Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect 3 - Biowaren avaruusseppojen mehustelua

Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Tuleeks tää demo eurostoreenki tänään vaiko vasta huomenna?
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Turhaa oli aikomus pysytellä pimennossa loppuun asti ME3:n suhteen. Vakaumuksen horjahdus, eksyminen tähän ketjuun ja seuraavaksi onkin jo luvassa oikein demo!

Jos demo alkaa samalla tavalla kuin testaamamme melkein valmis kokoversio niin jättäisin suosiolla sen väliin.
Vaikka mitään ihmeempiä spoilereita ei tuossa ajassa ehdi tulla, niin fiilis voi olla mennyttä.

Itse testaan demon kunhan pääsen kotiin ja voin täällä vinkata, pilaako se alun fiilistelyn vai ei.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Jos haluaa välttää minkäänlaisia juonipaljastuksia kolmososasta, niin kannattaa jättää viimeisimmän podcastin (julkaistu siis 14.2.) Mass Effect -osio väliin (MOPP-osiossa), itse en tajunnut skipata. Vaikka kokonaisuuden kannalta paljastukset ovatkin hyvin pieniä, niin olisin voinut jättää väliin kun tuo alkuasetelma paljastettiin (pojat perkele, spoilausvaroitus ensi kerralla).
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Jos haluaa välttää minkäänlaisia juonipaljastuksia kolmososasta, niin kannattaa jättää viimeisimmän podcastin (julkaistu siis 14.2.) Mass Effect -osio väliin (MOPP-osiossa), itse en tajunnut skipata. Vaikka kokonaisuuden kannalta paljastukset ovatkin hyvin pieniä, niin olisin voinut jättää väliin kun tuo alkuasetelma paljastettiin (pojat perkele, spoilausvaroitus ensi kerralla).

Pahoittelut tuosta. En oman muistikuvan mukaan paljoa juonesta paljastanut, vaan turisin enemmänkin pelimekaniikasta ja muusta vastaavasta, mutta paljastuksia ne on tosiaan ne pienetkin paljastukset.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Pahoittelut tuosta. En oman muistikuvan mukaan paljoa juonesta paljastanut, vaan turisin enemmänkin pelimekaniikasta ja muusta vastaavasta, mutta paljastuksia ne on tosiaan ne pienetkin paljastukset.

Eipä mitään, en nyt yöuniani sentään menetä. Olisi pitänyt samantien skipata koko osio, mutta oli muuten niin mielenkiintoista turinointia pelistä. Ja alkuahan nuo paljastukset toki vain koskivat, itse vain yritän saada peliin hyvin "neitseellisen" ensikosketuksen. Onnekseni olen sen verran setääntynyt, että tuskin enää muistan spoilauksia, kun peliin käsiini saan. Kastikkeen turinointi kuulostaa muuten hyvältä, kiitos taas siitä.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Tässä odotellaan kädet hikisenä padia puristaen, että se demo jo tulis saataville ....
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Tässä odotellaan kädet hikisenä padia puristaen, että se demo jo tulis saataville ....

Eikös se ole jo tullut saataville? Ainakin boxilla tuon sain ladattua jo vähän ennen puolta päivää.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Noniin, demon ensimmäinen osuus tuli tuossa läpäistyä, ja kuten aiemmin kirjoitinkin, en aio siihen toiseen koskea.

Upeaa. Eipä tässä muuta sanottavaa nyt ole.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Itse testaan demon kunhan pääsen kotiin ja voin täällä vinkata, pilaako se alun fiilistelyn vai ei.

Kiitos tästä.

Minun tapauksessani tosin vaarassa on suurempi kokonaisuus. En nimittäin ole vieläkään pelannut Arrival DLC:tä, vaikka ostin sen heti kun se ilmestyi. Koska lukuisista yrityksistä huolimatta en saanut luotua täydellistä Femshepardia sitä kakkososan lopullista läpipeluukertaa varten, joka sisältäisi myös Arrivalin, pistin pelin lopulta suosiolla jäähylle.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Demo tuli vedettyä läpi, maistui ihan perkeleen hyvältä, NAM! Ohjattavuus oli kyllä nyt hieman smoothimpaa kuin kakkososassa, graafisesti demo näytti oikeastaan pelottavan hyvältä. Otin vähän battlekohtauksista videota katsoo ken haluaa, spoilerissa
[video=youtube;Lqkn2p78ruI]http://www.youtube.com/watch?v=Lqkn2p78ruI&context=C3b1a932ADOEgsToPDskLZOi-5k3XbWnW2QMAbfLKZ[/video]


Julkaisua odotellessa :)
 
Minun tapauksessani tosin vaarassa on suurempi kokonaisuus.

Alustahan tämä demokin lähtee. Eli jos haluaa kunnolliset fiilistelyt koko version kanssa niin EI KANNATA TESTATA!

Mitään massiivisia spoilereita ei nähdä, mutta kyllähän tuo syö meininkiä sitten koko versiosta.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Oon varmaan ainut jolle tuo demo oli aika meh :D Olihan se ihan hyvää massaa juu mutta jotenkin vaan tuntu ihan pirun tönköltä, kun sheppis kävelee niin animointi on jotain surkuhupaisaa, sama sun muiden kumppanien kanssa. Eikä toi alku nyt eeppistä ollu mitä täällä ollaan hehkuteltu :D Oisin halunnu siihen taustalle musaa, nyt siinä oli vaan jotain veikeitä avaruusääniä.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Ei näkynyt demoa minulla Storessa. Miksi? Kyseessä siis europe.

E. Löytyi syy. EU storessa vasta huomenna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Demon moninpeli oli tylsää. Monta kertaa nähtyä Horde-taistelua tylsissä ympäristöissä. Hienoin ominaisuus oli mahdollisuus katsoa suomalaisten leaderboardia. Eipä tule nyt mieleen toista konsolipeliä, jossa tuo olisi mahdollista. Saisi kyseinen ominaisuus yleistyä.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Mistäs nappulasta saa laitettua aseen pois?

Kakkosessa tuon saa Back/Select napista, mutta en tosiaan tuossa demossa saanut laitettua asetta pois.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Arvasin, että ne ovat tehneet tuosta combatista vielä enemmän Gearssin. Ihan jäätävät Marcus Fenix -loikat lähtee Shepardilta ihan luonnostaan. :D
Ihme, ettei blindfirettämäänkin pystynyt. Joo, no fiilikset ovat ne, että kyllä peli tuntuu olevan taas ihan omalla tasollaan kuin 99% muista peleistä.

Kakkosessa tuon saa Back/Select napista, mutta en tosiaan tuossa demossa saanut laitettua asetta pois.
Kyllä siinä tuli räikytettyä kaikkia nappeja, mutta ei se Shepard viitsi enää holsteroida sitä pyssyä. Ehkä se holsteroi sen vasta siinä kokoversiossa ennen lopputekstejä, kun kaikki alienit ovat jo kuolleet. Sorkkii sitten avaruuskarttaakin ase kädessä.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Oon varmaan ainut jolle tuo demo oli aika meh :D Olihan se ihan hyvää massaa juu mutta jotenkin vaan tuntu ihan pirun tönköltä, kun sheppis kävelee niin animointi on jotain surkuhupaisaa, sama sun muiden kumppanien kanssa. Eikä toi alku nyt eeppistä ollu mitä täällä ollaan hehkuteltu :D

Eilen kerkesin vain viiden minuutin verran pelattavaa osuutta vilkaisemaan ja täytyy kyllä olla samaa mieltä :eek: En tajua tuota ihme kamerakulmaa mistä äijää ohjataan.. sairaan tönkkö, ei muista että missään muussa 3. persoonan pelissä olisi noin tönkönoloinen ollut kameran liike (+ tähtäys) ja äijäkin on tönkkö!
Taustagraffat on ihan namia mutta tyyppien naamat on paljon karkeammat ja huonosti "valaistut" siihen mitä odotin, siis yksityiskohtia on mutta tavallaan heikkoa laatua silti. Ei tullut wow efektiä tuosta :(

Tulee vaan nyt mieleen että kun co-op on ilmeisesti mitä on, hordea (testaan sen kyllä vielä tänään..) ja kun en jaksanut pelata 2 osaa läpi niin tuleeko tässä sama kohtalo? Aseiden ja kykyjen kehitys on kyllä varmasti koukuttavaa mutta silti, kun ei sitä wow eeppisyyttä enää löydy tästäkään..
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Toimiiko kinectin äänentunnistus myös suomalaisilla?
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Jaahas, demoa ei ole vieläkään ps3:lle. **ttu pitäköön tunkkinsa.
 
Vastaus: Mass Effect 3 [PS3/X360 Hype] - Biowaren avaruusseppojen hehkutusta

Jaahas, demoa ei ole vieläkään ps3:lle. **ttu pitäköön tunkkinsa.

Sain juuri sähköpostin missä kerrottiin että minulle on annettu mahdollisuus ladata Demo storesta menin storeen hirveellä kiireellä. Ingenting. Mitäs ****** tämä tarkoittaa.
 
Ylös Bottom