Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ennakkotiedot resurssien keruusta ja avaruuden tutkimisesta ovat ainakin omaa pientä mieltäni kutkuttaneet. Planeettojen skannaus ym. tuntuu ainakin ihan mielenkiintoiselta puuhalta. Sieltä voi sitten löytää uutta tekniikkaa, jotka voi suoraan hyödyntää omaan aseteknologiaan ja alus tarvitsee polttoainetta, jota voi sitten löytää myös planeetoilta. Kaikki tämä tuntuu lisäävän kokemukseen paljon realistisuutta ja syvyyttä, joka ainakin itselleni maistuu.
Spekulointi on tosin vähän heikolla pohjalla, kun en ole peliä vielä pelannut, enkä paljoa uskaltanut juttuja lukea.
Polttoainetta? Seriously?
Mitä jos se löpö loppuu kesken cruisailun? Tuleeko Game Over... Nyt on ehkä vähän arveluttavat fiilikset, itellä nimittäin mikään ei syö pelaamisesta koituvaa iloa enemmän kuin liiallinen mikromanagerointi. Jos nyt saa murehtia kaiken maailman resursseista ja polttoaineesta ja ties mistä ryhmäläisten ongelmista yms niin jääkö enää paljon intoa keskittyä siihen tarinaan?
Vähän arveluttaa koko peli nyt. Mikromanagerointi on syvältä, ja jos tarvii vielä pakkopullana niellä loputonta resurssien keräämistä jotta pääsee mikromanageroimaan jotta pääsee pelin läpi onnellisesti ni johan on...
Ettet nyt hiukan yli-reagoisi?
En.
Vihaan tollasia pelejä. Mun täytyy nyt vaan pitää peukkuja pystyssä et se on jätetty minimiin ME2:ssa
Itseasiassa itse olen todennut OXM:n oikein päteväksi ja validiksi arvostelijaksi niin multiplatformien kuin yksinoikeuksienkin kanssa. 9,5 yksinoikeuspelille on ihan oikea arvosana OXM:ltä, eikä tyhjää hypeä.stammy sanoi:OXM antoi pelille 9,5/10. Tietty ois voinu toivoa 10/10 hypearvosanoja, mutta no can do.
Päästä näitä heittelen, mutta muistelisin että jonkinlainen polttoaine kuuluu pelin resursseihin. Nykyäänhän Galaxy Mapilla seikkailessa näet oikeasti visuaalisen ja konkreettisen Normandyn joka siellä kartalla liikkuu. Ykkösessähän paikasta toiseen siirryttiin vain latausruudun voimalla.Polttoainetta? Seriously?
Ilmeisesti Civilizationit ovat sitten teikäläiselle myrkkyä.
Ei vaan, itse olen sitä mieltä, että jos pieni mikromanagerointi pistää vihaksi, niin ei kannata ropeihin koskea sitten juuri ollenkaan. Dragon Age: Originsia et luonnollisesti digannut?
Ei sun tarvii tehdä mitään. Senkus roolipelaat peliä siten miten haluat ja katsot miten käy. Jos Sheppis ei jaksa Normandya varustaa ihan viimoisen päälle, ennen kuin jo höökii kohti viimeistä kohtaamista, niin ihmisiä tulee kuolemaan. Ei se ole yhtään sen huonompi lopetus kuin nössö-Shepardin hei me pelastuttiin kaikki -lopetus, vaan vain erilainen. Tietty on "vähän" harmi, jos kaikki kuolevat, mutta niinhän ei tule käymään, eihän? Kyllä Shepöörd ainakin ihq-Mirandan vie turvaan, vaikka Normandy ruosteessa olisikin.Mut nyt vaan ME2:sta on kuullut noita juttuja että pitää just kerätä kaikkee resurssia et saa parannettua normandyä, polttoainetta pitää hankkia et pääsee eteenpäin, tiimikavereiden kanssa pitää olla nätisti ettei ne puukota selkään yms.
Moi,
Onko kellään tietoo tai onko huhuja, että onko tulossa jotain xbox 360 elite + mass effect 2 bundlee? Mietin kovasti boksin hommaamista ja tekis mieli päästä pelaamaan me2:sta sitten.
Joo, noita en itse ainakaan rupea lukemaan ollenkaan. Ihmeellistä, että ihmisiä ylipäätään achievementit kiinnostaa ennen peliä.Kotaku on julkaissut ME2:n achievementit. En viitsi linkkiä laittaa kun ne ovat aika paljastavia ne achit. Yhteensä 50 achia ja maksimi pistesaldo 1000.
Mun mielest nä menee kans aika lähelle samaa kastia kuin yli-innokkaat peliarvostelijat näissä paljastuksissa. Näillä ei mun mielestä tee mitään ennen pelin julkaisua ja ei tartte olla hirvee rakettitiedemies että tajuaa mitä noi meinaa ja saa sitten samalla tietää pelin kohokohdat, tai ainakin tietää mitä tehdään suurinpiirtein
Noi achit on aiemminkin esitelty tässä ketjussa. Ei siellä nyt kauheita spoilereita ole. Lähinnä paikkojen nimiä, kuten ykkösosassakin, mutta tällä kertaa paikkojen nimet ovat ehkä vähän paljastavampia kuin vaikka "Virmire".Joo, noita en itse ainakaan rupea lukemaan ollenkaan. Ihmeellistä, että ihmisiä ylipäätään achievementit kiinnostaa ennen peliä.
Noi achit on aiemminkin esitelty tässä ketjussa. Ei siellä nyt
EDIT. Hutulle sen verran komppausta, että jos vaan pystyy pidättelemään, niin ei tietenkään acheja kannata katsoa. Kyllä siellä jonninasteista spoilia on. Jos ei pysty pidättämään, niin tuskin se katsominenkaan maata kaataa.
Loput:Pitemmittä puheitta tähän mennessä näytetyt class-videot (ei juonispoilereita):
Adept // HD + todella hyvälaatuinen HD-versio ladattavaksi
Vanguard // HD
Engineer // HD + todella hyvälaatuinen HD-versio ladattavaksi
Sentinel // HD
Ennakkoon olen ymmärtänyt, että kakkosessa kaikki tuo ylimääräinen tekeminen liittyy suoraan pääjuoneen, koska mitä paremmin varusteltu Normandy on-->sitä paremmat mahdollisuudet selviytyä itsemurhatehtävästä.