Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honour: Frontline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
*aargh* On ollu peliaikaa niin helvetin vähän että on jäänyt lähes pelaamatta koko peli. Yard by Yard tehtävässä vasta ollaan ja tänään olisi tarkoitus jatkaa. Pianhan peli on läpi vasta silloin kun sota oikeasti loppuikin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Tuntuu aika mahottomalta saada tossa 6 missionin ekassa tehtävässä kultaa, ku ei millään osu kaikkiin natzeihin. Yks tehtävä on vaa jäänny vituttaa ankaramman päälle, siis toi 2 missionin vimppo. Siis miten siinä saa kultaa, vaikka olevinaan ammun kaikki nazit jota liikkuu ja täydet energiat pelin lopussa.

Tarkennukseksi että tarkoitatko Mission 6:sen ekaa leveliä "Clipping Their Wings" vaiko tokaa "Enemy Mine" (kaivosajelu), jota joutuu harjoittelemaan muutaman kerran.

Vinkki Mission 2:n viimeiseen kenttään: kentän alussa on junavaunu, jonka kyydissä on MG42-konekivääri. Tartu konnariin ja teilaa sakut, joita alkaa ilmestyä paikalle.
 
sori tota joo siis just sitä kaivosajeluu. Joo mä ammuin vasta kun olin jo muut teilannu siis ne sakut sillä konekiväärillä, mutta tuloksena oli silti pronssia. En kyllä tajua, mutta ehkä ne pitää teilata siinä alussa, no pitää vielä kokeilla. Onkos sulla dragon mitää hyviä vinkkejä just siihen kaivosajeluun. Kannattaako esim käyttää sinkoa että osuis paremmin. Mitäs sillä bonuksella, siis kun on saannu kaikista tehtävistä kultaa, nii saa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
sori tota joo siis just sitä kaivosajeluu. Joo mä ammuin vasta kun olin jo muut teilannu siis ne sakut sillä konekiväärillä, mutta tuloksena oli silti pronssia. En kyllä tajua, mutta ehkä ne pitää teilata siinä alussa, no pitää vielä kokeilla. Onkos sulla dragon mitää hyviä vinkkejä just siihen kaivosajeluun. Kannattaako esim käyttää sinkoa että osuis paremmin. Mitäs sillä bonuksella, siis kun on saannu kaikista tehtävistä kultaa, nii saa?

Kaivosajelusta oli vinkkejä jo täällä
 
Parempi myöhään kuin vielä myöhempään.

Just ostin tän MOHfl:n ja olin aikas pettynyt.

Eipä oltu juurikaan kehitelty Ps1 peleistä. Lähes samat
kentät kuin aiemmissa MOHeissa, vaan hieman eri järjestyksessä
(tosin olen vasta siellä Belgiassa). Odotan paljon parempaa.
Grafiikassa tää uudempi on luonnolisesti parempi.
Miinukseksi laittaisin että verta ei tule kenestäkään
ja että sivulliset eivät kuole, vähän realismia PRKLe.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
Parempi myöhään kuin vielä myöhempään.

Just ostin tän MOHfl:n ja olin aikas pettynyt.

Eipä oltu juurikaan kehitelty Ps1 peleistä. Lähes samat
kentät kuin aiemmissa MOHeissa, vaan hieman eri järjestyksessä
(tosin olen vasta siellä Belgiassa). Odotan paljon parempaa.
Grafiikassa tää uudempi on luonnolisesti parempi.
Miinukseksi laittaisin että verta ei tule kenestäkään
ja että sivulliset eivät kuole, vähän realismia PRKLe.


No onhan se aika sukka juttu ettei veri lennä, mutta itse yritän olla kiinnittämättä siihen huomiota. Sekään ei ole hyvä homma ettei siviilejä pääse litistämään, mutta jos niitä siviilejä voisi tappaa niin mielestäni sitten siitä pitäisi saada jonkinlainen rangaistus, sillä jos nyt sodassa rupeaa tappamaan siviilejä nenätysten niin siitä saisi varmasti valituksia korkeammalta taholta!
 
No joo tulihan tota niin pitkään pelattua, että sain parhaimmat arvosanat kaikista tehtävistä, easyllä siis pelasin, mutta kyllä niitä viimesiä tehtäviä tuli tahkottua useampaankin kertaan. Ainakin se tokavimppo oli yhtä tuskaa kyllä. Vaikein tehtävä saada kyllä kultaa. Mites tossa saa ne extrat filmirullan avattua, kun en sitä päässy tsiikailee ollenkaa vai pääseekö mitenkää. No ihan hyvä pelihän toi oli vaikkei mitään maata mullistavaa edellisistä osista. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
No joo tulihan tota niin pitkään pelattua, että sain parhaimmat arvosanat kaikista tehtävistä, easyllä siis pelasin, mutta kyllä niitä viimesiä tehtäviä tuli tahkottua useampaankin kertaan. Ainakin se tokavimppo oli yhtä tuskaa kyllä. Vaikein tehtävä saada kyllä kultaa. Mites tossa saa ne extrat filmirullan avattua, kun en sitä päässy tsiikailee ollenkaa vai pääseekö mitenkää. No ihan hyvä pelihän toi oli vaikkei mitään maata mullistavaa edellisistä osista. :p

Kullat tuli hankittua mediumilla, loppupäässä meni tahkoamiseksi. Hard ei ole mun mielestä niin vaikea, kun voisi olettaa, kunhan vain muistaa suojautua välillä eikä rynnäköidä koko ajan...

Extrat saa auki tällä passwordilla (maalaa): dawoiks
Huom. samalla aukeavat kaikki bonus-optiot.

Kuuleman mukaan noita extroja ei saa millään muulla kuin passwordeilla auki. :(
 
Oot sitten aika hyvä kyseisessä pelissä. No harjoitushan tekee mestarin. Oishan mullakin noi ekat tehtävät varmasti mediumillakin menny, mutta ei jaksa vaihtaa vaikeustasoa tehtävien välillä sitten, kun halusin nimen omaan kultaa kaikista. Joo no kokeilin hardilla huviksee viimestä tehtävää ja turpaan tuli että tukka lähti. Viholliset tekevät noin 3 kertaa enemmän vahinkoa ainakin kun tolla easyllä ja on tosiaankin hard. :p
 
MOH Tehtävät TOP 5.

1. Rough landing

2. Arnhem knights. (Jimmy, this one is bound to be chaos!)

3.Seaside stowaway

4. Yard by yard

5. D-day

Kaikki mitalit on joo hoidettu, mutta silti tätä tulee pelattua.
Tunnelma vaan on niin uskomattoman tiukka. Pikkuvikoja tietenkin löytyy, mutta eipä ne paljoa häiritse. FPS:tä en muuten juurikaan perusta, kun tuntuu että niissä aina(?) taistellaan avaruusörkkejä vastaan, mutta kun eteen lyödään toiseen maailmansotaan sijoittuva, tunnelmaltaan upea paukuttelu niin ei voi kun pyytää lisää.

Mitä mieltä ootte pelin musiikistä, ite oon jopa jättänyt valikko-ruudun auki, ja vaan kuunnelut sitä kuoro biisiä, on se niin mahtava!

Vielä kun vähän hiottais ja tehtäis muiden sotilaitten avulla pelattavia tehtäviä(katso mun top 3) niin aijjai kun ois herkkua...ja ei se verikään ois pahitteeksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
MOH Tehtävät TOP 5.

1. Rough landing

2. Arnhem knights. (Jimmy, this one is bound to be chaos!)

3.Seaside stowaway

4. Yard by yard

5. D-day


MOH Tehtävät TOP 3.

1. Rough landing

2. Arnhem knights.

3. Yard by yard

Tunnelmahan on aivan mahtava, musiikit loistavia (esim. Rough Landing, Arnhem Knights)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane



Sekään ei ole hyvä homma ettei siviilejä pääse litistämään, mutta jos niitä siviilejä voisi tappaa niin mielestäni sitten siitä pitäisi saada jonkinlainen rangaistus, sillä jos nyt sodassa rupeaa tappamaan siviilejä nenätysten niin siitä saisi varmasti valituksia korkeammalta taholta!

En nyt tarkoittanut että niitä heti välttämättä listimään tarvitsee
ruveta, mutta kun ne jää paikkalleen juokseen tai rupeavat
nojaamaan lapioon kun kaupungin työntekijät, thats just dum.

