Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Matkapuhelimen osto

Vastaus: Matkapuhelimen osto

6680

- Koko, ihan jumalaton halko verrattuna esin sonyn W800.
- Kameran liukukansi löysä, ja kamera kun käynnistyy kannen avauksesta.
- Hidas paska, yritäppä tekstiviestiä kirjoittaa, niin ei luuri pysy mukana.
- Kameroita useampiki joo, mutta kun ei niillä pysty mitään oikeasti kuvaamaan.
- Löytyy Adobe Reader, mutta kun yrittää PDF:n aukaista niin muisti loppuu, ja luuri jumii.
- Näppäimistö suunnattu 6-vuotiaille TYTÖILLE, eihän normiukko voi tällaista käyttää, eli liian pieni.
- Kallis hinta/ominaisuudet ei kohtaa.


Edelleen 6210 parhaana käteenkäyvänä pitävä.

P.S. kyllähän kännykkään nykyään sovelluksia ym. muuta sisältöä saa, mutta kun et niitä voi sieltä mihinkään siirtää, jos esim luuri vaihtuu.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Nykyään löytyy jonkun Nokian 6-sarjan mallin (oli muuten parhaita puhelimia, mitä minulla on ollut) jälkeen tämä Motorolan musta litteä malli, mikä Razr tää nyt onkaan. Ei näitä puhelimien nimiä jaksa muistaa. :rolleyes: Tämä Motorola on muuten aivan täydellinen malli, mutta tekstiviesti-ominaisuudet täysin onnettomat. Ties kuinka monta kertaa on meinannut puhelin lentää seinään, kun T9 ei ole osannut kirjoittaa jotain perussanaa, esim. "nukke". Ironista sinänsä, lähes kaikki kirosanat ****sta ******seen puhelin tuntuu osaavan. Kamerakin on vain VGA, vaikka sillä nyt ei mitään teekään. Jos nuo kaksi ominaisuutta saataisiin parannettua, en luopuisi tästä ikinä. Puhelin kulkee todella huomaamattomasti taskussa litteydensä ansiosta.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Invariant sanoi:
Laitetaan Nokialle miinustakin.

Nokia 6021
- näppäinlukko aukeaa vyökotelossa käsittämättömän helposti
-> suuret määrät vahinkotekstiviestejä, ellei kikkaile puhelinmuistion kanssa
- vastaaminen tapahtuu joystickista, vaikka pitäisi tapahtua vihreästä luurinäppäimestä
-> kännykkää vyökotelosta kaivaessa puheluun vastataan usein ennen kuin kännykkä on kädessä

Muuten on kyllä ihan monipuolinen ja kiva laite, mutta jo nuo ovat varsin ärsyttäviä vikoja.

Ei mulla ainakaan vastaile joysticista. Oletko katsonut asetuksiasi?
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Nokialainen 9300

+ pirun hyvä kalenteri
+ näppäimistö
+ web, wap ja s-posti helppokäyttösiä
+ "sopivan" kokoinen kommari

- todella hidas käyttis
- käyttäjäryhmiä ei voi laittaa SIM-muistiin, ainoastaan puhelimeen
- vaatii paljon manuaalin selailua, että saa kaikki puhelimesta irti
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Haluaisin peruspuhelimen, joka on kestävä, jossa on mp3-soittoäänet ja pitkäkestoinen akku. Muita ominaisuuksia en kaipaa. Ehdotuksia?

Edit: Puhelu- ja tekstiviestimahdollisuuksista saattaisin pitää myös, en ole kyllä aivan varma. Täytyy miettiä.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Misteri sanoi:
Ei mulla ainakaan vastaile joysticista. Oletko katsonut asetuksiasi?

Asetukset -> Puheluasetukset -> Vastausnäppäin = Luurinäppäin

Silti puhelin vastaa joystickista. Puhelimen ohjelmistoa ei ole päivitetty, lieneekö siinä syy. Ohjelmistoversio (tulee näkyviin näppäilemällä *#0000# ) on

Nokia 6021
V 03.83
21-03-05
RM-94
(c) Nokia.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Invariant sanoi:
Asetukset -> Puheluasetukset -> Vastausnäppäin = Luurinäppäin

Silti puhelin vastaa joystickista. Puhelimen ohjelmistoa ei ole päivitetty, lieneekö siinä syy. Ohjelmistoversio (tulee näkyviin näppäilemällä *#0000# ) on

Nokia 6021
V 03.83
21-03-05
RM-94
(c) Nokia.

Sama setti itselläkin. En ole ainakaan koskaan vastannut joysticilla. Pitääkin yrittää seuraavan kerran kun joku soittaa.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

sawe sanoi:
6680
- Näppäimistö suunnattu 6-vuotiaille TYTÖILLE, eihän normiukko voi tällaista käyttää, eli liian pieni.
Heh, tuo tuntuu olevan lähes jokaisen nykypuhelimen kirous. Minulla on Nokia 3230 ja näppäimiä painelen yleensä kynsillä, koska kunnolla peukalolla painettaessa tuntuu lähes aina menevän pohjaan myös viereinen nappi - ja minulla on vielä suht. pienet sormet. Muuten kyllä olen ollut enemmän kuin tyytyväinen tähän puhelimeen. Irkkaaminen ja nettisivujen selaaminenkin onnistuu hyvin (Operalla sivut näyttävät jopa yllättävän hyviltä ruudun koon huomioonottaen).
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

onneksi minulla on niin pienet kädet että ei tuota nykypuhelimien näppäimet mitään ongelmia.
kaverilla on normaalikokoiset miehen kädet ja sen kihlasormus taisi mennä mun etusormeen ja siihenkin oli hieman liian iso :rolleyes:
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Invariant sanoi:
Asetukset -> Puheluasetukset -> Vastausnäppäin = Luurinäppäin

Silti puhelin vastaa joystickista. Puhelimen ohjelmistoa ei ole päivitetty, lieneekö siinä syy. Ohjelmistoversio (tulee näkyviin näppäilemällä *#0000# ) on

Nokia 6021
V 03.83
21-03-05
RM-94
(c) Nokia.

Kyllähän tuo näköjään minunkin luuri vastaa joysticista. Enpä ole koskaan huomannut koko asiaa eli ei ole minua häirinnyt mitenkään. Vyölaukkujen kanssa tuo voi olla ongelma.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Misteri sanoi:
Vyölaukkujen kanssa tuo voi olla ongelma.

Eli ei pitäisi olla enää nykypäivänä ongelma kenellekään. Vyölaukkujen käyttäminenhän meni pois muodista jo 90-luvun puolessa välissä ja kriminalisoitiin 16.2.2000. :D

Asiaakin oli:

Itselläni ollut Nokia 3230 puolisen vuotta, ja olen toisaalta tyytyväinen kännyyn mutta puutteitakin löytyy:

- automaattinen näppäinlukko puuttuu
- kalenterista on jätetty pois eniten käyttämäni ominaisuudet, eli muistutus ja syntymäpäivä
- ei sekuntikelloa
- ei ajastinta
- _Hi-das_ kamera
- Buuttailee itseään pari kertaa viikossa

Opin kyllä elämään näiden kanssa mutta ikävintä oli, kun kysyin Nokia Care Linestä mahdollisuutta saada edes osa näistä korjattua/mahdutettua seuraavaan ohjelmistopäivitykseen, sain vastaukseksi suurin piirtein:
"mainitsemasi asiat eivät ole puutteita vaan ominaisuuksia. Nokian puhelinmalleissa on monia eri ominaisuuksia ja kannattaakin tutustua puhelimen ominaisuuksiin ennen ostamista." :eek:

Haistakoot kainaloaan. Tarkistin kyllä itselleni sopivat ominaisuudet, mutta en älynnyt katsomaan että perustoiminnot olisivat paikallaan. Tuon vastauksen takia ostan luultavasti Samsungin seuraavaksi. Ties vaikka Nokialla unohtaisivat mainita puheominaisuuden puuttumisesta seuraavalla kerralla. :mad:
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Vigor Mortis sanoi:
Opin kyllä elämään näiden kanssa mutta ikävintä oli, kun kysyin Nokia Care Linestä mahdollisuutta saada edes osa näistä korjattua/mahdutettua seuraavaan ohjelmistopäivitykseen, sain vastaukseksi suurin piirtein:
"mainitsemasi asiat eivät ole puutteita vaan ominaisuuksia. Nokian puhelinmalleissa on monia eri ominaisuuksia ja kannattaakin tutustua puhelimen ominaisuuksiin ennen ostamista." :eek:
Itse olen koittanut monta kertaa ottaa yhteyttä nokian helppareihin mutta en saa mitään vastausta ikinä sähköposteihin, jää kyllä viimeiseksi nokiaksi itselle.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Pitäis ostaa tyttärelle kännykkä 8-vuotislahjaksi. Kestävä pitäisi olla, normaali/helppokäyttöinen, pelit kiva bonus, ja hintahan on aina tärkeä valintakriteeri; hyvästä voi tosin maksaakin.

Olisiko mitään suosituksia?
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Chemo sanoi:
Pitäis ostaa tyttärelle kännykkä 8-vuotislahjaksi. Kestävä pitäisi olla, normaali/helppokäyttöinen, pelit kiva bonus, ja hintahan on aina tärkeä valintakriteeri; hyvästä voi tosin maksaakin.

Olisiko mitään suosituksia?

Noin nuorelle ostaisin korkeintaan jonkin Nokia 1100 puhelimen tai vastaavan. Siemensillä on kans jotain halpamalleja, muttei välttämättä niin helppoja käyttää.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Mikä liike ottaa Helsingissä Samsungia vaihdossa? Pitäisi vaihtaa välirahan kanssa Nokia N90:een...
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Chemo sanoi:
Pitäis ostaa tyttärelle kännykkä 8-vuotislahjaksi. Kestävä pitäisi olla, normaali/helppokäyttöinen, pelit kiva bonus, ja hintahan on aina tärkeä valintakriteeri; hyvästä voi tosin maksaakin.

Olisiko mitään suosituksia?
Sony Ericssonin Z300i irtoaa alle satasella ja on tarpeeksi simppeli. Isot nappulat, hyvä kello ja kestää vähän kolhujakin.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Sami Turunen sanoi:
Mikä liike ottaa Helsingissä Samsungia vaihdossa? Pitäisi vaihtaa välirahan kanssa Nokia N90:een...

Melkeimpä kaikki liikkeet ottavat Samsungeja vastaan, kun ne nykyään niin yleisiä on..:rolleyes:
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Voi vottu nytpä meni minun komia 6630 pesukoneen kautta lauantaina. Taisipas olla viides puhelin mikä meni pesukoneeseen.:mad:

No mahtaako kukaan tietää mitenkä nuo hapettumisjäljet saisi pois noista piirilevyistä?
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Zos kia cultus sanoi:
Voi vottu nytpä meni minun komia 6630 pesukoneen kautta lauantaina. Taisipas olla viides puhelin mikä meni pesukoneeseen.:mad:

No mahtaako kukaan tietää mitenkä nuo hapettumisjäljet saisi pois noista piirilevyistä?

No, kai tiedät mitä huolloissa tehdään hapettuneille puhelimille?

Ne heitetään roskiin. Puhelimesi on siis virallisesti entinen ellei se jollain ihmeellä yhä toimi. Sellaistakin on toki nähty puhelimen kuivamisen jälkeen.
 
Ylös Bottom