Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Turhaa oli aikomus pysytellä pimennossa loppuun asti ME3:n suhteen. Vakaumuksen horjahdus, eksyminen tähän ketjuun ja seuraavaksi onkin jo luvassa oikein demo!
Jos haluaa välttää minkäänlaisia juonipaljastuksia kolmososasta, niin kannattaa jättää viimeisimmän podcastin (julkaistu siis 14.2.) Mass Effect -osio väliin (MOPP-osiossa), itse en tajunnut skipata. Vaikka kokonaisuuden kannalta paljastukset ovatkin hyvin pieniä, niin olisin voinut jättää väliin kun tuo alkuasetelma paljastettiin (pojat perkele, spoilausvaroitus ensi kerralla).
Pahoittelut tuosta. En oman muistikuvan mukaan paljoa juonesta paljastanut, vaan turisin enemmänkin pelimekaniikasta ja muusta vastaavasta, mutta paljastuksia ne on tosiaan ne pienetkin paljastukset.
Tässä odotellaan kädet hikisenä padia puristaen, että se demo jo tulis saataville ....
Itse testaan demon kunhan pääsen kotiin ja voin täällä vinkata, pilaako se alun fiilistelyn vai ei.
Minun tapauksessani tosin vaarassa on suurempi kokonaisuus.
Kyllä siinä tuli räikytettyä kaikkia nappeja, mutta ei se Shepard viitsi enää holsteroida sitä pyssyä. Ehkä se holsteroi sen vasta siinä kokoversiossa ennen lopputekstejä, kun kaikki alienit ovat jo kuolleet. Sorkkii sitten avaruuskarttaakin ase kädessä.Kakkosessa tuon saa Back/Select napista, mutta en tosiaan tuossa demossa saanut laitettua asetta pois.
Oon varmaan ainut jolle tuo demo oli aika meh Olihan se ihan hyvää massaa juu mutta jotenkin vaan tuntu ihan pirun tönköltä, kun sheppis kävelee niin animointi on jotain surkuhupaisaa, sama sun muiden kumppanien kanssa. Eikä toi alku nyt eeppistä ollu mitä täällä ollaan hehkuteltu
Jaahas, demoa ei ole vieläkään ps3:lle. **ttu pitäköön tunkkinsa.