Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Vasta tänään tajusin millainen peli pakkaus tuo MGS2 tulee olemaan. Aijemmin olen ollut aivan varma siitä että en osta peliä, mutta tänään olen tullut toisiin tunnelmiin. Minulta ykkös-osa on jäänyt pahasti välistä joten aijon sen korvata nyt kakkos-osalla. Kyllä peli näyttää ihan gurgolta.

Suosittelen ykkösosan kokeilua.. Veikkaisin että MGS2 tulee olemaan aika sekava ilman että on pelannut ykköstä.. Vai osaako joku joka on pelannut läpi sanoa tästä asiasta mitään? (niin ettei spoilaa mitään kiitos) Ykkönenkin on kuitenkin myös aivan loistava ja hyvää kamaa kakkosta odotellessa ;)
 
Tuota noin eipä tuosta ykkösosasta mainita paljoakaan MGS2:ssa
onhan siinä tietenkin selitystä miten ykkösosan tarina vaikuttaa
kakkososaan , mutta kyllä silti suosittelen kokeilemaan tuota
ykköstä.

Muutamassa osassa tietenkin käsitellään henkilöitä ykkösestä
ja heidän motiivejaan hieman enemmän , joten niissä voi olla
hieman pihalla.

Mutta jos kirjoittaisin enemmän niin spoilaisin pelin teiltä täällä,
mutta sitä en tee :)

Mutta jos ei ykkösosaa halua ostaa niin kannattaa
ainakin käydä lukemassa kooste tarinasta...
 
tota mulla on toi ykkös osa ja mielestäni se on ps ykkösen paras peli jos jollai tätä ei vieläkään oo ni suosittelen ostamaan ette varmasti kadu yhtään

joku samaa mieltä

:cool:
 
Olen samaa mieltä, ehdottomasti PS1:n parhaimmistoa, ellei paras. Silloin kun MGS 1:n tuli, se sai kyllä leuat loksahtamaan loistavalla ja sujuvalla graffallaan. Pelattavuuskin oli(on) aivan mahtava. Ja eikös noita MGS 1:ä saa jo halpislaarista eli pakko-ostos jos ei vielä ole...
 
Piru vie kun ei jaksaisi odottaa enää... Tekisin jo melkein mitä tahansa että pääsis jouluna (tai vielä parempi olisi nyt) tahkomaan pal-versiota... :( Edes noi tiedot että siihen on tulossa juttuja joita ei oo jenkki-versiossa ei lohduta kovin paljoo, kun tahtoo nyt eikä 22. päivä :D
 
Hitsi... tämä varmaan pitäisi kysyä spoileri-puolella, mutta en halua sinne mennä, joten yritän kysyä tämän niin etten spoilaa mitään:

Luin jostain nettisivulta että yhdellä MGS1:stä tutulla hahmolla on MGS2:ssa eri ääni kuin ykkösessä. Hahmon nimeä en voi mainita, sillä hänen mukanaolo saattaa olla joillekkin spoileri, mutta voisiko joku kumpaakin peliä pelannut valaista tätä asiaa minulle. Tietääkseni hän on ainoa hahmo jolla ei pitäisi olla omaa ääntään... ääh... menikö sekavaksi?
 
En ainakaan ole huomannut ketään jonka äänessä olisi eroa,
mutta saattaa olla että sivu on erehtynyt eräästä henkilöstä....
 
Hmm... täällä olen taas sitten minä äänessä näköjään :D Laskeskelin että tässä on "enään" 2kk ja 3 päivää MGS2 eurojulkaisuun!

Hmm... Ilmestyyköhän MGS3 milloin? :D
Kojimahan on siis, kuten täälläkin on aiemmin todettu, myöntänyt haluavansa tehdä vielä lisää MG-pelejä, mutta toisaalla on kuulunut juttua että Kojima ei tekisi MGS3:ssa muuta kuin juonen ja jättäisi "ohjaajan paikan" jollekkin muulle... En keksinyt muutakaan keskustelunaihetta tähän niin mahtavaan threadiin, jossa valitettavasti keskustelun määrä on hiukan hiipunut... :(
Tai jos keksitte parempaa keskusteltavaa (ei edelleen spolereita) niin pistäkää ihmeessä tänne vaan!

Edit: kirjoitusvirheitä korjailtu...
 
hhmphh must ois ollu kiva jos vanha kuunnon meyrl ois ollu mukana:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
hhmphh must ois ollu kiva jos vanha kuunnon meyrl ois ollu mukana:(

Ymmärsin että se MGS1:n loppu jossa Meryl kuoli oli se "oikea" loppu... Eli eipä taida tulla takaisin. Tai ainakin se olisi erittäin epätodennäköistä luulisin.
 
Höh ku mä vähän akaa sitten pelasin ms ykkösen läpi ni :

kaikkiha jotka on pelannu tän läpi ni tietää sen et siinä aika
lopussa ku siel mis on se metal gear ni ku sinne yhtee paikkaa menee (mis pitää pistää ne keltane sinine punane pal key) ekaa kertaa ni tulee sellane videopätkä et revolver ocelot ampuu snaken kädestä sen pal keyn ja sit se pitää hakee sieltä alhaalta josta smökmästä


ku mä menin normaaliin taaan hakee sitä ni mä en löytäny sitä mistää ja master soitti mulle et ehkä rotta on syönyt sen
snake nauro ja minä myös mut sitte ku mä katoin sillä mine dectorilla vähä tarkemmi ni se yks piste liikku ja mä katoin siihe päi kiväärillä ni siel oli rotta ja mä ammin sen sillä ni mä sain sen pal keyn


jollekki käyny samoin:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
jollekki käyny samoin:confused:

On tuo tapahtunut aika useastikin. Olen pelannut pelin aivan liian monta kertaa alusta loppuun (siis todella monta kertaa) ja toi on tapahtunut yli puolissa noista kaikista kerroista.

ja wiltsu... et vois kirjottaa vähän selvemmin?
 
Älä nyt suutu mutta wiltsu, voisit tosiaan hieman panostaa tuohon ulosantiin. Ymmärrät varmasti itse mitä kirjoitat, mutta olisi kohteliasta meitä muita kohtaan, jos vähän korjaisit tyyliäsi. Olisi mukavampaa lukea näitä viestejä, jos niistä saisi jotain selvää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
En ainakaan ole huomannut ketään jonka äänessä olisi eroa,
mutta saattaa olla että sivu on erehtynyt eräästä henkilöstä....
Pelin ääninäyttelijät:

MGS1 MGS2
Otacon Christoper Fritz, Christopher Randolph
Ocelot Patrick Laine, Patrick Zimmerman
Liquid James Flinders, Cam Clarke?

Täs on jotain häikkää? joko näyttelijät ovat menneet naimisiin ja ottaneet puolisonsa sukunimen tai vaihtaneet nimen tai nimet ovat "taiteilijanimiä" :confused:
enpä tiiä...mut pelissä äänet kuulostavat samoilta...

Mul on MGS1 ja siinä ei oo "David Hayter" nimistä ääninäyttelijää vaan... "Sean Barker" :D Toi Sean Barker on David Hayterin taiteilijanimi...
 
Tästä pelistä voidaan vielä pitkään...mut venatkaa sitä Pal-versiota...eiköhän keskustelu olisi intensiivisempää;)

Metal Gear Raiden "2": Sons of Libertyyn on enää 61 päivää:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

enpä tiiä...mut pelissä äänet kuulostavat tutuilta...

Mul on MGS1 ja siinä ei oo "David Hayter" nimistä ääninäyttelijää vaan... "Sean Barker" :D Toi Sean Barker on David Hayterin taiteilijanimi...

Mulla lukee MGS1:ssa että Solid Snaken ääninäyttelijänä David Hayter...

Tämän voi ottaa spoilerina joten... maalaa jos haluat lukea... Pexi tai Crisis tietää tän jo joten... tämä on jommalle kummalle (en halua näes mennä varsinaiselle spoilerialueelle...) :
<SPOILER ALKU>Sillä sivulla luki että pelissä on Colonel Campbellilla eri ääni mutta ymmärtääkseni tämä Raidenia avustava Colonel on sittenkin ihan eri henkilö... ?<SPOILER LOPPU>

Edit: laitoin ton maalattavan tekstin oikean väriseksi ettei joku tarkkasilmäinen vahingossa lue haluamattaan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis

Muutamassa osassa tietenkin käsitellään henkilöitä ykkösestä
ja heidän motiivejaan hieman enemmän , joten niissä voi olla
hieman pihalla.
mä olin ihan pihalla kun vedin sen läpi:p
juonenkäänteitä->...juonenkäänteitä... täs on enemmän juonenkäänteitä kuin Jyväskylän rallissa:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
ei tulla tänne spoilaamaa ääninäyttelijöillä, kiitos.
mutta nuo ääninäyttelijät on samoja, IMDb:n mukaa siis.
he käyttävät vain noita taitelija nimiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Mulla lukee MGS1:ssa että Solid Snaken ääninäyttelijänä David Hayter...

Tämän voi ottaa spoilerina joten... maalaa jos haluat lukea... Pexi tai Crisis tietää tän jo joten... tämä on jommalle kummalle (en halua näes mennä varsinaiselle spoilerialueelle...) :
<SPOILER ALKU>Sillä sivulla luki että pelissä on Colonel Campbellilla eri ääni mutta ymmärtääkseni tämä Raidenia avustava Colonel on sittenkin ihan eri henkilö... ?<SPOILER LOPPU>
unohdin vaan kirjoittaa ton äijän nimen......TAI tämä ääninäyttelijä on menny naimisiin ja vaihtanu kokonaan nimet:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom