Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Eipä ole itellä onnistunut koko iltana pelaamiset. Yksinpeliä ei jaksaisi vääntää ja moninpeliin olis kova hinku, mutta error 98020 on illan sana :(
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kahdeksaan aikaan toimi mulla pari tuntia netissä hyvin. Sitten tuli erroria. Sama homma muistaakseni eilen.

Aikoinaan battle.net oli kans ihan jumissa kun diablo2 julkastiin ja meni kuukauden päivät että blizzard sai sitä korjattua vähän paremmaksi niin enpä odottelis nintendoltakaan mitään pikaista korjausta.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

sinänsä helpotus, että tuo pahamaineinen error 98020 on kaikkien ongelma, eikä johdu mun systeemeistä. Onneks yksinpelissäkin riittää tahkoamista illaksi tai pariksi.

On muuten mainio peli ja multipleijerinä maistuu varmaan hunajalta. Ironista tässä on se, että vaikka pelataan pikkuveljen kanssa, niin meillä on (vieläkin) Käytössä vain 1 nunchuck ja joudutaan pyhäinhäväistyksellisesti pelaamaan vuorotellen jtn yksinpelejä :D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

sinappipipo sanoi:
sinänsä helpotus, että tuo pahamaineinen error 98020 on kaikkien ongelma, eikä johdu mun systeemeistä. Onneks yksinpelissäkin riittää tahkoamista illaksi tai pariksi.

On muuten mainio peli ja multipleijerinä maistuu varmaan hunajalta. Ironista tässä on se, että vaikka pelataan pikkuveljen kanssa, niin meillä on (vieläkin) Käytössä vain 1 nunchuck ja joudutaan pyhäinhäväistyksellisesti pelaamaan vuorotellen jtn yksinpelejä :D
no voi helv... =( kerätäänkö porukalla kolehti niin saadaan teille toinen nuncha=)) nyt sitten äkkiä hakeen kaupasta

ite en ole myöskään netissä vielä pelannut (ollut netti hieman musssa käytössä tuossa :p), mutta kaverin kanssa ollaan mätetty tuota parina iltana vaikka kuinka vastakkain ja on se vaan niin p_keleen addiktiivinen :D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

eejapar sanoi:
no voi helv... =( kerätäänkö porukalla kolehti niin saadaan teille toinen nuncha=)) nyt sitten äkkiä hakeen kaupasta

On aina vähän tullut ryypättyä tässä keväään aikana, kun vähänkin on rahaa käsiinsä saanut ;) (eikä oo mtn nunchaa käyttäviä kaksinpelejäkään ollut.)

Enivei nettipeli on toiminut tänään muuten ihan hyvin, mutta tuntuu siltä, että yhellä connectaamisella saa pelattua vain yhden matsin. Joko se heittää suoraan matsista päävalikkoon, tai sitten uutta pelaajaa etsiskellessä jumittaa siihen ja tulee tuo error 98020 jossain vaiheessa, tai etsii pelikaveria niin kauan, etten jaksa venata ja menen pelaamaan crystal cuppia.

Muilla tämmöstä prakaa?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

sinappipipo sanoi:
(eikä oo mtn nunchaa käyttäviä kaksinpelejäkään ollut.)
(OT: ) mitä mitä mitä! sportsin nyrkkeily? pirun hyvä :D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tänään on toiminut nettipeli todella hyvin. Erroria ei ole tullut, Rank on niinkuin pitää olla, lagi vähissä, joten nettipeli toimii kuten, ennen julkaisua eli mainiosti.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

~Hakkeri~ sanoi:
Tänään on toiminut nettipeli todella hyvin. Erroria ei ole tullut, Rank on niinkuin pitää olla, lagi vähissä, joten nettipeli toimii kuten, ennen julkaisua eli mainiosti.
Just äsken kokeilin nettipeliä niin heti tuli ilmoitus "Error during data transmission" (tjsp.).
Pääsin kyllä monen kokeilun jälkeen pelaamaan, kunnes yhden pelin jälkeen (minkä vielä voitin) tuli tuo sama teksti ja kyllä alkoi v*tuttaa.
Eikö ne siellä Nintendolla tosiaankaan saa noita servuja toimimaan, vai mikä on kun ei toimi..
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

ei kyllä toimi sitten pätkääkään taas tänä iltana :(
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Counter sanoi:
Just äsken kokeilin nettipeliä niin heti tuli ilmoitus "Error during data transmission" (tjsp.).
Pääsin kyllä monen kokeilun jälkeen pelaamaan, kunnes yhden pelin jälkeen (minkä vielä voitin) tuli tuo sama teksti ja kyllä alkoi v*tuttaa.
Eikö ne siellä Nintendolla tosiaankaan saa noita servuja toimimaan, vai mikä on kun ei toimi..
Onpa outoa, mulla toimii nytkin aivan moitteettomasti.:confused:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

JIHUU!!
Viimein pääsin sen kakkoscupin läpi!! Melkien viikon jouduin sitä tahkoamaan ja hakemaan eri taktiikoita, mutta lopulta löytyi sellainen millä pärjää kaikkia vastaa!! Juhuu!!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pitäisi itsekin taas jatkaa cuppien tahkoamista, olen tällä hetkellä Striker cupissa. Luultavasti tulee olemaan aikaa kovaa vääntöä, tuo viimeinen cup.:rolleyes:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ihan hauska peli, ei kuitenkaan paria tuntia enempää jaksa putkeen pelailla.
Kunnon futis- tai jääkiekkopeli nettipelillä seuraavaksi voisi tulla.

