Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Echo

IGN:ssä ollaan kerrottu niin paljon ennakko-infoa että ehkei tuo arvostelu sen takia olekaan kovin pitkä. Vai onko tuohon kopioitu vain Comments osa?

Kyllä tuo on kokonaisuudessaan IGNInsiderissa ollut arvostelu, ja siinähän todetaan, että tän enempää ei kerrota pelistä, koska se pilaisi muiden pelinautinnon.

Mielenkiintoista on viimeisin kommentti eli jatkoa on tulossa... pian.
 
Nyt pidempi arvostelu IGN:ssa, Comments-osio:
"That's an argument that will go on long after I've passed my judgment, though. The fact of the matter is that Metal Gear Solid 2 is more than just a story, more than just a movie. It's a game, and one of the best ever made. If it isn't the best story ever told, well, the games industry obviously just has a ways to go in that regard. I sincerely wonder, however, after playing something like this, how much head room there is to make a better game experience. I mean, hell, Miyamoto's busy playing with ants in his garden, and Kojima's probably off on a year's vacation after this one.

Not that he doesn't deserve it, and the entire rest of the team besides. That's perhaps the saddest thing about seeing this game come and go, after a year and a half of buildup. Some of the best creators in the business will be going home once it's over, not to be seen for more than a few game shows. Hideo Kojima, my favorite director. Yoji Shinkawa, my favorite game artist. Motosada Mori, my favorite God King Gun Otaku (which I mean, incidentally, in the most respectful manner possible, for I love the guns in this game, from M9 to P90 and all their brothers in between). Everyone else at Konami JPN West. Heck, the next E3, I'll probably miss the chance to lose Kojima's autograph for a third year running.

Oh, well. For the time being, it's worth it for the chance to play this game, and to play it again some more. Play it just once and you're cheating yourself of more than the purchase price (or a rental fee, for you cheap bastards). You're cheating yourself of a great experience, and perhaps the best on PlayStation 2, if it weren't for the fact that we'll probably see another Metal Gear adventure before this generation concludes. We have something to look forward to, then, as well as something to enjoy today."

Koko arvostelu:

http://ps2.ign.com/reviews/14538.html
 
niin MGS2:sen arvostelua ei pääse lukemaa,
muita heidän arvosteluja pääsee lukemaa ilmaiseksi.
(ilmaisenkin puolen jotkuu sivut vaatii rekisteröitymisen, ja jäsenyys siihe on täysin ilmaista.)

kyllä tuo MGS2:senki arvostelu varmaan myöhemmin ilmestyy ilmaiselle puolelle.
ne nyt haluu pitää sitä tuolla maksullisella IGNinsider puolella ensi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Sorde, luulin että tuo arvostelu oli jo kaikille näkyvillä. :(
Olin niin tohkeissani etten huomannut tuota "Insiders"-sanaa siinä arvostelun alussa...
 
Minua ei Metal Gear Solid peli oikein kiinosta. Tykkään enemmänkin suorasta toiminnasta, elikkä kovaa räiskintää, enkä mistään hiipimisestä. Kyllähän nuo MGS pelit saattaisi olla ihan ygösiä, muttakun olen jäänyt paitsi ykkös osasta niin en kakkostakaan osta, jahka ilmestyy.
 
Tuota... minua kiinnostaisi tietää mitä noissa arvoteluissa kerrotaan mutta en osaa englantia... tiedän että on paljon pyydetty mutta viitsisikö kukaan suomentaa kumpaakin noista arvosteluista...? :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raatiherra


Uskaltaako lukea? Spoilereita?

Tohtii. Tuossa ei juuri ole spoilereita, Gamespotissa ollaan myös hienovaraisia pelaajia kohtaan.
"This review will not disclose any specific plot points, since you'll enjoy the game so much more if you experience it all firsthand. As such, if you take just one thing away from this review, then it should be this: Do not let anyone reveal the plot of Metal Gear Solid 2 to you, whether intentionally or inadvertently, before you play the game yourself. If you do happen to hear something about the story, don't worry. Even if someone told you what The Matrix was really about, that still wouldn't replace the experience of watching the movie. It's a similar case with Metal Gear Solid 2, a game that can't suitably be described in words, even if its plot twists can. "

Arvostelun "loppukaneetti":
"It boils down to this: You need to play Metal Gear Solid 2. All the attention it has received leading up to its release was fully justified. All its popularity after its release will be completely warranted. Metal Gear Solid 2 isn't the perfect game for everyone. It has scenes of graphic violence. Its plot is dense and not always focused or easy to follow. And, it's true, the game could have been longer. Some naysayers will complain that Metal Gear Solid 2 is all style and no substance, under the false assumption that the game's great cinematics mean the gameplay itself was compromised. Others will claim that this and all the other positive reviews of the game are merely the result of fans buying into their own hype or giving in to peer pressure. Such arguments are predictable enough--not everyone likes to go with the popular opinion. Yet for all the many concrete reasons already described, popular opinion will ensure that Metal Gear Solid 2 will be remembered not just as a great sequel, but as a defining accomplishment in the history of gaming. Though that's beside the point--you don't need to play Metal Gear Solid 2 just because everyone else will. You need to play it because it stands a good chance of becoming one of your all-time favorite games."
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Minua ei Metal Gear Solid peli oikein kiinosta. Tykkään enemmänkin suorasta toiminnasta, elikkä kovaa räiskintää, enkä mistään hiipimisestä. Kyllähän nuo MGS pelit saattaisi olla ihan ygösiä, muttakun olen jäänyt paitsi ykkös osasta niin en kakkostakaan osta, jahka ilmestyy.

