Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

Vastaus: Mario Kart Wii

Online-kisoissa se sanoo vaan, että this is a 100cc race (tai jotain). Ei ole vaihtoehtoja. Kun mitään host a game -valintaa ei ole, en usko, että kellään muullakaan on. Palihän mittaa pisteillä kuinka hyviä pelaajat ovat. En tiedä voisko 150 olla paremmille pelaajilla. Vähän hassa sekin olisi.

Mites friend-koodien kanssa?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pullalla on merkitystä jopa ehkä hieman liikaa, ykkösenä ajaessa on hyvä jos pääsee eteenpäin kun useat kanssa kilpailiat latovat paras tasoisia kilpiä ja salamoita takamukseen puhumattakaan punaisista kilvistä. Meno on luultavasti jopa puolet agressiivisempaa kuin MK64, double dashistä en tiedä.

Radoilla ei ole kamalasti irtoesineitä mutta maasto on todella vaihtelevaa, esim moo moo ranchin eräässä radassa lehmät kävelee tielle kesken pelin, ja tulivuorijakso muuttuu lähes joka kierroksella palasten lohkeillessa. Eli tähän vastaus on että osassa pelaajaa pistetään väistelemään lähes koko ajan kuin osassa pääsee taas vähän rauhallisemmin paahtamaan.
Kuulostaa loistavalta. Pullalla ei voi koskaan olla liikaa merkitystä :D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Tuo netti puoli kyllä vähän sekavan puoleinen vaikka hommansa ainakin vielä kunnialla hoitaakin.

Esimerkkinä nyt vaikka Timetrial, tähän ei pääse täysin käsiksi mario kart channelistä vaan parempi on mennä yksinpelin kautta timetrialiin ja sieltä valita haluamansa jakso ja etsiä haamuaikoja. Channelissä tuohon pääsee käsiksi vain random systeemin kautta, eli peli etsii pelaajalle jakson ja tähän haamun ja tätä sitten pelataan.

Headsetti toimivuus tähän peliin olisi kyllä kova sana, oli vähän nihkeä mennä fiilistelemään kisojen jälkifiiliksiä tietokoneelle messengeriin. Mutta kaikkea ei voi saada :p
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pakko kysyä vaikka se esille on joissain teksteissä tullutkin; onko todella niin, ettei split screen -pelejä voi pelata ilman kompuutteria?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pakko kysyä vaikka se esille on joissain teksteissä tullutkin; onko todella niin, ettei split screen -pelejä voi pelata ilman kompuutteria?

ei voi, ja näitä pelataan vain 100cc luokassa. Hahmon, ajokin ja auto/manual sekä kartan saa valita, muihin en ainakaan nähnyt mitään mahdollisuuksia.
säätää. Myös batlemoodissa joutuu nörtymään tietokone kuskien läsnäololle :/

Netin välityksellä eivät tietokone kuskit tule häiritsemään mutta täällä taitaa olla sitten taas aivan päin vastainen ongelma, eli niitä ei saa taas päälle :D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Parillakin foorumilla on jo mainittu yksittäinen random online race 150cc. Oiskohan silloin kun kaikilla kisaan osallistujilla on se avattuna? Selittäis miks useimmat menee vielä toistaseks 100cc:llä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Parillakin foorumilla on jo mainittu yksittäinen random online race 150cc. Oiskohan silloin kun kaikilla kisaan osallistujilla on se avattuna? Selittäis miks useimmat menee vielä toistaseks 100cc:llä.

Jostain tollaisesta se voisi tietty olla kiinni. Sinänsä 150cc yksinpeli on heti auki. Olis kiva tietää nää ja kaikki muut tärkeät avattavat jutut. Mulla ei ole juurikaan intressiä pelata yksinpeliä, ellei siitä aukea tarpeeksi hyviä palkintoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart Wii

Perhana tulis jo se munki tilaus! Hauska lukea muiden kommentteja kun ei itse pääse pelaamaan...
 
Vastaus: Mario Kart Wii

ei voi, ja näitä pelataan vain 100cc luokassa. Hahmon, ajokin ja auto/manual sekä kartan saa valita, muihin en ainakaan nähnyt mitään mahdollisuuksia.
säätää.

Siis hetkonen? Kyllähän mun ymmärtääkseni Split Screen VS. pelejä voi ottaa ilman CPU:ta, vai mitä oikein tarkoitit? Esim. CVG kirjoitti arviossaan ettei näin ole, mutta löysikin sitten myöhemmin valikoista sen mahdollisuuden ja teki saitilleen korjauksen. Kuulostais myös todella oudolta jos Split Screen VS. pelejä vois pelata ainoastaan 100cc luokassa.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Jostain tollaisesta se voisi tietty olla kiinni. Sinänsä 150cc yksinpeli on heti auki. Olis kiva tietää nää ja kaikki muut tärkeät avattavat jutut. Mulla ei ole juurikaan intressiä pelata yksinpeliä, ellei siitä aukea tarpeeksi hyviä palkintoja.

Jep, sama täällä, kerrankin on 150cc auki heti alusta. Pitää toivoa, että kaiken avattavan voi avata siellä, ei jaksais turhaan tahkoa 50 ja 100 luokkia läpi.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Channel-hässäköitä en ehtinyt tsekata, mutta itse nettikoodi on kyllä tosi hyvää. Pelasin 11 japanilaista vastaan. Lagista ei ollut tietoakaan vajaan kymmenen pelin aikana.