Hieman ärsyttää ainakin CRT-telkussa 50Hz:llä 1-2 cm surureunat kuvan ylä- ja alareunoissa, mutta kaipa ne kestää. Voi olla kyllä että 60Hz moodilla nekin poistuu, mutta ei ole jaksanut kokeilla.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Heh, herkullinen henkinen voitto napsahti nettipelissä äskettäin. Peli alkoi tasaisissa merkeissä ja lukemat näyttivät pian 1-1, mutta sitten villiinnyin ja nakutin kuusi maalia peräjälkeen, eivätkä ne olleet mitään mega strike -maaleja vaan ihan rehellisiä ja hienoja häkkejä. Merkintöjä ei ottelusta jäänyt kun vastustaja pisti poikki heti seitsemännen jälkeen, mutta mitäpä tuosta, hauskaa oli.

Varsin hauska peli netissä kunhan yhteydet vain toimivat kunnolla.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Jotenkin noi rankatut matsit on täysin merkityksettömiä ja koko rankkisysteemi ihan turha, ei kiinnosta pätkääkään olenko kymmenen tuhannen paremmalla vai huonommalla puolella. Top 10:llä oli viime viikolla jotain ~500 voitettua matsia, itse taisin parikymmentä matsia pelata yhteensä.

Ihan kiva idea sinänsä, mutta olisi voinut vähän enemmän kehittää sitä ja laittaa vaikka maakohtaiset tilastot myös tms. Wiin asetuksissakin muistaakseni asetettiin oma maa jne.

Ja kun ei ole mitään kommunikaatiomahdollisuuksia, niin melkein tuntuu kuin konetta vastaan pelaisi noita matseja. Olisi kiva kuittailla vastustajille välillä :|
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vieläkö tätä kukaan enää verkossa pelailee? Harvoin näkyy ketään linjoilla samoihin aikoihin kun itse siellä pyörin. Olisi mukava matsata, varsinkin kun peli on jo paremmin hallussa ja varsinkin kun tuppaa noissa ranked-matseissa olemaan aina jotain apinoita joita ei pelit kiinnosta vain jätetään ne kesken, varsinkin kun ollaan häviöllä, jei!

Niin ja jos aikoja otetaan niin yleensä illemalla pelaan, ja joskus päivälläkin kun nuo hommat eivät kesällä hirveästi paina päälle.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kaverilla tuli nyt tuota reilu tunti tai kaksi hakattua, pakko myöntää että ihan hyvä peli kyllä on kyseessä vaikka nuo Super potku maalit eivät minua miellyttänyt niin kamalasti, varskinkin kun kaveri osasi ne paljon paremmin. Cheateilla heitettiin nuo pois ja otettiin matsia niin pärjäsin vähän paremmin taas ja peli tuntui varsin viihdyttävältä.

EIhän tätä välttämättä kaikki itseni mukaan lukien jaksa tunti toisenjälkeen vääntää mutta ei huono lisäys Wiin pelivalikoimaan.
Hieman itseäni kuitenkin häiritsee tämä marion kierrätys, tähänkin Shigeru olisi voinut keksiä täysin uuden hienon hahmokaartin ainakin omasta mielestäni, tämä ei kuitenkaan huononna peliä mitenkään.

Nettipeliä en vielä ehtinyt näkemään kun jotain häiriöitä oli kaverilla koneessa tai pelissä tiedä sitten missä. Mutta toivottavasti ensikerralla.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tänään sain tämän pelin. Hyvältä on vaikuttannut ainakin tähän asti. Yhden nettimatsin pelasin, mutta tietysti sen hävisinkin. Ainakin minulla se toimi moitteettomasti. Ohjaus sopii kyllä todella hyvin tähän peliin vaikka alussa vähän epäilinkin. Suosittelen!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mun mielestä tuo rankki homma voitaisiin heittää kokonaan pois. Jotkut ihmiset vaan pelaavat sen takia. Sitten matseissa ilmenee kun on 2-1 voitolla ja ajattelee päässää että "hei, jos mä nyt jään tähän omalle puolelle kökkimään pallon kanssa ja syöttelen ilmasta niin voitan varmasti!" Tuollaisia ihmisiä vastaan on niin tyhmä pelata. Sitten nämä "freewinn" hommat? Jätkät antaa ilmasia voittoja jonkun peli-rankki systeemin takia? Voi hyvä luoja...Mulla tuo connect on ollut ihan hyvä vain pari disconnectia tullut 3 päivän sisään. Muuten hyvä peli!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mitenkäs tämä nettipeli toimii nyt kun alkuhuumasta on päästy pois? Toimiiko tekniikka, riittääkö pelaajia?
 
Ylös Bottom