Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DD

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Arvostelussa parjattiin kyllä aika paljon. Toivottavasti ei ole ihan niin huono. No perjantaina sen sitten näkee.

Oletan että luimme saman arvostelun; minusta siinä lähinnä annettiin miinusta siitä että peli on vain perusparannettu MK64, ja siitä ettei arvostelijan henkilökohtaisia mieltymyksiä huomioitu (unlockables, rewards etc.)

Minusta pelit tulee arvostella sellaisenaan eikä vertaamalla vanhaan, tai sitten annetaan kahdet scoret. En koskaan pelannut MK64:ää joten tuskin tulen pettymään samankaltaisuuteen.

Jahas, tunnin päästä pitäis noutaa oma kappale pelistä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sturmtruppen
[Minusta pelit tulee arvostella sellaisenaan eikä vertaamalla vanhaan, tai sitten annetaan kahdet scoret. En koskaan pelannut MK64:ää joten tuskin tulen pettymään samankaltaisuuteen.
Totta turiset.
 
Toisaalta IGN:n arvostelussa nimenomaan sanottiin, että sekin vähäinen deep-elementti, mikä MK64:n pelattavuudesta oli ongittavissa loistaa poissaolollaan tässä uusimmassa versiossa. Kaiken lukemani perusteella ei tosiaan vaikuta kovin lupaavalta. Harmi, sillä alkuperäinen Mario Kart kolahti aikanaan todella kovaa..

Lainaus IGN:n arvostelusta:

"The hop maneuver has also been removed, which was a highpoint of the control mechanics that previous Mario Karts offered. With MK64 you could find depth hidden under what seemed to be a simple, arcade racing shell, but Double Dash!! lacks that complexity. It's very straightforward; instead of expanding upon what impressed before, it has diluted the overall gameplay in favor of simplicity."

:eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No nyt on vajaa pari tuntia Mario Karttia vyön alla. Moninpelinä erinomainen, SMB on aika hyvä vertailukohde addiktiivisuudessa (kliiniset testit osoittavat että vaimokkeet saattavat hyvinkin innostua tästä myös :p )

Yksinpeli kieltämättä tuntuu hieman ohuelta moninpelin jälkeen. Monikin arvostelu viittaa siihen suuntaan, että tämä on loistava moninpeli ja jättää yksinpelin aika vähälle huomiolle.

Jos itse pitäisi yleisarvosanaa antaa niin 85-90% haarukassa taidettaisiin liikkua.
Mä kun pelaan huvikseni enkä työkseni niin ei tuota tuskaa antaa vaikka Zeldalle huono arvosana jos se sen ansaitsee.

Yksinpelaajien kannattaa takuulla koepelata jossain sillä vaikka futuristiracerit a la F-Zero ei mua erityisesti kiinnosta niin F-Zero saattaa kuitenkin tarjota yksin pelaavalle paremman paketin.
 
Miten on, löytyykö uutukaisesta Mario Kart 64:n tyylinen Battle Mode? Todella sääli jos ovat jättäneet sen pois konseptista :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Miten on, löytyykö uutukaisesta Mario Kart 64:n tyylinen Battle Mode? Todella sääli jos ovat jättäneet sen pois konseptista :(

Löytyypä hyvinkin ja siinä on vielä 3 erilaista peli-tilaa

1. Balloon Battle(Se ihan perus battle)
2. Shine Thief(Jonkinlainen Capture The Flag viritelmä)
3.Bob-Omb Blast(Tästä en pahemmin tiedä, pommeja ainakin siinä viskotaan)

Battle Areenoita on kaikenkaikkiaan 6 ja kenttien tyyli vaihtelee aika lailla, sillä eräs oikein kunnon retro-kenttä on mukana.

Kaikki aseet(jopa hahmokohtaiset speciaalit) ovat käytössä batleissa tällä kertaa. Areenoissa on vähän erikoisuuksiakin, kuten yhdessä on tietääkseni putkia, joiden sisään ajamalla tulee ulos eri paikassa olevasta putkesta. Yksi areenaa taas keikkuu tiettyyn aikaan ja sieltä voi luisua alas :p .

Todella hyvältähän tuo kuulostaa, mutta kuulemma pari noista battle areenoista on aikaisempia huonompia ja suurin osa niistä on aika pieniä, mutta oli MK64:jässäkin vain puolet mielestäni hyviä kenttiä.
 
Hmm..Mikäs pelaajien raamattu tämä IGN on,kun lukee noita valituksia ja voivotuksia siitä että IGN antoi noin surkean (7.9)
arvosana MK:lle? Antakaa IGN:in arvostella tyylillään ja pyytäkää
te kaverinne/vaimonne pelin ääreen ja nauttikaa,niin aion itse tehdä enkä välitä yhdestä arse-arvostelusta sen enempää.:D
Mutta todellakin,tämä peli on MONINPELI,yksinpeli on välttämätön paha,jotta sais kaikki salakentät,autot,hahmot ym. auki.Muuten en menisi tätä yksinpelaajalle suosittelemaan(niinkuin en myöskään MK64:sta).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Toad
Loistavaa. Sitten sitä uskaltaa odottaa itsekin. Mistä sen muuten tilasit?
Konsolinetistähän minä.

Yksinpelinä tosiaankaan ei ole juuri muuta tavoitetta kuin voittaa kisat ja unlockata autot ja radat, joista pääsee sitten kaverin kanssa nauttimaan.
 
Minä sain pelin tänään ja 2 cuppia olen pelannut.
Yksinpelinäkin mielestäni nautittava..mutta 50 Kuutiolla pelaaminen on IHAN liian helppoa.
 
Polttelis kyllä käydä ostamassa, heitelkääs niitä mielipiteitä kun kerkiätte kokeilemaan.
 
Peli on niin hyvä että minun pitää kysyä pari kysymystä Warppipestä..

Pitääkö Warppipessä laittaa IP jonnekkin että pääsee pelaamaan vai onko siinä jokin valikko jossa valitaan peli mihin liitytään?
Ja pitääkö ostaa muuta kuin Laajakaista-adapterin että pääsee pelaamaan netissä?

Itse en oikein saanut vastausta selville kun etsin.
Jos joku voisi kertoa olisin todella kiitollinen.
 
Tänään tuli peli minullekkin ja on aika lailla mitä siltä odotinkin, lyhyesti sanottuna loistavaa viihettä parhaimmillaan moninpelinä.

Nyt täytyy vain odottaa, että saadaan 64:selta tuttu Mariokart porukka kokoon.
 
Itsekin ostin juuri Tampereen player onesta, ihmettelen kyllä miksi ign antoi vain 7.9 mario kartille? Mielestäni peli on ollut aivan loistava. Baby mario & ja Luigi ovat huippuja
 
Onko niitä paketteja myynnissä Suomessa mistä saa tämän pelin + GameCuben + 4 Zelda peliä?

Ja kun tuossa Wind Waker paketissa ollut Ocarina of Time vaati 60 hz TV:n niin toimiiko se 50/60 hz töllössä? Kaverilla ei toiminut, mutta kysyn nyt täältä kuitenkin.
 
Loistavia kyllä nuo special cupin radat, kumma ettei olla jaksettu suunnitella yhtä hyviä ratoja perus-cupeihin. Vaikka onhan esimerkiksi DK Mountain ja Waluigi Stadium ainakin aika mainioita. Huomenna nelinpeliä kavereiden kanssa, mahtaa olla hienoa.
 
Ylös Bottom