). :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Itselleni joidenkin parjaamat grafiikat riittävät oikein mainiosti, sillä arvostan luontevaa ja sujuvaa pelikokemusta täysin riittävillä graffoilla huomattavasti enemmän kuin juuri tämän hetken koreimpia anti-aliasointeja jne., jotka kuitenkin jokin seuraava peli päihittää.
Itse diggaan myös pelin maanläheisistä grafiikoista. Kaikki on hillityn realistista eikä tämä ole mitään destroyed beautyä. Aluksi nuo tuntuivat vähän karuilta mutta silmä tottuu ja kun tajuaa minkälaisessa myllytyksessä peli on etenkin niissä isoissa matseissa ei voi kuin arvostaa visuaalista antia. Pidän erityisesti pelin rikkaruohoista ja valoefektit ovat varsin näyttäviä(tosin noissa etelä-amerikkaan sijoittuvissa mapeissa tuntuu vain tuo valoisuus olevan vähän liiankin mustaa). Ympärillä härsöävät, muiden pelaamat jantterit ovat myös hienosti animoitu; jokainen liike aina tähtäyksestä kyykistymiseen näyttää todella realistiselta ja edesauttaa sitä siellä olemisen-fiilistä.

Näin kauneusunillani unta täydellisestä MAGista: pelissä pitäisi olla maihinnousualuksia ja kenttä jossa vallattaisiin näiden avulla esim. jokin saari tai ranta. Ja oikeiden pelaajien ohjastamia kuljetuskoptereita! Näistä olisi täydellinen MAG-kokemus tehty. Toivottavasti Zipperin tuki olisi jaloa ja kunnianhimoista, ties vaikka tällaisia paukkuja saataisiinkin peliin joskus tulevaisuudessa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Itselleni joidenkin parjaamat grafiikat riittävät oikein mainiosti, sillä arvostan luontevaa ja sujuvaa pelikokemusta täysin riittävillä graffoilla huomattavasti enemmän kuin juuri tämän hetken koreimpia anti-aliasointeja jne., jotka kuitenkin jokin seuraava peli päihittää.

Hassua sinänsä, mutta Zipper ja MAG kyykyttää muita FPS pelejä grafiikankin saralla teknisten numeroiden valossa, sillä peli pyörii natiivisti 720p tarkkuudella, ja käytää 2xMSAA reunanpehmennystä mitä sitäkään ei liian usein PS3 peleissä näe, myös v-sync on käytössä tosin frame raten kustannuksella. Tähän vielä lagiton verkkopelaaminen päälle. Aikamoisen paketin ovat Zipperin pojat saaneet aikaan, ensimmäisenä PS3 työnään kaiken lisäksi.

Modern Warfare 1-2, World at War: 600p

Digital Foundry sanoi:
First impressions on the MAG beta are that while the artistic style is somewhat traditional, the technical accomplishment on the visuals is more than respectable - we have native 720p, we have classic 2x multisampling anti-aliasing (relatively rare on PS3 titles), and Zipper has opted for image consistency over frame-rate by employing triple-buffered v-sync.
Apologies for the presence of the somewhat inane in-game chat, but this is MAG performance in here and now during its closed beta phase.View this video in HD

Similar to Sucker Punch's inFamous, MAG runs with no frame-rate cap. While a 30FPS average is seen across the whole six minutes of video above, frame-rate can drop into the teens, but conversely, it can exceed 30FPS too - sometimes even reaching 60FPS (sky views, for example). Texture quality and filtering are excellent, by and large, which is perhaps surprising bearing in mind the sheer size of the levels.

The MAG Factor | DigitalFoundry
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hemmetti kun huomasin tämän vasta nyt enkä ehtinyt betaa edes kokeilemaan. Taidan kuitenkin hypen perusteella laittaa tilaukseen.

Hyvin hinnoiteltu Netanttilassa, pelkkä peli 64,95€ ja peli+headset 69,95€ :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hemmetti kun huomasin tämän vasta nyt enkä ehtinyt betaa edes kokeilemaan. Taidan kuitenkin hypen perusteella laittaa tilaukseen.

Hyvin hinnoiteltu Netanttilassa, pelkkä peli 64,95€ ja peli+headset 69,95€ :D
Itsellänikään ei tullut testattua betaa, vaikka olin kyllä tietoinen pelistä jo hyvissä ajoin. Kuitenkin hype on saanut minut vakuutettua siitä, että kyllä tämä varmasti ainakin kokeilemisen arvoinen peli on. Mietin tässä itse, että pitäsikö tilata pelkkä peli vai tuo peli+headset -paketti. Aika harvoin kuitenkin on tullut itsellä missäkään pelissä höpöteltyä mitään taktisia juttuja. Lähinnä tuolla Xbox Liven puolella tulee jauhettua kakulia kavereiden kanssa samalla kun pelailee. Kuitenkin tuon pelkän pelin ostamalla säästää sen reilu pari kymppiä. :rolleyes:
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mietin tässä itse, että pitäsikö tilata pelkkä peli vai tuo peli+headset -paketti. Aika harvoin kuitenkin on tullut itsellä missäkään pelissä höpöteltyä mitään taktisia juttuja.

Pelin syvin olemus paljastuu vasta dynaamisen squadin aktiivisena jäsenenä. Siinä headsetillä on olennainen osa kokemusta. Eli jos ei vielä löydy, niin pelipaketin kylkeen tälläinen mukaan.

Tässä hyvä ehdokas: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=22165
 
Vastaus: MAG [Hype]

Pelistä jäi erittäin hyvä mieli vaikka ei ollut ketään tuttua jonka kanssa olisi voinut samassa tiimissä pelata. Omasta taistelijasta tuli korjaaja/medkit taidot omaava jamppa. Levelejä tuli vain 26 kun tuli niin paljon korjailtua sekä paranneltua muita taistelijoita. Pelien taso vaihteli todella paljon satunnaisten pelaajien seurassa.

Pelikin tuli jo tilattua. Toivottavasti vain pääsee johonkin suomalaiseen tiimiin kun itse peli tulee.
Tarjolla olisi pelaaja joka suorittaa annetut tehtävät kuolemaan halveksuen !! Parhaat xp-pisteet oli n. 500 ja suurimmassa osassa pelejä kuolemia oli enemmän kuin tappoja.
 
Vastaus: MAG [Hype]

KFin klaanille ei liene tulossa mitään erityisiä rajoituksia ainakaan alkuun? Kuulostaisi nimittäin ihan nätiltä pelailla Suomiporukalla.

Eipähän kummempia rajoituksia. Jos toteutuu, niin tälläisiä

- KFIN rekisteröityneille jäsenille
- Suositellaan yli 16 -vuoden ikää
- Suositellaan headsetin omistamista
- Jatkuvat sooloilijat potkitaan pois
- Huonosti käyttäytyvät potkitaan pois
- fragfx pelaajat potkitaan pois.
- Foorumilla bännityt potkitaan pois.


Tavoite on siis harrastaa tiimipelaamista, eikä sooloilua. Tiimi etusijalla ja koko tiimi suorittaa tehtävää. Lääkintämiehet parantaa oman henkensä uhalla jne. Eikä siis tarvitse olla huoppu sihdillä varustettu, tällöin voi olla lääkintämies. Näin aijon itsekkin tehdä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Eipähän kummempia rajoituksia. Jos toteutuu, niin tälläisiä

- KFIN rekisteröityneille jäsenille
- Suositellaan yli 16 -vuoden ikää
- Jatkuvat sooloilijat potkitaan pois
- Huonosti käyttäytyvät potkitaan pois
- fragfx pelaajat potkitaan pois.
- Foorumilla bännityt potkitaan pois.

