Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
http://www.konsolinet.fi/ps2fin.html

Tuolta ps2finin rekisteröityneille jäsenille MGS2 63. Muista laittaa käyttäjätunnuksesi tilauslomakkeeseen. Eikä edes postimaksuja jos maksaa ennakkoon!
:)
 
Re: Re: Kojima comes clean

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Eli tuo tarkoittaa varmaan sitä ettei tuolla DVD:llä ole varsinaisia Deleted-scenes kohtauksia? Vai pettääkö vain minun englannin taitoni taas pahemman kerran?

Kyllähän tuo oli arvattavissa, että kaikki ovat ainakin vähän pettyneitä Raideniin, sehän on selvä. Pelin mainos-sloganikin lupailee Snaken seikkailuja (Snake is back). Toivottavasti tämä saa Kojiman katumaan (?) tekosiaan ja tekee vielä MGS3:n hyvitykseksi :D

riippuu myyjista jotka on liikkeessa toissa eli hyvalla sakalla jostain tota pelia saa jo 5 paiva ostettua kun toimitukset alkaa 4 paiva
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
http://www.konsolinet.fi/ps2fin.html

Tuolta ps2finin rekisteröityneille jäsenille MGS2 63. Muista laittaa käyttäjätunnuksesi tilauslomakkeeseen. Eikä edes postimaksuja jos maksaa ennakkoon!
:)

Ei kukaan voinu kertoo mulle aikaisemmin mulla on nyt jo ennakko varattu Playeronesta ja Gamesmixistä(mitä en hae postista) ei viiti enään ennakko tilata kolmatta ja jättää kahta hakematta no ei kai se haittaa n.10 sinne tänne :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ramvolter


Ei kukaan voinu kertoo mulle aikaisemmin mulla on nyt jo ennakko varattu Playeronesta ja Gamesmixistä(mitä en hae postista) ei viiti enään ennakko tilata kolmatta ja jättää kahta hakematta no ei kai se haittaa n.10 sinne tänne :)

Luulisi porukan katsovan mitä bannereissa lukee.
 
Kyllä näille ensikertalaisille MGS2 pelaajille tuntevat petetyksi:(
lehdissä mainostetaan "Snake on palannut" , mut oikeastaan hänellä ei pelata paljon ja pops, uusi Agentti? kuka hän on :confused: Se selvinnee...
Kyllä kauppiaat hypettävät tän pelin.

Mut toivoisin et Kojima korjaisi tämän tekemällä MGS3:n ja Hahmona vain Snake tai joku uusi naisagentti? Olisi kivaa nähdä Meryl MGS3:ssa...
 