Muutenkin peli on spiilbergin lafkan tekemä joten en verta
odottanutkaan. Mutta jotain parannuksia kyllä. Musiikki on
samaa kun pelisarjan ekassa osassa ja otinkin sen pois.
Äänet on samoja "Ami, Ami" huutoja, kun edellisissä versioissa.
Päähän saat ampua kymmenen(7) kertaa sillä helvetin
äänenvaimentimella varustetulla pislarilla eikä se sakemanni
kuole millään, menee muka ohi?

Sitten, kentät on pitkiä kuin nälkä vuosi ja tylsiä. Pääsin kentässä
missä mennään sinne taloon, kattopuutarhaan ja olin tappanut
kaikki sakut matkalla ja oli vielä 75% energiaa jäljelle niin eikös
tää kaveri(jonka vapautin) kerenny menee sinne partsille ja
hyppäs itte alas ja jätti mut sit sinne garden partyihin sitten
ykänä. Ei sillä muuten olisi mitään väliä ollu mutku tää oli joku
tuhannes(n.7) yritys putkeen.

Eipä ole ollut hintansa väärti peli, V#¤#¤tus vaan kasvaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie


Sitten, kentät on pitkiä kuin nälkä vuosi ja tylsiä. Pääsin kentässä
missä mennään sinne taloon, kattopuutarhaan ja olin tappanut
kaikki sakut matkalla ja oli vielä 75% energiaa jäljelle niin eikös
tää kaveri(jonka vapautin) kerenny menee sinne partsille ja
hyppäs itte alas ja jätti mut sit sinne garden partyihin sitten
ykänä. Ei sillä muuten olisi mitään väliä ollu mutku tää oli joku
tuhannes(n.7) yritys putkeen.

Eipä ole ollut hintansa väärti peli, V#¤#¤tus vaan kasvaa.

Meinaatko, että Gerrit vai mikä se tyyppi nyt onkaan, kerkee hyppään parvekkeelta alas ennenkuin kerkiit lahdata kaikki natsit ja sitten et enää pääse itse hyppäämään sen perään??

* SPOILERI ALKAA *
Itselläni kyseinen kenttä meni ainakin molemmilla kerroilla muitta mutkitta läpi, ekalla kerralla kävin eka lahtaamassa kaikki natsit yläpihalta ja sitten hain vasta Gerritin sieltä alempana olevasta huoneesta, toisella kerralla taas Gerrit käveli niin hitaasti ja oli natsien maalitauluna, että mummokin ehtii listiä ne vihulaiset ennenkuin se ukkeli kerkiää tepastella parvekkeelle asti. Ja sitäpaitsi ei se Gerrit putoa sieltä partsilta alas ennekuin saavut itse sen sinne tuuppaamaan ja painat X:ää ? :rolleyes:
* SPOILERI LOPPUU*

Siinä ollaan samaa mieltä, että jotkut ovat vähän pitkäveteisiä pituutensa takia, mutta opettaapahan peli ainakin kärsivälliseksi ja uudelleen tahkoamalla noi nyt ainakin saa vedettyä läpisuht kivuttomasti. Itse en ole katonut pelin ostoa kyllä tippaakaan, pelattavaa riittää vielä pitkäksi aikaa.

Parhaat kentät mitä on jäänyt mieleen:

1. Armen Knights (Haastava...)
2. Nim Bridge
3. Rough Landing (Okei, okei, vähän tylsähän tämä on...)
4. D-Day
5. Viimeisen kentän sisäpiha :D

Ylivoimaisesti ärsyttävin kenttä :

1. Golden Lion :mad:

Hyvä peli kaikenkaikkiaan!
 
Taidan päivittää listani, nyt kun olen taas tahkonut enemmän.

1.Clipping Their Wings (siis aivan uskomatonta! Vanhojen Honorien kenttäsuunnittelu ja tunnelma yhdessä kentässä, Wow)

2.Riding Out Of the Storm (todella lyhyt kenttä, mutta jollain tavalla aivan upea)

3.Arhnem Knights (ukot tulevat kentän melkein joka vaiheessa päälle suurella joukolla, mutta se tässä onkin mahtavaa)

4.D-Day (vaihtelua pelkkään räiskintään)

5.Enemy Mine (lyhyt kenttä, eikä kovinkaan vaikea mutta pidin kaivoksista)

Sekä:
6.Rough Landing

7.Derailed!

8.Nijmegen Bridge.
 
Ylös Bottom