Tavoite on siis harrastaa tiimipelaamista, eikä sooloilua. Tiimi etusijalla ja koko tiimi suorittaa tehtävää. Lääkintämiehet parantaa oman henkensä uhalla jne.

Tuohon listaan vois lisätä vielä, että "Suositellaan headsetin omistamista" tms. Olis siistiä pelata jossain 8 hengen squadissa, jossa kaikilla on mikit ja käyttävät myös niitä aktiivisesti. :)

Mikshän Zipper ei tekis sellasia privaatteja klaanimatseja, joihin vois liittyä vaikka 128 pelaajan klaanilla, ettei se hajota partyä aina 8 hengelliseksi...
 
Vastaus: MAG [Hype]

En voinut vastustaa kiusausta, niin hyvältä peli tuntui, että kurvasin lähimpään GameStoppiin ja vein pari peliä ja 20e väliin. Tuon viikon rupeaman aikana ylsin tasolle 24 ja pelitunteja ihan tolkuton määrä, verrattuna mitä yleensä pelaan. Ajattelin, että jaksaisinko tuonne maalis-huhtikuulle asti kitkutella näillä vanhoilla peleillä, mutta ääh, Onpahan sitten kokonainen helmikuu aikaa vääntää peliä oikein antaumuksella.

Ja sitten kun pistän pelin koneeseen niin SVERille liitytään. Suomimatsit jäi kokematta kun tuli oltua Korp(p)iklaanissa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hassua sinänsä, mutta Zipper ja MAG kyykyttää muita FPS pelejä grafiikankin saralla teknisten numeroiden valossa, sillä peli pyörii natiivisti 720p tarkkuudella, ja käytää 2xMSAA reunanpehmennystä mitä sitäkään ei liian usein PS3 peleissä näe, myös v-sync on käytössä tosin frame raten kustannuksella. Tähän vielä lagiton verkkopelaaminen päälle. Aikamoisen paketin ovat Zipperin pojat saaneet aikaan, ensimmäisenä PS3 työnään kaiken lisäksi.

Jotain on onnistuttu kyllä tekemään oikein myös grafiikkapuolella. Se mihin itse kiinnitin huomiota grafiikassa oli tuo rankka värikontrasti joka teki havainnoimisen helpommaksi ja toisaalta taas helpotti varjoihin piiloitumista. Rankka värikontrasti voi myös lisätä vaikutelmaa pienestä resoluutiosta.

Toinen juju grafiikoissa näytti olevan todellakin oikein optimoitu etäisyyden vaikutus tekstuureihin. Kyllähän tuo hävitti kuviot etäisistä seinistä todella ikävän näköisesti(tai palautti), mutta kauas asti näki hyvin mitä siellä tapahtui. Ihan silmien edessä grafiikka oli todella tarkkaa. Selvästikkin grafiikan tasoa laskettiin reilusti etäisyyden mukaan, mutta ainoa mikä siinä todellakin pisti silmään oli juuri nuo kaukaiset tekstuurit ja niiden vilkkuminen päälle/pois. Ja uskaltaisikohan veikata, että etäisiä objekteja yksinkertaistettiin myös muillakin tavoilla kuin tekstuurien putsaamisella. Siltä vähän vaikutti, mutta kun en asiasta enempiä tiedä... olkoon nyt vaikka turhanpäiväistä spekulaatiota.

Veikkaan, että tuo värikontrasti on se joka tarvitsee vähän totuttelua, sillä siinä tämän pelin graffat eroaa eniten muista vastaavista peleistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Ja uskaltaisikohan veikata, että etäisiä objekteja yksinkertaistettiin myös muillakin tavoilla kuin tekstuurien putsaamisella. Siltä vähän vaikutti, mutta kun en asiasta enempiä tiedä...
LODin eli Level Of Detailin käyttö on peleissä ihan arkipäivää, joten MAGissakin sitä ihan varmasti käytetään. Tosin ehkä vielä tavallistakin rankemmalla kädellä, joten se näkyy sitten ihan selkeinä muutoksina grafiikassa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom