Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Tuntuu aika mahottomalta saada tossa 6 missionin ekassa tehtävässä kultaa, ku ei millään osu kaikkiin natzeihin. Yks tehtävä on vaa jäänny vituttaa ankaramman päälle, siis toi 2 missionin vimppo. Siis miten siinä saa kultaa, vaikka olevinaan ammun kaikki nazit jota liikkuu ja täydet energiat pelin lopussa.
sori tota joo siis just sitä kaivosajeluu. Joo mä ammuin vasta kun olin jo muut teilannu siis ne sakut sillä konekiväärillä, mutta tuloksena oli silti pronssia. En kyllä tajua, mutta ehkä ne pitää teilata siinä alussa, no pitää vielä kokeilla. Onkos sulla dragon mitää hyviä vinkkejä just siihen kaivosajeluun. Kannattaako esim käyttää sinkoa että osuis paremmin. Mitäs sillä bonuksella, siis kun on saannu kaikista tehtävistä kultaa, nii saa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
Parempi myöhään kuin vielä myöhempään.
Just ostin tän MOHfl:n ja olin aikas pettynyt.
Eipä oltu juurikaan kehitelty Ps1 peleistä. Lähes samat
kentät kuin aiemmissa MOHeissa, vaan hieman eri järjestyksessä
(tosin olen vasta siellä Belgiassa). Odotan paljon parempaa.
Grafiikassa tää uudempi on luonnolisesti parempi.
Miinukseksi laittaisin että verta ei tule kenestäkään
ja että sivulliset eivät kuole, vähän realismia PRKLe.
No joo tulihan tota niin pitkään pelattua, että sain parhaimmat arvosanat kaikista tehtävistä, easyllä siis pelasin, mutta kyllä niitä viimesiä tehtäviä tuli tahkottua useampaankin kertaan. Ainakin se tokavimppo oli yhtä tuskaa kyllä. Vaikein tehtävä saada kyllä kultaa. Mites tossa saa ne extrat filmirullan avattua, kun en sitä päässy tsiikailee ollenkaa vai pääseekö mitenkää. No ihan hyvä pelihän toi oli vaikkei mitään maata mullistavaa edellisistä osista.
Sanokaapa mikä tuossa tehtävässä on niin hienoa. Itse pidän sitä todella tylsänä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
MOH Tehtävät TOP 5.
4. Yard by yard
Mistä tehtävistä sä tykkäät?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Sanokaapa mikä tuossa tehtävässä on niin hienoa. Itse pidän sitä todella tylsänä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
MOH Tehtävät TOP 5.
1. Rough landing
2. Arnhem knights. (Jimmy, this one is bound to be chaos!)
3.Seaside stowaway
4. Yard by yard
5. D-day
1. Seaside StowawayLainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mistä tehtävistä sä tykkäät?
Jep, into the breach on kans hieno tehtävä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
1. Seaside Stowaway
2.Rough Landing
3.D-Day
4.Operation Repunzel
5.Into the Breach.
Tosin todella helppo. No mitäpä mahdottomuuksia toiselta kentältä tulis odottakaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Jep, into the breach on kans hieno tehtävä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Sekään ei ole hyvä homma ettei siviilejä pääse litistämään, mutta jos niitä siviilejä voisi tappaa niin mielestäni sitten siitä pitäisi saada jonkinlainen rangaistus, sillä jos nyt sodassa rupeaa tappamaan siviilejä nenätysten niin siitä saisi varmasti valituksia korkeammalta taholta!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paulie
Sitten, kentät on pitkiä kuin nälkä vuosi ja tylsiä. Pääsin kentässä
missä mennään sinne taloon, kattopuutarhaan ja olin tappanut
kaikki sakut matkalla ja oli vielä 75% energiaa jäljelle niin eikös
tää kaveri(jonka vapautin) kerenny menee sinne partsille ja
hyppäs itte alas ja jätti mut sit sinne garden partyihin sitten
ykänä. Ei sillä muuten olisi mitään väliä ollu mutku tää oli joku
tuhannes(n.7) yritys putkeen.
Eipä ole ollut hintansa väärti peli, V#¤#¤tus vaan kasvaa.