Lainatun viestin kirjoitti alkujaan uusi käyttäjä
Nörtit joillain GGX boardeilla?
GGX ei päässyt esim. edes Edgen all time tappelupelien top 10:een (jossa oli neljä sf peliä)
Haha, siis, MWUAHAHAA.

AHAAHAHAHAHAA! BWUAHAHAHAHAAA!
Krhm, mutta joo, minäkin uskon tietenkin kaikkiin pelilehtiin ja arvostelijoihin, koska heillehän siis maksetaan palkkaa ihan että voisivat arvostella näitä tasapuolisesti ja perusnippelitiedolla, eli pelaamalla about puoli tuntia, jonka jälkeen he ovat pelin jo niin syvällisesti oppineet että tietävät tosi hyvin asiat.
Kyllä näin on näreet... nehän analysoi ne pelit ihan täydellisesti...
Ai niin, uskon myös että kaikki mitä internetissä sanotaan on totta, eihän siellä voi valehdella. Ja uskon myös joulupukkiin, pääsiäispupuun ja hammaskeijuun...
Miten muuten mä saisin lahjoja aina jouluna? Hä?
Tuo "nörtit" oli tuohon kyllä ihan paras veto, olet virallisesti "viilein" tyyppi täällä boardilla kyllä nyt, yessiree...
Mä oon 100% sen takana (koska siinä ei ollu Guilty Gear X:ää jonka oon todennu ite rikkinäiseks)
Aivan. Haluaisinpa tietää että miten se on niin rikkinäinen? Koska siinä on vapaampi liikkuminen? Perus-shotokan ei toimi? Vastustajaa ei voi chip-damagettaa kuoliaaksi helposti? Sinut on insta killattu etkä osannut blokata sitä? Vastustaja teki sinuun pitkän combon koska et tajunnut painaa kahta nappulaa air recoveroidaksesi? Toisti Gun Flamea etkä tajunnut hypätä ja air dashata kimppuun?
Vai kaikki yhdessä?
Tiedätkö edes mikä on FDC (Faultless Defense Cancel)? Jos et, niin se jo kertoo kuinka "paljon" olet todennut sitä rikkinäiseksi.
Tietenkin, GGX oli rikkinäisempi kuin GGX2. Mutta ne olivat ja vaikuttivat sellaisella tasolla mihin sinä et ole varmasti päässyt tai tulekaan pääsemään.
Toisaalta, rikkinäisyydestä kun puhutaan niin: "ja btw mun mielestä Marvel vs Capcom 2 on omalla tavallaan yks parhaista (mättö)peleistä ikinä."
Ai MvC2:ko ei ole sitten rikkinäinen? Eiiii...
Eikös tässäkin threadissa ole todettu että SF2:n suosio turnauspelinä pieksee miten tahansa Guilty Gearit?
Tuota, asiahan on siis niin että yksikään yksittäinen SF-sarjan peli ei ole Japanissa suositumpi (jenkkilässä taitaapi olla, mutta se nyt selittyy sillä että niitä arcade cabinetteja on siellä vain jotain 20-40 koko maassa, jos sitäkään) turnauspelinä kuin GGXX.
Sen lisäksi, tuo kiinnostus kasvaa USAssa kokoajan, varsinkin kun lisää cabinetteja (tätä nykyään #Reloadia) saadaan hommattua sinne, yksityisten arcadeiden toimesta.
Siihenhän nyt ei vaikuta vaikka kaksi tyyppiä täällä sanoisivat että turnauspelinä se pieksee GGt (alkuperäisen Guilty Gearin muuten pieksee monikin), jota täällä kuitenkaan ei ole omasta mielestäni sanatarkasti sanottu.
Jos lasketaan kaikki SF-sarjan pelit (suosituimmat, SFZ3, 3S, CvS2) niin on nämä yhteensä suositumpia kuin GGXX.
Tosin, näin ei tehdä, eikä ole mitään järkeä... GGXXää kun ei ole lypsetty niin paljon kuin SF-sarjaa.
Edelleenkin, Japanin suosituimmat pelit ovat VF4Evo ja GGXX, ne eivät ole hetkeen aikaan muuttuneet, eivätkä ihan heti luultavasti muutukaan (etenkin nyt kun GGXX#Reload on julkaistu).
Samat pelit ovat myös suosituimpien turnauspelien kärjessä (jos on joku turnaustapahtuma, niin ei sieltä varmasti puutu VF4Evoa tai GGXXää, edes USAssa).
Eivätkä ne kyllä tule muuttumaankaan niin kauan kun "SNK vs Capcom: Chaos"-kaltaisia pelejä ilmestyy.