Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
SeriousUser, perustelisitko nyt vähän? Itse en vieläkään ymmärrä, minkä takia ne nyt niin satapaskoja ovat.
Minun mielestäni Massassa on keskivertoa paremmat achit, ja roimasti lisäarvoa niille tuokin pelin sisäiset edut.
En itse sanoisi että satapaskoja, mutta parantamisen varaa kyllä on. Itselle nuo Ally achievementit ovat olleet suuri murheenkryyni. Ovat aivan liian epätarkkoja. Tietysti vielä se vaikeuttaa kun oman ryhmän jäsenet saa käyttöön hieman eri aikaan. Ally achien ärsyttävyys konkretisoituu taas viime maanantaina kun kolmas kierros massaa pamahti läpi. Sain nimittäin Kaidanin Ally achien ennen Ilosta ja ajattelin, että okei Wrex on ollut mukana kokoajan myös, joten kun pelaan Iloksen ja muut loppukohtaukset niin eiköhän Wrexin saavutuskin sieltä tule. Ei tullut.
Tästä oli juuri kyse.Ilmeisesti itse uhkeapovinen Matriarkka kaatui?
Makosta ei ole tullut edelleenkään makoisaa, ja taisteluiden sekavuus vieläkin häiritsee. Mutta kyllä se kokonaisuudessaan tuntuu koko ajan vähän paremmalta, kun Critical Mission Failure -ruutua ei enää niin usein näy. Ja muukalaistoveritkin pysyvät kehittyneempien varusteiden ja noustujen tasojen ansiosta aika hyvin hengissä.Mutta mitkäs ovat Tontsan fiilikset nyt? Ketuttaako edelleen tekninen laahailu, vai innostaako Massan universumi edes vähän?![]()
Olen pelannut käytännössä koko pelin Wrexin ja Garrusin (Garruksen?) kanssa, ja yrittänyt koluta kaikki mahdolliset vastaantulevat sivutehtävät. Jos/kun achit napsahtavat plakkariin, taidan sen jälkeen siirtyä suosiolla vetämään pääjuonen loppuun suorinta mahdollista tietä.
Reilut 20 pelituntia on takana, ja eilen pikkaisen kiroilutti pelin ilmeisesti bugatessa Noverialla.
Ensimmäinen läpipeluuni oli juurikin noilla hahmoilla. Achit sain Garrusille Iloksella ja pelin parhaalle hahmolle, Wrexille hieman ennen koko pelin loppua.
Noiden achien saaminen ennen Ilosta ei ole kovinkaan todennäköistä (edes mahdollista?), koska perimätiedon mukaan ally acheihin pitää tehdä noin 17 päätehtävää ja 35 sivutehtävää. Päätehtävissä laskutapa on vähän epäselvä, mutta välillä niiden "alatehtävät" lasketaan omiksi tehtävikseen.
Ehkä se mikä näissä acheissa onkin huonointa on se tietty epäselvyys. Acheihin kaipaisin seurantaa ja vimosen päälle selkeitä ohjeita. Tosin eihän tässä nyt mistään Last Remnantin saavutuksista sentään puhuta.
Noiden achien saaminen ennen Ilosta ei ole kovinkaan todennäköistä (edes mahdollista?), koska perimätiedon mukaan ally acheihin pitää tehdä noin 17 päätehtävää ja 35 sivutehtävää.
Tämä nyt on semipuhdasta spekulointia, mutta itse olen ymmärtänyt että nuo ally achit vaativat tietyn prosentuaalisen osuuden päätehtävistä ja tietyn prosentuaalisen osuuden sivutehtävistä. Nuo side missionit eivät kai enää Iloksen jälkeen lisäänny?
Kuten oikeastaan kaikki muutkin ykkösen moitteet, tämäkin on korjattu kakkosmassaan. Eli siis ruudulle tulee Gearsin kaltainen mittari, kun achi lähenee saavuttamistaan.Mielestäni aina kun achievementti sisältää toistoa tai muuten vain jotain määrällistä tekemistä, niin aina pitäisi olla mahdollisuus nähdä oma edistyminen kyseisen achievementin kohdalla.
Joo heti alkaa pilkka sun muut kun on erinevä mielipide.
Kuten oikeastaan kaikki muutkin ykkösen moitteet, tämäkin on korjattu kakkosmassaan. Eli siis ruudulle tulee Gearsin kaltainen mittari, kun achi lähenee saavuttamistaan.