Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Marvel's Spider-Man 2

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Minunkaan mielestäni ei ole kuin plussaa että peliä ei ole paisutettu turhalla copypastella mutta silti peli on jäänyt vielä hankkimatta. Sille syy on se, että on ihan sama minkä pituinen peli on, niin ei tee mieli maksaa 70 euroa pelistä. Tai ainakin hyvin harvoista sen maksaisin.

Alan Wake II olisi ollut sellainen että olisin maksanut jos olisi saanut 70 eurolla. Ja ehkä joku Elden Ring tai muu Fromin uusi eepos. Muita ei tässä nyt äkkiä tule mieleen mistä tulisi maksettua 70 euroa. Oli kuinka laadukasta, pitkää, lyhyttä tai mitä tahansa tarjolla.

Mutta siis pituus ei omalla kohdalla ole se, mikä kauhean paljon vaikuttaa ostopäätökseen vaan yleensä ottaen hinta.
 
Jotain pelin pituudesta kertoo, että se tuli varsin nopeasti toriin myyntiin. Ja tämä ei ollut todellakaan huonoa asia, kun sain sen tingattua itselleni 45 euron hintaan + postikulut. Ihan hyvä diili tuoreesta AAA-pelistä. Ei kaikkien pelien tarvitse olla useita kymmeniä tunteja kestäviä mammuttipelejä.
 
Uusi päivitys (v1.001.004) julkaistu. Pieniä bugikorjauksia tehty sinne ja tonne.

Addressed an issue where players could become stuck during the finale of Marko's Memories
Addressed an issue where a boss could become stuck in geometry
Addressed multiple issues where the player could become stuck during the Galvanize tutorial
Addressed an issue where players with shortcuts enabled could become stuck in a puzzle during the New Threads mission
Addressed an issue where the Charge Jump would break when assigned to a shortcut
Addressed an issue where the Upgraded Classic suit had duplicate eye details
Further addressed issues where models would not load properly after long play sessions
Improved stability

Lähde: Insomniac Games
 
Tänään pääsin tarinan läpi ja samalla sain platinum trophyn pelistä. Tykkäsin pelistä yhtä paljon kuin kahdesta aikaisemmasta pelistä. Miinus puolena voisin mainita muutamat bugit, joita tuli pelin aikana vastaan ja pari sivutehtävää oli liian vaikeita suorittaa 100%, mutta onneksi riitti, että ne vain suoritti. Toivottavasti peliin julkaistaan lisäsisältöä, ennen kolmannen osan julkaisua. Myös joku Miles Moralesin kaltainen pienempi julkaisu ennen varsinaista jatko-osaa kelpaisi myös. Seuraavaksi voisi Miles Moralesin PS5 versiosta kerätä loput trophyt.
 
ja pari sivutehtävää oli liian vaikeita suorittaa 100%,
Voin kyllä yhtyä tähän että erityisesti yksi sivutehtävä oli kyllä käsittämättömän tiukaksi laitettu, jos sen halusi suorittaa parhaalla tasolla. Kävin pitkin peliä useamman kerran kokeilemassa, mutta vasta pelin läpäistyäni ja kaikki upgradet tehtyäni vihdoin onnistuin ja silloinkin 1s pelivaralla. En edelleenkään oo varma oliko pelintekijöillä oikeasti tarkoituskin, että tuo oli noin vaikea vai oliko tässä tapahtunut moka. Muut samanlaiset sivutehtävät meni mulle melko kivuttomasti ekalla tai tokalla yrityksellä ja aikaakin jäi yleensä runsaasti.

Harlemissa oleva mysterium ja sen saaminen kullalle siis oli tämä.
 
Voin kyllä yhtyä tähän että erityisesti yksi sivutehtävä oli kyllä käsittämättömän tiukaksi laitettu, jos sen halusi suorittaa parhaalla tasolla. Kävin pitkin peliä useamman kerran kokeilemassa, mutta vasta pelin läpäistyäni ja kaikki upgradet tehtyäni vihdoin onnistuin ja silloinkin 1s pelivaralla. En edelleenkään oo varma oliko pelintekijöillä oikeasti tarkoituskin, että tuo oli noin vaikea vai oliko tässä tapahtunut moka. Muut samanlaiset sivutehtävät meni mulle melko kivuttomasti ekalla tai tokalla yrityksellä ja aikaakin jäi yleensä runsaasti.

Harlemissa oleva mysterium ja sen saaminen kullalle siis oli tämä.
Menin tähän vielä ekana ja totesin, että voi pojat, kusessa ollaan kun ankat konsanaan :D muut menikin sitten kullalle kuin vettä vaan.

Tämän kyseisen sain lopulta kullitettua siten, että seisoin keskellä kenttää paikallani ilmassa ja sitten kolmiolla vetäsin vain ukkoa syliin perä jälkeen, siten tuo meni kohtuu kivuttomasti
 
Menin tähän vielä ekana ja totesin, että voi pojat, kusessa ollaan kun ankat konsanaan :D muut menikin sitten kullalle kuin vettä vaan.
Mulla kävi tismalleen saman. Mietin, että näitä saakin sitten hakata hiki hatussa, mutta muut olivatkin aivan läpsyttelyä tuohon verrattuna.
 
Peli on ilmoittanut, että pikasiirtymiä avautunut, mutta ne eivät näy kartalla. Mikähän on?
 
Peli on ilmoittanut, että pikasiirtymiä avautunut, mutta ne eivät näy kartalla. Mikähän on?
Mun mielestä sun piti vaan kursorilla osoittaa jotain kohtaa kartasta (alueella jonka pikasiirtyminen on siis avattu) ja painaa jotain nappia pohjassa nii peli siirtää sut lennosta sinne
 
Läpi pelattu. Turhan samanlainen kuin aiemmat, sivutehtäviä en juurikaan jaksanut tehdä, koska suurin osa niistä oli aika ankeita ensimmäisen kokeilun perusteella. Grafiikat hienot ja pelattavuus vielä parempi kuin aiemmissa, eli kyllähän tämä maistui. Kontrolleja alkoi omalle motoriikalle olla jo liikaa, mutta onneksi väistelyllä ja rämppäämisellä pärjää jo pitkälle :cool:

Tarina oli mielestäni vähän huonompi sisällöllisesti kuin ykkösessä ja Miles Moralesissa. Noilla pahiksilla olisi parempaankin pystytty.

Tykkään hiippailla välillä, ja nuorien teko oli mukavaa.
Pelimekaniikat muutenkin näissä uskomattoman viihdyttävät. Mikäs sen parempaa kuin 20 tyyppiä rivissä roikkumassa. Pahisten tyypin vaihduttua avaruusolioihin pelin puolivälissä jotenkin vain tuli mätettyä tämä Venom-osuus ja sniikkailu unohtui. Tuo vähän harmittaa ja varmaan joskus tulee pelattua uudelleen älykkäämmällä tyylillä.

Tarinamehustelijalle nämä ovat kyllä liian lyhyitä pelejä. 39% oli kun aloitin, pelailin jokusen tunnin ja ihmettelin kun päätöstehtävä tuli eteen. Olihan siinä toki kaksi eri tarinalinjaa ja pahista, voi olla että vain tuntui lyhyeltä kun kelloa katsomatta pätkissä pelailin. Kaverin kanssa varmaan myöhemmin pelataan uudestaan, niin tarkoituksella en kaikkea mehustellut, jotta jää uudelleenpeluuarvoa.

8/10
 
Viimeksi muokattu:
Tuli nyt startattua tämä ja voihan helvetti että iski alku kovaa, nosti ihan hymyn huulille. Jumalaisen kaunis peli kyseessä ja kivasti esiteltiin uusia lelujakin. On tuo liikkuminen näissä peleissä vaan hienoa. Tää ns. eeppisyys näissä Sonyn yksinoikeuksissa iskee kuin kymmenentuhatta volttia meikäläiseen. Nyt vielä vähäksi aikaa pelin pariin ja huomenna sit isompi siivu seittisankarien seikkailuja
 
Oon kyllä täysin myyty tälle. Nuo toimintakohtaukset on aivan omalla tasolla muihin peleihin verrattuna. Eihän edes leffat pääse samalle tasolle. Wolverine varmasti tulee olemaan hyvä mutta pistää väkisin miettimään miten siinä saadaan taistelu/toiminta samalle tasolle koska tässä nimenomaan seitit/liike ovat se mikä mahdollistaa niin pirun kovan setin minkä ympärille helpompi rakentaa kohtausta.
 
Insomniac taas nostanut rimaa tuon paikasta toiseen siirtymisen suhteen ala Ratchet n Clank. Onko missään pelissä aikaisemmin ollut vastaavaa?
]

Onkos tämä tiukasti skriptattu tapahtuma joka aina menee saman kaavan mukaan niin eikös se ole vähän sama kuin mentäisiin vaikka open world pelissä ilman latauksia
 
Onkos tämä tiukasti skriptattu tapahtuma joka aina menee saman kaavan mukaan niin eikös se ole vähän sama kuin mentäisiin vaikka open world pelissä ilman latauksia
En osaa sanoa koska seitittelin aina portaalien läpi mitä eteen tarjosi. Peli siis antaa mahdollisuuden mennä portaalista läpi käsittääkseni. Jatkuuko matka normi reittiä, en tiedä mutta ei tää kohtaus musta nyt ihan sama asia ole jos mennään open world pelissä kartan toiselta puolelta toiselle. Tässä sitä tehdään kanssa jatkuvasti. Kohtaus jäi lähinnä mieleen koska kokoajan tapahtuu, takaa-ajo kyseessä ja käydään välillä kartan ulkopuolellakin
 
Insomniac taas nostanut rimaa tuon paikasta toiseen siirtymisen suhteen ala Ratchet n Clank. Onko missään pelissä aikaisemmin ollut vastaavaa?
]

Tää oli yksi lempparikohtauksia pelissä ja älyttömän hieno kohtaus, mutta täähän on tällänen putkijuoksukohtaus jossa vaan mennään virran mukana ulottuvuudesta toiseen
 
Ylös Bottom