Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sun hupparis kerää pölyä asehuoneen aulassa. Uudet auktoriteettiongelmaiset ja osaamattomat tulokkaat S.V.E.R.illä eivät osaa sitä arvostaa, mutta arpisen veteraanin kulkiessa ohi hymynkare tai nyökkäys kielii kunnioituksesta. Ei kovin montaa asiaa joista S.V.E.R.iläinen olisi kateellinen Ravenin väelle, mitä nyt vessapaperi ja pari poikkeuksellisen hyvää miestä rivissä. Jos lateksiallergia puhkeaa olet aina tervetullut kokoonpanoihimme.
-T
Mun hupparilla on varmaan pyyhitty takapuolta, vessapaperin puutteessa.
-Korjauksen ja lääkitsemisen välille tasapainoa enemmän.
-Missä se oikea klaanituki viipyy?
-Kranaatit liian ylivoimaisia, saisivat tiputtaa kannettavan määrän yhteen kappaleeseen ja samalla poistaa mahdollisuuden hankkia lisää ammuslaatikolta.
-KK edelleen ylikäytetyin ase kokopelissä, toivoisin rekyyliä ja lippaankoon pienentämistä aseeseen.
-Korjauksen ja lääkitsemisen välille tasapainoa enemmän.
-Missä se oikea klaanituki viipyy?
Pikemminkin päinvastoin. Suurimmalla osalla pelaajista on nykyään Explosives Resistance varustettuna 120hp:lla. Naden pitäisi tappaa kertalaakista, mutta useimmiten pitää esim. sabossa nakata kohteelle koko tuliannos, että mitään saa aikaan. Yleensä sittenkin vilkkuu vain punainen ruksi ruudussa.-Kranaatit liian ylivoimaisia, saisivat tiputtaa kannettavan määrän yhteen kappaleeseen ja samalla poistaa mahdollisuuden hankkia lisää ammuslaatikolta.
Riippuu kuka pelaa. Valorilla noita on edelleen monta ja paljon. SVER:llä kevyt-kk on sen verran kehno teholtaan, tarkkuudeltaan ja lippaan pituudeltaan, että sitä ei käytetä kovinkaan paljoa. Ravenilla mennään jossain välimaastossa. Mutta keskimäärin ne ovat vähentyneet huomattavasti varsinkin v.1.06:n myötä.-KK edelleen ylikäytetyin ase kokopelissä, toivoisin rekyyliä ja lippaankoon pienentämistä aseeseen.
Mitä tarkoitat tällä? Jos meinaat, että molemmat pitäisi olla mahdottomia samaan loadouttiin, niin ne vähätkin korjaajat katoavat koko pelistä. Jos taas tasapainottamista pitäisi tehdä esim. expan kautta, niin olen samaa mieltä. Korjaamisesta saa ihan liian vähän expaa verrattuna yhtään mihinkään muuhun puuhaan. Jos korjaamisesta tuleva expa kaksin- tai jopa kolminkertaistettaisiin, niin tilanne paranisi heti.-Korjauksen ja lääkitsemisen välille tasapainoa enemmän.
Tulee kun tulee. Veikkaisin sitä huhuttua joulun alle tulevaa päivitystä. Puolittain luvattu jo, mutta Zipper luultavasti julkaisee sen vasta valmiina. Tämän kokoluokan pelissä, jossa pelaajia on kummallakin puolella vähintään kymmeniä, ei tuon toteuttaminen hyvin ole varmasti helppoa. Onhan noita erilaisia ongelmia jo pienemmissäkin peleissä. Hyvänä esimerkkina COD4 ja sen avuton nettikoodi.-Missä se oikea klaanituki viipyy?
Tuosta en ole kuullutkaan. Pari päivää sitten tuli PlaystationEU:n blogissa jotain tiedotusta v.1.07:stä, mutta se ei maininnut tuota klaanihommaa ollenkaan. Odotellaan Zipperin tiedonantoa tuosta päivityksestä. Mutta edelleenkin minun käsittääkseni toi klaanihomma päivittyy vasta joskus myöhemmin syksyllä. Ainakin jos pitää arvailla tihkuneiden tietojen perusteella.Eikös tämä tule siinä 1.07 patchissä mikä julkaistaan muutaman viikkojen - kuukauden sisällä ?
Eikös tämä tule siinä 1.07 patchissä mikä julkaistaan muutaman viikkojen - kuukauden sisällä ?
Isoin ongelma pelissä alkaa olemaan puukko. Sillä tappaminen on naurettavan helppoa ja tuntuu sille, että nykyään puolet pelaajista vain juoksee motion sensorit käytössä ympäri kenttää ja huitoo puukolla.
Lagin aiheuttama etulyöntiasema näkyy parhaiten juuri puukossa.
Japsiservulle eksyessään saa varautua siihen, että a) ampuu Japanin poikaa selkään sarjatulella, b) noin 5-10 laukauksen jälkeen Aasian ihme kääntyy ympäri, c) ihmettelee hetken aikaa sinua koiranpennun lailla pää vinossa samalla, kun olet itse ehtinyt ampua jo 15-20 laukausta ja d) sushin purija huitaisee 10-15 metrin päästä puukolla KERRAN ja kuittaa siitä tapon itselleen.
Minun puolestani puukon voisi korvata kiväärinperällä lyömisellä siten, että 2-3 lyöntiä tappaa.
Se puukkopelleily on aivan taatusti CoDin peruja, josta se on hiljaa lipunut niin MAGiin kuin Battlefieldiinkin.
Isoin ongelma pelissä alkaa olemaan puukko.
Puukotus on pielessä kaikissa näissä räiskinöissä. Puukotuksen pitäisi olla pitempi ja brutalimpi prosessi eikä suinkaan siisti sivallus.