Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

Vastaus: Mario Kart Wii

Kohta täytyy lähteä hakemaan faijaa töistä, joten pitää kait kierrellä niitä kauppoja jo tänään, vaikka tuskin vielä myyvät... Mutta jos myyvät, olen ysiltä mukana!
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Tampereen Kalevan Prismassa ainakin oli myynnissä tänään. Työkaveri kävi hakemassa omansa pois. Mites muuten, onnistuuko nettipeli kämäsellä 512/256-yhteydellä?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Spelit tänään 9-reikä-reikä?

Mä en saa tota räjähtävää starttia millään onnistumaan, vaikka aikaisemmin oli ihan helppo nakki. Mitään neuvoja missä vaiheessa tarkalleen pitää painaa kaasua?

Askarruttavia asioita:
- Voika tavallisella (tarkalla) pikkuhypyllä väistää POW plockin, vai pitääkö olla hyppyristä ilmassa?
- Pystyykö blue shelliä torjumaan?
- Salama on selvä, mutta mikä logiikka on ukkospilvessä, joka tulee ylle killumaan?

Mukavalle pelille kuulostaa, hyvä juttu. Haluatteko , että tehdään peliseuraa-ketju mario kartille?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Onkos Jooseppi jo löytänyt pelin Lahdesta, tuli vaan mieleen, ja jos niin mistä? Haluu pelaan!
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Spelit tänään 9-reikä-reikä?

Mä en saa tota räjähtävää starttia millään onnistumaan, vaikka aikaisemmin oli ihan helppo nakki. Mitään neuvoja missä vaiheessa tarkalleen pitää painaa kaasua?

Askarruttavia asioita:
- Voika tavallisella (tarkalla) pikkuhypyllä väistää POW plockin, vai pitääkö olla hyppyristä ilmassa?
- Pystyykö blue shelliä torjumaan?
- Salama on selvä, mutta mikä logiikka on ukkospilvessä, joka tulee ylle killumaan?

Paina kaasu pohjaan noin puoli sekuntia ennen kuin "2" rupeaa häviämään:)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

En ole edes etsinyt, luulen että en osta.


Pöö, hähähä :mad:

No enpä ostanut minäkään, kun eivät myyneet. Hotpotin viestistä innostuneena ajattelin yrittää Lahden Prismasta, ja löytyihän se peli hyllystä. En sitten löytänyt hintaa, eikä tuotekyselykään tunnistanut viivakoodia, vaan kehotti ottamaan yhteyttä myyjään. Myyjä sitten katsoi koneelta, ja totesi että peli on vielä myyntikiellossa, ja joku hätäinen heittänyt ne hyllyyn jo tänään. Pisti sentään yhden syrjään, joten huomenna käyn puolilta päivin hommaamassa.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pitää vähän avautua, kun sen verran jurppii. No, kuten aiemmin kirjoitin, niin Kalevan Prismasta Tampereelta sai tuon jo tänään ostettua. Eihän mulla tietenkään ollut rahaa mukana töissä niin paljon (työpaikka siinä Prisman vieressä). Ajattelin, että löytyisikö peli kauppareissulla Kodin Ykkösestä tai Citymarketista, ei löytynyt. Siinä sitten pähkäiltyäni päätin, että haen sen illalla Prismasta, kunhan jälkikasvu on saatu unten maille. Illalla vartin yli kahdeksan pääsin lähtemään. Fillarilla 4,5 km Prismaan, jännitystä, että olisiko vielä pelejä jäljellä. Oli vielä muutama, joten reippaana kassalle. Kassalla sitten neiti veteli muutaman kerran luottokorttia koneen läpi, jonka jälkeen kohteliaasti ilmoitti, että kortti on päässyt vanhenemaan. Kotimatka ei sitten ollutkaan erikoisen hilpakka. Kotona tarkistin postin ja siellähän se uusi kortti köllötti kirjekuoressa. Että semmosta:eek:
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Prisma siis TAAS rikkonut lakia ja myynyt pelejä ennen virallista julkaisupäivää. Sama juttu oli Rainbox Six Vegas 2:sen kanssa.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Kysellään vähän tyhmiä, eli onko "nettipelissä" mahdollista saada tietokonetta mukaan? jotenkin tuntuu tyhmältä pelata sen 3-4hengellä kahden koneen välillä :mad: ja en itse ainekaan löytänyt mitään "AI on/off" nappia sieltä
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Spelit tänään 9-reikä-reikä?

Mä en saa tota räjähtävää starttia millään onnistumaan, vaikka aikaisemmin oli ihan helppo nakki. Mitään neuvoja missä vaiheessa tarkalleen pitää painaa kaasua?

Askarruttavia asioita:
- Voika tavallisella (tarkalla) pikkuhypyllä väistää POW plockin, vai pitääkö olla hyppyristä ilmassa?
- Pystyykö blue shelliä torjumaan?
- Salama on selvä, mutta mikä logiikka on ukkospilvessä, joka tulee ylle killumaan?
Blue shellin voi ilmeisesti torjua ainakin olemalla jättisienissä, joka tosin harvoin osuu kohdalle ykkösenä ollessa.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Joko pistetään peliseuraketju pystyyn. Tekisi mieli jo ottaa mittaa suomalaisista pelaajista.

On muuten hauska peli. =)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Tänään tuli viimeinkin hankittua Wii, ja Mario Kartinkin hankkimista täytyy alkaa harkitsemaan tässä ihan tosissaan. Ei ole nimittäin tullut Karttia väännettyä kunnolla pitkiin aikoihin. DS:llä tuli karttia jonkun verran väännettyä, mutta Cuben Kartin jätin kokonaan väliin. Kuulostaa toi kapula ohjaus nimittäin ihan mielenkiintoiselta ja toimii ilmeisesti käytännössäkin oikein hyvin. Nettipelikin on varmasti hubaa puuhaa... pitäis tosin ekana saada toi Wii kytkettyä nettiin. Wlania kun ei täältä löydy.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Blue shellin voi ilmeisesti torjua ainakin olemalla jättisienissä, joka tosin harvoin osuu kohdalle ykkösenä ollessa.

Ei taida tulla koskaan ykkösenä ollessa.

Mulla alkaa olla vähän viharakkaussuhde pelin kanssa. Monen aseen käyttö ei vaadi mitään taitoa ja usein niiltä ei voi puolustautua - joko ei ollenkaan, tai pitää olla oikea esine varastossa. Ja sitten kun sitä pommia tulee, niin sitä usein tulee monta peräkkäin - eikä taaskaan voi mitään. Ja mikä idea bullet bilissäkin on? Siis automaaginen megaturbo kärkikahinoihin, WTF?

Toisaalta.... ei tee mieli lopettaa pelaamista.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Koulu alkais vasta 8.25, ja Prisma aukee 8.00. Pitäisköhän tässä jo nyt käydä ostoksilla...:)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

No niin ja nyt on peli vihdoin koneessa. Illalla matsia? Sitä ennen vähän sisäänajoa ettei heti turpaan tule.:D
 
Ylös Bottom