Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua
Tämä on se, mikä mielestäni on suurin yksittäinen ongelma pelissä. Koska tällä hetkellä voit pelata vaikkapa Domia 29 minuuttia omaan pussiin ja jos et halua häviötä sarakkeeseen voit vain häipyä pihalle pelistä, ja saat xp:t mukanasi, tosin ribbonit luojan kiitos menetät. Ehdottomasti häipyjille häviö tilille (tiedän, tuo yhteysongelmista johtuvia tappioita, mutta huomattavasti pienempi paha) ja kaikki xp:t / tapot jne kuuluisi menettää, mitä siinä pelissä on ehtinyt ansaita. Lisäksi voitosta vaikkapa 1.5 kertaiset xp:t, joka käytännössä pakottaisi / kannustaisi pelaajia tahtomaan aina voittoa.
Sen lisäksi jo puoli rezzillä pitäisi saada 10xp:tä ja vaikkapa fullrezzillä sitten 15xp:tä, koska jo nyt huomaa medikkien vähentyvän huomattavasti, koska taposta ja herätyksestä saa saman verran pojoja.
Itse olen sen verran jääräpäinen ihminen, että elän tapoista , enkä enää jaksa pelata randomien kanssa medik/korjaajaa. Juttu on sitten eri tosiaan kun menee taas joskus Sverille ja pääsee pelaamaan suomalaisten kanssa ja tietää, että jos ite tekee tiimin eteen töitä se myös palkitaan.
Edit:
Loadouttiin vaan joku halvin ase heilumaan rekvisiitaksi ja sitten medik-kit, rez-kit ja vaikka korjaus jos rahat riittää tai kaikkien rakastama sensor jammer takaamaan rauhallisen työskentelyn. Voin taata, että xp:tä heiluu.
Tosin voitosta palkitaan heikommin kuin yksilötason suorituksista. Peli voisi mielestäni kannustaa enemmän kartan voittamiseen
Tämä on se, mikä mielestäni on suurin yksittäinen ongelma pelissä. Koska tällä hetkellä voit pelata vaikkapa Domia 29 minuuttia omaan pussiin ja jos et halua häviötä sarakkeeseen voit vain häipyä pihalle pelistä, ja saat xp:t mukanasi, tosin ribbonit luojan kiitos menetät. Ehdottomasti häipyjille häviö tilille (tiedän, tuo yhteysongelmista johtuvia tappioita, mutta huomattavasti pienempi paha) ja kaikki xp:t / tapot jne kuuluisi menettää, mitä siinä pelissä on ehtinyt ansaita. Lisäksi voitosta vaikkapa 1.5 kertaiset xp:t, joka käytännössä pakottaisi / kannustaisi pelaajia tahtomaan aina voittoa.
Sen lisäksi jo puoli rezzillä pitäisi saada 10xp:tä ja vaikkapa fullrezzillä sitten 15xp:tä, koska jo nyt huomaa medikkien vähentyvän huomattavasti, koska taposta ja herätyksestä saa saman verran pojoja.
Itse olen sen verran jääräpäinen ihminen, että elän tapoista , enkä enää jaksa pelata randomien kanssa medik/korjaajaa. Juttu on sitten eri tosiaan kun menee taas joskus Sverille ja pääsee pelaamaan suomalaisten kanssa ja tietää, että jos ite tekee tiimin eteen töitä se myös palkitaan.
Edit:
MAGia pystyisi pelaamaan kohtuullisella menestyksellä ilman, että ampuisi laukaustakaan
Loadouttiin vaan joku halvin ase heilumaan rekvisiitaksi ja sitten medik-kit, rez-kit ja vaikka korjaus jos rahat riittää tai kaikkien rakastama sensor jammer takaamaan rauhallisen työskentelyn. Voin taata, että xp:tä heiluu.
Viimeksi muokannut moderaattori: