Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Marvel's Spider-Man 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tulee. Veikkaan että saat pelin jo torstaina, kuten minäkin. Maanantaisin Vpd yleensä postittaa nuo perjantai julkaisut :)

Itte en oo eläessäni vpdeestä tai mistä tahansa muualta tilattuna saanut torstaina perjantai julkasua vaikka maanantaina lähettävät. Veikkaan et oon mustalla listalla ja siihen laitetaa joku lappu kirjekuoreen et "toimittakaa vasta perjantaiksi".

:p
 
Itse vpd ennakkotilattu, nyt jännitellään tulisiko jopa ennen perjantaita.
Itse siirtynyt Gigsun verkkokauppatilauksien ruotsin varastolta tulemisen ja viikkoalennuksien loppumisen myötä VPD leiriin vaikka onkin vähän tyyriimpi yleensä. Plussana että joka kolmas tilaus tullut ennakkoon.

Tällä viikolla aloitettu pojan kanssa unikoulu ja se jatkuu vielä torstai perjantai välisen yönkin jos peli tulee ajoissa. "Yö oli ihan painajainen, en saanut nukuttua ollenkaan". :D

Veikkaan Opencritic 89-92
 
Mielenkiinnolla odottelen arvosteluja mutta eikähän ole sen verran laatua tulossa että uskaltaa jo ennakkotilata ja eiköhän ole ainakin yksi visuaalisesti parhaista PS5 peleistä tähän mennessä. Pitäisi olla ainakin pelattavaa viikonlopulle kun Mario Wonder ilmestyy myös.
 
Kolmen tunnin päästä klo 17 tulee arviot.


 
oma arvio on että metat asettuu luokkaan 86-88 +90 en usko, mutta eiköhän sieltä samanlaista laatua ole tulossa kun ensimmäinen osa ja Miles Morales :)
 
87 "With some improvments its slighty better than the first spiderman, great action, looks great but nothing groundbreaking" - IGN

:p
 
Ennakkotilasin fyysisen kopion Pelaaja Shopista 60€ hintaan, ja tänään laittoivat pelin postiin, eli varmaan jo ennen julkaisupäivää pääsen pelailemaan.

Itse pelistä on maltilliset odotukset. Ykkönen oli suosikki pelini vuodelta 2018 joskin täydellinen tapaus se ei kuitenkaan ollut (Inhosin Milesin ja MJ:n pelattavia osuuksia). Miles Morales oli mukavan tiivis paketti ja antoi vähän pientä esimakua uudestä pelistä.
 
Pitkän linjan peliarvostelija Miikka Lehtonen ainakin piti pelistä.

 
Voi helvetti. Pitääkö se nyt lähteä ostoksille PS storeen. Alkuun ajattelin että tämä on vain lisää samaa kun peli näytti trsilerillakin niin samalta. Mitta DF video kyllä avasi hyvin miten paljon pelin teknistä puolta on paranneltu. Pelissä on vain uskomaton määrä detailia ja upea ray tracing. Peli näyttää vaihdikkaalta ja ilmeisesti muutenkin paranneltu ja tarinaakin kehutaan jokapuolella.

Niin ja Milesin uusi lookki on kyllä perfecto. Miles Moralesissa näytti niin tylsältä.
 
Pelivuosi 2023 se vaan paranee vanhetessaan! Hienoa, että kaikki kolme konsolivalmistajaa ovat onnistuneet tekemään tänä vuonna loistavat yksinoikeudet. Tähän päälle vielä kiinnostavat multiplattarit, niin tätä vuotta tullaan muistelemaan lämmöllä. :)
 
Ykkönen oli niitä harvoja pelejä joista hankin platinan ja suattaapi olla sama juttu tämän kanssa. Ehdottomasti heti perjantaina peluuseen!
 
Ylös Bottom