Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Osaisiko joku Move+Navi-setillä pelaava heittää ohjaimensa asetuksia tiskiin.
Oletusastuksilla pelaamisesta ei tule mitään, säädön jälkeen kääntöalue kasvoi liikaa, mutta osoittimen nopeus on sopiva. :o
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itse tuossa nyt häppärin verran kokeilin 2.0:aa. Otin pari directionia ja molemmat meni Interdictioniin, joka on kyllä juuri niinkin paskaa sekoilua kuin muistinkin. Harmittaa, että tuli rahat siihen aikoinaan laitettua - onneksi sentään tuleva DLC näyttää paremmalta..

Ainakin nyt tulee vähän eroa pelaajien välille uuden skillipuun ansiosta, mutta kaman ostaminen tuntui aika turhalta kun krediittejä oli se 50k. En huomannut enää sitä hiljaa liikkumisen taitoa? Eli jos ei juokse niin ei näy vihollisen tutkassa, onko tässä nyt siis "pakko" ostaa Sensor Jammer?

Ja se puukko, kyllä siihen edelleenkin tuntuu kuolevan vaan niin pirun useasti..:rolleyes:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Osaisiko joku Move+Navi-setillä pelaava heittää ohjaimensa asetuksia tiskiin.
Oletusastuksilla pelaamisesta ei tule mitään, säädön jälkeen kääntöalue kasvoi liikaa, mutta osoittimen nopeus on sopiva. :o

NeoGAF - View Single Post - MAG |OT| 256-Player Battles, Lots of Teamwork, Not So Much Auto-Aim

Noilla olen nyt pelaillut mutta ei siitä pelaamisesta tule silti juuri mitään :D Omasta mielestäni move-tuki on aika perseestä MAGissa, osoitin ei ole lähellekään tarpeeksi tarkka etenkään iron sight modessa.

Tein pari videota pointterin vertailusta The Shootin demon ja MAGin välillä:
[video=youtube;DohCEDYU8P8]http://www.youtube.com/watch?v=DohCEDYU8P8[/video]
[video=youtube;5h-gcHuGjbQ]http://www.youtube.com/watch?v=5h-gcHuGjbQ[/video]

Ilmeisesti käytössä on jonkinlainen dead zone, luultavasti ettei osoitin väpätä liiaksi mutta tuo vaikeuttaa todella paljon pelaamista. Osoitin hypähtää pienen matkan kun ohjainta liikuttaa tarpeeksi ja tiukoissa tilanteissa vähänkään pidemmältä matkalta se hyppää kohteen yli..

Lisäksi iron sight modessa etenkin bounding boxin reunalla rautatähtäimet eivät mene edes sinne päin minne osoittaa. Tarkoitan että jos tähtäät bounding boxin yläkulmassa ja liikutat ohjainta alaspäin niin rautatähtäimet liikkuvat 45 asteen kulmassa alaviistoon ruudun reunaa päin :rolleyes:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ei tuo moven kanssa heiluminen oikein suju. Liian herkkää touhua.. Tuohon tarvitsisi melkein sellaisen rynkky-ohjaintelineen, että olisi jonkunlaista tuntumaa tähtäilyyn.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

^ Rynkky-lisäosa moveen kuulostaisi aika maukkaalta, ja ihan mahdolliseltakin.
Onko tuosta pistooli-pidikkeestä kokemuksia? Miten paljon eroaa pelkästä kapulasta?
Movea ei vielä ole tullut hankittua, mutta ehkäpä loppuvuodesta raaskisi sijoittaa jos/kun sille jotain fiksuja pelejä ilmestyy.

2.0 vaikuttaa paperilla kerrassaan mahtavalta. Ainoastaan tuo - jo mainittukin - varusvarastohässäkkä hieman arveluttaa mikäli muutosta betan vastaavaan ei ole. (siis käytettävyydessä, muutenhan tämä uudistus on loistava, antaen enemmän mahdollisuuksia suuntautumiseen)
Kaikkeenhan tosin tottuu. Myös ostettujen skillien ym. asteittainen peruminen olisi hyväksi balanssin hakemisen kannalta, ettei aina tarvitsisi kaikkea ostaa uusiksi.

Maanantaina vasta pääsen kokeilemaan.

-E-
Tämmöinenkin löytyi: http://www.youtube.com/watch?v=6eGomKOzMCY
Kranaattien ym. käyttö varmaan vaatisi hieman pohdintaa esim. nappien sijoittelun kannalta?

-E2-
Huikeaa: http://www.amazon.co.uk/Logic3-Move...3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1286050883&sr=8-23
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

joo, ite tykkään kans tosi paljon tästä uudesta patchista..
uus skill tree on mahtava ja tosiaan lisää suuntautumista lisää..
sekä tuo varusteiden osto on kanssa mukava niin ei mee talentit hukkaan ku haluaa jonku tietyn aseen.. vaan saa sellasen aseen jonka haluaa kunhan on pätäkkää.
ja puukko juttujen muutoksista en tienny mutta huomasin ku oon yrittäny puukottaa niin 2/3 kerrasta menny ohi :D

mutta joo... eileen yöllä latasin päivityksen ja nyt on 4 kertaa kaatunu pleikkari ja suurimmaksi osaksi dominationissa.. vähä otti päähän ku ekasta 4 pelistä 3 kertaa kaaatu ja siinä meni sitte hullu tunti täysin hukkaan, ainut mistä sain bonukset oli ku jouduin matsin viimeselle 5 minuutille ja ehin sitte saamaan vaan jonku 150 kp + bonukset :(

edit: joo, se piti vielä sanoman notta oon kohta kaks viikkoa ollu klaanissa ja vasta tänään näin ekaa kertaa että sielä oli klaanista jopa 5 tyyppiä pelaamas... (RAVEN) olis se kiva joskus vähä groupissaki pelailla ..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

mutta joo... eileen yöllä latasin päivityksen ja nyt on 4 kertaa kaatunu pleikkari

Saisivat todellakin tuon korjata ja pian. Kovinkaan montaa kertaa illassa ei jaksa aloittaa uudestaan, kerätä porukka samaan joukkueeseen, odotella lobbyssa ja sitten pelailla vain puolikkaita matseja. Tänään jäätyi kolmesti ja muistaakseni vain 2-3 matsia saatiin loppuun asti pelatuksi. Ilmankos se oma taso nousee nykyään niin hitaasti...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ilmeisesti käytössä on jonkinlainen dead zone, luultavasti ettei osoitin väpätä liiaksi mutta tuo vaikeuttaa todella paljon pelaamista. Osoitin hypähtää pienen matkan kun ohjainta liikuttaa tarpeeksi ja tiukoissa tilanteissa vähänkään pidemmältä matkalta se hyppää kohteen yli..

Jep, huomasin saman, kun Movella koitin tähtäillä. Semikuumottavaa, kun koitat saada vihun tähtäimeen ja siirrät hiukan tähtäintä sit kohti jolloin tähtäin yhtäkkiä hyppääkin reilusti sen vihun yli. Ja toisaalta, kun vihun saa tähtäimeen ja alkaa losottaa, vaikutti välillä siltä, että jonkinlainen tähtäyslukitus on toiminnassa. Meinaan juokseva vihu vaikutti pysyvän nätisti tähtäimessä, vaikken suurempaa efforttia sen seuraamiseen käyttänytkään.

Mutta niin kauan, kun tuo tähtäin hyppii nuin, on Dualshock parempi vaihtoehto, ainakin minulle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Noniin... Tänään sitten itsellänikin alkoi domissa jumittuminen. :mad: Kaksi peliä putkeen jumittui joten päätin lopettaa. Sinne meni tupla expat. Odotellaan päivitystä
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

voi tota haulikkoa :mad:
siihen kun vielä ostaa skillit täyteen tohon ampumisnopeuteen, huh huh

mitäköhän tehoa noissa (parantaa äänenvaimentimen tehoa) on, käytin yhden skillin ja ei mitään eroa.

ja miks ostaisin nopeempaa lisä-ammus-ottamista kun se on nytkin jo nopeampi kuin vanhassa MAGissa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

mitäköhän tehoa noissa (parantaa äänenvaimentimen tehoa) on, käytin yhden skillin ja ei mitään eroa.

Itsellä on täysin epäselviä miten nuo uudet portaittaiset parannukset toimivat. Joka asiaan on ainakin kolme tasoa, eli kaiketi käytännössä sama kuin vanha 3-pisteen taito. Näitä ei ole taidettu sen kummemin missään dokumentoida?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itsellä on täysin epäselviä miten nuo uudet portaittaiset parannukset toimivat. Joka asiaan on ainakin kolme tasoa, eli kaiketi käytännössä sama kuin vanha 3-pisteen taito. Näitä ei ole taidettu sen kummemin missään dokumentoida?

Tuota äänenvaimennin -skillin tehokkuutta varmaan aika hankala itse arvioida, itse käsitin sen niin, että parantamalla tuota pystyy ampumaan yhä lähempänä vihollista ilman "itsensä paljastamista" :D eli laukauksen ääni vaimenee = vaikeampi havaita, eikä näy vihun minimapissa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Klaanilobbyssa on tällä hetkellä ongelmana se, että osallistujien puheet ei yleensä kuulu ollenkaan. Tähän löytyi (eräänlainen) ratkaisu MAG-foorumilta.

1. Upseeri perustaa lobbyn ja yksi rivitaistelija liittyy siihen. Jos puhe ei kuulu, erotaan lobbysta ja perustetaan uusi samalla tavalla. Näin jatketaan kunnes puhe kuuluu.

2. Ryhmiä ei muodosteta. Kun peli alkaa ne muodostuvat arpapelillä itsestään (tämän ei pitäisi olla ongelma, eihän?)

3. Jos jonkun puheessa esiintyy häiriöitä, poistuminen lobbysta ja uudelleen liittyminen yleensä auttaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

2. Ryhmiä ei muodosteta. Kun peli alkaa ne muodostuvat arpapelillä itsestään (tämän ei pitäisi olla ongelma, eihän?)

Ryhmiin voi toki joinia mutta silloin oma voice muuttuu ryhmän sisäiseksi. Ottaa selville ensin mihin kannattaa joinia ja sitten vasta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja eilen jumittui sitten myös Sabossa ensimmäistä kertaa. Tähän mennessä vain domination -pelit ovat jumittuneet. Hiukan tuo kuumottaa, toivottavasti korjaus tulee nopiaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen loppuillasta sain pelattua ensimmäiset pelit 2.0 patchin jälkeen (domi ja sabo) KFS-porukan kanssa, eikä kumpainenkaan jumittunut. Otanta tosin melko ohut vielä.

Itsellä on ollut pelitaukoa MAG:stä muutama kuukausi, mutta ihmeen nopsasti ohjaus muistui mieleen, ja peli kulki ihan kohtuullisesti vaikka puukosta ja haulikosta tuli hieman aiempaa useammin. En ollut aiemmin pelannut edes sabo-karttoja "väärinpäin" ja nyt heti ensimmäinen oli Raven sabo, mutta puolustajana. Hieman aluksi oli eksynyt tunne, mutta kartta tietysti oli tuttu toiselta puolelta ja kohtuu hyvin tiedossa mistä esim. A:lle voi ylipäätän hyökätä.

Luulin puukon olevan ilman puukkohippataitojen hankkimista melko hankalaa, mutta aika hyvän nipun sain läjään ilman ensimmäistäkään CQC-taitoa puukolla kun painelin kirjaimella puukko ja medkit kädessä :D

Panoksien täydennys on hidastunut aika paljon jollei valitse siihen lisätaitoa. Itsellä tuota ei ole valittuna, joten sai kelloa ja tutkaa vilkuilla huolella kun panoksia yritti kerätä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Panoksien täydennys on hidastunut aika paljon jollei valitse siihen lisätaitoa. Itsellä tuota ei ole valittuna, joten sai kelloa ja tutkaa vilkuilla huolella kun panoksia yritti kerätä.

Tietäähän kaikki, että pääaseeseen saa täydet kutit tappamalla vihollisen ja painamalla vihun kohalla ympyrää, eli ottamalla sen aseen käyttöön, ja heti sen jälkeen painaa uudelleen ympyrää, jolloin saa takaisin oman pääaseensa. Itse vasta viimeaikoina omaksunut tämän taktiikan ja alku vaikeuksien jälkeen täytyy sanoa, että nopeuttaa omaa peliä vielä entisestään.

Eli periaatteessa jos saat vihun lahdattua ja etes pieni hetki on "rauhallista" kannattaa pääaseen luodit täydentää, vaikkei ne vielä loppumaisillaa olisikaan. Näin varmistat sen, että sitten sen kiivaimman taistelun sinulla on aina lippaat täynnä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tietäähän kaikki, että pääaseeseen saa täydet kutit tappamalla vihollisen ja painamalla vihun kohalla ympyrää, eli ottamalla sen aseen käyttöön, ja heti sen jälkeen painaa uudelleen ympyrää, jolloin saa takaisin oman pääaseensa.

Mitäs veikkaisit: onko tuo niin sanottu glitch vai ihan Zipperin erikseen kehittämä tapa hankkia panostäydennystä?

EDIT: Meinaan siis sitä, että vaikka pystyy huijaamaan järjestelmää, ei se vielä tarkoita sitä, että niin olisi soveliasta tehdä. Henkilökohtaisesti inhoan kaikkea glitch-/bugikikkailua pelistä riippumatta. Yksinpelit ovat toki asia erikseen, mutta moninpeleissä jokainen pelatkoon rehellisesti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitäs veikkaisit: onko tuo niin sanottu glitch vai ihan Zipperin erikseen kehittämä tapa hankkia panostäydennystä?

Hmm, en ole muuten koskaan etes ajatellu, että tuo voi olla vahingossa jääny glitch :D
Eli olen ainaki itse ollut uskossa, että Zipper sen on noin tarkoittanut vastapainottamaan pieniä panosmääriä, mitä taistelijalla on maksimissaan mukana, mutta nyt kun tarkemmin ajattelee, niin en ole ihan varma.

Edit: Tältä videolta voi katsoa miten se tapahtuu niille, jotka ei tätä tienneet. Myös voidaan rueta aprikoimaan, onko tuo glitch vai ihan ominaisuus pelissä.
(Löytyy 0.56 kohdalta)
YouTube - MAG - 110 Kills in Sabotage

Edit2:
Meinaan siis sitä, että vaikka pystyy huijaamaan järjestelmää, ei se vielä tarkoita sitä, että niin olisi soveliasta tehdä.
Ehdottomasti samaa mieltä! Vihaan kaikkia, jotka glitchailevat itsensä kaveriensa avustuksella esim paikkoihin, jonnekka ei ole tarkoitettu päästä, jä snipukämppivät sieltä, tai helvetin lagiswitchaajat.
Kuten tosiaan sanoin, en ole edes ajatellut, että tuo voisi olla glitch, koska peli ilmoittaa suomalaisilla teksteillä esimerkiksi "Ota boudini" ja tämän jälkeen "ota F90", jos vaikka F90 on sinun pääaseesi.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kuten tosiaan sanoin, en ole edes ajatellut, että tuo voisi olla glitch, koska peli ilmoittaa suomalaisilla teksteillä esimerkiksi "Ota boudini" ja tämän jälkeen "ota F90", jos vaikka F90 on sinun pääaseesi.

Jos prosessi on todellakin vain se, että nostat vihun aseen, tulet katumapäälle, ja nostat omasi takaisin, ei sellaista nyt oikein voi huijaamiseksi kutsua. Pitääpä muistaa tämä.

Yleensä nämä "kikat" ovat tasoa "paina ympyrää hetkellä nolla, ja kun hahmon animaatio on juuri oikeassa kohdassa, paina ruutua. Tällöin systeemi menee sekaisin ja luulee, että olet kova jätkä antaen kuolemattomuuden, vaikka tosiasiassa olet edelleenkin lusmu."
 
Ylös Bottom