Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tällä lähinnä hain, että oletteko varmoja, että vihaatte puukkoa, ettekä motion sensor - sensor jammeriä ?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No itse asiassa osittain olet jyvällä. Itse vasta tällä viikolla olen noita ekaa kertaa testannut ja mielestäni pilaavat peliä aika pahasti. Laitan pienet perustelut myöhemmin, podilla ei jaksa kirjottaa enempää.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Aiemminkin peleistä saatavaa johtajuuskokemusta on puitu WoWin kiltojen kautta. Siellä nuoresta iästään huolimatta pätevä naskali on saattanut pyöritellä isompiakin organisaatioita ja hoksata miten erillaiset kyvyt saadaan toimimaan parhaiten yhdessä. Ihmisten motivointi ja hyvän hengen ylläpito ovat tässä ensiarvoisen tärkeitä johtajan ominaisuuksia.

Ehkä nykyaikaiselta johtajalta vaaditaan näitä ihmissuhdetaitoja enemmän kuin perinteistä isoa pöytää ja kirjuria oven takana. Aiheesta olisi hyvä saada jokin vähän pidemmälle menevä analyysi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vähän sivuuttaen johtajuutta, onko millaisia kokemuksia muilla pelaajilla "random" johtajista. Kaikkihan toki tietää, että konsolifin seurassahan on maailman parhaat (:D) johtajat, mutta onko mitään hauskoja / mieleenpainuvia kokemuksia jäänyt ?

Itsellä parhaana muistona oli olla Be_Serious7:n käskytettävänä ja täytyy sanoa, että valtavalla itseluottamuksella kaveri komentaa joukkoja ja menestyksekkäästi. Siinä oli Domi puolustus (silloin vielä olin Ravenilal) yhtä juhlaa ja lopputuloksena oli yksi helpoimmista voitoista mitä itselleni on vastaan tullut.

On helppo kuvitella, että oikeassa elämässäkin johtotehtävät kyseisellä kaverilla varmasti luonnistuisi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eli motion sensor ja sensor jammer..

Lähemmäs 300 tuntia tuli pelattua autuaan tietämättömänä siitä, kuinka tehokas etenkin sensor jammer on. En tiennyt, että sitä käyttämällä juokseminen on rajatonta, kukaan ei näe sinua. Sensor jammerin equipattua pelaamisesta katosi se tietty rytmi ja harkitsevaisuus, jota joutui käyttämään ilman sitä. Yhtäkkiä lähes ainainen juokseminen palkittiin, eikä tarvinut miettiä, milloin juosta ja milloin kävellä. Mielestäni todella hölmö laite, mutta aivan pakollinen niin kauan, kui Motion sensor on pelissä ja muutenkin liian tehokas.

Motion sensor taas.. tämänkin equipattua peli muuttui omiin vaistoihin tukeutumiseen ja ympärille katsomiseen sijasta pelkäksi pac-maniksi. Tutka syöttää punasta pistettä ruudulle äänen säestämänä ja näitä sitten syödään vailla tarvetta itse spotata vihuja.

Käytännössä sabossa ei kannata muuta käyttää kuin Motion sensoria ja sensor jammeria ja domissakin usein tämä yhdistelmä on järjettömän tehokas. Toisaalta siinä hypoteettisessa vaiheessa, kun kaikilla on sensor jammer, on motion sensor turha. Tällaista ei vaan koskaan tule tapahtumaan. Siksi voisivat vaan heittää nämä elektroniikat kokonaan pois pelistä. Muuttavat pelin luonnetta juoksu- ja tutkariippuvaisiksi ja vähentävät ympäristön tarkkailua ja tarvetta miettiä, milloin juosta, milloin sniikata.


E: Itse en muista pahemmin random-johtajia. Yksi ainoa tulee mieleen ja sekin aika erikoisena... OIC piti radio-showta koko 128 tyypin porukalle. Juonsi aina seuraavan kappaleen esittäjineen ja soitti alusta loppuun. Koko 30 minuuttia kestänyt matsi kaikki joutu kuuntelemaan sen musiikkia ja juontoa. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Lähemmäs 300 tuntia tuli pelattua autuaan tietämättömänä siitä, kuinka tehokas etenkin sensor jammer on

Tästä ei kannata syyttää itseäsi, sillä vasta 1.06 (viimeisimmässä) tämä vekotin alkoi toimia tavalla, jolla se nyt toimii. Tai ainakin 1.05 vihollinen spottasi sinut motion sensorilla, jos juoksit sprintillä. Tämän vuoksi itseäni ainakin harmittaa, että elektroniikat muuttuivat näin hyviksi, sillä nyt kukaan ei näytä muuta kuin vihaavan puukottamista. Itselläni puukotus vimma alkoi kuitenkin jo huomattavasti aikaisemmin kuin kesäkuussa, jolloin sensor jammer muuttui, ja tuolloin juurikin piti "sniikata" selustaan, jolloin puukottaminen oli paljon hauskempaa sen vaativuuden takia. Sensor jammerin avulla mm. haulikollakin (ja ihan kaikilla asella) saa järettömiä tappoputkia aikaan, koska vaikka laukaus paljastaakin sinut tutkaan, häviät sieltä samantien hyvin nopeasti pois ja homma jatkuu.

Itse, vaikka pelaankin pääaseenani puukko, haluaisin motion jammerin takaisin siihen, että sprinttillä pelaaja paljastuisi. Nyt sensor jammer antaa liian ylivoimaisen edun, olitpa sitten korjaaja, lääkintämies, puukottaja tai mikä tahansa.

Ennenkaikkea sensor jammer - motion sensor häätää uudet pelaajat pois Magin parista, koska huonoilla aseilla varustettu vailla elektroniikkaa / karttakokemusta oleva pelaaja on käytännössä mahdottoman tehtävän edessä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Totta joka sana. Nimenomaan tuo "olit mikä tahansa, lääkintämies, korjaaja, puukottaja, mikä vaan niin sensor jammer antaa liian paljon etua" on totta, näiden avulla korjaamaankin pääsee minne tahansa uskomattoman helposti.

Ja tosiaan, mahdoton tehtävä on ilman karttatuntemusta ja heikoilla varusteilla pärjätä etenkin elektroniikkaa vastaan uusien pelaajien. Itse asiassa sanoisin, että edes keskitasoinen pelaaja saa elektroniikasta uskomattoman ison hyödyn ja edun paljon parempaakin pelaajaa vastaan, jos tämä parempi pelaaja ei tiedä elektroniikan toimivuudesta.

Pilaavat peliä todella selkeästi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pilaavat peliä todella selkeästi.

Eivät kaikille. K/D siellä kakkosen hujakoilla ja voitan yli 60% peleistäni ilman ainuttakaan skillipojoa elektroniikassa. Noi vimpaimet on niille jotka ei osaa^^

-T
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Saisivat kyllä heikentää tuota elektroniikka comboa huomattavasti, nyt se on niin hyvä ettei sitä oikein voi olla käyttämättä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eivät kaikille. K/D siellä kakkosen hujakoilla ja voitan yli 60% peleistäni ilman ainuttakaan skillipojoa elektroniikassa. Noi vimpaimet on niille jotka ei osaa^^

-T

En jaksa tarkistaa, mutta muistaakseni ainakin jammer kätkee myös lähistöllä olevia omia. Joten mahdollisesti olet hyötynyt toisten siivellä :)

Mun k/d on noussut huomattavasti elektroniikan hyödyntämisen jälkeen, enään n. 350 tappoa jäljellä jotta saan noustua 1.0. Pahimmillaan taisin olla ~1500 tappoa kuolemia perässä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

ilman ainuttakaan skillipojoa elektroniikassa

Niin, paitsi kuten tosiaan mainittu, käytät tahtomattasikin toisten sensor jammereitä ja motion sensoreita. Jos taas väität, että sooloilet niin kaukana aina kaikista, ettet pysty muitten elektroniikkoja käyttämään, ja pidät KDR:n yli 2:n, täytyy hattua nostaa. Joko olet varsinainen eläin, tai sitten sinulla on uskomaton kyky löytyy noobiporukat vastaasi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Toki varmaan hyödyn muiden elektroniikasta mutta eikös sama sitten päde muihinkin omiin ja vastapuoleen? Tuolla logiikalla miltei kaikki pelaavat sensor jammerin ja motion detectorin bonuksilla jolloin vain harva sitten varsinaisesti hyötyy mitään suhteessa muihin. Ei kuulosta mun korvaan mitenkään ylivertaiselta siinä tapauksessa.

Joko olet varsinainen eläin, tai sitten sinulla on uskomaton kyky löytyy noobiporukat vastaasi.
Se nyt vaan on yhdistelmä kämppimistä ja karkuunjuoksemista. Elukkakin kai olen, erään lanitoverin (siis ei lajitoveri) mukaan latinankielinen nimi kaltaiselleni kämpperille on homo homo homo sapiens^^

-T
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos tosiaan siis tarkoitat tilannetta, josta tuolla MAGIN virallisillakin foorumeilla itketään, että äijä juoksee 50m päästä pomppimalla kohti sinua ja sinä tiputat suurin piirtein kolme lippaallista äijään lyijyä, etkä saa sitä hengiltä, ja se tappaa sinut edestä päin kerta laakista puukolla, voin sanoa etten ainakaan muista tilannetta, että olisin koskaan noin kuollut, saati että tämä olisi joku ilmiö MAG:ssa. Toki kuolen esimerkkinä käytettyä bunkkeritilannetta, josta kaveri spawnaa bunkkerista ja tappaa välittömästi minut puukolla.

En, vaan tarkoitin juurikin tilanteita missä tullaan naamatusten ja toinen puukottaa sinut. Jo vähän ihmettelinkin, että melkoinen sissi olet, jos et koskaan kuole "naamapuukkoon".

Mutta yleisesti vielä tähän puukkokeskusteluun, niin minua puukko on häirinnyt alusta asti. Vaikka MAGin ei ole tarkoituskaan olla realistinen räiskintä, niin en voi sille mitään, että minua häiritsee suunnattomasti tuo tyhjästä ilmestyvä puukko. Juurikin niin, että tulet jostain nurkan takaa, kaverilla on pyssy kädessä ja sitten yhtäkkiä vilahtaa puukko ja henki on pois. IMO tämä on raivostuttavaa ja puukko pitäisi ehdottomasti olla sellainen, että se pitää erikseen ottaa käyttöön, ihan kuin muutkin aseet. Ensisijainen ase yllättävässä tilanteessa pitäisi olla se, mikä sinulla on sillä hetkellä kädessä. Noin muuten olen hyvin pitkälti Cyruksen kanssa samoilla linjoilla puukosta, sen käyttötavasta nykyisin MAGissa, sensoreista jne., joten en ryhdy kirjoittelemaan samoja asioita uudestaan.

Noista videoista, varsinkin tuohon viimeisimpään videoon mihin linkkasit, niin täytyy sanoa, että henkilökohtaisesti en MAGissa arvosta tuollaista pelitapaa. Ehkä tämä on myös se syy, miksi en pelaa juuri koskaan saboa, ellei mennä sitä pelaamaan KFS-squadin kera. Juurikin tuollainen toiminta, missä ainoana tavoitteena on hankkia tappoja objektivepohjaisessa pelissä, on jotain sellaista mitä en ymmärrä. Toki pelitavan puolustajat voivat sanoa, että se auttaa joukkuetta kun vihollisrintamaa leikataan, joka toki on osaltaan myös totta. Se aiheuttaa myös hämmennystä ja varautuneisuutta vihollisessa. Mutta jos saa sata tappoa sabossa sillä, että kämppii jossain spawnipaikan tuntumassa, niin mitä hienoa siinä nyt sitten on? Varsinkin kun 90% pelaajista jotka tuokin kaveri tappaa, pyrkivät tekemään sitä mitä pitää, eli ottaa C:tä haltuun ja sitten tämä yllättää niitä käytännössä respalta. Eihän se tuon pelaajan vika ole, että vastustajat eivät ole varuillaan, mutta miten tuollaisella voi ylpeillä tai vielä enemmän ihmettelen, että miten tuollaista voi pitää esimerkkinä "parhaiden pelaajien pelitavasta"? En ymmärrä, en todellakaan. Suurin osa saboista mitä on hävitty, on kaatunut juuri siihen, että iso osa joukkueesta on ollut näitä ramboja etulinjassa/selustassa ja sitten on ollut vain pari kaveria objektivella. Ne kun on kaatuneet, niin peli on hävitty. Suppression on sitten erikseen, sinne voi mennä buustailemaan sitä KDR:ää nollat taulussa jos haluaa.

Omasta mielestäni on erittäin valitettavaa, että nykyään MAGin statsit on näkyvissä. Se oli minusta hieno ja rohkea veto, kun niitä ei nähnyt mistään. Nyt niiden näkyminen on tuonut kaikkia muita lieveilmiöitä. Minua ei itseasiassa haittaisi, vaikka taposta ei saisi yhtään pistettä, kaikki saatavat pisteet perustuisivat ryhmän ja joukkueen menestykseen. Onneksi acqussa ja domissa on paljon vähemmän noita pelaajia, jotka ovat vain KDR:n perässä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

IMO tämä on raivostuttavaa ja puukko pitäisi ehdottomasti olla sellainen, että se pitää erikseen ottaa käyttöön

Tämä olisi itselleni kuin taivaan lahja, että saisin puukon ihan aseeksi, ja pystyisin puukottamaan r1:llä. Sillä R3 on huomattavasti vaikeampaa tehdä esimerkiksi tuplapuukotus, minkä joutuu tekemään esimerkiksi silloin, kun pelaaja ei jostain syystä (lagista) johtuen kuole takaapäin kerta laakista. Tästä siis ehdottomasti kanssasi samalla linjalla, koska näin puukottajat olisivat nimenomaan puukottajia, eikä millä tahansa aseella pelaavia R3 refleksi-pelaajia.

..että miten tuollaista voi pitää esimerkkinä "parhaiden pelaajien pelitavasta"?

Tuon videon, minkä linkkasin, oli tarkoitus tuoda perustelut sille, kun täällä väitettiin, että puukko on ylivoimainen ase, että nämä "parhaat tappajat" tappavat millä tahansa äänettömällä aseella, eivätkä ole puukkoriippuvaisia (kuten huomaatte lopussa tulevat ribbonit, hän ei saa puukotus ribbonia joten 110 taposta vähintään 96 on muulla kuin puukolla). Puukotus on vain pelitapa, ja itse ja monen muunkin mielestä helvetin hauska sellainen (lähinnä saboissa siis).

Ja tuon kyseisen kaverin hyvyydestä voi olla montaa mieltä, mutta kun kaverilta löytyy videoita, missä hän pelaa 81-17 domin level 1:nä, on mielestäni kuitenkin vähän kohtuutonta väittää, ettei hän lukeudu "parhaimpiin" pelaajiin. En silti väitä, että kaveri joka osaa herättää helvetisti tovereitaan ylös, korjata elintärkeitä kohteita ja olla kaikin puolin hyvä tiimipelaaja olisi yhtään vähemmän tärkeä. Päin vastoin, monesti ne ovat tärkeämpiäkin pelaajia. Väitän vain, että se on helpompaa kuin yli 100 tapon tahti sabossa tai yli 140 tapon tahti domissa. Ja perustan väitteeni sille, että itse olen kerännyt lähes kaikki 1. sijoitukseni medik/korjaajana, vaikkei taitoni riitä pääsemään lähellekkään 100 tapon tahtia sabossa.

Suurin osa saboista mitä on hävitty, on kaatunut juuri siihen, että iso osa joukkueesta on ollut näitä ramboja

Itse en ole ollut koskaan Sabossa, jossa oman puolen pelaaja mättää 100 kaveria nurin ja ollaan hävitty, mutta kai näinkin sitten voi käydä. Näitä 50 tapon "ramboja" on pilvin pimein liikkeillä, koska itsekkin siihen parhaillaan pystyn, mutta "me" ollaan silti hyvin hyvin kaukana näistä raptor2525 ja Moejoen vauhdeista.

Mutta mielestäni on helvetin hyvä, että vahvasti erillaisilla mielipiteillä ja pelitavoilla liikkuvia pelaajia on liikkeessä, ja ehkä se onkin suurin syy miksi MAG on itsenikin niin kovasti koukuttanut.





YouTube - MAG: 81 kills 1011 Exp at Level 1
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuo erillinen puukon esiinotto ratkaisisi kyllä kaikki ongelmat, kieltämättä. Lagietu jne. jne. häviäisi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tämä olisi itselleni kuin taivaan lahja, että saisin puukon ihan aseeksi, ja pystyisin puukottamaan r1:llä.

Koitappa katsoa optionsseista onko puukko muualla kuin r3:ssa jossain muussa kontrollivaihtoehdossa. Muistaakseni ainakin commandossa se on.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuon videon, minkä linkkasin...

Ok, yhdistin sen itse siis vähän väärään asiaan.

Ja tuon kyseisen kaverin hyvyydestä voi olla montaa mieltä, mutta kun kaverilta löytyy videoita, missä hän pelaa 81-17 domin level 1:nä, on mielestäni kuitenkin vähän kohtuutonta väittää, ettei hän lukeudu "parhaimpiin" pelaajiin.

En väittänyt ettei hän lukeutuisi parhaisiin pelaajiin vaan, että tuota ei minusta voi MAGissa pitää esimerkkinä esimerkillisestä tavasta pelata peliä. Tuollaisia tappolukemia haettaessa ei tosiaan pelata peliä siten miten sitä on ns. tarkoitettu pelattavaksi. Muuten Zipper olisi luonut vain yhden pelimuodon joka olisi ollut deatmatch. Toki jokainen saa pelata siten kuin haluaa, vapaa maa jne. Mutta jos minulta kysytään, niin paras pelitapa on se, kun pelaaja tukee omaa ryhmäänsä ja joukkuetta sillä alueella, missä se tukea tarvitsee. On se sitten lääkintä, korjaus, tarkkuusammunta tai etulinjassa taisteleminen.

En silti väitä, että kaveri joka osaa herättää helvetisti tovereitaan ylös, korjata elintärkeitä kohteita ja olla kaikin puolin hyvä tiimipelaaja olisi yhtään vähemmän tärkeä. Päin vastoin, monesti ne ovat tärkeämpiäkin pelaajia. Väitän vain, että se on helpompaa kuin yli 100 tapon tahti sabossa tai yli 140 tapon tahti domissa. Ja perustan väitteeni sille, että itse olen kerännyt lähes kaikki 1. sijoitukseni medik/korjaajana, vaikkei taitoni riitä pääsemään lähellekkään 100 tapon tahtia sabossa.

Ehdottomasti samaa mieltä, että ovat monesti tärkeämpiä pelaajia. Käytännössä aina. Jos kukaan ei nosta toisia ylös, ei korjaa ilmatorjuntaa, bunkkeria tms. niin ei se auta vaikka olisi 8 supersotilasta etulinjassa, ennemmin tai myöhemmin on ongelmia kuitenkin luvassa. Varmasti on myös vaikeampaa hankkia isoilla tappomäärillä pisteitä kuin toimimalla lääkintämiehenä, mutta niinhän se pitääkin olla. Koko MAGin idea kun perustuu kokonaisvaltaisuuten ja eri ominaisuuksien yhdistelemiseen ja hyödyntämiseen ryhmässä. Jos puhdas tappojen hankkiminen olisi pisteissä arvokkainta, ei valtaosa pelaajista yrittäisi mitään muuta.

Itse en ole ollut koskaan Sabossa, jossa oman puolen pelaaja mättää 100 kaveria nurin ja ollaan hävitty, mutta kai näinkin sitten voi käydä. Näitä 50 tapon "ramboja" on pilvin pimein liikkeillä, koska itsekkin siihen parhaillaan pystyn, mutta "me" ollaan silti hyvin hyvin kaukana näistä raptor2525 ja Moejoen vauhdeista.

Itse tuskin olen koskaan ollut pelissä jossa on ollut tuommoisia tappolukemia kerääviä pelaajia. Mutta se ongelma minkä itse näen muodostuu juuri siitä, kun "ihannoidaan" tällaista pelitapaa ja sitten kaikki lähtevät vain metsästämään niitä tappoja. "Kyllä minäkin tuohon pystyn". Kohta huomataan, että koko ryhmässä ei ole yhtään lääkintämiestä, kun kaikilla on elektroniikkaa yms. kannossa. Sitten huomataan, että on sen takia kaikki omat miehet maassa ja objektivella soi.

Mutta mielestäni on helvetin hyvä, että vahvasti erillaisilla mielipiteillä ja pelitavoilla liikkuvia pelaajia on liikkeessä, ja ehkä se onkin suurin syy miksi MAG on itsenikin niin kovasti koukuttanut.

Näin on ja MAG on niitä harvoja pelejä jotka todella tarjoavat mahdollisuuksia erilaisiin pelitapoihin. Olen monesti miettinyt, että MAGia pystyisi pelaamaan kohtuullisella menestyksellä ilman, että ampuisi laukaustakaan. Joku kerta vielä kokeilen sitä. Pitäisikö ruveta markkinoimaan peliä aseettomille taistelijoille :p

Lähinnä kritiikkini perustuu siihen (keskustelu rönsyillyt jonkun verran siitä mistä lähdettiin), että tavallaan ihannoidaan ei optimaalista tapaa toimia. Vähän kuin Vettel rupeaisi driftailemaan seuraavassa F1-kisassa. Kyllähän se ihan näyttävää olisi, vaatii todella paljon taitoa, varmaankin enemmän taitoa kuin normaalisti ajaminen koska F1-autoa ei ole moiseen suunniteltu, mutta ei hän sillä parasta tulosta saavuttaisi tiimin kannalta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vähän kuin Vettel rupeaisi driftailemaan seuraavassa F1-kisassa. Kyllähän se ihan näyttävää olisi, vaatii todella paljon taitoa, varmaankin enemmän taitoa kuin normaalisti ajaminen koska F1-autoa ei ole moiseen suunniteltu, mutta ei hän sillä parasta tulosta saavuttaisi tiimin kannalta.
Naulan kantaan. Tosin voitosta palkitaan heikommin kuin yksilötason suorituksista. Peli voisi mielestäni kannustaa enemmän kartan voittamiseen ja samalla yhteispeliin, esim. myöntämällä selkeästi enemmän pisteitä voitosta tai muuta konkreettista. Niitä faction-sopimuksia en normipelissä konkeettisesti itse juurikaan huomaa.

Lähinnä pistää silmään se kun voitetaan todella nopeasti, pisteitä ei ehdi kertyä paljoakaan, eikä tietenkään mitaleita ja muutakaan. Itse en palkinnoista välitä, enkä pisteilläkään enää veteraanina juuri mitään tee, mutta ymmärrän miksi jotkut pisteitä tarvitsevat voivat pelata enemmän omaan pussiin kuin joukkueen, koska siitä palkitaan paremmin yksilötasolla. Pidempikestoisissa kartoissa hyvä yksilöpelaaja voi ansaita paljon enemmän pisteitä häviävässäkin joukkueessa, kuin heikompi yksilöpelaaja voittavassa joukkueessa. Voitosta tulisi palkita anteliaammin, IMO.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jep. Lisäksi pääkohteiden, etenkin kirjainten valtauksesta pitäisi antaa kaikille valtauksen lähellä oleville jotain isoa ekstraa. Lisäksi mielestäni platoon leaderille voisi antaa jonkun frago-kyvyn, jolla näitä suurempia aluevaltaus-ekstroja saisi. Näin PL voisi helpommin johtaa randomejakin aina isommalla joukolla jonkun tietyn kohteen kimppuun ja nämä randomit sankarit voisivat jopa saapua paikallekin, jos siitä palkittaisiin tarpeeksi.
 
Ylös Bottom