Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Spelit tänään 9-reikä-reikä?
Mä en saa tota räjähtävää starttia millään onnistumaan, vaikka aikaisemmin oli ihan helppo nakki. Mitään neuvoja missä vaiheessa tarkalleen pitää painaa kaasua?
Askarruttavia asioita:
- Voika tavallisella (tarkalla) pikkuhypyllä väistää POW plockin, vai pitääkö olla hyppyristä ilmassa?
- Pystyykö blue shelliä torjumaan?
- Salama on selvä, mutta mikä logiikka on ukkospilvessä, joka tulee ylle killumaan?
Mukavalle pelille kuulostaa, hyvä juttu. Haluatteko , että tehdään peliseuraa-ketju mario kartille?
Onkos Jooseppi jo löytänyt pelin Lahdesta, tuli vaan mieleen, ja jos niin mistä? Haluu pelaan!
Spelit tänään 9-reikä-reikä?
Mä en saa tota räjähtävää starttia millään onnistumaan, vaikka aikaisemmin oli ihan helppo nakki. Mitään neuvoja missä vaiheessa tarkalleen pitää painaa kaasua?
Askarruttavia asioita:
- Voika tavallisella (tarkalla) pikkuhypyllä väistää POW plockin, vai pitääkö olla hyppyristä ilmassa?
- Salama on selvä, mutta mikä logiikka on ukkospilvessä, joka tulee ylle killumaan?
En ole edes etsinyt, luulen että en osta.
Pöö, hähähä
Prisma siis TAAS rikkonut lakia ja myynyt pelejä ennen virallista julkaisupäivää. Sama juttu oli Rainbox Six Vegas 2:sen kanssa.
Blue shellin voi ilmeisesti torjua ainakin olemalla jättisienissä, joka tosin harvoin osuu kohdalle ykkösenä ollessa.Spelit tänään 9-reikä-reikä?
Askarruttavia asioita:
Blue shellin voi ilmeisesti torjua ainakin olemalla jättisienissä, joka tosin harvoin osuu kohdalle ykkösenä ollessa.