Tietenkin jokaisella on oma mielipiteensä ja kerronpa tässä nyt huvin vuoksi miksi minä pidän Metal Gear-peleistä:
Kun ostin Metal Gear Solidin ajattelin että se tulee olemaan juuri perinteinen räiskintä, sillä en ollut lukenut tai kuullut mitään pelistä tai sen pelityypistä muuta kuin "se on sairaan hyvä". En aluksi lämminnyt koko pelille, mutta pikkuhiljaa alkoi olla jännittävää väistellä vartioita ja hiipiä paljastumisenvaarassa pitkin Shadow Mosesin ohjusvaraston käytävillä. Muistan sen ensimmäisen kerran kun pääsin ihan alussa hissiin (kymmenennellä kerralla varmaankin) kun tajusin mennä piiloon rekka-auton (vai mikä nyt onkaan) taakse... Mahtavaa. Tunsin saavuttaneensa jotain. Tunne jota en ole tuntenut mitään räiskintäpeliä pelatessani.
Peliä kuljettaa eteenpäin hyvä ja mielenkiintoinen juoni joka on harvassa räsikintäpeleissä (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Myönnän ihan ylpeästi että itkin pelin joissain kohdissa kunnolla ja en usko että räiskintäpelit voivat saada aikaan samanlaista reaktiota... Suosittelen peliä lämpimästi. Vaikket pidäkkään pelin ideasta. Kannattaa ainakin kokeilla joten lainaa joltain kaveriltasi ykkösosa jos vain löytyy! Mutta mutta... vain minun mielipiteeni... saa olla vapaasti eri mieltä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Gamespot antaa 9.6 (Superb)

Heh... toihan on melkein ton IGN:n vastakohta... ei mitään kritiikkiä (en huomannut ainakaan)! :)
 
Metal Gear Solid 2:n kottarit on päivitetty ja spoilerikamaa löytyy niin juonesta kuin hahmoista! En itse noita aio lukea, joten en tiedä kuinka paljon spoiereita, mutta näin muutaman jutun pelistä ja kaikkien tärkeiden hahmojen kuvat... hitto! en olisi kyllä tahtonut... Jos jotakuta muuta kiinnostaa niin tässä osoite:

http://www.konami.co.jp/kcej/products/mgs2/

Ja tohon edelliseen MINUN mailiini lisään vielä (kun kerroin mielipidettä MGS:stä): Voitte vain arvata kuinka innoissani olin kun pelin läpi pelattuani löysin vanhalle kunnon NESille alkuperäisen Metal Gear-pelin! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton


Joo, ja ehkä kaikkein uskottavin osa MGS1:n juonessa on se, että pääpahis Liquid kuolee omien laskelmieni mukaan reippahat neljä kertaa. Ja lopulta se todellinen kuolema tulee aivan naurettavalla tavalla siihen Foxdiehin. Ehkä Kojima on saanut liikaa vaikutteita Jerry Bruckheimirilta.

No hei älkää viittikö ottaa tuota niin tosissaan! Sehän kuuluu asiaan että Liquid kuolee neljä kertaa ja että juonessa on hirveitä käännöksiä ja kaikki pahikset kuolee kauheat teatterikuolemat! Se just tosta pelistä niin hyvän tekikin! Plus sitte tietty että se oli timanttia alusta loppuun, vaihteleva ja jakso pelata uudestaankin läpi.
 
Sääli ettei se ehdi ennen joulua tänne... Pelattavan demon perusteella kyseessä on paras PS2:n peli tähän astisista, mutta en usko että tämä on vielä paras PS2:sta... Läheskään....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Metal Gear Solid 2:n kottarit on päivitetty ja spoilerikamaa löytyy niin juonesta kuin hahmoista! En itse noita aio lukea, joten en tiedä kuinka paljon spoiereita, mutta näin muutaman jutun pelistä ja kaikkien tärkeiden hahmojen kuvat... hitto! en olisi kyllä tahtonut... Jos jotakuta muuta kiinnostaa niin tässä osoite:

http://www.konami.co.jp/kcej/products/mgs2/

Ja tohon edelliseen MINUN mailiini lisään vielä (kun kerroin mielipidettä MGS:stä): Voitte vain arvata kuinka innoissani olin kun pelin läpi pelattuani löysin vanhalle kunnon NESille alkuperäisen Metal Gear-pelin! :)

Ei tuolla virallisilla sivuilla mitään hirveitä spoilauksia ole. Itselleni siellä ei ollut kuin yksi, ehkä vähän yllättäväkin uusi käänne. Ei sentään koko juonta kerrota. Ei mene peli pilalle. Ne hahmot olivat suunnilleen tiedossa. Enemmän sivut herätti kysymyksiä, kuin antoi vastauksia, ainakin minulle. Olisipa jo kevät....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Uusi arvostelu PS2Planet:ssa, ei spoilereita.

Design: 95p
Pros: Great interaction with enemies; incredible storyline; adrenaline pumping gameplay.
Cons: Predictable enemy AI; enemies magically reappear; lackof cool new weapons.

Technical 98p
Pros: Gorgeous visuals; solid framerates; great, responsive controls; fantastic music and sound effects.
Cons: None.

Total: 97/100p

http://www.planetps2.com/features/reviews/2001/metalgearsolid2/
 
just kattelin ton gamespotin video reviewin... tuli paha mieli kun joutuu odotteleen tonne 22.2 asti -_-
 
ps2.ign.com:

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Our review is free to all now, and with new screens and movies from the finished game besides.


Kerkesikö joku jo tämän aiemmin kertoa....
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom