Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Max Payne hype

Drane

New Member
Max Payne

Kyllä tämäkin peli ansaitsee oman topicin. Itse odotan peliä runsain voimin. Ja kun julkaisukin on vielä tämän vuoden puolella niin mitä siitä enää puuttuu?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Max Payne

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Kyllä tämäkin peli ansaitsee oman boardin. Itse odotan peliä runsain voimin. Ja kun julkaisukin on vielä tämän vuoden puolella niin mitä siitä enää puuttuu?

Kyllähän toi ihan makeelta vaikutti kun sitä n. 10 minuuttia tuli kokeiltua. Joutuu harkitseen ostamista sitten kun on pari arvostelua nähny ja saanu selville onko käännöstyö tehty hyvin. Oonko muuten väärässä jos väitän, että toi kääntyy melko nopeeta pc:ltä pleikalle?:confused: Ettei vaan ois hätänen ja hutera käännös.
 
LOL! Ai jos julkaisu on tämän puolen vuodella niin pelistä ei puutu mitään? Muahahaa... Max Payne tulee olemaan PS2:lla paskempi kuin PC:llä, luulisin.
 
omasta mielestäni tuntuu turhalta maksaa n.400mk niin lyhyestä pelistä miss' ei ole edes moninpeliä....kauheeta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
omasta mielestäni tuntuu turhalta maksaa n.400mk niin lyhyestä pelistä miss' ei ole edes moninpeliä....kauheeta.
No on niitä sellaisia pelejä ennenkin tullut ostettua, mitkä ovat suht lyhyitä, eikä niissä ole moninpeliä, eikä mielestäni Max Payne nyt niin hirveän lyhyt peli ollut kuitenkaan kun vertaa joihinkin muihin peleihin, esim. SOM:in ja The Bouncerin veti läpi alle kahdella tunnissa, tosin niissä on monia erilasia loppuja. Mutta jos peli on todella hyvä, niin kuin Max Payne on, niin kyllä siitä voi sen 350mk maksaa.
 
No, en usko että peli menestyy yhtähyvin kuin Pc:llä! Itse en odota peliltä mitään, joten laitoin sen ostettavien pelien top femmaksi! Pc:llä se on varmasti parempi!!!:cool:
 
Re: Max Payne

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Kyllä tämäkin peli ansaitsee oman boardin. Itse odotan peliä runsain voimin. Ja kun julkaisukin on vielä tämän vuoden puolella niin mitä siitä enää puuttuu?

Voi olla voi olla..

mitä nyt olen pelannut Pc:llä niin ei se kuitenkaan ole se oikea peli mulle.. vaikka lähes kaikista genreistä pidänkin jos peli vaan on hyvä.. saattaapi olla että uutena en raaski ostaa..

Jos engine toimii ja peli on hyvin käännetty niin mikäs siinä..
 
Re: Max Payne

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Kyllä tämäkin peli ansaitsee oman boardin . Itse odotan peliä runsain voimin. Ja kun julkaisukin on vielä tämän vuoden puolella niin mitä siitä enää puuttuu?

pilkun viilausta mutta, kyllä sillä on jo vissiin oma boardi 3drealmsin sivulla :D
 
tämä jatkuva kommentointi saattaa ärsyttää mutta Dranella menee nuo topicit ja boardit vähän sekaisin... :D
 
Ai tämäkin peli on olemassa :eek: , ei noita kaikkia millään muista.

Totta puhuen, saatan tuon Max Paynen ostaa, jos käännös on tehty hyvin. Jos grafiikka häviää PC:n Paynelle (joka on siis kaikilla herkuilla), niin harkitsen ostamista. Vielä pahempaa on jos peli nykii, tai kontrollit ovat huonot.
 
Ei kuitenkaan päihitä toimintapelien kunkkua, MGS2:ta. Tuleeko se kenttäeditori myös PS2-versioon?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman
Ei kuitenkaan päihitä toimintapelien kunkkua, MGS2:ta. Tuleeko se kenttäeditori myös PS2-versioon?

MGS2:lla ja Max Paynella nyt ei ole mitään yhteistä. Toinen on suoraa räiskintää ja toinen hieman rauhallisempaa menoa.
 
Niin, mahtaakohan tämä olla ihan 1:1 PC-version kanssa, vai onkohan mukana jotain extraa? Enpä usko muuten hankkivani, kun PC-versio meni kahdeksassa tunnissa läpi. Kompuutteri on kyllä sen verran antiikkinen, että täysillä detaileilla ei tullut pelattua, joten ehkäpä tuo saa harkitsemaan asiaa vielä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Niin, mahtaakohan tämä olla ihan 1:1 PC-version kanssa, vai onkohan mukana jotain extraa?

3DRealmsin foorumilla Remedyn Skaven sanoo:
"If you already have the PC version, why would you buy the PS2 version? I don't see any point in that."

Eli tuskinpa on mitään ekstraa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman


MGS2:lla ja Max Paynella nyt ei ole mitään yhteistä. Toinen on suoraa räiskintää ja toinen hieman rauhallisempaa menoa.

Molemmat ovat toimintapelejä ja MGS2 on niistä se parempi. 8)
 
En minäkään peliä osta varmaan jos ei käännös ole kovin hyvä... Tosin en ole päässyt kokeilemaan edes PC-versiota niin saattaa hyvinkin olla että tulee olemaan mun joululahjalistalla mikäli ilmestyy ennen joulua :D
 
Mun toive listassa pääsee luultavasti top 5 selle oon kuullu et pc versio on hyvä ja yleensä ps2 versio on perempi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
Mun toive listassa pääsee luultavasti top 5 selle oon kuullu et pc versio on hyvä ja yleensä ps2 versio on perempi

Taitaapi kyl olla toi PC versio parempi.. Mut saapa nyt nähä..:D
 
Ylös Bottom