Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

samuel6 sanoi:
Ihmettelen vain että näitäkään ongelmia ei saa kommentoida, tai "niissä ei oikeastaan ole mitään vikaa". Aika mielenkiintoista.

Kukakohan niin on väitänyt? Ainoa mistä nousi haloo on tuo liioittelu. Tämä lause oli kyllä aika sodanlietsomista muuten ihan asiallinen postauksessa.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pyramidhead sanoi:
Kukakohan niin on väitänyt? Ainoa mistä nousi haloo on tuo liioittelu. Tämä lause oli kyllä aika sodanlietsomista muuten ihan asiallinen postauksessa.
Millä tavalla tuo oli edes liioiteltu? Sanoin ettei homma toimi, ja eihän se toimi. Ja mielestäni tuo Wiin koodisysteemi on muutenkin hölmö. Tuo serveritukos oltaisiin voitu välttää, suosio oli varmasti odotettavissa. Tämä nyt vain on melkö rasittavaa, että olemme koekaniineja tässä nettipelisysteemissä, ja joudumme vielä maksamaan siitä.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Millä tavalla tuo oli edes liioiteltu?

Vastasin tuohon jo. En aio mitään riitaa aloittaa tässä ketjussa. Käy lukemassa aiemmat viestini.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kuinkas nopeilla nettiyhteyksillä te pelaatte?
Minulla kun vain on puolen megan netti että onkohan siinä kaistaa tarpeeksi?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

samuel6 sanoi:
Kaverikoodeja ei tarvitse pelatakseen netissä? Kun sitä fps-sarjan pelejä on tarjolla myöhemmin, niin kyllä kaveripiirissä pelaaminen on huomattavasti mukavempaa kuin tuntemattomien

Ja senpä takia on halutessa mahdollisuus käyttää kaverikoodeja, mutta pelata myös ilman niitä tuntemattomien kanssa (rankatut pelit). Onko tässä sun mielestä joku ongelma?

kaverisysteemi vois ehkä mielummin toimia vaikka nimimerkin syötöllä ja hyväksymisellä toisesta päästä, mutta näemmä kaikkea ei voi saada :/
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Velemu sanoi:
Kuinkas nopeilla nettiyhteyksillä te pelaatte?
Minulla kun vain on puolen megan netti että onkohan siinä kaistaa tarpeeksi?

Olen pelannut peliä paremman yhteyden lisäksi myös tuolla puolen megan yhteydellä ja hyvin toimi silläkin.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Jep, 512 yhteydelläkin toimii kivasti (kunhan ensin siirsin tukiaseman samaan kerrokseen Wiin kanssa :D )
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Toimiikos serverit vieläkään kunnolla? Tässä on tilastoja nintendon konsolien (ds+wii) wifi-pelaajamääristä. Strikers ponnahti suoraan kolmanneksi vaikka ei ole iolmestynyt kuin eu+au-alueella. Karvan verran alle 400 000 numeroina.
http://gonintendo.com/?p=18642#comments
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

"Kuten muissakin Nintendon porukkapeleissä, vaikeustasokaan ei häikäise, joten katseet siirtyvät hyvin nopeasti moninpelimahdollisuuksiin."

Äijä on sitten aika kova pelaan tätä peliä, koska itselleni se kakkos-cuppi on vielä saavuttamatta! Tietenkin voi olla, että on vaan huno pelaamaan(Finaaliin oon päässyt, mutta en sitä)!

Peliplaneetta 77/100
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Nintendo on alkanut pikkuhiljaa korjailemaan Serveri-virheitä. Tänään pystyi jo pelaamaan pelinsä loppuun, ja jopa saada statseja matseista. Ainakin yhden virheen löysin, nimittäin satun olemaan ykkönen vaivaisella 139 pisteellä, eli rank-taulukko on sekasin.

Edit. Itse pääsin Crystal Cupin aika helposti läpi. No, aloitin Cuppien vetämisen vasta lauantaina, kun sain pelin jo keskiviikkona. Eli olen pelannut perjantaihin asti vain Domination- ja Wi-fi-Moodeja, joten on tullut opittua muutama temppu ;)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Himskatti että osaan sitten olla huono nopeampitempoisissa peleissä. Pelin pelaaminen on ollut alkuun todella surkuhupaisaa. Nyt kuitenkin muutaman tunnin pelin jälkeen alkaa homma pikkuhiljaa kuitenkin onnistumaan. Kahdeksan nettiottelua takana ja taitaa olla yksi voitto. Ensimmäisen neljän aikana en tehnyt yhtään maalia. :D

Pitää vaan oppia lukemaan peliä oikealla tavalla, jotta on mahdollisuus pysyä vastustajan niskan päällä. Ja hauskaa se oppiminen on tähän mennessä ollut.

Serveri ongelmia ei ole minulla ollut. Peli ostettu tänään.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ilmeisesti serveriongelmat on korvattu joo, tänään pääsi suht helposti pelaamaan. Paitsi että kaikki statsit olivat nollaantuneet meitsillä :mad:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Ilmeisesti serveriongelmat on korvattu joo, tänään pääsi suht helposti pelaamaan. Paitsi että kaikki statsit olivat nollaantuneet meitsillä :mad:

Totta kai ole nollattu, kun alkoi uusi kausi..
Niin ainakin ymmärsin, että ne viikon välein nollataan ja alotetaan alusta!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tosiaan viikon välein (en ole varma ajasta) statsit nollataan ja alkaa uusi kausi. Erittäin hyvä juttu, koska muuten samat nimet olisivat aina kärjessä. Nyt voi joka viikko aloittaa puhtaalta pöydältä.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pyramidhead sanoi:
Tosiaan viikon välein (en ole varma ajasta) statsit nollataan ja alkaa uusi kausi. Erittäin hyvä juttu, koska muuten samat nimet olisivat aina kärjessä. Nyt voi joka viikko aloittaa puhtaalta pöydältä.

Useammastakin paikasta olen lukenut, että kausi kestäisi 2kk. Nyt statsit nollattiin serverisekoilujen takia.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Silversd sanoi:
Useammastakin paikasta olen lukenut, että kausi kestäisi 2kk. Nyt statsit nollattiin serverisekoilujen takia.

Tosiaan en tuosta ajasta sen tarkemmin tiedä, mutta ei statseja serverisekoilun takia nollattu. Jo torstaina kun ekan kerran peliä pelasin, nettipelivalikossa oli laskuri kuitenkin tähän nollaukseen. Eli ihan tarkoituksellinen kauden aloitus tämä on. Ehkä tuo alku oli enemmän harjoitteluaikaa ja Nintendolta servereiden testaamista ynnä muuta.

Edit: Pitääkin mennä katsomaan mitä laskuri nyt näyttää niin tiedetään se kauden pituus. Joku voisi vilkaista. Itse en taida ihan heti Wiilleni päästä.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kausi kestää tasan viikon, eli 7 päivää. Tarkistin itse.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Onko viikkotilaston lisäksi olemassa joku lista mistä näkee koko peliaikansa tilaston?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

miten on? onko muilla ollut tänään nettipelin kanssa ongelmia. Hommasin meinaan tänään, eikä n. tunti sitten ainakaan päästänyt sisään, niin mietityttää, onko vika omissa conneksöneissä vai missä. Statseja ei tunnu saavan haettua nipan servuilta...
 
Ylös Bottom