Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
tuo MGS2 intro on kyllä aivan mielettömän upea. huh..

ei jaksais odottaa helmikuuhun asti!! =)
 
jaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idaho
tuo MGS2 intro on kyllä aivan mielettömän upea. huh..

ei jaksais odottaa helmikuuhun asti!! =)

eix toi MGS2:n intro sisällä aika paljon spoilereita? mitä mä oon kuullu...

No... pitää kai sitten venata PAL versiota, 22.2.02, kestää liian kauan :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
eix toi MGS2:n intro sisällä aika paljon spoilereita? mitä mä oon kuullu...

No... pitää kai sitten venata PAL versiota, 22.2.02, kestää liian kauan

Pelko pois, ei siinä pahoja spoilauksia ole. Pirun hieno tuo intro. Mutta senhän onkin väsännyt leffa-ammatilaiset. Huono puolena, rupesi peli himottamaan entistä enemmän.

Ainakin se on selvä, että se silmälappukaveri on Solidus Snake.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights


Ainakin se on selvä, että se silmälappukaveri on Solidus Snake.

ja kaikki jotka on pelannu mgs1 läpi (öö.. 3 kertaa) niin se oli tuo se el presidente :D
 
Niinpä, MGS2-kuume on iskeny muhun! aargh!
joten aattelin pelata MGS1 "refresher:ksi".

Eilen kun MGS2 julkaistiin Jenkeis, kaverini skippas koulun ja meni lähimpään EB:seen jonottamaan ennen kuin se aukes aamulla. Jonossa oli n. 200 ihmistä, aika paljon.

Kaveri sai jenkki version eilen, äijähän pelannu kui hullu!
Pelle meni paljastamaan et, Snake ei oo ainoa chara jol voi pelata :)

taas spoilauksia!

No, mitäs pidätte Hollywood-säveltäjä Harry Gregson Williamsin "MGS2 main theme:stä"? tuli sellanen "hollywood" fiilis kuultuaan. aika mahtipontista :p

Jos ootte nähny TGS 2001:n trailerin, kumpi oli parempi? jenkki vai japsi? Mun mielestä japsi oli parempi. Toi Akio Otsukan karismaattinen ääni vetosi muhun :)
Olihan David Hayterin ääni hyvä, muttei ollu yhtä vakuuttava kuin Otsukan.
Jos ootte nähny sen scenen jossa Snake syöksyy Rayn perässä:
David kiljuu: "RAaayy!!"ja Otsuka karjuu: "RAAYYyyy!!!!"

Anyways, Soriddo Suneeku rulettaa!
 
Englanninkielisessä TGS2001-trailerissa ei Hayter kuulosta niin hyvältä kuin odotin. Tosin ei siinä ole kuin murto-osa (ei sitäkään) koko pelin puheista, eli eiköhän niitä puheita kestä kuunnella.

Vaikka moni on haukkunut alkup. MGS:n näyttelijöitä olivat/ovat ne minusta ihan hyviä. En osaa dramaturgiaa niin hyvin arvioida.

[Spoilaus]
Eipä ole Solid ainoa hahmo jolla pelataan....Fox-Houndilla on uusi agentti...Näkyy TGS'01-trailerissa.
[/Spoilaus]
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Tietenkin jokaisella on oma mielipiteensä ja kerronpa tässä nyt huvin vuoksi miksi minä pidän Metal Gear-peleistä:
Kun ostin Metal Gear Solidin ajattelin että se tulee olemaan juuri perinteinen räiskintä, sillä en ollut lukenut tai kuullut mitään pelistä tai sen pelityypistä muuta kuin "se on sairaan hyvä". En aluksi lämminnyt koko pelille, mutta pikkuhiljaa alkoi olla jännittävää väistellä vartioita ja hiipiä paljastumisenvaarassa pitkin Shadow Mosesin ohjusvaraston käytävillä. Muistan sen ensimmäisen kerran kun pääsin ihan alussa hissiin (kymmenennellä kerralla varmaankin) kun tajusin mennä piiloon rekka-auton (vai mikä nyt onkaan) taakse... Mahtavaa. Tunsin saavuttaneensa jotain. Tunne jota en ole tuntenut mitään räiskintäpeliä pelatessani.
Peliä kuljettaa eteenpäin hyvä ja mielenkiintoinen juoni joka on harvassa räsikintäpeleissä (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Myönnän ihan ylpeästi että itkin pelin joissain kohdissa kunnolla ja en usko että räiskintäpelit voivat saada aikaan samanlaista reaktiota... Suosittelen peliä lämpimästi. Vaikket pidäkkään pelin ideasta. Kannattaa ainakin kokeilla joten lainaa joltain kaveriltasi ykkösosa jos vain löytyy! Mutta mutta... vain minun mielipiteeni... saa olla vapaasti eri mieltä :)



Heh... toihan on melkein ton IGN:n vastakohta... ei mitään kritiikkiä (en huomannut ainakaan)! :)

Kaikilla on oikeus olla eri mieltä.. MGS on enemmän kuin peli.. Ensimmäistä Metal Gearia pelasin siinä 1990 kun iskä sen 8-bit Nintendolle tuolloin osti. Silloin peli ei vielä hirveästi innostanut.. Tulihan tuota pelattua, mutta olin viisi-kuusivuotiaana aika pieni pelaamaan tuollaista.. Nyt siitä on yli kymmenen vuotta ja olen pelannut sen läpi moneen otteeseen. Myös PSonen Metal Gearin olen pelannut läpi, mutta se tuntui todella helpolta alkuperäisen jälkeen. Vaikka MGS1 oli todella loistava peli, ei se vedä vertoja sille ihan alkuperäiselle... Voin vain toivoa, että se vielä joskus julkaistaan uudelleen PS2:lle ja siinä on toteutettu kaikki ideat mitä he eivät silloin kyenneet toteuttamaan... Sillä aikaa voin pelata MGS2:n läpi ja ostaa ehkä jopa sen Special missions CD:n... ehkä...
 
Vaikka MGS1 oli todella loistava peli, ei se vedä vertoja sille ihan alkuperäiselle... Voin vain toivoa, että se vielä joskus julkaistaan uudelleen PS2:lle ja siinä on toteutettu kaikki ideat mitä he eivät silloin kyenneet toteuttamaan...
MGS1:nen juuri on se peli.
niin Hideo Kojima on joissain haastatteluissa sanonu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Need backup!
tos MG1, missä löydän ton kompassin?
oon jääny kiinni, en pääse aavikosta ellei ole kompassia?
 
Hei ei spoilauksia MGS2:sta kiitos... vaikka ovatkin "kivoja" mutta pelin julkaisuun on enään "niin vähän" aikaa joten ei enempää spoilerita! :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idaho
tuo MGS2 intro on kyllä aivan mielettömän upea. huh..

ei jaksais odottaa helmikuuhun asti!! =)


ei välttämättä tarvii odottaa niin kauan eräs Englantilainen kaverini oli kuullut EB:stä luotettavalta henkilöltä että se tulis eurooppaan jo 28 december eli joulukuun 28. päivä jee paitsi saan joulu lahjaks porukoilta SH2 "special edition" joka on jo tilattu playeronesta joten jos en saa rahaa lahjaks joltain niin en saa mgs2 ennen maaliskuuta välttämättä =(
 
Kojima ja kumppanit ovat tehneet hienoa työtä peliä tehdessään, mutta Kojima ilmaisi pettymyksensä PS2:n... Miksihän...
MGS2 muistuttaa enemmän elokuvaa kuin peliä, grafiikka on eriomaista... Mitähän he olisivat toivoneet enemmän... MGS2:sta tulee joku erikois versio X-Boxille huhujen mukaan.. Pitääkö paikkaansa?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

MGS1:nen juuri on se peli.
niin Hideo Kojima on joissain haastatteluissa sanonu.

Silti hän sanoo, ettei ole toteuttanut kaikkia ideoitaan vielä PS2:ssakaan... Pitää kai odottaa vielä PS3:sta ja MGS3, vai??
 
kertoisiko joku onko tuo solidius snake joku uus tyyppi
ku mä ite kutsun solid snakea aina solidius snakeks
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ramvolter



ei välttämättä tarvii odottaa niin kauan eräs Englantilainen kaverini oli kuullut EB:stä luotettavalta henkilöltä että se tulis eurooppaan jo 28 december eli joulukuun 28. päivä

Kyllä se nyt vaan ilmestyy 22.2.2002. Virallinen tieto Konamilta.

http://www.ps2fin.com/uutiset/uutiset.php?id=317
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom