Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
MGS2:sta tulee joku erikois versio X-Boxille huhujen mukaan.. Pitääkö paikkaansa?!
on totta, mutta sitä saa kyllä ootella hieman.
on vaa kerrottu että tulee, ei ole mitää ennakko materiaalia näytetty.
ja kun jotkuu nettisivut ovat kysyneet pelin tilanteesta niin ovat vain vastanneet että kehittävät PS2 version ensi loppuun.
esim. tässä haastattelussa, joka taitaa olla viimeisin.

taitaa tuo peli tulla Xbox:lle vasta ens vuoden jälkeen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Silti hän sanoo, ettei ole toteuttanut kaikkia ideoitaan vielä PS2:ssakaan... Pitää kai odottaa vielä PS3:sta ja MGS3, vai??
juu ja MGS4:stakin varmaan. mies kun taitaa saada ideoita kokoajan.
ja vaikka koneen tehot riittäisiki niin varmaan kaikkia ideoita ei kummiskaa voisi samassa juonessa käyttää, voisi tulla liian hajanainen juoni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Kyllä se nyt vaan ilmestyy 22.2.2002. Virallinen tieto Konamilta.

http://www.ps2fin.com/uutiset/uutiset.php?id=317


joo joo oon kuullu ton aikoja sitten mutta kuka sanoo että ne ei vois julkaista sitä aikaisemmin tosin kyllä ite epäilen sitä että julkaisis aikaisemmin sanoin vaan mitä se UK:lainen oli kuullu ja jos en sais niitä rahoja aikaisemmin niin se on mulle hyvä että tulee vasta Helmikuussa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ramvolter



joo joo oon kuullu ton aikoja sitten mutta kuka sanoo että ne ei vois julkaista sitä aikaisemmin

Uutinen on kolme päivää vanha ja kun virallinen julkaisupäivä annetaan niin sitä hyvin hyvin harvoin aikaistetaan. Silloinkin ehkä muutamalla päivällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
kertoisiko joku onko tuo solidius snake joku uus tyyppi
ku mä ite kutsun solid snakea aina solidius snakeks

Eiköhän tätäkin ole käsitelty jo ihan tarpeeksi...? :mad:
Se on Big Bossin kolmas klooni...
 
tiesittekö et metal gear kakkosessa pelataan vissiin toiselakin tyypillä ku pelkästään snakella ku mä luin yheltä sivulta että this is first real operation of (en muista nimee) but hi has got best (arvosana) of st virtual operations tai jotai sinne päija siinä oli kuva ku se äijä jolla vissiin pelataan ja snake kävelee (seTOINEN ÄIJÄ EDELLÄ) jotai putkee pitki vissiin sen laivan uppamisen jälkeen. se oli jossai siellä konamin sivuilla ja sielle oli kuvia muista äijistä ja ku valitsit yhän muijan sieltä nii siinä luki että tämä nainen ohjaa dradea (vissiin sen äijän nimi) kodekin avulla tai mikä se sen snaken radio puhelin olikaa.:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Eiköhän tätäkin ole käsitelty jo ihan tarpeeksi...? :mad:
Se on Big Bossin kolmas klooni...

musta se näytti snaken veljeltä se vissiin oli herätetty henkiin ja tehny siitä puoliks koneen ja puoliks ihmisen ku sille oli jotai outoja putkia jotka kulki esim, mahasta selkään ja se ei näyttäny kovi iloselta et taitaa olla snaken tai (draden) vastus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear


musta se näytti snaken veljeltä se vissiin oli herätetty henkiin ja tehny siitä puoliks koneen ja puoliks ihmisen ku sille oli jotai outoja putkia jotka kulki esim, mahasta selkään ja se ei näyttäny kovi iloselta et taitaa olla snaken tai (draden) vastus.

SPOILERIVAARA... VAIKKA EPÄILEN KYLLÄ ETTÄ KAIKKIA AIEMPIA MGS2-KESKUSTELUJA SEURANNU TIETÄÄ NÄÄ JO ENTUUDESTAAN... Varmuuden vuoks tein niin että tekstin näkee vaan MAALAAMALLA TEKSTIN:

Liquid on eri hahmo... sekin on mukana tosin... Se on sulautunut Revolver Ocelotin kanssa samaan ruumiiseen. Se tyyppi on siis Liquidin ja Snaken KOLMAS veli eli kolmas Big Bossin klooni. Varma juttu kuule joten turha väitellä! Ja noi jutut on jo aika vanhoja et voi pelata toisella hahmolla... ja sen toisen tyypin nimi ei oo draden... vain Raiden.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


SPOILERIVAARA... VAIKKA EPÄILEN KYLLÄ ETTÄ

KAIKKIA AIEMPIA MGS2-KESKUSTELUJA SEURANNU TIETÄÄ NÄÄ JO ENTUUDESTAAN... Varmuuden vuoks tein niin että tekstin näkee vaan MAALAAMALLA TEKSTIN:

Liquid on eri hahmo... sekin on mukana tosin... Se on sulautunut Revolver Ocelotin kanssa samaan ruumiiseen. Se tyyppi on siis Liquidin ja Snaken KOLMAS veli eli kolmas Big Bossin klooni. Varma juttu kuule joten turha väitellä! Ja noi jutut on jo aika vanhoja et voi pelata toisella hahmolla... ja sen toisen tyypin nimi ei oo draden... vain Raiden.

--------------------------------------------------------------------------------



spoilereita maalattu---->
sori mutta Raydennilla pelataan kyllä joissakin kohdissa.
 
ramvolterille...


SPOILERI (kenties) maalaa nähdäksesi:


olenko muuta väittänyt...? juuri sehän tossa mun edellisessä viestissä lukeekin että sen toisen pelattavan hahmon nimi on Raiden... :p
 
hmm.. kuinkas mä pystyin lukemaan sen arvostelun ign:n sivuilta vaikka en mitään ole maksanut ? =) =)

mielenkiintoista =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idaho
hmm.. kuinkas mä pystyin lukemaan sen arvostelun ign:n sivuilta vaikka en mitään ole maksanut ? =) =)

mielenkiintoista =)

ehkäpä siksi kun se oli julkistettu koko maailmalle... :p
 
Sain käsiini MGS2!!!

Sain tänään kauan odotetun jenkki Metal Gear Solid 2:n kaverilta.
Oon pelannu aamupäivästä lähtien, putki senkun oon jatkunu...
nyt täytyy pitää vähän hengähdys taukoa, huh!
Ensimmäinen sana lähtee suustani on, Mahtava!
Kyllä tämä oli hypetyksen arvoinen!!!
Alkutraileri ja väli-demot ovat niin elokuvamaisia et se saisi James Cameronin nöyrtymään Hideo Kojimalle:eek:
Actionia riittää yllinkyllin!
Musapuoli on fantastista, tempo ja tyyli vaihtuvat eri tilanteiden mukaan Harry Gregson Williams on tehnyt mahtavaa työtä sen eteen!
Musa ei oo niin "japanilais"-tyylinen niin kuin MGS1:ssä, enemmänkin Hollywoodin ja sen välillä!
Kyllä pelissä on PALJOn puhetta, heh! Varsinkin Snaken ja Otaconin välillä (ei oo tylsää, Snake/Otacon läpät hilpeetä). Mun täytyy perua mun aikaisemmat puheet että jenkki-dubit kusee. Jenkki dubbi ovat todella hyviä ja vakuuttavia, ei yliammuttu!
nyt tauko loppui ja lopetan tän jutun ja painun pelin ääreen

PS. kun saatte tän pelin käsiinne (joskus), suosittelen pelatkaa hard-modella ja tutka pois päältä, siinä on vasta "tactical espionage action!"
Nyt täytyis saada pelin OST jostain:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Tääl taitaa olla pari kateellista äijää. Sä pelailet sitä jo nyt ja muut saa sen vasta helmikuussa! :)


Vielä 3 KUUKAUTTA.ei helevetti en kestä odottaa noin paljon!:mad: :mad:
 
Kerropas pelin grafiikoista onko jotain ennennäkemätöntä vai sitä tavallista? Miten muuten pyörii eli nykiikö tahmaako jne...
Loppuuko Ps2:sta puhti?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Kerropas pelin grafiikoista onko jotain ennennäkemätöntä vai sitä tavallista? Miten muuten pyörii eli nykiikö tahmaako jne...
Loppuuko Ps2:sta puhti?
Lisäisin tohon kysymykseen vielä että onko grafiikka parantunut demosta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Missä viipyy pexi!!!?
Hei! mä en oo mikään joka-päivän-netti-poika

Pelin graffasta,vai? Onhan se parantunu demon version verrattuna(lisää yksityiskohtauksia), se tankkeri-kohtaus demossa, on vasta pientä. Oikeastaan koko versios Tankkeri-mesta on ISO!
Hidastuuko peli jossai vaihees?, hmm... "pikkusen", alueessa jossa on paljon yksityiskohtia... muistaakseni Snaken ja Fortunen kohtaaminen :)

Pelin juonesta voi sanoa, et se on parempi kui MGS1. Ykkösen juoni vähän lässähti siihen "persian gulf"-juttuun.
Paljastuksia tulee pelin edetessä...

Sen voin sanoa et ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LUE/VILKAISE PELIN OHJEKIRJAA!!! SIINÄ ON VASTA SPOILERIA! PILAA PELINAUTINNON! Mulle kävi näin...mä olin el stupido!

Enää 93 päivää MGS2 euron julkaisuun:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
ramvolterille...


SPOILERI (kenties) maalaa nähdäksesi:


olenko muuta väittänyt...? juuri sehän tossa mun edellisessä viestissä lukeekin että sen toisen pelattavan hahmon nimi on Raiden... :p

Mitäs tää sit tarkottaa sun edellisessä viestissä "et voi pelata toisella hahmolla" :confused: :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom