Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olihan siinä melkein vanhan kartan verran uutta aluetta?Näyttää kyllä hyvältä ja ostoon menee julkaisussa, harmi vaan ku maailma/kartta sama kuin eka osassa niin ei sen osalta varmaan ole mitään uutta tutkittavaa.
Oli joo uutta aluetta mutta varmaan samanlaista kaupunkia kuin vanha aluekkinOlihan siinä melkein vanhan kartan verran uutta aluetta?
Mutta joo hyvältä näytti kyllä, edellinen osa oli vallan viihdyttävää supersankarointia ja toimi tosi hyvin varsinkin kun lapsena tuli fanitettua hämistä kunnolla
No ei kai nyt sentään? Ykkösessähän mentiin ainoastaan New Yorkin ydinkeskustan alueella, eli Manhattanilla. Käsittääkseni kakkoseen on nyt tuotu niitä isoja borough-alueita ainakin Queensin ja Brooklynin muodossa. Nuo kyllä eroavat varsin paljon nimenomaan siitä Manhattanin keskusta-alueesta. Se lähinnä mietityttää, miten luontevasti noilla alueilla hämis liikkuu, kun niillä alueilla ei juurikaan ole pilvenpiirtäjiä. Asia on juuri nyt itselläni varsin tuoreessa muistissa, kun tuli Nykin alueella pyörittyä pari viikkoa sitten viitisen päivää.Oli joo uutta aluetta mutta varmaan samanlaista kaupunkia kuin vanha aluekkin
State of Playssa näytetty uusi pätkä ja hitto, kun ei jaksaisi enää odottaa
En tiedä mitä alkuperäinen kirjoittaja meinasi mutta ainakin minulle näiden pelien kartta on ollut lähinnä tylsä kulissi, jossa hämistellä. Ei siellä hirveästi mitään mielenkiintoista katseltavaa ole, pelkkää betonitönöä toisen perään. Mutta toisaalta yleensäkin nykyaikaan sijoittuvat miljööt, varsinkin kaupungit, on yleensä mielestäni tylsiä. Sama siis vaikkapa GTA:ssa.No ei kai nyt sentään? Ykkösessähän mentiin ainoastaan New Yorkin ydinkeskustan alueella, eli Manhattanilla. Käsittääkseni kakkoseen on nyt tuotu niitä isoja borough-alueita ainakin Queensin ja Brooklynin muodossa. Nuo kyllä eroavat varsin paljon nimenomaan siitä Manhattanin keskusta-alueesta.
Olin tulossa ihan erikseenkin kommentoimaan että näyttää ihan helvetin SIISTILTÄ tuo uusi liitopuku! Sillä epäilen liikuttavan siis matalimmilla alueilla ja vihdoin vaikka se puistojen yllä meno saa tuon avulla sujuvuutta!Se lähinnä mietityttää, miten luontevasti noilla alueilla hämis liikkuu, kun niillä alueilla ei juurikaan ole pilvenpiirtäjiä. Asia on juuri nyt itselläni varsin tuoreessa muistissa, kun tuli Nykin alueella pyörittyä pari viikkoa sitten viitisen päivää.
Mihin se Miles Morales unohtui? Hyvähän sekin oli, varsinkin jos fani on. Ja fanille varmasti voikin olla GOTY mutta tässä on tänä vuonna ollut mm. sellaisia pieniä nimikkeitä kuin Baldur's Gate 3, Jagged Alliance 3, Starfield, Tears of the Kingdom ja FF XVI. Noista en itse ole pelannut kuin Zeldaa mutta nuo kaikki tuntuvat olleen merkittäviä teoksia pelaajille sekä arvostelujen, puheiden että hypen suhteen.Ensimmäinen osa oli jo erittäin hyvä ja nyt, kun traileri vahvistaa, että parannuksia on tehty ja tuotu lisää kaikenlaista, josta varmasti Hämis-/Marvelfanit tykkäävät, niin eihän tähän muuta voi sanoa, kuin Game Of The Year. Eikä tuo GOTY tule edes olemaan mikään kisa, vaan niin se vain on, että tämä se on.
Joo ei tämä mitää GOTY:ja voita millään tämmösenä pelivuonna. Zelda ja Baldurs vie sen verran ylivoimasesti, että ei ole oikeen tällä tai muilla enään mahkuja. Zeldan ja Baldurin välinen kisa tulee olemaan kyllä kova.En tiedä mitä alkuperäinen kirjoittaja meinasi mutta ainakin minulle näiden pelien kartta on ollut lähinnä tylsä kulissi, jossa hämistellä. Ei siellä hirveästi mitään mielenkiintoista katseltavaa ole, pelkkää betonitönöä toisen perään. Mutta toisaalta yleensäkin nykyaikaan sijoittuvat miljööt, varsinkin kaupungit, on yleensä mielestäni tylsiä. Sama siis vaikkapa GTA:ssa.
En siis odota uusiltakaan alueilta sen ihmeempiä.
Olin tulossa ihan erikseenkin kommentoimaan että näyttää ihan helvetin SIISTILTÄ tuo uusi liitopuku! Sillä epäilen liikuttavan siis matalimmilla alueilla ja vihdoin vaikka se puistojen yllä meno saa tuon avulla sujuvuutta!
