Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]
Jos oikein muistan, ykköslevylle palataan taas lopussa, kun touhu menee lineaarisemmaksi.
Meitsi tykkää kuitenkin nähdä hahmojen kasvot keskusteluissa puhuvan pönikän ja välkkyvän valon sijaan. Tästä johtuen en kauheasti noista fiineistä haarniskoista pitänyt, vaikka niitä tulikin latailtua EA:n mokailun ansiosta. Ykkösessä tuo kypärän päällä pitäminen ja pois ottaminen oli toteutettu paremmin, mutta herranjestas, en muista ollenkaan miten, kun olen niin kauan ollut pelaamati.
13 tuntia ja pikkaisen päälle on pelikellossa, ja olin suoraan sanottuna hämmästynyt, kun "jouduin" siirtymään jo kakkoslevyllekin. (Ilmeisesti pelin voi bootata jatkossa Disc 2:lta, eikä ykköslevyyn tarvitse enää vaihtaa?)
Jos oikein muistan, ykköslevylle palataan taas lopussa, kun touhu menee lineaarisemmaksi.
<Krogan-hahmoon liittyvä kyssäri>
Eikö ME2:ssa enää saa seikkailla Wrexin kanssa? Garrus ja Wrex olivat tutkaparini ykkösessä, mutta nyt mukana oleva krogan onkin vaan jokin vastasyntynyt Grunt. :I
Kyllä sinä sen Wrexin vielä tapaat, mutta toisaalta häntä et tiimiis saa.
PS. Blood Dragon -puku tekee muuten myös sen, ettei tarvitse katsella Shepardin kuminaamaa niin usein. Eli vaikka muut humanoidit ovat komeita, ihmisten mallinnus ja kasvoanimaatio on edelleen aika koomista.
Meitsi tykkää kuitenkin nähdä hahmojen kasvot keskusteluissa puhuvan pönikän ja välkkyvän valon sijaan. Tästä johtuen en kauheasti noista fiineistä haarniskoista pitänyt, vaikka niitä tulikin latailtua EA:n mokailun ansiosta. Ykkösessä tuo kypärän päällä pitäminen ja pois ottaminen oli toteutettu paremmin, mutta herranjestas, en muista ollenkaan miten, kun olen niin kauan ollut pelaamati.