jos pelin eka versio saa 9.8 vuonna 98 ja seuraava versio 9.7 vuonna 2002, kumpi on parempi? toinen versio..koska pisteet ovat sen hetkisten standardien tasolla..viiden vuoden päästä katsoo MGS2:a ja ajattelee..onneks mulla on PS3 ja MGS3442 ei tartte tommosta pask*** enää katella, ihan silmiin sattuu
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Heh, sama tuli minulle mieleen tuota samaa kohtaa lukiessa Jannen tekstissä. Itse en ole pelannut kuin Zone of the Endersin mukana tullutta demoa, ja sen taitaa päästä läpi jopa alle kolmen minuutinkin (tuosta OPM2:n demosta en tiedä), mutta saahan sitä pelattua muutaman tunninkin ihan helposti (ja se kertoo jo jotain pelin riippuvuudesta, jos pelkkää demo aiheuttaa tuollaista) :D Siinä peli toimii loistavasti,
aivan! itse pelasin sitä demoa myös, ja tekemistä siinä riittää vaikka kuinka paljon, ja kaikki mitä olin kuullut ohjattavuuden ongelmista,oli täyttä paskaa, peli toimii täydellisesti. se on jopa enemmän mitä odotin siltä, ainoastaan FFX:än demo aiheuttaa yhtä paljon riippuvuutta..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Tietenkin jokaisella on oma mielipiteensä ja kerronpa tässä nyt huvin vuoksi miksi minä pidän Metal Gear-peleistä:
Kun ostin Metal Gear Solidin ajattelin että se tulee olemaan juuri perinteinen räiskintä, sillä en ollut lukenut tai kuullut mitään pelistä tai sen pelityypistä muuta kuin "se on sairaan hyvä". En aluksi lämminnyt koko pelille, mutta pikkuhiljaa alkoi olla jännittävää väistellä vartioita ja hiipiä paljastumisenvaarassa pitkin Shadow Mosesin ohjusvaraston käytävillä. Muistan sen ensimmäisen kerran kun pääsin ihan alussa hissiin (kymmenennellä kerralla varmaankin) kun tajusin mennä piiloon rekka-auton (vai mikä nyt onkaan) taakse... Mahtavaa. Tunsin saavuttaneensa jotain. Tunne jota en ole tuntenut mitään räiskintäpeliä pelatessani.
Peliä kuljettaa eteenpäin hyvä ja mielenkiintoinen juoni joka on harvassa räsikintäpeleissä (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Myönnän ihan ylpeästi että itkin pelin joissain kohdissa kunnolla ja en usko että räiskintäpelit voivat saada aikaan samanlaista reaktiota... Suosittelen peliä lämpimästi. Vaikket pidäkkään pelin ideasta. Kannattaa ainakin kokeilla joten lainaa joltain kaveriltasi ykkösosa jos vain löytyy! Mutta mutta... vain minun mielipiteeni... saa olla vapaasti eri mieltä :)



Heh... toihan on melkein ton IGN:n vastakohta... ei mitään kritiikkiä (en huomannut ainakaan)! :)

hmm..mä sain MGS1:n demon joskus kaauan sitten Virallisesta Playstation lehdestä (tilaus lopetettu) ja ensi hetkistä peli oli The One. Ostin kokoversio heti kun mahdollista, ja pelasin sitä jokapäivä, ja joskus kaveritkin tuli pelaamaan, kaikki ne harjottelu moodit tahkottiin läpi moneen kertaan, kaikki salaisuudet haettiin. loppuen lopuksi pelin täydellisyyden edessä seisoi kaksin pelin puuttuminen. Ja nyt MGS2:e on käymässä samoin, demo räjäytti mielen, ja peli on jo ennakkotilauksessa..caaan't waait till neextt friiidayy
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis



Sitten hieman tästä , että jotkut pitävät enemmän Snake tai Raidenista , joidenkin mielestä tarina on hyvä joidenkin huono. Tämähän on vain mielipidettä, vaikka odotukset ovatkin korkealla ei kukaan luultavasti odota peliltä liikoja varsinkin jos on pelannut demoa , silloin tietää mitä peli sisältää.
niin, "tuttu ja turvallinen" snake poissa..arvaamaton ja uusi Raideni täällä..JES kuhan ei seuraava peli ole sitte Metal Gear Raiden
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Luulisi porukan katsovan mitä bannereissa lukee.

kyllä mä niitä oon lukenu(joskus) mutta yleensä näen Player Onen "snake is back" mainoksen no nyt näkyy olevan gameboxin 65 mainos ja yleensä en kattele bannereita koska useimmiten ne on turhan päiväisiä mainoksia näköjään täällä ne on hyödyllisiäkin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia


hmm..mä sain MGS1:n demon joskus kaauan sitten Virallisesta Playstation lehdestä (tilaus lopetettu) ja ensi hetkistä peli oli The One. Ostin kokoversio heti kun mahdollista, ja pelasin sitä jokapäivä, ja joskus kaveritkin tuli pelaamaan, kaikki ne harjottelu moodit tahkottiin läpi moneen kertaan, kaikki salaisuudet haettiin. loppuen lopuksi pelin täydellisyyden edessä seisoi kaksin pelin puuttuminen. Ja nyt MGS2:e on käymässä samoin, demo räjäytti mielen, ja peli on jo ennakkotilauksessa..caaan't waait till neextt friiidayy

Hmm.. mitäköhän minäkin ajattelin tuota viestiä kirjoittaessani jonka olet lainannut tässä sinun viestissäsi? " en ollut lukenut tai kuullut mitään pelistä tai sen pelityypistä muuta kuin se on sairaan hyvä" :confused: Näköjään tuota kirjoittaessa ollut tooodella paha muistikatkos, sillä alkuperäinen MG NESillä kyllä ollut tuolla kaapissa melkein 90-luvun alusta... Eniwei...

