Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Parempi valita joku tarkka aika, niin ei tartte arpomaan rueta. Kun se nyt on parin viime päivän aikana ollut tuo 18.50 (Ja 19.00 startti) niin jos jatketaan standardia eikä lähdetä hötkyilemään. :) Ne jotka ovat lisäilleet minut ja olen kysymysmerkki, niin voi poistaa suosiolla listoilta. Lista täynnä.

Mutta olen siis mukana tuolloin. Tällä kertaa jos kartilla kokeilisi. Ei se keuliminen olekaan niin ylivoimaista. :(
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mukana ollaan, jos sopii! Tarkoituksena olisi tässä päivällä lisäillä mahdollisimman moni listoilleni näiltä sivuilta, jotenka koittakaapas lisäillä minut, että vielä tänään pääsisi suomipelejä kaahaamaan. ;)

E. Wii-nicki: Ozzi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Messis niin kauan kun pelataan GP:tä.

Antakaa sit hetki aikaa poistua meille, jotka eivät osallistu muihin moodeihin!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Meitsi on wifissa valmiuksissa ainaki jo. Keitäs kaikkia nyt on tulossa?

Edit. Täytyy lisätä sun koodis Justin. Löytyy varmaan tuolta toisesta ketjusta.
Edit.1 Lisätty.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Koittakaapas minuakin lisäillä, että pääsis peliin :O

Keuruun mies lisätty. Lisääppäs mun koodi allekirjoituksestani niin onpahan minut sitten lisätty ainakin.

edit. Pelailen ww:ssa kun ei näytä muita näkyvän taikka ovat aloittaneet pelit jonkun huoneessa jonka koodia mulla ei ole.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Keuruun mies lisätty. Lisääppäs mun koodi allekirjoituksestani niin onpahan minut sitten lisätty ainakin.

edit. Pelailen ww:ssa kun ei näytä muita näkyvän taikka ovat aloittaneet pelit jonkun huoneessa jonka koodia mulla ei ole.

tetsuo
on aika usein huoneen luonut. Muutaman pelin pelasin 6 tyypin ryhmässä ja hauskaa oli.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Joo mä olin mukana siinä 6 tyypin ryhmässä. Oli joo hauskat pelit. Varsinkin ku voitin kummatki cupit:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mäkin pääsin tänään osallistumaan hetkeksi gurujen ajokouluun ja onneksi en jäänyt nollille - kaksi aivan mahtavaa pistettä :p

Hienoa viihdettä. Ei muuta kuin rystyset valkoiseksi ja kohti parempaa suoritusta.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mäkin pääsin tänään osallistumaan hetkeksi gurujen ajokouluun ja onneksi en jäänyt nollille - kaksi aivan mahtavaa pistettä :p

Hienoa viihdettä. Ei muuta kuin rystyset valkoiseksi ja kohti parempaa suoritusta.

Joo, samaa tasoo oltiin. Me kaksi siis. :p Ei me oikein noille "ammattikuskeille" pärjätty (vielä).

Kyllähän tämä tässä menee 12 pelaajan "kaverikisoja" odotellessa.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Eilen taas temppuili netti yläkerrassa, jossa PC sijaitsee, joten enpä päässyt kommentoimaan, ja WFC:henkin piti vaan mennä tuohon tavalliseen aikaan ja toivoa että tetsuolla on huone auki.:D Hyvät pelit vaikkei porukkaa taas paljon ollutkaan. Ja Limbo mikään nyyppä ole, tulit meikäläisestäkin ohi moneen otteeseen, ja piti kovat keinot ottaa käyttöön (bullet, tähti) että pärjäs!

Tetsuo tänään taas huone auki samaan aikaan ja mukana ollaan!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Rallit käyntiin taas juu. Same old time. Seuraavat kolme päivää huitelen sitten jossain ihan muualla niin jääpi kartit vähemmälle. Tänään vielä siis kerkeän.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Piru kun työ pelaatte niin aikasin. Ite pääsisin ysin aikoihin pelaamaan.
 
Ylös Bottom