Classic- ja Gamecube-ohjauksessa on tyhmä källi. Temppuilu ja keuliminen on ristiohjaimella. Ohjauspeukalo pitää siis nostaa pois tatilta. On kyllä tyhmä idea! Vaihdoin ton takia mote+nuntsa -yhdistelmään. Siinä homma hoituu ranneliikkeellä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Siis hetkonen? Kyllähän mun ymmärtääkseni Split Screen VS. pelejä voi ottaa ilman CPU:ta, vai mitä oikein tarkoitit? Esim. CVG kirjoitti arviossaan ettei näin ole, mutta löysikin sitten myöhemmin valikoista sen mahdollisuuden ja teki saitilleen korjauksen. Kuulostais myös todella oudolta jos Split Screen VS. pelejä vois pelata ainoastaan 100cc luokassa.

No ainakaan valitessa VS->2 players->yms->race ei näin voi tehdä. Mutta en ole vielä peliin omiin asetuksiin koskenut. Jos tämä on mahdollista niin tämä ollaan tehty kohtalaisen sekavasti.

Channel-hässäköitä en ehtinyt tsekata, mutta itse nettikoodi on kyllä tosi hyvää. Pelasin 11 japanilaista vastaan. Lagista ei ollut tietoakaan vajaan kymmenen pelin aikana.

Classic- ja Gamecube-ohjauksessa on tyhmä källi. Temppuilu ja keuliminen on ristiohjaimella. Ohjauspeukalo pitää siis nostaa pois tatilta. On kyllä tyhmä idea! Vaihdoin ton takia mote+nuntsa -yhdistelmään. Siinä homma hoituu ranneliikkeellä.

mitä mitä, ei ruveta pelleilemään, ratti esiin ja wiimoteen kiinni!
Sen verran hyvä tuntuma tuossa ratilla ajaessa ja fiilis tietty korkealla että luultavasti sillä tulen pelaamaan muiden valintojen sijaan.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Perhana tulis jo se munki tilaus! Hauska lukea muiden kommentteja kun ei itse pääse pelaamaan...

Sama "ongelma" täälläkin. Tänä aamuna tuli mailia, jossa seurantakoodi. Ei vain vielä ollut postin systeemissä. Saa nähdä ehdinkö saada tällä viikolla pelin käsiini enää.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Sama "ongelma" täälläkin. Tänä aamuna tuli mailia, jossa seurantakoodi. Ei vain vielä ollut postin systeemissä. Saa nähdä ehdinkö saada tällä viikolla pelin käsiini enää.

No kävinpä tuossa aamusella Verkkiksessä tsiigaamassa ja oli ensimmäinen 18 kpl:n erä tullut ja myyty, mutta itse en ollut vielä saanut varmennetta omasta tilauksestani. Täytyy varmaan huomenissa kierrellä kaupat läpi jos vaikka löytyis, sillä kyllä sille Verkkokaupan tilauksellekin ostaja kaveriporukasta löytyy jos ei ajoissa tule.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Siis hetkonen? Kyllähän mun ymmärtääkseni Split Screen VS. pelejä voi ottaa ilman CPU:ta, vai mitä oikein tarkoitit? Esim. CVG kirjoitti arviossaan ettei näin ole, mutta löysikin sitten myöhemmin valikoista sen mahdollisuuden ja teki saitilleen korjauksen. Kuulostais myös todella oudolta jos Split Screen VS. pelejä vois pelata ainoastaan 100cc luokassa.

Siis kaikki samat vanhat vaihtoehdot pelistä löytyy kuin aiemmistakin. Voi vaihtaa tehoesineiden tulon 'frantic, recommended, basic ja off' muotoon. Kulkuneuvot pystyy rajoittamaan pelkkiin kartteihin, pelkkiin pyöriin tai mahdollisuus ottaa molempia. Luokat saa vaihdettua 50cc,100cc,150cc välillä ja AI kuskien vaikeustason saa säädettyä tai sitten otettua AI kuskit kokonaan pois.

En muista nyt tällä hetkellä missä vaiheessa Rules valikko näkyy oikeassa yläkulmassa, taisi olla heti pelaaja määrän valinnan jälkeen. Kannattaa pitää silmät auki joka kohdassa.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Online peleistä minulla ei ole vielä kokemusta. On tullut vain hakattua peliä kolmen kaverin kanssa ihan into piukassa.

Hostin pitäisi pystyä säätämään online pelin sääntöjä oman mielensä mukaan. Randomillahan liityt satunnaisesti jonkun toisen pitämään peliin, joten luonnollisesti tuolloin sääntöjen muutos ei onnistu.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Spelit tänään 9-reikä-reikä?

Mä en saa tota räjähtävää starttia millään onnistumaan, vaikka aikaisemmin oli ihan helppo nakki. Mitään neuvoja missä vaiheessa tarkalleen pitää painaa kaasua?

Askarruttavia asioita:
- Voika tavallisella (tarkalla) pikkuhypyllä väistää POW plockin, vai pitääkö olla hyppyristä ilmassa?
- Pystyykö blue shelliä torjumaan?
- Salama on selvä, mutta mikä logiikka on ukkospilvessä, joka tulee ylle killumaan?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Spelit tänään 9-reikä-reikä?

Mä en saa tota räjähtävää starttia millään onnistumaan, vaikka aikaisemmin oli ihan helppo nakki. Mitään neuvoja missä vaiheessa tarkalleen pitää painaa kaasua?

Askarruttavia asioita:
- Voika tavallisella (tarkalla) pikkuhypyllä väistää POW plockin, vai pitääkö olla hyppyristä ilmassa?
- Pystyykö blue shelliä torjumaan?
- Salama on selvä, mutta mikä logiikka on ukkospilvessä, joka tulee ylle killumaan?

ukkospilven logiikka on oman käsityksen mukaan olla eräänlainen "haitallinen" esine. Josta pääsee eroon osumalla toiseen kilpailiaan.
 
Ylös Bottom