Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lähemmäs 300 tuntia tuli pelattua autuaan tietämättömänä siitä, kuinka tehokas etenkin sensor jammer on
Pilaavat peliä todella selkeästi.
Eivät kaikille. K/D siellä kakkosen hujakoilla ja voitan yli 60% peleistäni ilman ainuttakaan skillipojoa elektroniikassa. Noi vimpaimet on niille jotka ei osaa^^
-T
ilman ainuttakaan skillipojoa elektroniikassa
Se nyt vaan on yhdistelmä kämppimistä ja karkuunjuoksemista. Elukkakin kai olen, erään lanitoverin (siis ei lajitoveri) mukaan latinankielinen nimi kaltaiselleni kämpperille on homo homo homo sapiens^^Joko olet varsinainen eläin, tai sitten sinulla on uskomaton kyky löytyy noobiporukat vastaasi.
Jos tosiaan siis tarkoitat tilannetta, josta tuolla MAGIN virallisillakin foorumeilla itketään, että äijä juoksee 50m päästä pomppimalla kohti sinua ja sinä tiputat suurin piirtein kolme lippaallista äijään lyijyä, etkä saa sitä hengiltä, ja se tappaa sinut edestä päin kerta laakista puukolla, voin sanoa etten ainakaan muista tilannetta, että olisin koskaan noin kuollut, saati että tämä olisi joku ilmiö MAG:ssa. Toki kuolen esimerkkinä käytettyä bunkkeritilannetta, josta kaveri spawnaa bunkkerista ja tappaa välittömästi minut puukolla.
IMO tämä on raivostuttavaa ja puukko pitäisi ehdottomasti olla sellainen, että se pitää erikseen ottaa käyttöön
..että miten tuollaista voi pitää esimerkkinä "parhaiden pelaajien pelitavasta"?
Suurin osa saboista mitä on hävitty, on kaatunut juuri siihen, että iso osa joukkueesta on ollut näitä ramboja
Tämä olisi itselleni kuin taivaan lahja, että saisin puukon ihan aseeksi, ja pystyisin puukottamaan r1:llä.
Tuon videon, minkä linkkasin...
Ja tuon kyseisen kaverin hyvyydestä voi olla montaa mieltä, mutta kun kaverilta löytyy videoita, missä hän pelaa 81-17 domin level 1:nä, on mielestäni kuitenkin vähän kohtuutonta väittää, ettei hän lukeudu "parhaimpiin" pelaajiin.
En silti väitä, että kaveri joka osaa herättää helvetisti tovereitaan ylös, korjata elintärkeitä kohteita ja olla kaikin puolin hyvä tiimipelaaja olisi yhtään vähemmän tärkeä. Päin vastoin, monesti ne ovat tärkeämpiäkin pelaajia. Väitän vain, että se on helpompaa kuin yli 100 tapon tahti sabossa tai yli 140 tapon tahti domissa. Ja perustan väitteeni sille, että itse olen kerännyt lähes kaikki 1. sijoitukseni medik/korjaajana, vaikkei taitoni riitä pääsemään lähellekkään 100 tapon tahtia sabossa.
Itse en ole ollut koskaan Sabossa, jossa oman puolen pelaaja mättää 100 kaveria nurin ja ollaan hävitty, mutta kai näinkin sitten voi käydä. Näitä 50 tapon "ramboja" on pilvin pimein liikkeillä, koska itsekkin siihen parhaillaan pystyn, mutta "me" ollaan silti hyvin hyvin kaukana näistä raptor2525 ja Moejoen vauhdeista.
Mutta mielestäni on helvetin hyvä, että vahvasti erillaisilla mielipiteillä ja pelitavoilla liikkuvia pelaajia on liikkeessä, ja ehkä se onkin suurin syy miksi MAG on itsenikin niin kovasti koukuttanut.
Naulan kantaan. Tosin voitosta palkitaan heikommin kuin yksilötason suorituksista. Peli voisi mielestäni kannustaa enemmän kartan voittamiseen ja samalla yhteispeliin, esim. myöntämällä selkeästi enemmän pisteitä voitosta tai muuta konkreettista. Niitä faction-sopimuksia en normipelissä konkeettisesti itse juurikaan huomaa.Vähän kuin Vettel rupeaisi driftailemaan seuraavassa F1-kisassa. Kyllähän se ihan näyttävää olisi, vaatii todella paljon taitoa, varmaankin enemmän taitoa kuin normaalisti ajaminen koska F1-autoa ei ole moiseen suunniteltu, mutta ei hän sillä parasta tulosta saavuttaisi tiimin kannalta.