Kyllähän MGS on tullut liiankin tarkkaan syynättyä, täytyy myöntää. Onko muuten kukaan löytänyt eräältä pöydältä pleikkari ykkösen ja säätimen kera? Saanut Meryliltä housut pois jalasta? Löytänyt kaikki "kummitukset" kameralla? Saanut Mei Lingin näyttämään Codecissa kieltä? Kaikkea kivaa pikkujippoa on tullut vähän väliä löydettyä ja eihän sitä tiedä vaikka löytyisi lisääkin.

Minä itse painelen ostamaan MGS2:n kaupasta koulupäivän jälkeen, ja saan pelin noin 55 hinnalla. Se on niin hauskaa kun systeri saa henkilökunta-alennusta tuosta paikasta ja työntekijänä voi varata minulle yhden kappaleen joka ei tarvitse kuin käydä hakemassa :D
 
Kyllä tämä peli on jotain erilaista. Tiesin jo silloin kun näin sitä demoa ensimmäistä kertaa (ja kun olin lukenut 100x Kojiman haastattelut IGN:ltä läpi). Sama homma oli MGS1:ssä. Se oli niin uber addiktiivinen peli, että sen otteesta ei päässyt. Ja nyt, yli puolentoistavuoden odotuksen jälkeen, peli on enää viikon päässä. Kyllä täytyy myöntää että tuntuu aika oudolta. Toivottavasti ei ala todellisuuden taju hämärtyä ennen ensiviikon perjantaita ja en ala kuristelemaan kadulla vastaantulijoita ja hiiviskelemään talojen kulmilla... Tänne BBS:ään ei varmaan ilmesty pariin viikkoon juttua pelin julkasun jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
http://www.konsolinet.fi/ps2fin.html

Tuolta ps2finin rekisteröityneille jäsenille MGS2 63. Muista laittaa käyttäjätunnuksesi tilauslomakkeeseen. Eikä edes postimaksuja jos maksaa ennakkoon!
:)

Joo kiitti kävin tuolla jo aiemmin mutta en huomannut, damn ku oon sokee:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Tänne BBS:ään ei varmaan ilmesty pariin viikkoon juttua pelin julkasun jälkeen.

No ainakin GT3 ja GTAIII kohdalla kävi juuri päinvastoin: kaikkien piti käydä hehkuttamassa pari riviä :D Perustetaan ketjut hehkutukselle ja spoilereille/vinkeille erikseen sitten.
 
Tarkotinkin vain itseni osalta. Mutta täytyyhän sitä välillä tietenkin hengähdystaukoja pitää. Mikäs ei sitten tietokoneen äärellä :D. Tottakai tänne tulee sellaiset hehkutukset että oksat pois. Ja se spoiler ketju on kanssa varmaan ihan välttämätön.
 
Vanhan spoiler ketjun voisi poistaa , koska siellä alussa päin on
aika rankasti spoilereita pelistä ja varsinkin siellä paljastetaan
todella pahasti juonta. Mikäli tuo moderaattoreille sopisi.

Uuden ketjun voisi sitten aloittaa siinä kun peli on ilmestynyt.

EDIT : Ainakin se helpottaisi tilannetta niiden kannalta jotka
tarvivat/jos tarvivat apua tai jotain muita vinkkejä peliin , ettei
sitten peli ilo tarinan osalta mene siihen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Hmm.. mitäköhän minäkin ajattelin tuota viestiä kirjoittaessani
joo mullakin on joskus tommosia juttuja että löydän jonkun oman vastausken joltain alueelta, ja ajattelen että "ei se noin ole, oho sehän olenkin minä..mites se nyt näin.."
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom