Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Eilisessä pelissä hostaaja muuten aloitti liian innokkasti uuden pelin. Olisin halunnut lopettaa, mutta en sitä ehtinyt tehdä. Antakaa jatkossa muutaman minuutin verran aikaa viesteille ja lopettamishaluisille.

Mulle kävi sama. Ötzi PRKL! Noh, eipä tuo niin vakavata ole.

Samaten oon mukana tänään seiskan peleissä. Tosin 21.00 ois imo parempi.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Voisin ajella salkkareihin asti :D

Tosin aika monta kysymysmerkkiä on friend rosteris :(
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Minä tein nyt huoneen mutta ei näy juuri väkeä. Pitäskö jonkun muun tehä jolla ois enemmän ihmisiä listoilla?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Minä tein nyt huoneen mutta ei näy juuri väkeä. Pitäskö jonkun muun tehä jolla ois enemmän ihmisiä listoilla?

Tetsuo vois tehdä, tosin sillä näytti nyt jo olevan meneillään Friend-matsi. No, ehkä se loppuu pian. Sellasen olis kyllä hyvä tehdä jolla olis kaikki lisättynä.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tetsuo vois tehdä, tosin sillä näytti nyt jo olevan meneillään Friend-matsi. No, ehkä se loppuu pian. Sellasen olis kyllä hyvä tehdä jolla olis kaikki lisättynä.

Tetsuo on täällä oottelemassa minun tekemässä huoneessa.

Teetkö Tetsuo huoneen?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Itselläni on noin 7 kysymysmerkkiä vielä mutta muuten lista täynä.. eli ei mahu enää yhtään kun on jo 30kpl:(
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Itelläni näkyy että teillä on jo peli käynnissä, eli unable to join. Ja kysymysmerkkejä myös melkosesti, lisäilkää minutkin te joilta puuttuu koodini!

Edit: Pääsinpäs, kun disconnectas ja tuli takaisin.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Itsellä lukee kans unable to join, voiko se johtua siitä et jos on kisa jo käynnis?

Tosin vasta 6 friendiä listoilla.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Itselläni katkes kesken huoneeseen joiniminen ja meni takas mario kartti valikkoon noin 4 kertaa peräkkäin.. mutta sinnikkäällä yrityksellä vihdoin pääsi sisään
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Piru kun tässä ei voi lisäillä koodeja tässä huoneessa. Voisin duckyn lisätä niin pääsisit mukaan.

Migge ja Tetsuo pelaamaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kovaa menoa taas, vaikkakin melko pienellä porukalla. Mistähän johtuu että olen usein kisan alussa kärjessä, mutta viimeisellä kierroksella tulee sellaista settiä niskaan että oksat pois.:D Battlessa sininen tiimi alivoimalla ja vähällä oli ettei tasotettu!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Hyvät matsit oli. Joku meni taas bullet billillä ohi ennen maaliviivaa ja menetin muutaman sijoituksen. :) Joskus pitäisi edes kerran kokeilla isommalla porukalla tuota battlea tai sitä kolikkojuttua. Ei ne niin hirveitä ole kuin luulisi. Täällä näkyy melko kiitettävästi noita friendejä. Jotain kolme kysymysmerkkiä taitaa olla tällä hetkellä. Vähän hankalampi noita uudempia tyyppejä lisäillä, kun se koko lista on täynnä. Ei tuo 30 friendin lista riitä mitenkään. Nintendo osannut taas.

// Taisi muuten olla Vaari bullet billin ohjaimissa ;)

// Saattoi vieläpä voittaa kisan
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mä tein kylmästi sellasen ratkasun, että oli jotain 5-7 kysymysmerkkiä ni poistin sieltä pari ja lisäsin niiden tilalle sieltä sitten muistaakseni duckyn ja Axen. Nyt lista täys, tosin vieläki ~5 kyssäriä siellä.

Jos jollain näkyy mun koodi (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=49459) kyssärinä ni laittakaa privaviestiä tänne päin ni raivaan tilaa, kiitos.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

// Taisi muuten olla Vaari bullet billin ohjaimissa ;)

// Saattoi vieläpä voittaa kisan

Riippuu siitä mitä kisaa tarkoitat, muistaakseni en voittanut kuin viimeisen, DK,s Jungle Parkwayn, ja silloin ajoin sentään rehellisesti ensimmäiseksi.:) Aina kun pääsin kisan alussa ykköseksi, niin viimeistään viimeisellä kierroksella kääntyi katolleen. Mutta kun Waluigi Stadiumissa olin pari viimeistä kierrosta toisena (kolme osanottajaa), niin en saanut kuin banaajeja ja vihreitä kilpiä! Miten te saatte silloin parempia esineitä, mutta minä en?! Onko minulla sitten jossain vaiheessa noussut friend ranking ja peli pyrkii tasoittamaan?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tänään 1800→1930 matsia?
Ja lisäilkääpäs meikäläistä listoihinne, monta kyssäriä näkyy vielä listassa.
 
Ylös Bottom