Liitopukujahan on ollut useissa peleissä aiemminkin mutta tässä tuo nopeus varsinkin vakuutti.
Mihin se Miles Morales unohtui? Hyvähän sekin oli, varsinkin jos fani on. Ja fanille varmasti voikin olla GOTY mutta tässä on tänä vuonna ollut mm. sellaisia pieniä nimikkeitä kuin Baldur's Gate 3, Jagged Alliance 3, Starfield, Tears of the Kingdom ja FF XVI. Noista en itse ole pelannut kuin Zeldaa mutta nuo kaikki tuntuvat olleen merkittäviä teoksia pelaajille sekä arvostelujen, puheiden että hypen suhteen.
Niiden lisäksi myös Hogwart's Legacy, Jedi Survivor ja Remnant II nousevat varmasti monien listoilla korkealle.
Sitten on tulossa vielä vaikka ja mitä, kuten Cyberpunkin 2.0 ja DLC.
Ihan järjetön pelivuosi ollut ja jatkuu vain :O
Vaikka en omista vielä PS5:sta niin olen samaa mieltä kanssasi. Ensimmäinen on ehdottomia suosikkipelejäni ja tämä tulee varmasti olemaan vielä kovempi.Ensimmäinen osa oli jo erittäin hyvä ja nyt, kun traileri vahvistaa, että parannuksia on tehty ja tuotu lisää kaikenlaista, josta varmasti Hämis-/Marvelfanit tykkäävät, niin eihän tähän muuta voi sanoa, kuin Game Of The Year. Eikä tuo GOTY tule edes olemaan mikään kisa, vaan niin se vain on, että tämä se on.
Edellinen traileri ei oikein iskenyt, mutta tämä nosti kyllä jotenkin omat hypelevelini kattoon. Varmasti hyvin samanlainen peli tämä tulee olemaan kuin ykkönen, mutta se ei haittaa kyllä ollenkaan. Uusi tarina, uusia asuja ja uutta tekemistä, sekä nyt PS5 alustana, niin mikäs sen parempaa!
Myönnän että mulla on Spiderman linssit silmillä, mutta en ymmärrä mitä niin yllätyksellistä ja erilaista tämän pitäisi tarjota? Tai pikemminkin pystyisi tarjoamaan, jotta se vielä olisi Spiderman? Yhtäkkiä peli pelattaisiinkin Dr Strangella, se olisi yllätyksellistä! Ja tiedän, tämä sama keskustelu käydään jokaisen jatko-osan kohdalla, ihmettelen silti.Trailerin perusteella Spiderman 2:sta tulee vaivaamaan sama ongelma, mitä Sonyn jatko-osissa on viime aikoina vaivannut. Puhun siis Forbidden Westistä ja GOW Ragnarokista. Teknisesti laadukas peli sieltä tulee, mutta niin yllätyksetön ja sitä samaa, mitä edellinen osa oli. Tässäkin näyttäisi ainoastaan liitopuku ja hahmon vaihtaminen lennossa olevan ne suurimmat uudistukset. Ja kun takana on vielä Miles Morales-lisäri (hyvä sekin), niin vähän epäilen, että peli jää omalta kohdaltani odottamaan aleja.
Mutta odotellaan arvosteluja ja tuomitaan vasta sen jälkeen, mutta näillä näytöillä vahva 8:n peli tulosssa, mikä sekään ei missään tapauksessa ole huono saavutus tänä pelivuonna.
Minulla lienee olemattomat odotukset tai jotain koska tuo liitopuku tuntuu jo sellaiselta että haluaisi päästä testaamaanTässäkin näyttäisi ainoastaan liitopuku ja hahmon vaihtaminen lennossa olevan ne suurimmat uudistukset. Ja kun takana on vielä Miles Morales-lisäri (hyvä sekin), niin vähän epäilen, että peli jää omalta kohdaltani odottamaan aleja.
En kyllä vähempää odotakaan kuin "8/10-peliä".Mutta odotellaan arvosteluja ja tuomitaan vasta sen jälkeen, mutta näillä näytöillä vahva 8:n peli tulosssa, mikä sekään ei missään tapauksessa ole huono saavutus tänä pelivuonna.
Hyvä jos eroaa vanhaan karttaan, vähän samoilla linjoilla olen kuin tuolla ylhäällä oleva viesti että kaupunki kartat on minustakin vähän tylsiä. Jonkinlainen metsä aluekkin olis jo hyvää lisääNo ei kai nyt sentään? Ykkösessähän mentiin ainoastaan New Yorkin ydinkeskustan alueella, eli Manhattanilla. Käsittääkseni kakkoseen on nyt tuotu niitä isoja borough-alueita ainakin Queensin ja Brooklynin muodossa. Nuo kyllä eroavat varsin paljon nimenomaan siitä Manhattanin keskusta-alueesta. Se lähinnä mietityttää, miten luontevasti noilla alueilla hämis liikkuu, kun niillä alueilla ei juurikaan ole pilvenpiirtäjiä. Asia on juuri nyt itselläni varsin tuoreessa muistissa, kun tuli Nykin alueella pyörittyä pari viikkoa sitten viitisen päivää.