Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart Wii

Eivät ratit mitään pakollisia ole, onnistuu pelkällä Wiimotella tai vaikka GameCube -ohjaimella.

Loistavaa! Voitin näköjään paikan pelaajan ja nintendon järjestämään huomiseen mario kart wiin ennakkotilaisuuteen. Harmi vain että matkaa espooseen on sen verran matkaa että tuskin tulee lähdettyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart Wii

Loistavaa! Voitin näköjään paikan pelaajan ja nintendon järjestämään huomiseen mario kart wiin ennakkotilaisuuteen. Harmi vain että matkaa espooseen on sen verran että tuskin tulee lähdettyä.

Samasta syystä en koko kisaan osallistunutkaan... tai eihän reilu 100 kilsaa paljon ole, mutta oma auto kun on ollut hakusessa vuoden vaihteesta asti, enkä ala bussilla tai junalla kulkemaan.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Yksinpeli ja vieläpä 50cc luokassa ei varmasti anna mitään kuvaa pelin potentiaalista. 150cc:kin tuntuu monille (mm. meikäläiselle) hitaalta tässä pelisarjassa, mutta kunhan löytyy sopiva Time Trial rata tai hyvät multiplayer-kaverit, niin koko homma nousee ihan uusiin sfääreihin. Onlinen ja TT:n takia olen itse ostamassa, yksinpeli on vain pakollinen paha lukittujen extrojen avaamiseksi.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Minua kiinnostaa onko vauhtia lisää, onko ajotuntuma kehittynyt (DD ja MK64 olivat vähän tylsiä) ja mikä on esineiden rooli moninpelissä. Punaisesta kilpparista persuksiin juuri ennen maaliviivaa voi olla aika turhauttavaa.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Kattoo tarkemmin niin tuo ylimääräinen ratti onki jonku muun valmistama eikä nintendon oma rattimuotti.

Niinpä tosiaan näkyy - tuollaisen perusmuovinpalan arvoksi voi laskea ehkä pari euroa. Ei siis oikein kannata maksaa Gamestopiin n. 20 euroa kilpailijoita kovempaa hintaa kiinalaisen muovipylpyrän toivossa. Nintendon virallisen Wii Wheelin saa Suomestakin n. 15 eurolla.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Minua kiinnostaa onko vauhtia lisää, onko ajotuntuma kehittynyt (DD ja MK64 olivat vähän tylsiä) ja mikä on esineiden rooli moninpelissä. Punaisesta kilpparista persuksiin juuri ennen maaliviivaa voi olla aika turhauttavaa.

Perusvauhtia tuskin on lisää, ja useat uudet radat on todella leveitä (ja ymmärtääkseni jotkut vanhatkin on levennetty) extrapelaajien ansiosta, joten vauhdin tuntu ei ainakaan näissä radoissa parannu. Toisaalta ainakin Rainbow Road videon ja Eurogamerin arvion perusteella boostimahdollisuuksia on reilusti enemmän kuin sarjan edellisissä peleissä. Ja jos niitä ramppien sinisiä buustaus-alueita voi käyttää pelkkään läpiajoonkin (eikä pelkästään hyppyihin), niin homma vaikuttais aika loistavalta. Toivottavasti multiplayer-moodissa voisi valita mitkä itemit ovat käytössä.

Ps. kannattaa hankkia MK DS, ihan eri luokkaa ajotuntumaltaan (ja muutenkin) kuin MK 64, DD:tä olen pelannut vain ohimennen, joten ei siitä sen enempää.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Perusvauhtia tuskin on lisää, ja useat uudet radat on todella leveitä (ja ymmärtääkseni jotkut vanhatkin on levennetty) extrapelaajien ansiosta, joten vauhdin tuntu ei ainakaan näissä radoissa parannu. Toisaalta ainakin Rainbow Road videon ja Eurogamerin arvion perusteella boostimahdollisuuksia on reilusti enemmän kuin sarjan edellisissä peleissä. Ja jos niitä ramppien sinisiä buustaus-alueita voi käyttää pelkkään läpiajoonkin (eikä pelkästään hyppyihin), niin homma vaikuttais aika loistavalta. Toivottavasti multiplayer-moodissa voisi valita mitkä itemit ovat käytössä.

Ps. kannattaa hankkia MK DS, ihan eri luokkaa ajotuntumaltaan (ja muutenkin) kuin MK 64, DD:tä olen pelannut vain ohimennen, joten ei siitä sen enempää.


DS-Kart mulla jo onkin. Onhan se vähän hilpeää, että tasku-Kartit ovat jo pidempään olleet syy, joka saa isot Kartit näyttämään huonommilta.

Ylileveät radat on kyllä vitsaus. Ei se vajaa 200 km/h Saksan autobaanalla tunnu oikein miltään, kun ajaa keskikaistalla.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Ihan makeaa mäiskettähän tämä on, ratillakin menettelee, välissä tuntuu varsinkin slaidatessa jos on esine pidossa niin ei meinaa onnistua millään päästää irti siitä sladinapista eikä esineestä mutta muuten ratti kyllä yllätti tarkkuudellaan. Tuo sellaista driftaushenkeä tuohon :D Täytynee kuitenkin paremmille tasoille tai nettiin siirryttäessä vaihtaa Cuben ohjaimeen.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Minua kiinnostaa onko vauhtia lisää, onko ajotuntuma kehittynyt (DD ja MK64 olivat vähän tylsiä) ja mikä on esineiden rooli moninpelissä. Punaisesta kilpparista persuksiin juuri ennen maaliviivaa voi olla aika turhauttavaa.

Kun IGN:n Matti sai pelin käsittelyynsä, hän totesi sen olevan nopeampi kuin DD!!, mutta hitaampi kuin DS. Hassu juttu, että minusta juuri Double Dashi tuntuu nopeammalta (siis DS:ään verrattuna), mutta saattaa tietysti johtua siitäkin että DS:n pienellä ruudulla peli näyttää hitaalta, ja DD!!:ssä pelisarjan parhaat moottoriäänet vaikuttavat asiaan.

"Punaisesta kilpparista persuksiin juuri ennen maaliviivaa" kuuluukin Mario Karttiin, siitä ei pääse yli, ali tai ympäri.:D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pari tuntia olen nyt pelannut. Ei tää hirveän nopea ole, tai suuri syyhän on ratojen leveydelläkin. Osa uusista radoista on ihan siistejä. Yksinpeli tuntuu aika turhalta, kun on helppo mennä verkkoon pelaamaan.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

HEX, onko onlinessa samat item-optiot kuin VS modessa?

Corrections:
1) Yes you can, in Vs. mode. There are four options:
- Recommended = balanced items
- Frantic = powerful items more frequent
- Basic = powerful items less frequent
- None = no items

Ja voiko onlinessa valita myös 150cc:n?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Olen nyt hieman laiska enkä jaksa selailla enkä nyt muista. Kysymys siis kuuluu että onko mahdollista pelata splitscreenillä netissä?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

HEX, onko onlinessa samat item-optiot kuin VS modessa?

Corrections:
1) Yes you can, in Vs. mode. There are four options:
- Recommended = balanced items
- Frantic = powerful items more frequent
- Basic = powerful items less frequent
- None = no items

Ja voiko onlinessa valita myös 150cc:n?

Löysin noi vaihtoehdot vs modesta, mutta en onlinesta. Se on kyllä harmi, sillä voimakkaita esineitä tulee paljon ja kun pelissä on paljon porukkaa, niin niitä myös käytetään jatkuvasti. Aikamoista arpapeliä, kun Bullet Bill voi viedä hetkessä hänniltä johtoon ja tehokkaat fire and forger -aseet päinvastoin.

Online-kisoissa se sanoo vaan, että this is a 100cc race (tai jotain). Ei ole vaihtoehtoja. Kun mitään host a game -valintaa ei ole, en usko, että kellään muullakaan on. Palihän mittaa pisteillä kuinka hyviä pelaajat ovat. En tiedä voisko 150 olla paremmille pelaajilla. Vähän hassa sekin olisi.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Toemiiko teknisesti nettipeli mitenkä hyvin?

Ajokisoissa tosi hyvin. En ole nähnyt mitään lagin oireita. Osassa pelejä oli sekä japseja että jenkkejä. Yksi peli tosin meni kokonaan poikki.

Battle-moodin peleihin en jostain syystä päässyt ollenkaan, kun kokeilin, mutta eiköhän se siitä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Toivottavasti kenttiin on lisätty nyt kunnolla kaikkea random elementtiä, niin että roinaa lentää ruudulla koko ajan. Double Dash oli ehkä vähän liian kliinistä, kun pelkällä hyvällä ajamisella voi jo pärjätä hemmetin hyvin. Pullalla pitää olla enemmän merkitystä!!
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Tänää saapui peli, ja tuli siinä lähes heti kaverin kanssa netissä testailtua. Ja hyvin toimi ainakin Dueli, tiedä sitten mitä tapahtuu kun random kuskien kanssa alkaa vääntämään.

Mahtava peli ei voi muuta sanoa, pidin Mario Kart 64:sta ja tämä on jopa tästäkin parempi. On hämmästyttävää miten hyvin tuo toimii ratin kanssa, slaidit onnistuu heittämällä muutaman harjoittelu kierroksen jälkeen, tietysti tähän vaikuttaa myös jakso ja ajokki. Yksinpeli ei ole mitään ihmeellistä, mutta eipä tuon väliä sillä tämähän on periaatteessa moninpeliksi tehty, jaksoja on todella paljon ja vanhoja klassikoita ollaan myös tuotu peliin parannettuna, N64:sen radoista lähes kaikki o.o

Toivottavasti pääsee pian kokeilemaan miltä tuntuu kunnon Splitscreen huipailu tässä versiossa ;)

Toivottavasti kenttiin on lisätty nyt kunnolla kaikkea random elementtiä, niin että roinaa lentää ruudulla koko ajan. Double Dash oli ehkä vähän liian kliinistä, kun pelkällä hyvällä ajamisella voi jo pärjätä hemmetin hyvin. Pullalla pitää olla enemmän merkitystä!!

Pullalla on merkitystä jopa ehkä hieman liikaa, ykkösenä ajaessa on hyvä jos pääsee eteenpäin kun useat kanssa kilpailiat latovat paras tasoisia kilpiä ja salamoita takamukseen puhumattakaan punaisista kilvistä. Meno on luultavasti jopa puolet agressiivisempaa kuin MK64, double dashistä en tiedä.
Radoilla ei ole kamalasti irtoesineitä mutta maasto on todella vaihtelevaa, esim moo moo ranchin eräässä radassa lehmät kävelee tielle kesken pelin, ja tulivuorijakso muuttuu lähes joka kierroksella palasten lohkeillessa. Eli tähän vastaus on että osassa pelaajaa pistetään väistelemään lähes koko ajan kuin osassa pääsee taas vähän rauhallisemmin paahtamaan.

Nopeutta kyllä piisaa, tempuista tulee boostia, driftistä tulee boostia, osasta hypyistä tulee boostia, esineistä tulee boostia, maastosta tulee boostia etc etc. Aika hienoja aikaennätyksiä tulee varmasti kun oppii mistä kaikkialta voi hankkia tuota vauhtia lisää. Ajokilla on myös oma arpansa tähän, kiihtyvyys vaiko nopeus ja niin pois päin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom